Ja, i fuld seriøsitet oven i købet, bare lad være med at besvare mig. Jeg har lov til, at hade newfag cancer så meget som jeg vil. YLYL threads på b og copypasta der fucker boardet up.
Jaja, selvfølgelig har du det, det er bare dobbelt moralsk af dig, du har har været med i en gruppe på gdk der refererede til /b/. copypasta har intet med newfag cancer at gøre.
Jeg har lurket i næsten 4 år, i al den tid har der ikke været nær så meget copypasta, som siden 9gag kom til verden og funnyjunk blev mainstream. Kan da umuligt være andet end et tegn på, at der er fyldt med newfags nu... Og de contribooter ikke med andet end enerverende ylyl og copypasta, det er bare faktum...
Giver dig 100% ret i at iden 9gag og andre klamme meme/funny sider er kommet til verden, er der kommet mange flere newfags og repost's.
Lad os bare lade den ligge da vi ingen vegne kommer på den her måde :)
"Hvis du virkelig kigger på alt det gore som er på thatsphucked, er du enten en hjernelam 14årig, eller så har du nogle alvorlige problemer." Hvad fuck er gore
Det er det som er inde på thatsphucked?! For dem der faktisk ser på sådan noget er det fællesbetegnelsen for det. Derfor ved jeg at du ikke ser på det der er derinde, men bare vil "være sej?".
Jeg plejede altid at seede de nødvendige 48 timer, men af en eller anden grund, så plejede jeg tit at få 'fejl' på seedningen efter at mit internet røg(havde problemer med nettet dengang). Men havde også en af mine venner til at låne mit account, han var ikke så god til at seede heller :D
Må jeg ikke få din invite? :(
- Har selv haft en bruger derinde, men efter min gamle computer røg, havde jeg skrevet med en admin om det, men gad ikke fjerne mine film som ikke var seedet så land tid som det skulle :(
-Du kan få en stor ZOWIE mussemåtte for din invite? :D
Gaming.dk, psychedelia.dk, www.hallucinogen.dk, cadred.org, hltv, xplayn, youtube, dba, sg, hardwareonline, Dcfonline.dk, fear.fm, Djmag.com, psytrance4nation, fb,
-og meget mere jeg ikke kan komme i tanker om :)