Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

Ang. Cup/Tuneringer - Admins.

Kære GDK Læsere/Source spillere

Jeg har efter mange år, spillet utrolig meget Counter Strike: Source.
- Jeg har lagt meget mærke til at i mine bedste år i Source, at Online Cups tit er præget af Cheaters el. lign - Da det tit er svært at bevise at de cheater m.m.

Har jeg med en gruppe unge-friske Source interesseret spillere, snakket lidt om at lave nogle cups, som med tiden muligvis ville kunne smide et par præmier i, hvis vi for en sponsor-aftale i hus, samt at folk er friske på idéen.

Planen går ud på følgende:
Vi er mellem 3 og 8 personer, som vil oprette et Cup hver uge, med mellem 4 og 8 spillere, have nogle "faste" regler - Og i stedet for at selv at spille med i Cup/turneringen vil vi sidde på SourceTV og ha' en kontaktperson fra hvert team, som kan kontakte os, hvis der er mistanke om snyd el. lign, derved vil vi bede om en Source TV IP og kigge på diverse spillere - Bedømmer vi at der er snyd el. andre regel overtrædelser vil teamet, som overtræder det blive "fjernet", fra cuppen og fremtidige cups.

Det jeg gerne vil vide, er om nogle af jer Source spillere - Ville benytte denne mulighed, da vi er meget åbne overfor idéen men vil meget gerne høre jer ang. om det ville være noget i ville kunne benytte.

(Til en orientering, så vil der være mere end 2 admins som bedømmer kampen, hvis der er mistanke om snyd, vil de tage en diskussion efter Matchen, og nå til enighed om der er noget at komme efter)

Mvh.
Snazke
Flere |
snazke | FLEU Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:08

snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:11
1
Hvis der er nogen spørgsmål el. andre idéer vil jeg meget gerne have at i benytter "Besvar knappen" her :-)
inTeQ | eSpuma.ACD
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:18
2
Fed ide :-)!
Ville hellere end gerne melde mig til sådan en cup :).
Eventuelt også have EAC på alle servere man bruger ;).
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:20
4
Det kunne også være en mulighed, men et Anti-Cheat er aldrig 100% sikkert > Der vil altid være en eller anden form for cheat, som kan bypasses og er næsten sikker på at nogle Cheats kan komme igennem EAC :-).
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:22
5
Ja - det findes der snyd som kan.
Dog kun aimkey eller andre "non-visible" hacks, hvilke ofte kan bustes på in-eye demoer.
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:24
6
Problem er jo bare, at hvor mange har lyster at kigge en IN-EYE Record igennem efter gamet?

- Så vidt jeg ved, plejer de fleste bare at sige "Videre næste", ellers har jeg tit set Cup Admins, som har været ligeglade ang. In-eye requestes. :-)
Redigeret: Torsdag d. 5. juli 2012 - kl. 20:25
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:26
7
Så må i jo bare skille jer ud fra mængden og kigge demo'en igennem såfremt folk whiner.
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:27
9
For at mindske tidsspildet for Spillerne, er min idé derved stadig som der står påskrevet, da det ikke giver forsinkelser på Cuppet :-).
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:29
12
Du kan ikke se på sourceTV om de sidder med aimkey.
Så i spilder kun jeres egen tid >)
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:35
14
I følge mig selv, er det ikke umuligt at se :-).
- Så EAC på serverene og en - tre Admins der kigger på samtidig.
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:38
15
"I følge mig selv, er det ikke umuligt at se :-)."

Stop dig selv. Du aner jo tydeligvis intet om snyd, og hvordan det virker.

Der er så meget snyd hvis aimkey/triggerbot hverken shaker eller ser dodgy ud på SourceTV demoer, selv nogen af de nok dårligeste snyd på "scenen". (project 7 f.eks.).

Held og lykke med dit cup hvis du tror du er "Mr. i can bust aimkey and triggerbot on SourceTV even tho' nobody else can".

