Mit bud er at Alienware har valgt de lande hvor de i forvejen har store markedsandele. Derudover har valget også været påvirket af at Alienware i forvejen sponsorer hold med spillere fra forskellige lande. Fx. Norge har Bergie som kører for Team-Dignitas - et hold som er sponsoreret af Alienware. BlinG, holdkaptajn for England, er SC2 spiller og spiller ligeledes for Team-Dignitas. Kort sagt tror jeg at valget af land og hold kaptajn i høj grad hænger sammen med Alienwares i forvejen lagte markedsføringsstrategi.
Det pudsigt at det er noget du ikke vil erkende. Da båede dig og nss havde mig steam samtidigt og da jeg så spurgte jer hvad i ville mig, og hvordan jeres relation havde addet mig så synkront, fik jeg jeres lille væddemål om hvem der havde flest kendte venner på steam overall.
Det nok derfor du ikke kan huske det, fordi det var de få minutter du havde mig på steam.
Forstår ikke hvorfor han skal skydes i sænk herinde hver eneste gang, halvdelen af jer kender ham sikkert knapt men har bare hørt fra en mate som har hørt fra sin mates søster at fillip er en nar.
Hvor meget har du snakket med ham? Han er flink nok i starten, men pludselig kan han ikke styre sine svinere. Der skal bare lidt til, når man ikke følger hans hoved.
har kendt ham i vel snart 2år, og begyndt og spille meget med ham efter vi var til g4l sammen, og han har sku ikke ikke smidt en sviner af på mig endnu.
- Men det kommer vel an på hvordan man er som menneske.
Naggi var rigtig flink mod mig da jeg lige begyndte at game seriøst som 13-årig tror jeg. Men ligeså snart man ikke er enig i alt hvad han siger kommer svineren bare og når man så ikke vil finde sig i det kommer der en endnu større sviner. Vil da håbe for ham at han har ændret sig, men jeg tvivler :)
Ramte jeg et ømt punkt? Skulle jeg lyve overfor dig med det der, eller resten af dem som sidder herinde? Synes det var ynkeligt at blive addet af dig og nss hvor i begge 2 sidder og pønser på noget. Og da jeg så gav en konfrontation og spurgte hvorfor i havde addet mig, fik jeg "Vi ville se hvor mange kendte vi kunne få, det var bare sådan et væddemål. "
Synes det er sjovt et admin kan te sig som du gør. Synes det er sjovt at du ikke kan forholde dig professionelt, jeg troller dig lidt og så går du af med dit haterlort - du er oven i købet admin. Jeg har hørt en ganske fin politik med hensyn til hvad Naxx han forventer af sine skribenter og stjerner herinde. Det der skulle da vidst ikke mene er helt i orden.
Det kan godt være det ikke er dig, men det holder jeg stadigvæk fast i at det er, og jeg ville ønske jeg havde gemt loggen, men jeg prøver ikke bevise noget, synes bare det er plat du skal være bagklog, istedet for at svine dig, valgte jeg at trolle dig. Kan ikke tage seriøst du bakker den største op bare fordi du kan.
Kan heller ikke være rigtigt, jeg ikke kan åbne munden uden en umoden uprofessionel stodder skal vride sine løg!
Ps. I kan sgu da bare lade værre med at adde mig i første omgang.
Benægt det alt det du vil, du skal jo se godt ud udadvendt, og noget siger mig jeg iden grad bustede dig siden du går sådan amok. Men jaja, om lidt får jeg vel 2 ugers skriveban, for at ytre min mening.
Man kan godt mærke forskel herinde det helt sikkert ;).
Helt ærligt LynGe det er det eneste jeg har set dig gøre, bortset lige fra den latterlige besvarelse du kom med nu, som har gjort jeg har haft nogen sjove tanker om dig. Hvorfor skulle jeg nogensinde skrive det og risikere en times skænderi ellers? :D
Synes det er sjovt at en 21-årig kan te sig som du gør. For lige at stjæle din vending. Lynge han kommer med et svar på et relevant spørgsmål, hvorefter du så kommer med et komplet ligegyldigt indlæg. Om Lynge så havde tilføjet dig, så var den kommentar unødvendig, og det er netop sådan nogle kommentarer vi prøver at få fjernet herinde fra, for at skabe et bedre forum.
