Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Counter-Strike: Source » Hold hjørnet

Sidste indlæg

Stand-in søges til Lindved LAN!

Stand-in søges til Lindved LAN!

Hvem er vi?
Vi går under navnet H1N1 (Team H1N1, *H1N1) og er et dansk gaming-hold (Primært CS:S). Kernen af holdet har spillet sammen i snart 4 år og vi har efterhånden et rigtig godt sammenhold. Vi spiller ikke just på top-niveau da det for os altid har handlet om fællesskabet. Gennem den seneste tid er vi begyndt at tage spillet lidt mere seriøst, og vi vil derfor også gerne repræsenteres ved nogle forskellige events - herunder Lindved Lan #4. Grundet nye medlemmer har vi måtte dele os op i to 'lineups' a' 5 mand. Situationen er desværre sådan, at et af vores medlemmer på 2. Lineup IKKE er i stand til, at deltage ved Lindved Lan. Derfor søger vi nu en stand-in. Som udgangspunkt drejer det sig kun om Lindved Lan #4, men har du lyst, og finder vi dig vel passende som en del af vores hold, kan fortsat medlemskab godt komme på tale.

Hvem er du?
Du er minimum 15 år og forstår hvad det vil sige, at være en del af et fællesskab. Du dømmer en persons værd ud fra personlighed, IKKE ud fra gaming-skill. At respektere folk som de er, er en selvfølge på holdet. Du har erfaring med Counter-Strike Source og har ikke noget imod, at udspille taktikker givet af en caller. Som udgangspunkt kan du selv sørge for transport til Hedensted, dog kan andet arrangeres hvis du er bosat i nærheden af et andet medlem som har plads. Billetten er selvbetalt (200 kr.), og dertil kommer eventuelle mad- og drikkevarer. Til sidst er det vigtigt at du forstår, at vi primært tager med for at nyde en weekend med gaming i godt selskab. Vi går selvfølgelig stadig efter, at komme længst muligt i konkurrencen, men uanset udfaldet tager vi det hele som en oplevelse.

Lyder det som dig? Så kontakt os på én af følgende måder:
- Post en reply til dette indlæg
- Skriv en privatbesked til mig her på Gaming.dk

Din besked bør som udgangspunkt indeholde følgende:
- Fornavn og efternavn
- Nickname
- Steamnavn (Til tilføjelse)
- Kort beskrivelse af dig som person (Alder, beskæftigelse, fritid, geografisk placering, erfaring o.lign.)

Hvordan foregår det?
Hvis du kontakter os og vi finder din personlige beskrivelse passende, vil vi invitere dig ind på vores Ventrilo server. I løbet af et par dage vil vi vurdere dig som person, og sikkert også hive dig med i et par træningskampe. Hvis vi derefter stadig kan se dig som stand-in på vores hold, skal vi have dit telefonnr., og der skal aftales transport etc. Du skal selvfølgelig også være forberedt på, at vi ikke lige kan se dig som en del af fællesskabet, men er det tilfældet, forstår vi også at sige det på en pæn og ordenlig måde.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Mvh
Kristoffer 'Chox' Nielsen
Team H1N1
Flere |
Chox | *H1N1 Søndag d. 24. juni 2012, kl. 00:16

Dennis_Theilgaard | Xapso
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 00:25
1
God ansøgning!
Gl med at finde sidste mand!
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 01:05
2
Kan ikke anbefales, da de har (eller har haft) mange cheaters med.

:)
Redigeret: Søndag d. 24. juni 2012 - kl. 08:50
LynGe | CS:GO
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 01:10
4
Det er da ikke deres skyld?
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
Chox | *H1N1
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 01:46
5
Hvis det ikke er til for meget besvær, kunne jeg godt tænke mig nogle navne/nicknames på dem det skulle dreje sig om :-) Vi har haft et par medlemmer gennem tiden som helt sikkert ikke skulle have været med i første omgang, og det er selvfølgelig beklageligt. Dette har dog ikke handlet om 'cheat', men blot dårlig opførsel overfor andre medlemmer. Om nogle af disse har haft cheat på et tidspunkt, skal jeg ikke kunne sige. Hvad angår de nuværende 10 medlemmer, kan jeg stå inde for hver enkelt af dem - Jeg ved og går meget op i, at de IKKE bruger nogen form for cheat/hack.

