Vil bestemt mene at størstedelen af dem er nyttige, dog mange af dem kender de fleste / har dem indlærte, men virkelig sejt af dig at smide dem op, TAK!
Er du gal ville tage alt for meget af min fritid :D. Men f.eks en smoke du ligger fra lang (ude af bamse ven siden af graven) er total useless i ''professionel'' css.
Ja præcis ved ikek hvordan jeg skal forklare det fordi den er så useless. Forstå jeg ikke gider at link til dine smokes da jeg ikke magter det. Face it det kritik at mange er lårt og nogle er ok hard2get? :D
Hvis du skal give kritik, er det meget normalt at give eksempler. Du siger heller ikke bare til en sanger, at personen syger af lort uden at sige, hvad personen gør forkert, så sangeren har noget at arbejde ud fra. Du giver ingen eksempler på, hvad/hvilke er dårlige. Du lukker bare lort ud.
Guys, slap nu af han prøver bare at gøre en tjeneste til dem der måske ikke lige kender nogle gode smokes, så i stedet for at hate så lad være med at downloade dem og spar den tid.
Siger ikke de her er final, og det har heller ikke været meningen at folk bare skulle rip-off dem. Folk skal også selv tænke, hvor/hvordan kan jeg bruge denne smoke henne. Eller hvis man lige mangler et sted at smoke af, så har man dem her, også slipper man for besværet. Men ja, jeg har brugt fucker lang tid på alle dem der, og med at få dem sorteret etc. Vil også helt klart sige, at den bedste måde at lære det på, er at åbne spillet og prøve sig frem.
Det rør jo overhovedet ikke dig, han får i princippet nul og niks, det der er da det mindste man kan give til ham for sit hårde arbejde. Han får dem af sitet, så hvis du virkelig vil have dem, så få fingeren ud og DL dem... Og hvis ikke, så lad være med at kommentere i det hele taget.
Du er da den største hat herinde, du ved ikke hvor LIDT man får af det der. Fra danskere til sammen har jeg fået:
Denmark 52 $0.05884
Dvs. der har været 52 clicks, og hvis vi dividere det med 0.05884, så det jeg får af én dansker: 0,001132
Fordi du burde skrue ned for charmen, det er fucking røg granater. Og ingen har bedt dig om at bruge tid på det. Den måde du svarer folk på jøsses, guess det er alderen der træder til x)
Hvordan svarer jeg folk? De skriver, at de fleste er useless, og jeg vil gerne have eksempler... Fordi der er nogle folk herinde, som er lidt for glade for dem selv, så skal det endelig ikke holde mig tilbage. Jeg forstår dig ikke.