EDIT: det gør ham bare til en AA AD Carry, en god lategame chamion er en med enten range, steroid, cc eller ekstra dmg. han har hans passive, men han er på ingen måde en lategame champion, siger ikke han er dårlig men en lategame champion er trist eller kogmaw som virkelig scaler ind i lategame, hans early game er hans bedste fase fordi han har mobility på lane, burst og rigtig god trade potentiale
Fantastisk, bare ærgerligt at det intet med mit argument har at gøre. Grunden til nogle maxer W (kom gerne med belæg, har ikke hørt dette før nu) er, at det er den næstbedste AS debuff i spillet (næst efter Malphite E). Det betyder at de kan vinde trades snildt, ved at smide en W i hovedet på modstanderen.
Men som sagt, lad mig se nogle eksempler på at de professionelle maxer W, det vidste jeg ikke.
det var ikke meningen at det skulle være imod dit argument men bare for at gøre folk lidt klogere på at man er begyndt på det. så det lige forleden i chaox´s AMA, at de gør det ovre i asien og at det er ved at komme til NA, aphromoo er begyndt at gøre det så jeg et eller andet sted i tråden.
I see, så blev man så meget klogere :)
Den eneste grund til at jeg tog et defensivt standpunkt var pga. at det virkede som om, at du mente at hans Q ikke betød noget for hans damage, undskyld hvis jeg trådte forkert der :)
Jeg har 1800~ elo på EU west, jeg ved med sikkerhed at Ezreal er en early-game champion. Alle champions er selvfølgelig gode late-game hvis de bliver fed
900, 1800, what's the difference? Alle spiller som retards alligevel :D Kong Brian kan nok slå Major Mathias på 1800 i nogle tilfælde, hvis det skulle være
Nu må du ikke smide mig af med dine matematiske færdigheder Henrik, for dem kan vi se du ikke mangler nogen af. Min mening var blot, at efter personlig erfaring, så er der ikke en markant forskel på 900 elo og 1800 elo når det kommer til at bedømme champs.
Hvis du rammer med din skillshots og harasser/trader rigtig godt, så har du en fordel early. Hvis du er mere passove og spiller def, så er du god mid-game og ikke lategame, da han nemt kan blive bursted, hvis enemy teamet har stun, såsom taric, morgana, amumu osv.