Du har altid en backup i Emiloss, nu hvor ingen af jer kan se at jeg troller
Indbakke:
"Hvem tror du lige du er?
Hey min lille ven. Nu hører du godt efter, du skal ikke komme her på en fucking hjemmeside og true andre profiler bare fordi de lukker deres mening ud!
hvis du så gerne vil slås, så kom med dit telefon nummer, navn og adresse, så skal jeg nok personligt komme hen til dig og så kan du få lov at slås.
Diss is a town in Norfolk, England close to the border with the neighbouring East Anglian county of Suffolk.
The town lies in the valley of the River Waveney, around a mere (lake) that covers 6 acres. The mere is up to 18 feet (5.5 m) deep, although there is another 51 feet (16 m) of mud, making it one of the deepest natural inland lakes in England.[citation needed] The town takes its name from dic an Anglo-Saxon word meaning either ditch or embankment.
Diss has a large number of historic buildings, including the early 14th century parish church. It is also home to a museum. Diss railway station lies on the Great Eastern Main Line route from London to Norwich.
Du mener at Megan Fox KUN har lavet et billede, som er værd at bruge tid på... Derefter linker du til Wozniacki... Hvor fanden er den røde tråd i det :D?
Megan Fox er op til flere gange blevet udråbt, som verdens smukkeste/sexede kvinde, samt at hun har lavet flere movieZ og billeder - af dem nævnt længere oppe.
Adriana Lima ! <3 https://www.google.dk/search?hl=da&cp=5&gs_id=l&xhr=t&q=adriana+lima&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1600&bih=907&wrapid=tljp133883802698708&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=DgzNT5OKBITetAavlvSBBw