Vi mangler en caller! Til vores clan!
Han skal være 14-17 år gammel, Han skal være erfaren som caller, og ikke bare være en lille helium, Der ikke ved noget?
-Vi stiller op til NPF-Sommer
Kan så fortælle dig at jeg fik 12 i alle standpunktskaraktere, terminsprøver, afgangsprøver osv. i både mundtlig og skriftlig engelsk. Både i 9. og i 10. klasse
"...og ikke bare være en lille helium, Der ikke ved noget?"
Det er måske noget du skal udelade i din ansøgning. Det kan godt være rigtig, men det er stadigvæk noget pis, at skrive i sin ansøgning, hvis man godt vil tages seriøs.
Vi har ikke engelsk, du skal ikke lave 's. Nej, "Prettyboys" laver ikke nødvendigvis spørgsmålstegn til ting som ikke er spørgsmål. "Prettyboys" er ikke nødvendigvis dummere end så mange andre.
Du har jo fuldstændig tabt småkagerne. Du laver apostrof('), hvis ordet, i forvejen, slutter på et S, men hvis det ikke slutter på et S, så skal der bare sættes et S på.
Du bruger for meget tid på GDK. Skrid tilbage i 6. klasse med dig.
Det gør jeg skam tit, og jeg er langt fra prettyboy.
Skriver det ved f.eks :
Det ved jeg ikke?
Ved det er et dårligt eksempel, men det er mere for at få frem at man bruger det som et "jeg er ikke sikker" "kan godt være det passer" tegn.
I hans sætning skriver han det som "og ikke bare være en lille helium, Der ikke ved noget?" fordi hans umiddelbare mening om heliums er at de ikke ved noget, men at han kan have taget fejl.
ej
- Lav nu en ordentlig ansøgning! :)
Postet forkert
Klan søger spiller <-