Kære gaming.dk brugere.
Som de fleste af jer nok har læst, så er der lindvedLAN til August, efter en længere tid uden nogen nævneværdige events (Konkurrence mæssigt). Det ser dog ud til at folk venter med at tilmelde sig, hvilke er en skam.
I min optik så er CS:Source ved at synge på sidste vers og det eneste der kan afholde det fra at dø, er hvis folk støtter op omkring de events der bliver lavet. Man kan være sikker på at der ikke er et eneste CS:Source event om 1 år hvis denne tendens forsætter, hvilke jeg syns ville være synd.
Så her er min bøn til jer som gerne vil ud og være stjerner på andet end bare ligegyldige gatherkanaler:
Få samlet et hold og meld jer til? - Hvis man gerne vil spille på de store hold så gælder det om at dukke op til LAN og få vist sig frem, selvom man ikke kommer til at vinde. Hvis man bare vil hygge sig, så findes der ikke noget sjovere end LAN når vi snakker computer.
Kender du ikke nogen der gider? - Så join en af gatherkanalerne (#Pzeliten.css / #Gamelords / XXX) og spørg derinde. Der er utallige der spiller sammen hver dag derinde, hvorfor ikke gå skridtet videre og tage en tur på LAN sammen?
Håber at se så mange af jer som muligt, vi bliver nød til at få hovedet ud af røven hvis vi gerne vil spille CS:Source på konkurrenceplan i 2013 også.
www.lindvedlan.dk