Mangler i en mand?
0
goffmann 18. november 2013, 06.56 Hejsa! Jeg er ikke typen som plejer at være inde på gaming, for at finde et team, da man for det meste ikke får noget ud af det. Men jeg prøver lige, for at se hvad folk kan tilbyde Men lidt ... |
plat 1 adc/support søger hold
0
haderhansen 17. november 2013, 22.48 Hej alle sammen. Jeg hedder Victor Bak, er 17 år, kommer fra en lille by på Jylland der hedder vivild og jeg går på Paderup gymnasium . Jeg søger nyt team, da jeg ser mit nuværende som et hold der... |
Spiller søger seriøst hold, gerne +15
0
Olivkcs 17. november 2013, 16.27 Hej Gaming DK, Jeg er en dreng på 15 år der har spillet Counter Strike siden 2008, jeg har dog haft nogen små pauser på de sidste 2 år da jeg har haft mange store opgaver i skolen og har flyttet... |
VENA. eSports Søger caller +17
0
zemo 17. november 2013, 04.43 Hej allesammen. Vi søger en frisk Caller til at være med i et seriøst team. Vi tager til lans og håber på at nå langt. Lidt om os : Vi er 4 friske fyre på 17+ med god erfaring i vores ærmer.... |
Søger 3 friske spillere til et team som har hensigter at komme til LANs etc
0
zemo 17. november 2013, 01.41 Hej allesammen. Vi søger 3 friske spillere til at være med i et seriøst team. Hvor vi regner med at komme til lans og nå langt. Lidt om os : Vi er 2 friske fyre begge på 18 år med god erfarin... |
GeSports.org søger 1 riffel spiller
0
-tmL 16. november 2013, 22.45 Hej derude. Vi har været et hold i nogle måneder og nu og kender hinanden super godt. Vi har været lan og bootcamps sammen så vi er et sammentømret hold. En af vores spillere kan dog desværre ikk... |
Mangler 1 mand til team! Læs mere her!
0
KickeR 14. november 2013, 19.15 Tjek posten her: http://www.gaming.dk/forum_posts/669-leder-du-efter-et-team-klik-her Add: KickeR eller Wackswag - så tager vi en snak! Game iaften! |
Søger nye udfordringer!
0
Highfield 14. november 2013, 16.41 Hejsa. Jeg er kommet tilbage efter et længere quit, hvor jeg var ret sikker på, at jeg ikke ville vende tilbage til lidt counter igen. Men nu er jeg på jagt efter at opbygge et eller andet hygge el... |
WeiZ søger Team
0
WeiZo 13. november 2013, 12.19 Hey GDK Mit navn er Martin"WeiZ"Rasmussen, er rigtigt positiv person, kommer fra Sjælland glad for at game CSGO, og prøver ihærdigt at få et godt hold, med god stemning, og god sammenhold. Er alti... |
To søger Team
0
Vestli9ho 12. november 2013, 18.47 Hi, we are two Norwegian players seeking and Serious and Good team. We are seeking and english talking team, and am writing this in english since its a copy past -We can start with me first. -M... |
Leder du efter et team? Klik her!
0
KickeR 12. november 2013, 17.13 Hej Gaming.DK. Mit navn er Martin. Jeg er 18 år gammel og kommer fra Nordjylland. Siden sommers har jeg forsøgt at etablere et seriøst CS:GO Team. I sommers lykkedes det mig at skaffe et p... |
DH hold
0
5thizz 12. november 2013, 10.23 Er der ikke nogen boys som eventuelt mangler en mand til Dreamhack :) kunne ihvertfald godt tænke mig afsted. add: FEMthizz |
17årig gut søger hold.