Jesus
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:40
16
Jeg siger ikke at jeg kan se alt :-).
- Jeg siger at i visse tilfælde er det ikke umuligt at se.

#Peace.
Gider ikke bringe en debat op omkring det, da vi har hvert vores synspunkt.
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:42
17
Og jeg siger at du intet aner om det.

Der er intet der hedder "hvert vores synspunkt" når det kommer til det faktum at du ikke kan se aimkey på SourceTV - specielt ikke hvis du speccer direkte på sourceTV, da du ikke har mulighed for at speede ned.

Derudover selv hvis du får SourceTV bagefter og tjekker igennem vil du ikke kunne se noget da SourceTV fjerner recoilen fra skudene.

Bare stop dig selv please.
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:49
21
Derved har vi stadig hvert vores synspunkt på det.
- Jeg har ingen steder nævnt noget om at få SourceTV recorden bagefter, da jeg udmærket godt ved at STV fjerne recoilen fra dine skud (Efter egne erfaringer).

Jeg har tidligere selv brugt diverse snyd/hacks, og prøvet så vidt muligt at "tjekke", hvordan jeg ikke kunne blive taget.
- Det gik også meget godt, indtil jeg stoppede med CS:S.

Jeg vil mene det er utroligt svært, at komme igennem EAC i forvejen, men ikke umuligt.
- 2-3 personer som bedømmer.
- Eventuelt et ingame record, hvis det er nødvendigt.

Men jeg vil tage dine ord til mig, og se på det som en mulighed.
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:51
24
Ja - nu hvor EAC3 er ude, er det de færreste der kan komme igennem det, men der er stadig en del som kan.
KristiaN
Fredag d. 6. juli 2012, kl. 02:14
30
Du aner jo heller ikke selv hvordan snyd FUNGERER. Det er at du bitcher og whiner over jeg har et vac-banned account, når du, tydeligvis, selv ligger inde med et arsenal af snyde programmer.
Der ramt\' du hovedet på sømmet, Else.
Bullseye!
Matthew | EA
Fredag d. 6. juli 2012, kl. 02:38
31
Ved jeg ikke hvordan de fungerer?
Okay. :-)

Nej - har ikke et såkaldt "Arsenal", af vac bannede accounts. >)
KristiaN
Fredag d. 6. juli 2012, kl. 02:47
32
DU
SKULLE
OVERVEJE
AT
LÆSE
HVAD
JEG
SKRIVER

HAR
DU
FORSTÅET
DET?
Bullseye!
Matthew | EA
Fredag d. 6. juli 2012, kl. 02:49
33
Du skulle lære at formulere dig på et højere niveau, end det 8-klasses niveau du kører med pt. >)
KristiaN
Tirsdag d. 10. juli 2012, kl. 22:32
34
Du skulle lære at tænke på højere niveau, end det børnehave niveau du kører med pt. >)
Bullseye!
mbaz | SHOCK *
Tirsdag d. 10. juli 2012, kl. 22:50
35
Skal han formulere sig på et højere niveau?

8. klasses* bitch please.
Matthew | EA
Tirsdag d. 10. juli 2012, kl. 23:32
36
Undskyld skat - men formulering har intet med stavning at gøre >)
mbaz | SHOCK *
Onsdag d. 11. juli 2012, kl. 14:30
38
Nu er det jo så også grammatik, som man også skal formulere sig ordentligt med.
Division-Cups
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:43
18
Nu har jeg selv erfaring med cups, og folk der sidder bag det har ikke tid til at se en fuld in-eye - så må folk have præcis tidspunkt. (Den virker)
Matthew | EA
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:47
20
"Nu har jeg selv erfaring med cups, og folk der sidder bag det har ikke tid til at se en fuld in-eye."

Nej, self. har man ikke tid til at se en fuld ineye. Såfremt folk sidder med aimkey er det også tydeligt at se efter 10-15 minutter da de ofte toggler og du derfor ofte kan se de mystiske bevægelse når du er nede på 4.8% speed.

