Flyttet: Ved godt det intet m source at gøre. (hjemmeside anbefaling)
her d.1 har jeg tænkt mig at købe hjemmeside til min ny opstartet klan i source, men ville første lige hører om nogle kunne anbefale et godt at købe den :)
Meebox! Det allerbedste har haft det i 3år nu, og kender nogen der har haft i one.com også har min mors butik hjemmeside hos surftown, og udfra mine erfaringer er det langt langt bedre hos meebox. Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg elsker dem med hjælp til da min hjemmeside blev hacket og blev ramt af d-dos og alle mulige andre ting, de for nice :D
det så der one.com er gode... fordi jeg har omkring 15 sider derfra lige nu hvor jeg sidder og hjælper folk med og ingen af dem er blevet hacket...
en af min fars lagde på et hotel ved et firma han havde fået til at lave siden til hans motorcykel klub og den blev hacket hele tiden... men efter jeg flyttede den til one.com har der intet været..
Må jeg spørge.
Du siger at din mor er smørebrødsjomfru? men da jeg spillede gather med dig engang, sagde du. "nu vil jeg få stuepigen til at lave noget mad"
Hold da kæft man må have et sørgeligt liv, hvis man ikke har lov at tage pis på hinanden. Det er da på ingen måde "respektløst" at kalde sin mor for en stuepige :)
Sørgeligt at du overhovedet vælger at snakke om respekt, da sidder og troller rundt som en anden 5årig herinde på siden. Endda så meget at jeg har måtte bede admins om at kigge dig over skulderen op til flere gange.
Usandt ingen grund til at finde på løjne, både Meebox og One.com bruger Cpanel og holder helt opdateret så der er ingen forskel på sikkerheden.
Dem der hacket min side har gjordt det via et Exploit i wordpress, og så har de d-dosset som har været udefra og ingen adgangs tilgang.
Brug for en programmør til et mindre projekt? ...
Lille ven du skal ihvertfald ikke komme med påstand om at jeg lyver.... jeg aner intet om meebox og har ikke udtalt mig om dem men kun one.com.... jeg ved bare at one.com har fremstået som noget af det mest proff. hosting.... der må joh være en forskel siden at dine side blive angrebet om "mine" ikke gør.....
Folk der siger andre lyver uden at have et grundlag derfor... er små personer som tror de derved kan opnå noget de aldrig kommer til.... og jeg kan simpelthen ikke udstå folk som dig som slynger sådanne komentarer ud...
One.com er i mine øjne den bedste host og det kan ingen anden end one.com selv lave om på...
dette er bare et par af de sider jeg har arbejdet på.... jeg har ikke lavet design på et par stykker af dem da min far selv har lavet det i frontpage og er tilfreds med det... men dem som man tydeligt kan se der har været designer ind over... har jeg lavet i min tid hos Webco.dk
Understøt at du kalder mig en løgner! eller lad være at henvend dig igen...
Du er en "løgner" på det punkt at ingen hackere tilegner sig adgang ved at hacke selve dit webhotel normalt, da alle webhoteller næsten bruger CPANEL som er det helt samme management system, du angriber min udtalelse om meebox på at det er deres skyld at jeg er blevet hacked, står meget indirekte i hvad du skriver. Derfor siger jeg du en løgner i det de bruger det samme system = ingen forskel på sikkerhed.
Derfor kan du ikke udtale dig om one.com er bedre af den grund, du kan komme med tusindvis af andre grunde og jeg kan forstå på dig du kun har gode oplevelser med dem, det din historie og den kan jeg ikke tage fra dig.
Men at du skriver "det så der one.com er gode" indirekte sagt at meebox ikke er god på det punkt er en løjn da de bruger samme system. Og jeg har ikke kaldet dig for løgner så den kan du godt trække tilbage eller drømme videre, jeg kender dig ikke så det kan jeg på ingen måde udtale mig om. Siger bare at det er usandt det du siger.
Redigeret: Søndag d. 1. juli 2012 - kl. 00:39
hvad snakker du om... jeg skriver at det er der one.com er gode fordi jeg har ikke oplevet at blive hacket at det er dig der er retard og tager det som om jeg lyver for at få credit...
du er virkelig en tumpe... magter dig slet ikke.... køb du en masse lorte sider hos meebox... Meebox! Det allerbedste har haft det i 3år nu, og kender nogen der har haft i one.com også har min mors butik hjemmeside hos surftown, og udfra mine erfaringer er det langt langt bedre hos meebox.
du skriver selv at de har samme system hvordan kan du så ikke anbefale one.com også?? ud fra det der tolker man joh netop at du mener der er noget galt med one.com...
totalt dum du viser dig at være... kan slet ikke greje dig... men tror sku bare jeg ignorerer resten af det lort du fyrer af... for mit liv er for kort til at diskutere med tumper der vil have ret uanset hvor meget de udstiller sig selv som et fjols...
Dæmp dit sprog at gå aggresiv til den på den måde i en diskussion er virkelig det svageste og beviser bare du har dårlig argumentatering (som du også har) og derfor bliver nød til at svine modparten.
Det kan sammenlignes lidt med 2 voksne fyrer der snakker om et problem, hvor den ene lige pludselig slår den anden i hoved, fordi han ikke ved hvad han skal sige. Det en fin dyre adfærd men du kommer ikke langt med det.
Ja du skriver: at det er der one.com er gode fordi du ikke har oplevet at blive hacket, men som sagt det har one.com intet at gøre med.
Det kommer an på hvilket CMS du selv har på din hjemmeside.
