Hav dog lige respekt din kæmpe idiot. Han er ordblind, han kan jo ikke gøre for det. Du kan gøre for du er den største idiot og største taber jeg NOGENSINDE har mødt. Tillykke, vil du have en medale?
Selvironi er en dyd. Så du mener, at fordi du ikke kan se det "sjove" (i det her tilfælde lidt selvironi) at jeg er: "den største idiot og største taber jeg NOGENSINDE har mødt". Du har ikke mødt mig, du har aldrig snakket med mig - du ved generalt RIGTIG lidt om mig.
Behøver ikke nogen medalje, sålænge jeg har selvironi til at tage ting med det smil på læben og et glimt i øjet.
Hvis han kan stave til sit navn, adresse og en del andre sætninger samt ord, så er der vel grænser for, hvornår medlidenheds-kortet skal trækkes.
Altså.. Det her er altså noget jeg gør for at hygge mig og fordi at jeg vil have det sjovt. Nej mit engelsk er ikke godt, men jeg prøver. Det der med at jeg siger hvad jeg skriver, ja okay måske skulle jeg holde min kæft. Men dette stream er mest af alt for sjov :)
Men tak for at i gad at kigge forbi, det er fedt nok at I gad. Tak for det :)
Jeg vil altså bare hygge og have det sjovt en kedelig mandag aften :D
Jeg er desværre i besiddelse af TDC internet, som er MEGET ustabilt. Jeg begyndte at få en ping over 150, så jeg bestemte mig for at slutte streamet der. Jeg skulle nok have forklaret det til de 2 der kiggede med *G*.
Jeg vil forsøge at streame op af dagen idag, eller bare i aften/nat som jeg plejer :)
Altså.. jeg gik da 13-3 ezreal i mit eneste ranked game igår aftes. Hvis du mener de 2-3 troll games i normal jeg havde med mine venner, så tjo sikkert. :)
Stop med at forklare folk noget når du er i 1400+ rating...
Bare stop, ærligt.