Hej allesammen. Jeg er en erfaren spiller i LoL der har spillet spillet i lidt over et år. Jeg er 17 år gammel, hedder Patrick og bor i Aarhus. Har brugt mange tusind timer på spillet og er kommet til det punkt hvor jeg synes, jeg vil gøre et forsøg på at gøre brug af den erfaring jeg har nu.
Lidt om mig som spiller :
Jeg ligger pt på en solo queue rating på omkring de 1650. Jeg finder solo queue rigtigt åndssvagt, og synes ikke at det er sjovt at spille med de tilfældige spillere. Min maksimale rating er på 1750.
Jeg har efterhånden lært at spille alle roles på et rimeligt godt plan, bortset fra jungle og support og spiller også mid lane på et tysk hold der desværre ikke er så engagerede, trods deres evner i spillet.
Jeg kan spille en bred vifte af forskellige champions på i de roller jeg er gode til.
Jeg søger folk, som der mener at de har god erfaring indenfor dette spil. At du ved hvordan lane matchups er, at du har et ordentligt build, at du ved hvordan man skal picke og har styr på objectives.
Jeg søger ikke kun folk, jeg er også interesseret i at komme på et hold, hvis folk med mine krav søger :)
|
Add på GoodGuyGunslinga