Hej allesammen
Mig og min fætter søger medlemmer eller et team til ranked 5v5 på EU Nordic/East.
Vi er meget professionelle angående holdspil. Vi sørger for at lave en god stemning på holdet, og en god kemi mellem os. Vi er meget engageret i spillet og håber at se det fra dig også.
Vi leder efter nogle mennesker med humor, gejst, tid til LOL og min 16 år, og har lyst til at arbejde på et seriøst 5v5 hold. Vores sidste hold gik godt i starten, men så som tiden gik, havde de andre ikke lyst til at spille mere.
Jeg har tidligere været holdleder på diverse spil og arrangementer, så jeg ved hvad det kræver at være holdkaptajn.
Krav til dig:
- Du skal være minimum 16 år
- Positivt sind, selvom det ikke går godt i spillet.
- Mulighed for at være alle lanes (dvs. du skal også have en favorit lane, som du er god til)
- Over 35 champs.
- I forhold til ELO, er vi meget fleksibel. Vi har selv været i et elo hell. men vi kræver at folk har over 1300 elo i solo/duo queue. men vi bedømmer mest på holdspil. Det er svært at "carry" et helt hold i solo/duo queue. Så vi går meget op i holdspillet og det skal du være god til.
- Du skal være god til at warde, give informationer, samarbejde, vide hvornår man skal pushe en lane og hvornår man skal ganke(hvis du er jungler).
Håber det lyder interessant.
I kan kontakte mig på skype (Mads43), men skriv hvorfor i ansøger mig.
Håber at høre fra dig :) |