Suk. For det første går jeg stærkt ud fra du mener "hvorfor" og ikke "hvor", da det du siger ellers ikke giver mening. Folk skriver det fordi han sjældent streamer længere, og han er (imo) en af de bedste streamers. Grunden til han ikke streamer er til dels hans skole (college), og dels at han har været ramt af en serie DDoS attacks. Han er ikke død. Han er ikke stoppet med at spille LoL. "R.I.P." er brugt af desperate viewers, som en metafor for, at de savner hans stream.
Et DDoS angreb dræber langt fra ens internet. Det er derimod bare en betegnelse for et bevidst angreb hvor man overbelaster internetservere i en sådan grad at reelle forespørgsler til serveren ikke kan besvares i tide.
Det mest sandsynlige han er blevet ramt af er nok en DoS angreb, eftersom det kan gøres gang på gang i mindre intervaller, og kun udføres fra et system/maskine.
Kort og præcist skrevet :D
Synes det er mærkeligt at TSM fanboys ikke skriver R.I.P, når TSM ikke har streamet i lang tid. Selv jeg, ku' bruge noget af de jungle fifs som oddone er god til at forklare.
Fordi folk tror de er sjove når de spammer noget så åndsvagt, før var det happy birthday Dyrus. Jeg ved bare at scarra selv ikke er særlig glad for det:
I can't believe i actually have to say this but please refrain from saying R.I.P scarra.
fordi jeg ville da gerne have links til hvor de skriver det henne hvis du har det