2 vidt forskellige gamere, 3k2 er den mere taktiske baserede hvor dev1ce er mere aimkid :), så det svært at sige hvem som er bedst. Men udfra erfaringen har 3k2 mange flere år. :)
Virker umiddelbart efter hvad jeg har hørt, som en mere stabil spiller end dev1ce. Besides that, har jeg hørt at han lægger ekstremt mange timer i at finde granater, skabe setups og tacs til holdet. Måske er han ikke en lige så stor madfragger som dev1ce, men imo, efter hvad jeg har hørt, perfekt holdspiller :D
Fuldstændig enig, 3k2 har været på scenen i lang tid og kender spillet rigtigt godt, ikke sagt at device ikke også gør det, men igen er 3k2 jo mere taktisk end device, hvor device er mere fokuseret på at skyde H$ :)
3k2 perfekt holdspiller, men device skal heller ikke undervurderes :)
Hvis du spørger mig, så er 3k2 nok den person der er mest erfaren når det gælder smokes og flashes. Ser ham også som en af de bedste supports. (Hvis der er noget der hedder det..?)
GuldsmedeN har pointeret det vigtigste ud, men man kan derimod også vende den om og sige; ja, devve er et aimkid, men dem har de tre af i forvejen. Cajun og wantz er bogstavelig talt altdominerende, og Nico er Danmarks bedste med awp. Jeg har aldrig snakket med FeTiSh før, ej heller holdt øje med ham, når de har spillet; men jeg _TROR_ ikke han kan regne ud hvad modstanderen gør, calle taktikker, holde styr på deres penge, og deres setups + spawn OG flashe sine mates frem og være den support-spiller ALLE hold har brug for.
De har nu fået 3k2 ind, hvilket, først og fremmest, giver fleksibilitet, ud-af-boksen tænkning, men også den support spiller de har brug for. Men uden tvivl, devve er hjernedød, men 3k2 er en mere stabil spiller.
Enig med at 3k2 er mere stabil spiller end device og er mere taktisk, men de klarede det jo fint nok med cajun, wantz og device til theblast, men resultatet havde sikkert været det samme, hvis 3k2 havde været med dem til theblast i stedet for device.
Men så må man jo også sige at Rylander var det sorte får til hklan 5, hvor lineuppet var.
Cajun, Wantz, FeTish, 3k2 og Rylander, hvor det kun blev til en "3" plads :)
Det er jo logik for Abdul på produktionsskolen, at Nico er bedre-fungerende på det hold end rylaNder er. Nico er Danmarks bedste med awp og har erfaring, rylaNder var jo noget helt andet. Derudover havde de ingen awp-spiller, da rylaNder var på holdet.
Wantz, 3k2, Cajun, Nico og FeTisH = Nuværende lineup.
- Uden en spiller som Nico viser altså vigtigheden i hvor meget det betyder at have en god awp spiller på holdet.
Med Rylander på holdet blev det til en "skuffende" hvis man kan sige det 3 plads, det er utroligt at en spiller kan føre holdet fra 3 plads til en 1. plads, hvis man ser på det overordnet.
Selvfølgelig er det ikke kun fordi at Nico er kommet med at de vandt The Blast, men det er ihvertfald en af grundene.
I og med at Cajun, FeTisH og wantz var med da TheBlast blev vundet og folk mener at 3k2 ville spille lige op eller bedre end device, kan man konkludere at rylander "var det sorte får". Det er selvfølgelig ikke ment i den forstand, men håber du forstår hvad jeg egentlig prøver at sige :)
3k2 var så vidt jeg ved en god spiller, da han spillede i Reason-gaming med nogen af de andre drenge. Copenhagen Wolves er helt sikkert godt på vej mod toppen!
Det godt være 3k2 er mere taktisk osv, men alligevel tror de kommer til at mangle dev1ce, fordi han leverede virkelig varen når han skulle, og tror bare ikke 3k2 kan gøre det, ikke fordi jeg syntes han er dårlig eller noget bestemt ikke.. men ja bare min option.. :)
Du behøver ikke skrive en negativt ladet besvarelse til mig, okay ?
Er du lige blevet færdig med folkeskolen ? du kender mig ikke, så tag at klap i med dine påstande. Hyg dig på din knallert, kiddo. !
For satan hvor er du dum at hører på. Du må forkert ha' skrevet omkring det med din alder, for det kan ikke passe, at en 18-årig kan være så stupid og latterlig.
To me, giver den sætning ingen mening.
Det er godt du kan sidde som 16 årig bag din 22" fladskærm og spille smart, men hvis du kun er her for at skrive negative ting, så smut. Opfør dig ordenligt eller sig det face2face, konfirmand.
Man bliver konfirmand som 13-14 årig.
Lad nu for helvede bare vær med, at spille så stor fordi du er to år ældre end mig. Giver ingen mening. Er her ikke for at skrive negative ting, trollede bare og synes, at det er latterligt at bruge plads på kommentarer som: LOL.
Det med at opføre sig ordenligt, vælger jeg at "overhøre", da du sidder og spiller stor som bare fanden NETOP bag skærmen. Få dine facts rigtige, og lad vær med at tro du er mere end du er. awe
Overdrivelse fremmer forståelse you know..
lad mig lige få noget på det rene, du synes min "lol" kommentar er latterlig at bruge plads på, men alligevel sidder du og siger at du troller, IMO er det der 100% spild.. Lad være med at have en holdning, og så handle mod din egen holdning, jesus !... Tror skam heller ikke jeg er mere end jeg er, ved dog at jeg har 200 gange mere mellem ørene end du har, derfor finder jeg mig ikke i dine kommentare, now be quiet please.