At du skriver det i svar til min besked hentyder stærkt til du mener meebox ikke er gode, grundet jeg er blevet hacked men det er så der one.com er gode, udfra din udtalelse.
Hvis det ikke var tilfældet og du bare ville rose one.com var der ingen grund til at lave det til en besvarelse på min besked.
Meebox er bedre på server ydelse, jeg kan kicke alle de hjemmesider du linkede i din forrige besked af nettet hvis du kan give mig tilladelse og få det fra one.com da jeg ikke laver noget ulovligt. Men one.com har rigtig dårlige servere til at håndtere stress, grundet de prøver at spare ved at smide flere 100 sider på en server. Har levet af at sælge stress tests programmer til hjemmesider for at teste deres server for det ekstreme, hvor one.com knækker af på et par sekunder. Det er det jeg syntes er et stort minus ved one.com og Surftown har lækre servere men er sindsyg over prisede.
Nej jeg vil ikke havde ret, for jeg har ret, prøver bare at forklare det til dig som du umiddelbart ikke bryder dig om. Men jeg kan i hvert fald ikke lide typer som dig angriber min anbefaling uden viden på det.
Hvis du smed en besked om one.com for sig selv havde jeg ikke angrebet, super for dig altså hvis du har det fedt hos one.com og er tilfreds med dem, de yder blandt andet også super lækker support.
Redigeret: Søndag d. 1. juli 2012 - kl. 01:56
Ja for helvede jeg vil godt være ham der langer et par blå øjne... har jeg intet imod!
Surftown har lækre servere jah for satan der kom min fars motorcykel side fra og der blev den hacket 7-8 gange men efter flytningen til one.com er den ikke blevet hacket en eneste... og det er samme cms jeg bruger på alle mine sider...
skriver måske en besvarelse til dig for at illustrere at one.com ikke er så dårlige som du for dem til at fremstå med din tekst...
hvad er det du har ret i?? at der er noget som hedder meebox og noget andet der hedder one.com... dette er en diskution om intet overhovedet... fordi jeg ikke lige kender til meebox kan jeg da stadig have viden om mange andre...
Jeg kan kun anbefale one.com ligesom mange andre herinde...
jeg slutter lige af med 10 løgne:
det så der one.com er gode
For jeg mener helt sikkert de er bedre end meebox.... er fuldstændig ligeglad med din mening... alt hvad meebox har af kundeservice har one.com også og det med stress test kan godt være du har ret i.... men det var slet ikke hvad jeg snakkede om... sagde bare jeg aldrig har oplevet et hacker angreb på nogle af de mange sider jeg har hos one.com....
"argumentatering"
Meebox er bedre på server ydelse, jeg kan kicke alle de hjemmesider du linkede i din forrige besked af nettet hvis du kan give mig tilladelse og få det fra one.com da jeg ikke laver noget ulovligt.
hvad fanden mener du med det?? selvfølgelig laver du ikke noget ulovligt hvis jeg giver dig tilladelse.. hvis du mener du kan hacke dem jamen fint... men det er ikke det som er pointen... fordi hvis jeg vil hacke dig kan jeg det... men at random idioter fra allemulige steder ikke hacker mine sider efter de er hos one.com syntes jeg er fantastisk..
Kan du ikke bare holde kæft? One.com og Meebox bruger begge CPANEL - dno. med surftown, men der er ingen forskel på one.com eller meebox rent sikkerhedsmæssigt medmindre du selv har programmeret sikkerheden.
Bare drop diskussionen her, medmindre du vil lyde dummere end du allerede gør. :)
har jeg skrevet at de er bedere?? nej jeg har skrevet at jeg syntes at one.com er gode sikkerheds mæssigt hvad jeg har oplevet men har aldrig udtalt mig om at de var bedere end meebox det noget i konkludere fordi jeg besvarer ham at one.com er godt... det er ham der fortæller at hans side hos meebox er blevet hacket et par gange og at supporten er hurtig til at få det fikset...
Du skrev ikke at one.com er gode. du skrev: det er så der one.com er gode. Stor forskel.
Og i din forrige besked skrev du altså at one.com var bedre end meebox.
Jeg citere gerne:
"For jeg mener helt sikkert de er bedre end meebox.... er fuldstændig ligeglad med din mening... alt hvad meebox har af kundeservice har one.com også og det med stress test kan godt være du har ret i.... men det var slet ikke hvad jeg snakkede om... sagde bare jeg aldrig har oplevet et hacker angreb på nogle af de mange sider jeg har hos one.com...."
Jeg har overhoved ikke fået one.com fremstået dårligt. Jeg skriver af EGNE erfaringer syntes jeg Meebox er bedre. Jeg skriver ikke de er, jeg skriver jeg syntes de er udfrs mine erfaringer du kan ikke modargumentere min personlige mening og overhoved ikke når du ikke har haft meebox.
Men lad nu være med at drej diskussionen, jeg skrev at du løj og det har du ikke kunne modbevise endnu, selvom du har lavet lange indlæg, måske skulle du bare stop, da du ikke kan ændre på ords betydning uden at redigere dit indlæg ^^
Jeg vil bestemt mene at Meebox ville være et godt bud. - Jeg har brugt Meebox i noget tid nu, og det er virkelig fantastisk. I al den tid jeg har haft webhotel hos dem, har min side ikke været nede så meget som ét minut, grundet hackerforsøg eller andet.
- Supporten er tilmed utrolig imponerende. Er LIVE-supporten oppe, går der ikke 10 sekunder før du kommer i samtale med en supporter. Hvis du vel og mærket kontakter dem.
Kig bare på trustpilot de er det bedst ratede webhotel i Danmark samt det billigeste:
http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net