Du har selvfølgelig al ret til, at have din egen mening omkring os, men jeg ville sætte pris på noget, der rent faktisk kan understøtte dit udsagn :-)

Mht de andre kommentarer, sætter jeg stor pris på jeres positive tone og indstilling :-) Jeg er nyligt oprettet på dette forum, så det er godt at se tegn på et godt community.
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 08:42
8
Har skrevet besvarelse til Fyrst :)
Spork
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:11
17
Du burdte være digter :D
Fyrst
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 07:36
6
Det jo dybt latterligt med mindre, de har vidst at de personer som de tog med, cheatede allerede før de kom på holdet, hvis ikke så er det du skriver faktisk nogenlunde = at du hellere ikke ville anbefale VeryGames, fordi de har haft en tyv på holdet :)
Life is like a boomerang
Sometimes you came back, other times you dont.
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 08:41
7
Nu har jeg jo spillet brush med Brammer eller hvad han hedder, som har været med i H1N1, eller har været med, dunno, ved bare han havde deres *H1N1 tag på, han var ekstreeeeeemt dårlig i de første mange brushes jeg spillede med ham hvor han var i.

Lige pludselig, så går han fra at nakke ingen, til at flække alle med oneshot på deagle igennem smoke og hele lortet, burster folk ned igennem smokes. Nej, ikke sprayer, han burster 3-4 skud af og nakker folk igennem smoke. + han shaker, så det siger lidt sig selv.

Der var også en anden der var med i brushes fra *H1N1 jeg ikke kan huske hvad hed, som prefirede for sygt lige meget hvor man var, uden at have vist sig eller lavet noget som helst lyd, lavede perfekte nades når man ikke havde vist sig eller noget, og flashes rundt om hjørnet når man havde listet hele vejen.

Jeg sagde jo også at de har, eller har haft, fordi nu ved jeg jo ikke om den person, eller personer ikke er med mere.
Redigeret: Søndag d. 24. juni 2012 - kl. 08:44
Fyrst
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 09:51
9
Hvis de 2 som du mener snød stadig er med, har jeg fuld forståelse for hvorfor du selvfølgelige ikke kan anbefale dem, men igen har de dem ikke med mere så synes jeg da at de fortjener en chance mere.

Fx.
Jeg starter hold lad os sige Progressiv-Gaming fx. du søger ind og jeg synes du spiller godt, du spiller nu med vores tag på, og mange finder ud af at du snyder inkl. os, da vi finder ud af det, bliver du selvfølgelig smidt af holdet, men fordi du har siddet med vores navn på, vil man ikke anbefale os fordi nu cheater vi alle sammen.

Håber du forstår hvad jeg mener :)
Life is like a boomerang
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 09:58
10
Brammer kunne jo bare have skiftet navn måske? :D
Fyrst
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 10:01
11
Det selvfølgelig rigtigt, og har lige fundet steamgruppen og her er der en spiller ved navn Brammer med.
Life is like a boomerang
ZetZa
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:16
19
Han kunne også bare melde dem til cheatteam.org?
Fyrst
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:33
23
Hvor skriver han henne at han har en demo af spilleren? :)
Life is like a boomerang
ZetZa
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 14:52
24
Ja hvor skriver han egentlig det henne?
Fyrst
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:15
27
Ingen steder, så derfor kan han desværre ikke melde ham, da han intet bevis har for at han rent faktisk snyder, selvom han måske har set det.
Life is like a boomerang
ZetZa
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:30
30
Jeg må hellere udråbe et LOL.
Fyrst
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:43
32
Ja hellere sent end aldrig :D
Life is like a boomerang
ZetZa
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 16:53
33
Ellers havde jeg jo også været banned ;)
zutZ | Speeddating.dk
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 10:03
12
brush siger vist det hele mbaz...
Ahw
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 10:14
13
"og flashes rundt om hjørnet når man havde listet hele vejen." Flashes i brush???
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 10:39
14
Nu sejlede jeg lige lidt på den sidste spiller, men har også mixet med ham :D
Chox | *H1N1
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:20
22
Brammer er stadig med på holdet, og vil være det til den dag vi lukker og slukker. Han har været med næsten fra begyndelsen, og jeg tvivler ikke et sekund på ham som CS:S spiller. Jeg har været til flere LANs med ham og kan derfor, som tidligere nævnt, stå 100% inde for ham. Brammer var med til Thy party i år, så der er sikkert et hold eller to som også kan skrive under på, at han ikke bruger cheat.