Derudover vil du sagtens kunne lade én eller to kampe gå 15min. forsinket, men ja - sæt faste tidspunkter (eksempelvis 1 time til BO1 kampe og 2/2½ til BO3 kampe, så det ikke så tit der kommer forsinkelser).
jac0b | eSpuma.ACD
Onsdag d. 11. juli 2012, kl. 02:18
37
Med miiiiig <3
HaG-
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:20
3
HF :)
sEBRAIZ
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:27
8
4 til 8 spillere i et cup, er det ikke lidt for lidt???
feeee' projekt ellers!
.
.
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:28
10
Jeg beklager min fejl, det var ment som Teams :-)
LynGe | CS:GO
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:29
11
desværre vil jeg ikke spille med i sådan et cup.

Der er et par begrundelser til hvorfor :)

I skal have nogen "trusted-admins" - altså nogen admins folk kender og man har lidt tillid til. Så der ikke er en admin der sidder og hjælper et hold videre der sidder og snyder fordi at de er venner.

Ideen er fin og koncept er også blevet brugt før og bliver stadig brugt i nogen turneringer. Men smæk noget EAC op på serveren samme tidig. Så skal det nok blive godt :)

- Og husk at altid handle neutralt når man har med noget konkurrenceplaget disciplin at gøre :)

gl

MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:33
13
Jeg kan udmærket godt se det du skriver :-).
- Men, for at blive en trustet admin, skal man jo starte et sted.

Dette er også grundet til at jeg vælger at sige at hvis der er mulighed for snyd, vil der være mere end 1 admin, der vil kigge på kampen.

Min plan, er at smide noget Anti-cheat på serveren af flere forskellige former - og prøve at sikre det mest muligt.

Ex.
Folk skal tage et Screenshot efter halvmatch.
Ineye record - Hvis admins er usikre.
EAC på serveren/e
- Til og starte med er planen, dog at folk spiller på egen server og at vi kan smide en server eller 2 ind, hvis der er server problemer.
- Så derved, skal der være tjek på Config. :-)
(Som hvis dette bliver til noget, vil vi sætte et config op, som holdet skal Downloade og smække ind, når de skal spille).
LynGe | CS:GO
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:44
19
Det lyder fornuftigt.

Dog synes jeg det skal være et must at spille med fx. Slap config eller et i selv modificere.
- Det vil nok også være meget smart hvis i kunne ende ud med at eje 4 servere. Så der er en server til alle kampene som i ejer. Sådan at i har adgang til replays også i kan sørge for at settingsne er i orden :)

- Du skal være velkommen til at pm mig hvis du har nogen spørgsmål ang cups :)
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:51
23
Jeg siger tusinde tak for kritikken & idéerne :-).
- Det skal jeg nok gøre, hvis jeg for brug for det.
Division-Cups
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:49
22
Jeg ville mene det er spild af tid og have 3-4 admins på STV.
Det er slet ikke nødvendigt.

I alle cups, i alle runder er der mindst én der kommer og beklager sig, især hvis der er præmier på. Det må man tage med, der vil jo næsten altid være nogen der er nogen dårlige taber og kommer surt fra cuppet da de måske røg ud i første runde.

Du kunne godt få EAC på alle serverne, det er stadig en "sikre" måde end at lade være. Det skader ikke der er lidt ekstra modstand hvis nu nogen snyder til cuppet.

Jeg ville bestemt foreslå IN-EYE - hvor de skulle have præcis tidspunkt på så i kunne hoppe ind og tjekke lidt, så kunne du derfra få 3-4 til at kigge det lille stykke igennem også kunne i snakke om det.

Alt det andet med mange på serveren osv det er noget rod, 2 er rigeligt til at afholde et helt cup fra start til slut.

God aften :)
snazke | FLEU
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 20:53
25
Jeg vil både gi dig ret, og på en måde ikke.
- Da jeg ser det en smule mere sikkert at ha' mere end 1 til og kigge på det, hvis nu personenen holder med det ene hold, vil der opstå en problematik.

Din idé med ineye-recorden vil jeg tage til mig, og undersøge nærmere om det kan lade sig gøre :-).

