Jeg har... Well... Enormt store hænder, så ville vide om der er en mus der passer til sådan en hånd. Har kigget på EC1, bruger XAI, men den er for lille og tænker på 1,1'ern.
Microsoft IntelliMouse Optical 1.1 mouse specifications
General
Packaged Quantity 5
Device Type Mouse
Orientation Right and left-handed
Width 2.7 in
Depth 5.0 in
Height 1.5 in
Weight 5.2 oz
Steelseries Xai Specs
SIZE AND WEIGHT
Weight: 98 grams (0.22 lbs)
Height: 38,7 mm (1.5 in)
Width: 68,3 mm (2.7 in)
Length: 125,5 mm (4.9 in)
hehe den burde være lige det længere end Xai plus at den er mere rund fra front til bag... og det gør den føles større ihvertfald i min hånd :D
Hvis xai er for lille til hans hånd, så er 1.1 nok også.. xai er stadigvæk større overall, selvom 1.1 måske kan være en smule længere. også er den hvad 0.1 in længere? :P det er sgu ingen forskel.
Nu har jeg ikke haft en xai før, jeg har dog spillet i årevis med en 1.1 og det er nok en af de mindste gaming mus derude, og jeg har haft en kinzu hvor msi'eren kun er en smule større, så mente nok den lå midt imellem og igen hvis du nu ser på factsne så er forskellen minimal.. altså sådan noget 0.1 inch som man umuligt overhovedet kan mærke som person, det hele handler om formen på musen.
Derfor kan den faktisk sagtens stadigvæk være mindre, dog ikke på papiret og alligevel er der alligevel kun 0.1 forskel som ingen lægger mærke til.
du vil bare ikke give dig... jeg garantere at en 1.1 er større og føles større end en xai... jeg har haft sensei kana og kinzu og en 1.1 og jeg syntes nemlig 1.1 er sådan en god tyk drenge ligesom EC1 fx.
men uanset hvor meget du siger den føles mindre vil den altid være større :D
Deathadder passer ikke til mig. Havde den fra maj til december, nu bruger jeg xai... Stadig for lille, men den føles stadig større da den lukker af gradvist, istedet for at stoppe brat.
SteelSeries Ikari er ekstremt bred og jeg (og mine rimeligt store hænder) elskede den, degang jeg brugte den. Tag den optiske udgave, hvis det er, da de kom ud var der i hvert fald mange problemer med laseren.
Mig > Dig (Even DMT, selvom han er meget klog)
<3 reffe
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
køb en deathadder, nok den der passer bedst til dig tror jeg :)