Det fremgår tydeligt af dine indlæg, at du er overbevist om, at du har ret i din påstand. Derfor ser jeg ikke rigtig nogen grund til, at bruge mere til på at overbevise dig. Jeg håber ikke at dine indlæg har skræmt andre væk, men hvis de har, så er der ikke meget jeg kan gøre ved det.
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:02
25
Ja, og Thy Party er jo også et superduper lan som bare beviser man ikke kan hacke i sin fritid..?
Chox | *H1N1
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:23
28
Du har jo åbenbart den indstilling, at hvis først du mener at nogen bruger cheat, så kan du ikke overbevises om andet. Med det sagt, hvis ikke du kan bidrage med noget konstruktivt til denne tråd, så ville jeg sætte pris på hvis du ikke poster flere indlæg heri. Du har oplyst alle andre om din personlige mening omkring os, og det er fint. Men hvis du virkelig har brug for, at snakke mere om det, så henvend dig venligst gennem privat besked til mig. Har du konkrete beviser på, at et medlem fra *H1N1 har brugt cheat, skal du selvfølgelig være velkommen til at poste det, så alle kan se det.
Redigeret: Søndag d. 24. juni 2012 - kl. 15:24
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:30
31
Jeg siger bare i ikke kan anbefales, fordi i har en cheater med?

Jeg ved i har en cheater med, jeg har 2-3 andre venner som også har spillet brush med ham, som ved han lige pludselig har fået ekstremt gigantisk skillboost.

Bare fordi han har været med til et enkelt lan, som er mere et hyggelan gør ham ikke nødvendigvis udødelig over for at bruge cheat, bare se på dav1d fra mTw.

"Du har jo åbenbart den indstilling, at hvis først du mener at nogen bruger cheat, så kan du ikke overbevises om andet." Det her er første gang jeg beskylder en for hack på et åbent forum, fordi jeg ved han hacker. Det er konstruktivt til tråden, for så ved dem der overvejer at komme med at de måske skal tænke sig om igen.

grann | BAILERS
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 23:49
36
Nu skal I ikke hænge mig op på noget, men til Thy Party var H1N1 pisse elendige :-)
Er ikke gatherhelt.
Er bare en helt i gathers.
mbaz | SHOCK *
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 00:21
38
? :D
grann | BAILERS
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 07:48
40
Ja, de spillede ikke godt i hvert fald :D
Er ikke gatherhelt.
Thingo | *H1N1
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 12:15
42
http://challonge.com/tpcss
grann | BAILERS
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 13:53
45
:) Det er heller ikke prangende til et LAN af den kaliber :-) Jeg spillede selv for Care, og da i spillede (var i efter min mening) ikke særlig gode. Jeg stod bag jer i kampen mod JydePOWER :)
Er ikke gatherhelt.
Chox | *H1N1
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 14:15
46
Vi sætter stor pris på din feedback, dog prøvede jeg i topic at fremhæve, at vi ikke nødvendigvis spiller for at vinde, men for at have det sjovt. Jeg vil ikke på noget tidspunkt påstå, at vi spiller på højt niveau, for det er jeg godt klar over at vi ikke gør. Jeg beklager selvfølgelig hvis jeg ikke udtrykte det særlig klart :-)
grann | BAILERS
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 15:58
47
Jeg besvarede heller ikke indhold om jeres stand-in, jeg deltog i diskussionen om hvorvidt I havde en der snød eller ej :-) Så hvis han skød alt i hovedet osv. :-)

Har fuld forståelse for at I sætter stor pris på fællesskab.

Håber du forstår :-)
Er ikke gatherhelt.
Chox | *H1N1
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 18:51
48
Arh, i så fald undskylder jeg - jeg havde lige misforstået forløbet i den samtale :-) Jeg er stadig ved at vænne mig til det her reply-system :-)
ecrozyn
Onsdag d. 27. juni 2012, kl. 15:58
50
Man kan sige det samme med David? bare fordi han havde cheated i MTW betyder det jo ikke at de andre er latterlig ringe altså ..
mbaz | SHOCK *
Onsdag d. 27. juni 2012, kl. 17:21
54
Hvor siger jeg helt præcist de andre er dårlige henne?
FKnudsen
Onsdag d. 27. juni 2012, kl. 16:12
52
Vi vandt 16-0 over dem til Thy, men han er i hvert fald en flink person :)
/knudseN
Kvistholm
Torsdag d. 2. august 2012, kl. 18:53
59
+1 <33333333333
John Mayer
HERINAI
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 23:57
37
Giver ingen mening?
Må man flash i brush???