Tusinde tak for kritikken.
Arize
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 23:40
26
Undskyld, men kunne ikke lade være. Det hedder konstruktivt kritik, hvis det er kritik du kan bruge til noget. Hvis bare du skriver kritik, er det negativt, endvidere det kan ikke bruges til noget. Beklager for rettelsen, men så ved du da det :D
Gaming.dk
Risom
Torsdag d. 5. juli 2012, kl. 23:56
27
OFT:

Men den her sætning giver mig hovedpine:

"Det jeg gerne vil vide, er om nogle af jer Source spillere - Ville benytte denne mulighed, da vi er meget åbne overfor idéen men vil meget gerne høre jer ang. om det ville være noget i ville kunne benytte."
Redigeret: Torsdag d. 5. juli 2012 - kl. 23:58
Turneringsadmin
MithRiL | FATNIFE!
Fredag d. 6. juli 2012, kl. 00:03
28
Jeg har været admin på Sennheiser Cuppen i Counter-Strike 1,6, hvor der var alle former for præmier, fra headsets, earplugs, sportstasker og adgang til hovedturneringen ved DreamHack.

Min erfaring siger at der ALTID vil komme klager, og ved ikke hvordan STV virker i CSS, men HLTV i 1,6 kunne man ikke stole på da der til tider var bugs. Derfor vil jeg forslå at i ser in-eye demoer.

Vi modtog så mange klager (og mange fra af flere spillere på samme hold) at vi blev nødt til at "stole" på anticheat, og hvis klagen gentog sig i flere kampe måtte vi se den anklagedes in-eye demo igennem.

Derfor er det da også en god idé at i har tænkt jer at have en fast kontaktperson på hvert fald, men det er bare vigtigt at i organisere det på en måde så det kun er den ene kontaktperson der kan få fat på jer. Evt. via en invitechannel på mIRC.

Og vær forberedt på stress, og forbered jer godt og grundigt så i har så lidt at lave som overhoved muligt når i først skyder hver cup igang, for det bliver et stresset kaos ud over alle grænser hvis i får præmier på og gode hold kommer til at deltage.

GL mates :)
3k2 | F-
Fredag d. 6. juli 2012, kl. 01:19
29
I mit hoved er admins til at afgøre cheatsager en dårlig ide - udover i ekstremt åbenlyse tilfælde (like, ffa-hack) render man altid ind i det problem at der kommer til at være spillere med i turneringerne (specielt hvis der kommer bare lidt gode præmier) som er ufatteligt meget bedre til spillet end de admins der kigger på - så kan de have nok så meget erfaring som admins, hvis de ikke rent faktisk forstår spillet og hvordan man spiller det, så kommer de til at lave fejl på den konto, hvorfor det er virkelig svært at tage seriøst.

Hey, i skal da have held og lykke med det, men spar tid på at få folk ind på stv (og overhovedet få sat stv op på alle kampe), brug noget anticheat og så brug in-eye demoer - for det første tror jeg ikke i kommer til at spilde mindre tid, skulle der rent faktisk være en der snød, hvis i skal sidde og diskutere ting som i nu lige så det på stv vs. hvis i bare kan requeste en in-eye demo (hey, det er de færreste der snyder i en cup, som faktisk vil give dig den, så kan du bare smide alle ud der ikke giver demo if requested, og så er den skid slået) - for det andet så løber i heller ikke i problemet med at selvom i starter ud med 8 mand, som siger at de nok skal komme på hver uge til at sidde og køre det der, så går der ikke mere end 3 uger før det måske ikke er lige spændende hver gang og så er det nok meget rart at hele pisset ikke ender ud med at sejle rundt, fordi i er lidt færre folk til at holde styr på sagerne ;D
Mig > Dig (Even DMT, selvom han er meget klog)
<3 reffe

