Nogle der ved hvorfor at når jeg har sat mit Siberia v2 op til 5.1 speaker, så ingame hvis der er en nade der kommer bag mig, kan jeg ikke hører den lige så godt, som hvis jeg kiggede på den?
Steel Series Siberia v2, har ikke en helt fuldudviklet 5.1 Surround Sound, dvs. at du kan ikke høre meget bass, som der skal til. Da jeg havde mit Siberia v2, brugte jeg 2 Speakers, og det fortrækker jeg stadig, da jeg syntes jeg kan høre flere fjender, fra længere distancer.
Skal du ha' et headset, så hedder det Razer Moray+ eller Razer Megalodon eller Steel Series 7H. Nogle ekstremt gode headset til rimelige penge (Udover Megalodon, dog har det meget mere i sit design).
Jaja, men det skulle være et headset der vejer meget iforhold til andre headset. :D Jeg en person der ser det som unødvendigt, at have alle mulige ting som en skærm på et tastatur, og andre knapper du selv kan binde, da spillet har bindet det for dig xD Så du kan ikke bruge de knapper.
Det er måske rigtigt, der er alle de ting du kan binde, men dem bruger jeg jo kun til musik osv, så det er ikke noget problem men lyden er perfekt i dem så :)
Tjaaa, det sikkert rigtigt, men jeg har hørt om episoder hvor det skulle gå i stykker af forskellige årsager. Fortrækker Steelseries 7H eller Sennheiser PC350. Syntes de er bedre i holdbarhed og isolation, også er de ikke så tunge for ørerne :D