Lang næseFYR
norbjerg
Torsdag d. 28. juni 2012, kl. 23:39
57
For at få slået alt fast er der ingen JEG GENTAGER! ingen der på nogen måde bruger eller kommer til at bruge hack i mens man er medlem af h1n1, vi går ind for et retfærdigt spil uden brug af snyd og lign. at folk vil sige vi hacker er noget helt andet, vi møder som sagt op til lindved lan og der kan man møde os og se hvor clean vi er, hvis der ikke er grundlag for hack eller hvis folk ikke har en demo af en h1n1 member hvor man tydeligt kan se der bliver brugt en form for snyd, så kan vi ikke bruge jeres ugyldtige snak om at i "tror" noget om h1n1 members, indtil der er taget demo så syntes jeg ikke man burde sidde og whine over andre spillere

Vh
Norbjerg
mbaz | SHOCK *
Fredag d. 29. juni 2012, kl. 01:07
58
Lolz.
Guldsmeden
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 01:09
3
Lyder som nogle rare gutter
FKnudsen
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 11:34
15
Rigtig flinke gutter, mht. skill.. tjaa
/knudseN
dupree |
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 11:53
16
Held og lykke, god ansøgning!

Rart at se folk, der dømmer folk efter personlighed ;)
Allerøds bedste gamer!
R.I.P Mads Kjær Jepsen
piel
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:13
18
I er gode til Lan :-)) vi vandt kun 16-0 over jer :) men gl
SanderseN | KnightS*
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:16
20
Nu er det jo ikke alle der ønsker at bruge ligeså meget tid på at spille computer som du har gjort :)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
piel
Onsdag d. 27. juni 2012, kl. 16:10
51
hvor ved du fra at jeg spiller voldsomt meget? :))
SanderseN | KnightS*
Onsdag d. 27. juni 2012, kl. 16:34
53
Har jeg nævnt nogle steder at du spiller voldsomt meget? jeg pointerede blot at nogle mennesker ikke går lige så meget op i at være god til CS:S som andre :)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
RASMUSKi
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:24
29
Hvis DU vinder 16-0 over nogen, er de godt nok dårlige
Redigeret: Fredag d. 27. april 1945 - kl. 18:19
piel
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 18:09
34
slap af G
RASMUSKi
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 19:52
35
:D:D:D:D: <3
Redigeret: Fredag d. 27. april 1945 - kl. 18:19
brammer
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 13:17
21
Heysan ;-)

Ja jeg er stadig med i Team H1N1 og det har jeg været i 3-4år nu.. Men i ska vide jeg ikke cheater :-), men det da fair nok hvis i tror det. Og hvis jeg har shaket med mit aim så har jeg virkelig været på de vilde stoffer/drugs og så vidt jeg selv ved, så jeg ikke narkoman eller noget :-)
Tranemose
Søndag d. 24. juni 2012, kl. 15:09
26
jeg har været lan med brammer han snyder ikke :D
heym8 | FameForGame#
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 03:36
39
Fin ansøgning, gl.

Redigeret: Mandag d. 25. juni 2012 - kl. 03:38
HEJ
FARVEL
byskov Management
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 09:33
41
Dejlig ansøgning og fornuftige svar i dine kommentarer. Det ku' en del af vores brugere sagtens lære noget af. Velkommen til :)
Chef for afdelingen Gaming.dk
LoKeMoN
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 13:46
43
Må man spørge hvornår dette lan er :) ?

hvis kørekortet er i hus til den tid, vil jeg sku overveje det !
Veriax
Mandag d. 25. juni 2012, kl. 13:52
44
17aug - 19aug.
StjerneIdioten | *H1N1
Onsdag d. 27. juni 2012, kl. 15:44
49
Vistnok fra kl. 18 af :)
Mindstrup
Torsdag d. 28. juni 2012, kl. 15:23
55
GL med ansøningen ;D!

det er Fedt at se så mange disoksioner der kan komme ud af sådan en ansøgning ;)!

I gjorde det måske ikke helt perfeckt til THY ved ikke helt hvad der skete for 16-0 men tror bare i fik en dårlig start

men håber på i gør det bedre Til Lindved:D!. hør også hørt i har fået nogen nye membs med ;)!