0
Mukaii 11. november 2013, 08.18 Hey! Nu er jeg efterhånden begyndt at spille mere, og mere CS:GO, og ville derfor tage skridtet videre. Jeg har de sidste par år spillet en hel del LoL, men føler ikke så meget for det mere. Der... |
Søger spiller til team. +18
0
smedder 10. november 2013, 14.35 Hello Kort om Mig: hey, jeg hedder Jan Schmidt 27år, jeg bor i Vejen. Målsætning: Mit mål er at få et team op og køre og så må "skills" sætte grænsen for hvor langt vi kan nå op and ... |
Søger seriøst team
0
Nyholm 10. november 2013, 01.24 Hej! Mit navn er Joachim og jeg er 19 år gammel og kommer fra Nordsjælland. Jeg søger et seriøst hold i CS:GO til at deltage i diverse cups/turneringer der nu skulle være. Jeg har ikke deltaget i ... |
2 Friske CS:GO spillere søger hold.
0
liipcsgo 9. november 2013, 21.07 Hej GDK! Jeg og en ven søger et CS:GO hold, som tager til LAN, bootcamp osv. Vi er 15 & 16 år gamle og begge fra Sjælland. vi begge har spillet CS:S i 4 år og har skiftet til CS:GO for godt og v... |
Gammel rusten gamer søger løkken og en hyggelig clan.
0
mmc the tiger 9. november 2013, 16.32 hey sidder her og bliver lidt nostalgisk og savner de gode "gamle" dage med cs og god griner, har ikke spillet cs i omkring 4 år andet end en ffa kamp i ny og næ. i tidernes morgen var jeg ret ... |
2 stræbende spillere søger hold.!
0
FozNNNe 7. november 2013, 09.33 Hej GDK Vi er 2 mates fra Nordjylland som stræbende søger et hold. Vi savner den seriøse tid, og vi fandt hurtigt ud af at vi egentlig ville tilbage til CS scenen. Jesper "JelleR" Klausen (1... |
Kedo søger hS_maskineR
0
rcd 6. november 2013, 21.35 Heyo, jeg vil starte ud med at sige jeg er 14 år gammel og mangler det ultimative flækkerhold (seriøst ofc) Jeg gider ikke sidde og skriver en roman på 100 sider, så add mig her: kern1337 |
KwNN søger holdet! :)
0
KwNN 6. november 2013, 15.43 Hej GDK! Jeg hedder Rasmus Jensen og ingame går jeg under navnet KwNN. Jeg vil dele min ansøgning op i nogle punkter som står herunder: 1) Lidt om mig. 2) Lidt om hvad jeg søger. 3) kontak... |
CSGO Spillere søges!
0
JoLlY^ 5. november 2013, 17.41 Hey Gaming.dk! Jeg har nu i et halvt år haft en Clan som hedder Danish Ninja in Action (DNiA) For en måned siden gik jeg ud af mit CSS hold for at prøve noget nyt.. Jeg valgte derfor at starte på... |
+4?
0
kenniEZ 5. november 2013, 13.50 Gooddag folk på GamingDK :) Overblik over oplægget :) 1 - Om mig 2 - Om holdet's fremtid 3 - Om jer og jeres ambitioner 4 - Hvad vi står og mangler 4 - Kontakt :) 1 : Jeg hedder Ke... |
Søger team
0
zlunk 3. november 2013, 19.08 Hej allesammen, Har nu søgt et par gange men desværre ikke haft held med at finde et team så vi prøver igen og ser om nogen hopper på krogen :) Lad mig starte med at introducere mig selv: ... |
+2? :p
0
kenniEZ 3. november 2013, 16.12 Heeey, vi står og mangler 2 til iaften? Mangler du hold og er 17+ så add mig, info får du PRIVAT - skal siges vi er wiese stævn og mig (Amazing) Alle 18+? add - christopherdr |
søger hold til DHW
0
stenvang 3. november 2013, 14.24 Hey Gaming.dk Situationen er den, at jeg står og mangler et hold at spille med og til DHW. Info om mig: - simon stenvang - 18 år - Fra Ballerup - Jeg er ikke arrogant - Meget venlig... |