1 sidste spiller søges :-)
0
JC :> 3. oktober 2013, 17.00 Hej! Vi er 4 flotte fyre der mangler en at spille med. Vi er ude efter en der søger noget langvarigt, da det er nøglen til succes! (så ikke noget med at baile efter et par uger) Lidt krav t... |
Seriøs hyggeklan
0
hvad 3. oktober 2013, 16.15 Hej, jeg hedder Kenneth og er 22 år. For 6-7 år siden spillede jeg enormt meget CS 1.6 og nu er jeg begyndt på CS:GO og leder efter nogle at spille fast med. Jeg har ikke de store krav udover, at... |
Søger hold
0
fusioN 3. oktober 2013, 14.49 Hej, Mit navn er Jonas, jeg er 21 år gammel og bor i Nordsjælland. Efter mange års pause med CS, besluttede jeg mig for et par måneder siden, at komme tilbage til CS:GO. Nu søger jeg nogle at sp... |
Søger Hold
0
[gh] 3. oktober 2013, 03.05 Hejsa GDK. Mit navn er Glen Hansen og jeg er 18 år gammel & bor på Lolland Falster. Enkelt og simpelt, jeg søger et hold til cs:go. Jeg er allarounder, som har aimet iorden & hovedet, efte... |
Søgning
0
marN 2. oktober 2013, 21.22 Hey GDK! Nu hedder det CS:GO! Mit navn er Martin Winther Brændshøj og jeg er 19 år. 260894 Går på handelsskolen, og er vildt tilfreds med det! men der er ikke så mange lektier så har mas... |
Seriøse Drenge søges
0
gEtvalentin0 2. oktober 2013, 18.25 Hey Gaming. for en uges tid siden søgte jeg et team at spille sammen med. men da der ikk rigtig har haft været "Holdet" så har jeg valgt at prøve at gå min egen vej. for at finde nogen som vil ... |
søger 4 spiller til ny Clan
0
Seatown 2. oktober 2013, 11.27 Hej.. Jeg hedder Martin Søby, (in game Seatown) jeg er 18 år. Bor i Hillerød. Jeg har prøvet rigtig mange gange at få startet et team op, men dem jeg har spillet med, er for useriøs. Selvfølgelig ... |
3 til NPF - CS:GO Turnering.
0
thilos 2. oktober 2013, 01.31 Hey Gaming.dk! Da det ikke er lykkedes mig og min mate frankieboy at finde os et hold til NPF, grundet sen køb af billetter. Vi leder derfor efter 3 der er klar på at flække nogle syge skaller ... |
2 spillere til csgo
0
zyll3x 1. oktober 2013, 19.16 Hej gaming.dk brugere. Vi er et hold, som hedder KugleMus, vi har lige mistet 2 spillere, fordi de var inaktive, så vi valgte, at kicke dem. Vi søger 2 spillere, som forstår grundprincipperne i... |
casual team.
0
blankeh 1. oktober 2013, 04.32 Yo boys! Sidder og tænker om der er nogle 'casual' teams som spiller for hyggens skyld når tiden er der? men som samtidig synes det er sjovt at vinde og spiller for at blive bedre :). Altså et de... |
Søger modent hold - gerne 18+
0
BREDEL 30. september 2013, 22.13 Mit navn er Alex Bredel. Jeg har spillet CS i 9 år, med en del pauser i mellem. Jeg har tidligere - i CS:S - spillet for eSpuma og http://game-warriors.net/. Nu vil jeg meget gerne prøve et hol... |
Søger 3 stk
0
gEtvalentin0 29. september 2013, 14.21 mig og en mate vil prøve og se om vi kan få samlet et hold til noget vildt csgo spil. vi ser i er modne, rammer HS & Fatter ingen rage, ingen whine just pro skills gør ik så meget ud af d... |
Mygenisis.com søger caller
0
zkaller 27. september 2013, 13.16 Du skal have IQ og kunne snakke med respekt, men også kunne tage lidt sjov en gang i mellem, der vil være pracc dage og senere deltagelse til events, når teamet er opbygget, MVH Hilsen Ebbe 'zk... |
CSGO - 1 til NPF - Vi har 5 billetter.
0
maeVe 26. september 2013, 16.49 Du rammer skaller og forstår mere end blot spillets grundprincipper. Add mig under samme nick på friends, som jeg har her. Eller skriv mig en besked over siden her.. Vi snakkes ;) |
CS:GO Hold til NPF!
0
thilos 25. september 2013, 20.09 Hey, nogen der mangler 1 eller 2 til CS:GO. Info: 21, rammer, fatter, IQ’en fejler heller intet. Tager afsted for at hygge, men tager turneringen seriøst! Add mig for alt det info i nu skal b... |
FFA hygge clan
0
vnG 24. september 2013, 14.47 Findes der, som i de gode gamle dage, stadig FFA hygge claner som består af 20-30 medlemmer og som afholder interne LAN events som DV LAN i sin tid gjorde det? Syns faktisk det er en mangelvare ... |
Br.B csgo team søger 2 seriøse members
0
muruz 23. september 2013, 20.56 Vi i Brødrene Bisp klanen søger cs:go spillere. Vi har i mange år spillet cs 1.6 og er lige startet op med et cs:go hold og da mange af de gamle drenge stadig er til 1.6, står vi og mangler to ... |
Xanthik søger 3
0
dafdaf 22. september 2013, 20.06 Hvem er vi: David "Hyper1on" Madsen 19 år All around spiller Fra Holstebro Steam: bananabutt123 Sebastian "Dexas" Jensen 17 år Rifle Fra Rold Steam: seb1009 Hvad i kan forvente: Ing... |
KingLikE Søger hold :)
0
KingLikE 22. september 2013, 19.06 Hey GDK og skal siges den nye design er fandme blevet flot! :) Men jeg er her på grund af jeg gerne ville starte seriøst i CS:GO så dertil søger jeg et hold. Ellers kort infomation om mig. M... |
Team Til 2
0
WeiZo 22. september 2013, 18.55 Hey Gaming.dk, mig (WeiZo), og min mate (Kodeh) søger en Seriøst CSGO Hold. Vi er ret seriøse, men kan også spille hygge spillet. Vi begge kan ramme, og IQen inde for CS er også på plads. Vi vi... |
Pultz søger hold
0
Pultz 22. september 2013, 17.27 Jeg søger et hold jeg kan spille træning med og spille seriøst. har en teamspeak server som i kan bruge hvis det er og jeg har spillet cs i mange år add mig og få mere afvide steam:JeffPultz |
valentin0 Tilbage :)
1
gEtvalentin0 22. september 2013, 17.15 Hey GDK. og velkommen til det nye flotte site :) Har længe gået og overvejet om jeg sku blive i LoL. eller starte på CS:GO. hvor jeg nu efter noget tid har besluttet at kommer der et ordenligt ... |