Siden sidste CS:GO opdatering, så har en del spillere haft en bug, at efter at alt-tabbe, så var lydene i spillet ukorrekte. Det er endelig blevet rettet, og i samme ombæring, så er radiusen for C4 disarm lyden blevet øget.
Herudover så har Cache fået en opdatering, hvor den største ændring er at finde ved ’vents’, som nu bliver svære sidde i som CT, da man meget nemmere bliver set.
’Yard’ på Nuke ligner nu mere den ældre version, hvor der ikke er to containere oven på hinanden, og nu ser sådan ud i stedet:
Det ændre dog ikke, at Nuke stadig har langvej før det kan kaldes et fornuftigt map. Nuke er dog blevet spillet officielt ved CIS Minor kvalifikationen mellem Arcade og Empire, og mod forventning så var det holdenes CT-side som var dominerende. Det virkede dog ikke som om, at nogen af holdene havde brugt synderligt meget tid på mappet, hvis man vil se kampen, så klik her.
Opdateringen på Nuke betyder dog flere ting. Mappet bliver opdateret, og justeret hvilket er godt, det betyder dog desværre også, at det er risky at bruge tid på at øve mappet. Da det man har øvet, de smokes man har sat op kan blive ubrugelige fra næste opdatering.
Det bliver dog interessant at se, om holdene begynder at spille Nuke inden ESL One Cologne 2015, udover de Minor kvalifikationsturneringer som leder op til Majoren.
Patch noter
[AUDIO]
– Increased radius of c4 disarm sound
– Fixed some cases where alt-tabbing away and back to the game would cause incorrect sounds to play
[MAPS]
Cache
— Visibility improvements based on color-blind player feedback
— Texture improvements
— New vent models
— Added subtle markers for grenade throws (thanks James Bardolph)
— Added plant-zone decals to Bombsite B
— Added graphic for “Sun-room” (thanks Thurnip)
— Fixed fade distance on crate in checkers
— Fixed weapons being irretrievable under vent
— Fixed all known bomb-stuck spots
— Fixed an exploit involving flashbangs from mid into checkers
— Fixed pixelwalks at mid, T-Spawn, A main, A site
— Improved .nav mesh (thanks p_NM)
Nuke
— Improved accuracy of grenade clips on metal containers
— Clip brushes now play the correct material type footstep sound
— Performance optimizations
— Removed crate stack from CT side
— Removed railings outside HUT
— Removed railings at top of Heaven ladder
— Lowered ambient soundscape volumes
— Door opening and closing predictability fixed
— Improved .nav mesh (thanks Bez)
— Fixed +use interaction through tool or clip brushes
— Fixed double doors being blocked by their sibling door being blocked by the player