Bruger en qck +, har lige testet den på min qck + fnatic edition for din skyld. Og den har en anden overflade, ingen problemer der heller.
- Dog som han siger skal du passe på hvis du har lav sens med at købe den, for jeg smed lige lav sens på i source. Og der kan den altså godt finde på at skip nogle gange hvis det går alt for stærkt :-)
+1 med det at den skipper nogen gange. Har selv den laveste DPI på musen, samt 0,96 ingame sens og såfremt jeg skal dreje hele vejen rundt fordi der kommer en bag mig kan den meget få gange finde på at "hakke" derhen af.
Jeg sendte min tilbage, det er virkelig useless hvis man bare har lidt lav sens :) Desuden skal musen kunne klare man løfter den. Virkelig lort de ikke fixer sådan noget inden de sender den ud..
Har selv en zowie AM der afaik har samme sensor, og den slår alle tidligere muse jeg har haft (3.0, 1.1, ec1, sensei og kana). Selvom jeg også spiller med lav sens (450dpi & 1.15 ingame) Har jeg ikke haft problemer med at den skipper eller pludselig kigger ned i jorden. Og jeg har en qck heavy.
- Kan klart anbefale musen :-)