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:GO indlæg

Counter-Strike: Global Offensive WW| Pimp Giveaway ... (40)
Counter-Strike: Global Offensive flest classic ... (20)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO gemmer ikke ... (6)
Counter-Strike: Global Offensive Hvem er VAC? (233)
Counter-Strike: Global Offensive eSport event (20)
Counter-Strike: Global Offensive Oldschooler søger ... (28)
Counter-Strike: Global Offensive LAN cast feedback (102)
Counter-Strike: Global Offensive vgc 2on2 turnering ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive cajun overgiver ... (19)
Counter-Strike: Global Offensive Tab ud crash! (4)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamteam - Fnatic ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Den nye season (9)
Counter-Strike: Global Offensive Kan ikke crosshair ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Fps Drop! -.- (9)
Counter-Strike: Global Offensive CSGO CFG Pakke (9)
Counter-Strike: Global Offensive esea keys? (7)
Counter-Strike: Global Offensive Mix til NPF ... (15)
Counter-Strike: Global Offensive ZYH's blog med ... (96)
Counter-Strike: Global Offensive Wantz cfg CS:GO (6)
Counter-Strike: Global Offensive Hold søger ... (101)
Counter-Strike: Global Offensive Wtf??? (1)
Counter-Strike: Global Offensive blue Infinite - ... (18)
Counter-Strike: Global Offensive hjælp til navn i ... (41)
Counter-Strike: Global Offensive GUI til streaming (1)
Counter-Strike: Global Offensive Map cfg og workshop (0)

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source CSS Skal ... (6)
Counter-Strike: Source Smofly's nye ... (5)
Counter-Strike: Source eSport ... (9)
Counter-Strike: Source Clanwar plugin (5)
Counter-Strike: Source Hjælp lige takker (2)
Counter-Strike: Source Kender i nogle mix ... (0)
Counter-Strike: Source Tuneringer CS:S (5)
Steam Steam ... (2)
Counter-Strike: Source Hansen med y - ... (37)
Counter-Strike: Source søger 2 til css ... (2)

Seneste NON-GAME indlæg

Køb og Salg S: Razerlageret ;-) (2)
Offtopic DAYZ SERVER KOM OG ... (0)
Køb og Salg S: Oprydningssalg (18)
PC Relateret mus virker ikke :( (3)
Køb og Salg S: PC sælges i ... (2)
Køb og Salg S: Diverse ... (15)
Køb og Salg Surround Sound.. ... (3)
Køb og Salg S: Grafikkort - ... (1)
PC Relateret Gammel mac update! (5)
Offtopic God skriver? (6)

RTS Games

League of Legends Søger Duo Q (plat) (0)
League of Legends Smurf søger andre ... (4)
League of Legends Top/Adc søger hold (1)
League of Legends Søger Chill-hold (2)
League of Legends Søger ADC til ... (15)
League of Legends Team søger Top ... (0)
League of Legends acM Søger team (11)
League of Legends Nyt Semi ... (5)
League of Legends Danske league hold? (4)
League of Legends Flawless Laners - ... (3)

FPS Games

Counter-Strike 1.6 NY SERVER: Myretuen (0)
N/A Startet på ... (3)
Counter-Strike 1.6 Cs 1.6 starter i ... (2)
Battlefield Kan ikke logge på ... (2)
Battlefield players til team? (0)
Battlefield Tekniske problemer (3)
Battlefield MTW serveren er ... (1)
Counter-Strike 1.6 (cs) counter ... (2)
N/A Real Zone Gaming ... (0)
Counter-Strike 1.6 Cs Servere 1.6 (15)

Spilkonsoller

Xbox Hjælp en noob! (29)
Playstation Mangler klan i ... (4)
Playstation spillere søges!!! (0)
Playstation Black Ops 2: ... (0)
Playstation League play (0)
Playstation TeamFlear - Søger ... (6)
Playstation Mangler en spiller ... (2)
Andre spilkonsoller Overvejer SNES ... (23)
Playstation Ultimate Team (0)
Playstation Call of Duty Blops ... (2)

Reklamer

© COMWAYS 2006-2013 - Regler | Advisering | Jobs RSS Feeds