dhE mangler hold! :)
0
dhE 24. oktober 2013, 19.32 Hejsa alle på GDK! :)) Jeg er lige begyndt på GO igen, så derfor søger jeg nogen at game noget seriøst go med igen, og tænkte at GDK måske kunne bringe mig lykken! her er lidt info om mig! :) ... |
Gammel 1.6'r søger CS:GO hold!
0
Lykkemark 24. oktober 2013, 14.57 Håber det er forståeligt og læseligt. Mit navn er Michael, jeg er 27 år gammel og bosiddende i Rødekro, Aabenraa, Sønderjylland. I dagstimerne arbejder jeg på kontor med faste arbejdstider. Det ... |
mangler nogle at hygge med!
0
danielR 24. oktober 2013, 01.20 Hejsa DanielR her, jeg er så småt begyndt at game igen, og har lysten tilbage, er der ikke nogle af de gamle hoveder derude som kender mig som har lyst til at spille, måske noget der kan udvikle si... |
Mangler Teamet!
0
TheLaw 23. oktober 2013, 20.31 Hej folkens Jeg vil starte med at sige at dette på ingen måde bliver en dybere ansøgning om mig eller teamet jeg søger som sådan, da jeg ikke ved hvorvidt der er de spillere jeg søger at game med... |
Vympel (Dspersion) Søger 2 x 18+ Erfaren Csgo Spillere
0
LynGo 23. oktober 2013, 00.22 Vympel (Dspersion) søger 2 Seriøse erfaren spillere indenfor Csgo. Dspersion er et hold under Vympel Community. Vores hold pt består af "Abo (AWP/Rifle 35 år)", "Hizon (Rifle/Sneaky 20 år)" o... |
Team-Protech +3 erfaren spillere TAK
0
facebook_D6H6SR 22. oktober 2013, 21.46 Hej Gaming.dk! - Vi er to ældre teenagere fra Nordsjælland der søger et par unge gutter omkring vores egen alder helst gerne imellem 15 og 20 år, og må meget gerne kommer fra Sjælland, selvfølge... |
2 fyre søger 18+ team.
0
Dahlen 22. oktober 2013, 21.22 Hej folkens! Lidt om os selv: Vi er 2 fyre på hhv 19 og 20, vi kommer fra vejle og søger et seriøst team. Vi har begge tidligere erfaringer fra 1.6, css og er nu startet på cs:go, hvor vi sig... |
Vi mangler en madfragger!
0
LaSzE 22. oktober 2013, 19.16 Yo. Lidt om os: Vi er fire friske gutter fra jylland som mangler sidste mand til vores hold. Vi er MEGET seriøse og vores mål er at lege med blandt de bedste i Danmark. Vi er lige kommet hjem... |
Søger et Team til 3 i Cs:Go
0
facebook_fq8J4u 22. oktober 2013, 16.08 Hej jeg hedder Mathias og jeg er 13 år jeg spiller pc hele dagen næsten jeg spiller hele ugen jeg spiller alle counter strike spil jeg vil sige jeg er pænt god til Cs:go InGame hedder jeg //Tw... |
1 Spiller søger team
0
UnScope 22. oktober 2013, 10.21 Som sagt søger jeg team. Jeg er 15 år. Jeg ligger pt i silver 2 men jeg går efter at rykke ud at silver inden 2014 Jeg spiller best med M4A1(-S) Og ak-47 Jeg kan spille LIDT AWP Jeg kender de ... |
team søger GO spillere
0
Kittyblue 20. oktober 2013, 21.12 hey vi søger seriøse go spillere som gerne vil med til lan's og kan finde ud af at spille du skal være fyldt 15 kunne lide at game samt snakke pænt til andre tjek os ud her: http://tlastlaug... |
K THANX BYE søger 2 spillere
0
hyden 20. oktober 2013, 19.40 Hej Gaming.dk, Jeg skriver på vegne af mit Counter-Strike: Global Offensive hold, K THANX BYE. Vi søger i skrivende stund 2 sidste medlemer, der kan spille en all-around/peaker rolle. Vi leder e... |
2 erfarne spiller søger 3
0
