Soundcut osv. kunne du godt have lavet bedre så man ikke blev irriteret over at sangen lige pludselig ramte et beat eller tre forkert. Der var ikke specielt meget flow i det. Men fede frags :b
ah comeon guts, i brokker jer konstant om overedits og pis og papir. drengen har jo givet sig god tid og vitterligt forsøgt at gøre jer tilfredse. at han ikke lige lever op til jeres forventninger skal vel ikke ødelægge hans fremtidige motivation og vilje fuldstændig..
synes ikke det var jordens fedeste movie, der var en del flaws, men jeg var udmærket underholdt.. kan ikke se hvor al den hate kommer fra, jovist var der fejl, men det er der sgu i alle movies - det er lidt en del af det...
op på hesten ahw, tag nogle af de kommentarer til dig, nogle af dem kan bruges - andre er decideret hate. det begynder at ligne noget. for guds skyld fortsæt med movies i stedet for de små clips, du lærer så meget mere af det. husker dine første posts, som blot var frapsede fragshows uden moviecfg - du er bestemt nået langt siden da :-)
Movien lever jo ikke op, til de ellers flotte frags fra pimp. Man kan jo lige så godt lade være med at pakke det ind.
"ah comeon guts, i brokker jer konstant om overedits og pis og papir. drengen har jo givet sig god tid og vitterligt forsøgt at gøre jer tilfredse. at han ikke lige lever op til jeres forventninger skal vel ikke ødelægge hans fremtidige motivation og vilje fuldstændig.."
Hvis det påvirker vilje og motivation, skal han ikke ligge det på et forum på internettet hvor der bliver sagt sin mening :-).
Undskyld jeg er en kæmpe idiot fra idag vil jeg ændre mig... jeg skriver mange dumme ting og forklare ting på en flabet måde... sorry... du rigtig dygtig men var lidt skuffet over det var sløret...
Du ser aldrig flere flabede kommentarer fra mig på gaming...
ja bare bliv sur over jeg syntes dit edit er lort... men altså det ligner nærmest små mini clips sat sammen i en stor smøre som du så kalder en "movie" dårligt flow, dårligt edit, ringe sync og tildels bare en elendig movie.
"ja bare bliv sur over jeg syntes dit edit er lort... men altså det ligner nærmest små mini clips sat sammen i en stor smøre som du så kalder en "movie" dårligt flow, dårligt edit, ringe sync og tildels bare en elendig movie. "
hvis du retter de ting var det en god movie.... OKAY ???
Kan godt være at du får nogle hårde kommentarer med på vejen, men tag det som en lærestreg og ret op på det i din næste film :)
Jeg synes også den var vildt kedelig. Det er bare det samme hele vejen igennem, der mangler et eller andet hvor man tænker wow... Man bliver slet ikke underholdt nok gennem filmen :)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!