Jeg ved hverken om han har addet dig, og jeg kender dig heller ikke.. Men når Lynge ligeså pænt siger, at han ikke har tilføjet dig, så er der virkelig ingen grund til at køre videre med den diskussion du begyndte til at starte med. Jeg tager hverken parti eller andet her, men jeg må se mig uforstående i, at du bringer sådanne ligegyldigheder på banen.
En anden gang vil jeg råde dig til at tage den over PM, og droppe sådanne "troll-indlæg" som du selv kalder det. Det gavner virkelig ingen personer herinde. Hverken de folk der skal have svar på deres spørgsmål, eller folk der prøver at hjælpe.
Hvordan er jeg dobbeltmoralsk? :-D Kan du argumentere for, hvorfor du brugte "genius"-meme? Den passede nu ikke ligefrem til "Næh, den er lukket, svans" :-D
Synes du det var fedt da alle gik imod dig i emnet omkring Michaela? At alle sagde dig imod. De begrundede deres svar, men hvad du kom med - var memes. Du kan åbenbart ikke argumentere for din sag, uden at bruge memes.
For det andet.
Det er nu 2. gang du er igang med at nedgøre en af mine venner, and you know what? Jeg vil hellere miste én ven, end at gå imod 2.
For det tredje.
Det DU gør nu, er at hoppe med på bølgen, og håne aim, uden du faktisk er blandet ind i det her. Kig indad, og tænk på hvordan du havde det da alle gik imod dig. Jeg tror ikke du havde det særlig fedt, da absolut INGEN hjalp dig. Du var totalt hjælpeløs, og du kom med tomme postulater, uden du faktisk havde reél fakta for, at Michaela var/er som du sagde/siger.
1: Jeg var meget neutral mht. argumenter og holdninger. Jeg forsvarede min sag. Jeg kom med mine memes, idet folk blev ved med at sige det samme. Hvis du ligger mærke til starten, der skrev jeg. Jeg gad da bare ikke skrive det samme om og om igen.
2: Rasmus, det er en sag mellem mig og ham. Det burde ikke påvirke dig, men det hvis det er det, du vil, så gør det. Det er trist, men jeg er ikke herre over din vilje. :-(
3: aim fortjener hån, for det ser overhovedet ikke ud som om, at han modtager den kritik, som han har fået. Han bliver ved med at være en idiot. Læs evt. LynGe's lange kommentar. aim gør det kun for at være nedladende; for at hænge andre ud. Jeg synes, at du skal prøve at opleve aims dårlige side, før du begynder at gå imod os andre. Jeg har oplevet hans gode side, men den er der kun midlertidig. Måske er han ved at indse, at der skal gøres noget, og derved beholder han flere venner fra nu af, og det må jeg give thumbs up på, hvis det passer.
Mht. Michaela; I og andre har ikke hørt, hvordan beviset blev fremhævet. Michaela er tæt på drenge, og det kan jeg bevise. Jeg holder stadig fast ved det. Jeg orker ikke at sige mere om denne sag, da det bare er om og om igen. Det gider jeg ikke bruge min energi på.
Jeg kender knap nok Fillip, men hold kæft hvor er der mange der holder med LynGe uden at have kendskab til situationen. Hold jer nu for fanden neutrale istedet for at gå på den person der har det dårligste ry.
hmm det er den logiske grund, dog hvis jeg var en virksomhed ville jeg nu hellere appellere til lande hvor man ikke havde den største markedsandel. Det kunne jo være med til at fremme navnet, samt måske salget. men ja, hver virksomhed har hver deres markedsføringstrategi, det er ikke altid man fatter den :D