Bean 20. oktober 2013, 16.21 Hej GDK Vi er to venner, som har spillet CS:S i 4 år sammen, og nu hvor CS:GO kom ud rykkede vi over i det, hvor vi har spillet i lidt under et år sammen. Vi spillet sammen i lang tid, og kender d... |
Team YounGStaR
0
markusm13 20. oktober 2013, 14.50 Mit navn er Marcus jeg er 12 år gammel og går under navnet maR in-game. Jeg har spillet Counter Strike i 2 år snart. Mig og mine venner spiller rigtig meget, vi mangler bare 2 spillere mere til hol... |
2 af de fede, friske og fugtige
0
caede 19. oktober 2013, 18.08 hej drenge. mig og en kammerat er efter en lille pause begyndt at spille go igen. nu søger vi et hold eller 3 mates at spille med og vinde nogle kampe(forhåbenligt). vi vil gerne lans bootcamps e... |
mig og min mate søger serøst team
0
markusm13 19. oktober 2013, 17.51 Hej mig og min mate spiller værd dag og vi er Riffel spiller og vi spiller low+ og vi er 10-12 år vi spiller godt sammen og vi snakker ts3/skype og vi er klar på alt det i vil i kan finde mit steam... |
Der søges sidste mand!
0
markusm13 19. oktober 2013, 17.43 Goddag mine damer og herre. Min holdkammerat har efterhånden lagt en del opslag herind på gaming om hvorvidt vi søger nogle sidste, og nu er vi sådan set nede på at det kun er 1 sidste mand vi man.... |
Søger Hold til 2 CS:GO
0
markusm13 19. oktober 2013, 17.29 Søger et team til mig og min mate vi spiller særeøst og søger et særeøst team vi er 14 år vi spiller særeøst og vi spiller værd dag og spiller godt sammen kan alle maps |
uKnowMe^ søger hold
0
Fyrst^ 18. oktober 2013, 02.54 Halløj gaming.dk 1. Lidt om mig 2. Hvad I kan forvente 3. Hvad jeg forventer 4. Kontakt 1. Jeg er så uKnowMe^, jeg er 21 år gammel og kommer fra Vejle. I min fritid spiller jeg fodbold i... |
Der søges sidste mand!
0
rautick 17. oktober 2013, 23.44 Goddag mine damer og herre. Min holdkammerat har efterhånden lagt en del opslag herind på gaming om hvorvidt vi søger nogle sidste, og nu er vi sådan set nede på at det kun er 1 sidste mand vi man... |
Br.B csgo team søger 1 seriøse members
0
muruz 17. oktober 2013, 20.20 Vi i Brødrene Bisp klanen søger cs:go spillere. Vi har i mange år spillet cs 1.6 og er lige startet op med et cs:go hold og da mange af de gamle drenge stadig er til 1.6, står vi og mangler to n... |
caim tilbage til CS
0
caim 17. oktober 2013, 12.48 Hey derude Mit navn er Anders og jeg er 18 år gammel. Jeg bor i Roskilde og går til daglig i gym. Jeg har massere af fritid til at game, næsten alle dage i ugen - samt weekenderne. Lad mig ... |
søger 4 spiller til seriøs gaming +18
0
wedz 17. oktober 2013, 11.32 Jeg prøver lige igen. jeg vil virkelig gerne skrive en lang roman, men føler mig lidt træt, så det bliver en kort version. Jeg er gået igang med at game CS:GO efter en længere pause. Jeg sa... |
2 seriøse gutter søger team. Helst 18+
0
rauwney 16. oktober 2013, 20.35 Hej Mig (rauwney, 24 år) og min mate (t0d, 23 år.) søger nogle seriøse gutter at game med. Vi stræber selvfølgelig efter toppen, og er klar på lans etc. Vi har begge over 2k timer i source og... |
Cs Go ...
0
quash 16. oktober 2013, 08.27 Hey Alle !! Søger nogle friske gutter at spille Cs Go med , Er ret ny , men har spillet 1,6 i mange år. Holdet jeg søger skal være + 18 ... I kan fange mig på mail [email protected] |