Kære GDK Læsere/Source spillere
Jeg har efter mange år, spillet utrolig meget Counter Strike: Source.
- Jeg har lagt meget mærke til at i mine bedste år i Source, at Online Cups tit er præget af Cheaters el. lign - Da det tit er svært at bevise at de cheater m.m.
Har jeg med en gruppe unge-friske Source interesseret spillere, snakket lidt om at lave nogle cups, som med tiden muligvis ville kunne smide et par præmier i, hvis vi for en sponsor-aftale i hus, samt at folk er friske på idéen.
Planen går ud på følgende:
Vi er mellem 3 og 8 personer, som vil oprette et Cup hver uge, med mellem 4 og 8 spillere, have nogle "faste" regler - Og i stedet for at selv at spille med i Cup/turneringen vil vi sidde på SourceTV og ha' en kontaktperson fra hvert team, som kan kontakte os, hvis der er mistanke om snyd el. lign, derved vil vi bede om en Source TV IP og kigge på diverse spillere - Bedømmer vi at der er snyd el. andre regel overtrædelser vil teamet, som overtræder det blive "fjernet", fra cuppen og fremtidige cups.
Det jeg gerne vil vide, er om nogle af jer Source spillere - Ville benytte denne mulighed, da vi er meget åbne overfor idéen men vil meget gerne høre jer ang. om det ville være noget i ville kunne benytte.
(Til en orientering, så vil der være mere end 2 admins som bedømmer kampen, hvis der er mistanke om snyd, vil de tage en diskussion efter Matchen, og nå til enighed om der er noget at komme efter)
Mvh.
Snazke |