2007 - 1st - SLAP LIVE #12
2008 - 1st - ESL Major Series Season II Danish Qualifier *
2009 - 1st - SLAP LIVE #17
2009 - 1st - The Blast #1
2011 - 1st - HKLAN #4
2011 - 1st - Danish Championship
2011 - 1st - SLAP LIVE #23
2011 - 1st - ESH Full Tilt Poker Rush Poker Challenge *
2011 - 1st - Electronic Sports World Cup EU Qualifier *
2011 - 1st - ESH GIGABYTE G1 Cup *
2011 - 1st - Gaming.dk League Division 1 Season 1 *
2011 - 1st - ESH The Buffalo Challenge *
2007 - 2nd - The-eXperience
2008 - 2nd - SLAP LIVE #14
2009 - 2nd - InGame One Day Cup
2009 - 2nd - SLAP LIVE #18
2010 - 2nd - Danish Championship
2010 - 2nd - ESL European Nations Championship (Team Denmark)
2011 - 2nd - Electronic Sports World Cup
2011 - 2nd - Multiplay i-Series 44
2012 - 2nd - SteelSeries League Division 1 Season 2
2007 - 3rd - SLAP LIVE #11
2008 - 3rd - SLAP LIVE #15
2009 - 3rd - ICY BOX Series
2010 - 3rd - The Blast #2
2011 - 3rd - ESL Pro Series Nordic Season III *
2011 - 3rd - Multiplay i-Series 43 Qualifier *
2012 - 3rd - HKLAN #5
2009 - 4th - Outpost on Fire 3
2006 - 5th - SLKS #9
2007 - 5th - shgOpen
2008 - 5th - ESL Major Series Season II *
2009 - 5th - ESEA EU Open Season 1 *
2011 - 5th - Copenhagen Games
2011 - 5th - ESL Major Series Season VIII *
2012 - 5th - ESL Major Series Season IX *
1st place finishes - 12
2nd place finishes - 9
3rd place finishes - 7
* denotes online tournament
Personal Achievements:
2009 - 2nd - ICY BOX Series (Most Valuable Player Award)
Drenge. Hvis i har læst artiklen på deres hjemmeside, siger Fetish jo også, at efter theblast er det kun gået ned af bakke for dev1ce. Mange havde forudset spillerskiftet, fordi at dev1ce spiller slet ikke på sit niveau mere, i forhold til før.
3k2 er mere en holdspiller, ja. Men han er også mere arrogant end dev1ce. Og det ved jeg af personlig erfaring fra begge spillere. Men derimod tror jeg også at Fetish godt kan sætte ham på plads når det skal være. :)
Skal der virkelig ikke mere til for at få en 19 årige til at trække på smilebåndet fordi der bliver skrevet gammel røv? Din comment fik mig godt nok til at trække på smilebåndet, tak :D
Du er godt nok på bar bund. Nej, det er ikke gået ned ad bakke for device rent skill-mæssigt - hvor læser du det?
De kicker device, fordi han ikke vil lægge lige så meget tid i pracc som de andre..., og masser af pracc er jo et must hvis man vil være blandt verdens bedste hold. Det er jo netop også hvad fetish giver udtryk for, når han siger at han føler device spilder sit store potentiale (=han er fucking vild til spillet (utrolig højt niveau), men vil ikke lægge nok tid i det (pracc)).
Og mht. din "personlige erfaring" (lol) med 3k2 og device... really, nok det mest dumme jeg længe har læst her på gaming.dk... 3k2 arrogant? Wow, du er helt væk :).
Næsten hele dit indlæg er en omgang sludder og en masse usande påstande. Det eneste du har ret i er, at 3k2 er en bedre support/hold-spiller, og at "mange havde forudset spillerskiftet" (du er dog helt galt på den mht. årsagen til dette, som jeg har forklaret).
Mener ikke at Steffen var en del af IMPERIAL, men kun af über g33kz, da v1ctor tog over for ham, da han ville fokusere på sine studier. Men ellers har du ganske ret i at de har opnået at være nr. 2, men det har så også været en hård omgang at skulle knække les baguettes.
Som dupreeh skriver, så var 3k2 ikke en del af Imperial andet end som en form for "supporter" inde på deres side, noget staff/team manager af en art, da så vidt jeg husker, ikke havde tiden. Der imod var v1ctor med.
Kan ikke helt bestemme mig for, om det er en god eller dårlig udskiftning.
Jeg har ikke fulgt nok med det seneste års tid, til at kunne gennemskue om Steffen stadig har niveauet (eller rettere, tiden til at genfinde niveauet), til at kunne følge med på absolut topplan.
Nicolaj var en hjerneskadet spiller, som umiddelbart passer helt fantastisk ind i metagamet, og derfor vil han være utrolig svær og erstatte - især fordi at de 2 personer er vidt forskellige typer. Det kan dog være til Steffens - og holdets - fordel, at han får en helt anden rolle ingame.
I alt fald håber jeg på det bedste for jer. Steffen er, og har altid været, en fantastisk dejlig dreng <3