Nu er det ikke for at ødelægge dit salg. Men prisen er for høj taget i betragtning af prisen her i DK på skoene også at man kan få skoene til 250 hvis du bestiller dem i UK :)
Prisen bliver 430 medregnet fragt hvis man køber ved dig.
Hvis man køber den fra fodboldexperten bliver prisen medregnet fragt 519 ca.
Så tror jeg sku for at være ærlig at de fleste hellere lige ville smide 90 kroner oveni hatten og være 100% sikre på at de får den vare de er lovet og at varen er i god stand.
Varen kan ikke være i andet end god stand når den er uåbnet.
Om andre vil betale 90 kr ekstra eller ej er jeg da ligeglad med? de kan da bare købe derfra, betyder ikke jeg skal sætte prisen ned pga netop det her.
Ved at købe den af dig er man jo slet ikke garanteret at få varen. Med det mener jeg at folk ikke ved om du snyder dem. Ikke at du gør det. Tror personligt selv at du holder en aftale hvis man laver den med dig.
- Men i princippet kunne du jo bare snyde og af den grund vil jeg hellere betale 90 kroner ekstra :)
Det har da helt klart betydning for dit fodbold spil om du vælger en let støvle med carbon under eller om du vælger en tung støvle. Det betyder meget for din hastighed ihvertfald.
Jo mere vægt du har at slæbe rundt på jo langsommere løber du..
Har selv en Mercurial (kan ikke huske model) med carbon og en Addidas F50 Predator (kan ikke huske model) hvor jeg klar kan mærke at jeg løber hurtigst med den lette model. Og det er også blevet bevist og sagt i op til flere interviews med producenterne af skoene.
Så lad den nu bare ligge og stop med at gøre dig klog på noget du ikke er klog på.
Som Lynge siger er der kæmpe forskel på at spille i sådan et par støvler og nogle lettere støvler. Du har tydeligvis ikke forstand på det her så synes bare du skulle prøve at få dine støvler solgt og lade vær med at kommentere på alt det her. Du kan nok få 50 kroner for dem, hvis folk altså er kloge
Gå ind og skriv det om fodboldexperten's pris og ikke mit. Det er ikke mig der har udvilket det og derfor skal du blande mig udenom.
Støvlen er skam fint og jeg har altid spillet med støvler til højst 500 kr og ligenu spiller jeg i mesterække med AGF.
Støvler har bare ligemed nul indflydelse på dit spil, forskellen er byggekvalitet som bliver irrelevant når den i længere sigt bliver smadret alligevel.
Fordi de sidder meget bedre på foden, og er noget lettere at spille med. Jeg prøvede at skifte tilbage til Copa Mundial efter jeg havde brugt en dyr letvægtstøvle og det føltes helt forkert :)
Det vil det da? Du er helt væk, og AGF? Mesterrækken? Jeg klapper, hvis du spiller fx u17 hedder det i bedste rækkefølge: Mesterrækken > 3 division > 2 division > 1 division(landsdækkende) og ligaen også landsdækkende.
Jeg sidder sådan og tænker lidt.. Hvis du spillede så langt oppe i agf ville du for betalt dine støvler ihvertfald 1 til 2 par om året.. For det gjord jeg selv dengang jeg gik på fodboldkost skolen over i grenå (Hessel) hvor jeg selv spillede for 1 holdet i agf.. Og det samme gjord jeg da jeg kom hjem og spillede i Herfølge..
Så et eller andet sted burde du også vide at de dyre støvler faktisk gøre en kæmpe forskel..
Grunden til fragt er 80 kr er fordi jeg sender igennem døgnpost og ikke har mulighed for andet. Derfor den lave pris til 350.