MVH Mindstrup
Jomfru 4EVER!
StjerneIdioten | *H1N1
Torsdag d. 28. juni 2012, kl. 23:37
56
Mener at det var en ikke trænet de_train mod dem som vandt turnering, der gav det dårlige resultat ;)
Thingo | *H1N1
Torsdag d. 2. august 2012, kl. 19:09
60
Nu når tråden alligevel dukker op på toplisten igen, kan jeg ligeså godt sige at vi søger en stand in da vi er løbet ind i et frafald.:)
Redigeret: Torsdag d. 2. august 2012 - kl. 19:13

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:GO indlæg

Counter-Strike: Global Offensive WW| Pimp Giveaway ... (38)
Counter-Strike: Global Offensive Tab ud crash! (4)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamteam - Fnatic ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO gemmer ikke ... (3)
Counter-Strike: Global Offensive LAN cast feedback (82)
Counter-Strike: Global Offensive Hvem er VAC? (207)
Counter-Strike: Global Offensive vgc 2on2 turnering ... (7)
Counter-Strike: Global Offensive Den nye season (9)
Counter-Strike: Global Offensive Kan ikke crosshair ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Fps Drop! -.- (9)
Counter-Strike: Global Offensive cajun overgiver ... (16)
Counter-Strike: Global Offensive CSGO CFG Pakke (9)
Counter-Strike: Global Offensive esea keys? (7)
Counter-Strike: Global Offensive Mix til NPF ... (15)
Counter-Strike: Global Offensive eSport event (17)
Counter-Strike: Global Offensive Oldschooler søger ... (25)
Counter-Strike: Global Offensive ZYH's blog med ... (96)
Counter-Strike: Global Offensive Wantz cfg CS:GO (6)
Counter-Strike: Global Offensive Hold søger ... (101)
Counter-Strike: Global Offensive Wtf??? (1)
Counter-Strike: Global Offensive blue Infinite - ... (18)
Counter-Strike: Global Offensive hjælp til navn i ... (41)
Counter-Strike: Global Offensive GUI til streaming (1)
Counter-Strike: Global Offensive Map cfg og workshop (0)
Counter-Strike: Global Offensive logomaker (13)

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Smofly's nye ... (2)
Counter-Strike: Source eSport ... (9)
Counter-Strike: Source Clanwar plugin (5)
Counter-Strike: Source Hjælp lige takker (2)
Counter-Strike: Source CSS Skal ... (5)
Counter-Strike: Source Kender i nogle mix ... (0)
Counter-Strike: Source Tuneringer CS:S (5)
Steam Steam ... (2)
Counter-Strike: Source Hansen med y - ... (37)
Counter-Strike: Source søger 2 til css ... (2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic L. Rossander ... (33)
Offtopic Dupreeh vs LDLC ... (4)
Offtopic Hvad syntes i? (8)
Offtopic SÃ¥ er den HER! ... (28)
Offtopic Tastatur virker ... (1)
Køb og Salg S: Gaming Gear (1)
PC Relateret søger laptop (35)
Offtopic Age of Empires II ... (1)
Køb og Salg S: Diverse ... (12)
PC Relateret Cpu hjælp (1)

RTS Games

League of Legends Mangler en support (15)
League of Legends Ny til LoL (5)
League of Legends Hygge stream! (0)
League of Legends Fix til lol replay ... (5)
League of Legends acM Søger team (8)
League of Legends Søger spillere ... (9)
League of Legends Team søger top og ... (6)
League of Legends Mid laner søger ... (0)
League of Legends Loadgaming A - ... (0)
League of Legends 5v5 custom game - ... (0)

FPS Games

N/A Startet på ... (3)
Counter-Strike 1.6 Cs 1.6 starter i ... (2)
Battlefield Kan ikke logge på ... (2)
Battlefield players til team? (0)
Battlefield Tekniske problemer (3)
Battlefield MTW serveren er ... (1)
Counter-Strike 1.6 (cs) counter ... (2)
N/A Real Zone Gaming ... (0)
Counter-Strike 1.6 Cs Servere 1.6 (15)
Counter-Strike 1.6 Per søger 1.6 ... (6)

Spilkonsoller

Xbox Hjælp en noob! (28)
Playstation Mangler klan i ... (4)
Playstation spillere søges!!! (0)
Playstation Black Ops 2: ... (0)
Playstation League play (0)
Playstation TeamFlear - Søger ... (6)
Playstation Mangler en spiller ... (2)
Andre spilkonsoller Overvejer SNES ... (23)
Playstation Ultimate Team (0)
Playstation Call of Duty Blops ... (2)

Reklamer

© COMWAYS 2006-2013 - Regler | Advisering | Jobs RSS Feeds