Jeg er lige kommet i level 30 og leder en spiller som er frisk på duo. Jeg leder efter en med kendskab til spillet, eftersom jeg ikke gider at lande i lav elo.
Hvis du ikke gider lande ved en lav ELO, så gør dig selv en tjeneste og vent til du har 600+ wins i normal med at spille ranked. Sørg for at du kan spille nogle champs i alle roller, og lad for helvede være med at flame, whine eller /ff 20 min inde i hvert game.
^-- This
har dog hørt emiliuz skulle være en fornuftig gamer. Og kan godt forstå hvis man vil hurtigt igang med noget seriøst LoL .. men det kræver tid.
synes da bare det er fint at søge en partner, som eventuelt kan lære nogle fifs fra sig.
Alle, hvis du ligger på 12-13 så ligger du der, så kan man selv sidde og sige jeg kan sagtens spille oppe i 18+ men så burde du også kunne carry dit team
Mit hold består oftest af en eller to leavers/trollers og resten er dårlige spillere. Siger ikke jeg er verdensmester, men jeg er bedre end dem jeg bliver queued med.
Så det du siger er at du får alle trolls og leavers, men modstanderne har ingen selvom i er i samme elo? Hvis du hører til i en højere elo, skal du nok komme derop. Du kommer ikke højere på 30 games, da du stensikkert ville måde feeders, leavers, trolls osv :-)
Nej, jeg siger ikke at jeg får alle leavers/trollsne. Det svinger meget; nogen gange er man heldig, andre gange er man ikke - derfor forbliver jeg næsten altid på en konstant elo, fordi man konstant taber et game, så vinder et, og derefter taber et igen. Imo handler det om at være heldig med de rigtige mates. Især, hvis man ikke er god nok til at carry holdet.
Nu har jeg jo spillet en del hon og dota, så har udemærket kendskab til seriøs gaming. Forståeligt at jeg nok burde spille noget mere lol, savner sådan set bare nogle friske hoveder at spille med :)