For det første, så gå ind i joblisten og forsøg at spore hvilket program, der kører, som giver hackeren adgang. Dernæst kan du begynde at rense computeren med diverse malware- og virusfjernere. For at være helt sikker, så ville jeg dog foreslå at formatere computeren helt, da det lyder som en rimelig slem en du har fået :).
Eventuelt så tag dit internetstik ud og forsøg at lokalisere hvor den ligger henne helt selv. Så er der ingen chance for at den kan gøre mere skade.
Det er jo på ingen måde en slem virus, jeg kan da også lave sådan en genvej, som skriver det der, når man åbner filen... Åbner flere gange? Behøver ingen forklaring.
Eftersom han siger den har slettet forskellige ting på skrivebordet og andet, så må man gå ud fra at den virus har næsten fuld adgang. Om det så kan betegnes som slem er jo en smagssag. Jeg vil mene at den er slem når den begynder at slette ting, men hvis du mener computeren skal brænde sammen, så må det vel være det.
Ligemeget hvad, så skal det stoppes før der måske sker yderligere :)
Det kan den saa godt, min fine ven... man skal väre seriöst f*cking dum eller pröve haardt bevidst for at det sker, men de kan ske... jeg var tät paa at smadre min helt nye brutality fra SG fordi jeg "kom til" at gaa amok i MSI afterburner... heldigvis klarede den det med kun en chrashed driver...
Nej du kan ikke få en pc til at brænde sammen med et program som MSI afterburner også selvom det er ring0 layeret, hvis du skal havde noget brændt sammen ksla du kunne kode ASM og kunne patche biosen med noget lorte ASM koding.
Brug for en programmør til et mindre projekt? ...
Altså ved ikke hvor slem infektionen er. Men går ud fra det bare er en helt almindelig RAT. Nok Black Shades eller sådan noget.... Vil ikke sige det er slemt eftersom at personen som har fået infektionen bare har været usmart og give hackeren adgang :).. Hvorimod når det er slemt er det fordi hackeren er ude efter præcis "dig". Og derved kan der så ske slemme ting. :D sådan vil jeg da se på det.
Slender er ikke så slemt, det eneste det spiller på er din nysgerrighed, lad være med at kigge på andet end sedler, og så ligger du ikke mærke til ham før du rammer 8/8 pages.
Tak, men jeg har skam også selv spillet det.
Jeg sammenlignede spillet med sangen på videon, hvilket jeg synes at i dette tilfælde er spillet som er mest uhyggeligt. Ikke at det ligefrem var det uhyggeligste spil på markedet.
Hvis det noget som skete pludseligt er det højst sandsynligt "RAT" men hvis det derimod noget du har downloadet og derefter åbnet kan det være mange forskellige ting, bl.a. BAT og Virus
Men formater pc'en (geninstaller windows) er nok den bedste udvej hvis du ikke har nogle anelse om hvordan man hacker eller spore programmer.
Kan ikke se hvorfor at en infektion af en RAT er så forskellig for andet du nævner :).. Du får dig ikke bare en RAT ligepludselig. Den skal også ned på computeren somehow. ligesom ja du nævner jo selv BAT og Virus.. Bare lige for at rette på noget som jeg er utrolig usikker på så er en BAT/Batch fil ikke noget slemt som kommer ned på din computer :) det er bare en form for et script/dokument?. Så skulle da mene at BAT ikke nødvendigvis er en infektion ?? Ved ikke en flyvende om det. Men tror jeg nu jeg har ret.
formatere lortet