0:00-0:01 (det gør man jo hver dag)
0:03-0:04 (fuldstændig standard)
0:05-0:06 (ikke sound, hans aim laver lille flick efter ham igennem)
0:17-0:21 (skyder meget hurtigere end en colt skyder, aim alt for stabilt)
0:35-0:44 (hans aim er låst fast på hovedet)
0:44-0:48 (shake og aim låst fast på hovedet igen)
"Mit old hold"..
Vil overhovedet ikke kalde "os" et "hold"..
Jeg kom med da vi betale billetter d. 30 April, vi nåede ikke en gang at pracce det vi skulle selvom vi havde godt og vel 17 dage til lanet begyndte.
Vil nu ikke selv mene jeg ragede i så stor stil.
- Men det er jo nok dig så :-)
For det første, hvem kender mig :-)?
Jeg kendte "forholdsvis" få personer:
DareDeFyMe
DtN
dfg
Juleez
mit "hold"
eSpumas main+acd/G hold
Farrel fra Wolves (über nice person)
grann
Lynge
Kan godt være jeg har glemt nogle, men whatever.
For det andet har jeg bestemt ikke truet dig :-)
Men med alt JEG har hørt om _dig_ er du en "voldelig" person (sry if incorrect) Derfor ville det være geil hvis Apel mødte dig LAN :-P
Helt iorden du tager det som en trussel, jeg kunne ikke være mere lige glad ;=)
Hørt at jeg var en voldig person Wuuut :D,
jeg er desværre den mest stille og rolig person nede på jorden .
Jeg kan blive modbydelig og voldig hvis folk irritere mig "kan hurtigt vende" men ellers nej.
En anden ting quiz er jeg har intet imod dig på nogen måder, men du startede selv med at jeg tævede alle lan ? :D
Og havde heller intet problem i at møde apel, men der ingen grund til at slås hvis man kan være venner (ret mig hvis jeg tager fejl lol).
det jeg mener er ikke at alle siger du rager / whiner, det bare nogle derfra der sagde du ragede , igen er det ikke fordi det skal forstås som negativt.
Har aldrig prøvet at dække over det, men bare det at du føler du behøver at nævne det, fordi du godt selv ved du ikke har hjerne nok, til at finde på ordentlige argumenter er så en ting, men at du ligefrem sidder og ligger falsk info på bordet, det sgu lidt tåbeligt ;)
Når du siger en "old teammate" har bedt mig slette det, får du det til at lyde som om det er noget jeg bruger online 24/7.
Så hvis du vil føre en ordentlig samtale med mig, så ville jeg foretrække at du lærte at formulere dig ordenligt :)
Uha frederik så blev du fin i ordene, men du kan jo selv snakke med nogen af dem, de fik jo bare afvide de var fags da de leavede teamet, god leder du er da ;).
Hvilket falsk info har jeg smidt på bordet, det vil jeg gerne vide tak :)
ordenlige argumenter eh.. ang hvad ? der er bevis nok.
Og det var dig der skrev til mig jeg sejlede ? , prøv få styr på dig selv først :)
Den "falske info" sætning hænger sammen med din udtalelse;
"selv en old teammember bad dig slette det."
Ved heller ikke hvad for nogle "beviser", det er du tror du har, der er ikke noget at be/afbekræfte.
Der er aldrig nogen der har bedt mig om at slette noget.
Ang. min udtalelse til de 2 der leavede teamet, har ikke en skid at gøre med om jeg er en god leder, eller ej.
Personligt synes jeg det er svagt, og barnligt at leave et så godt team, fordi vi ikke endte med en god placering til TB.
At man så vælger at bruge de argumenter med "Jeg vil gerne videre inden for Source"
Ja det får mig da bare til at grine endnu mere højlydt.
1) beviser eller ej er du blevet busted af flere på den youtube video.
2) du kan spørge qnk, han bad dig slette det.
3) godt team ? jeg måtte standinde for dig på et tidspunkt og jeg skulle calle tacs ?, og fik afvide du callede 3 tacs på hvert map til tb4 og så kørte i ffa. jamen GG siger jeg bare :)
4) åbenbart kunne jeg tilbyde dem noget bedre, og det er der ikke noget at gøre ved, sådan er det at komme videre. tror du alle spillere bliver i det samme team ?.
Det "bustede" sgu ingenting. Du har tydeligvis ikke sat dig ind i situationen.
Nej han bedte mig ikke slette det, da vi sad til TB, sagde han selv; "Jeg håber sgu ikke vi skal spille med noget klient, for jeg ved ikke om jeg har noget hack liggende"
Tænk dig om før du snakker?
Det er umuligt for mig at køre gode tacs med en standin, da han ikke er indøvet i dem.
Jeg callede fint til TB, indtil de allesammen begyndte at skændes når vi tabte (sådan gør de bare.)
Du kan ikke tilbyde dem en skid mere, og det ved du også godt.
De skal bare have et trygt sted at være, indtil de kan springe videre til det næste.
Jeg griner helevejen til næste graven, hvis du virkelig tror på de gider at blive hos jer i længden.
Ang. Frederik og hans 3 tacs/calls.
Som jeg også skrev kom jeg med d. 30 April, ergo havde vi omtrent 17-18 dage inden eventet startede - hvilket virkede som lang tid, og at vi havde tid nok til at øve ALT 1000 gange.
Men lige pludselig kunne an6ers ikke spille særlig tit (grundet han skulle "noget"), og vi fik slet ikke øvet det vi skulle.
Selvfølgelig havde vi Torsdagen til eventet til at fyre det sidste, men der gør folk ikke rigtig.
Det er i hvertfald sådan jeg ser det, at vi ikke får nok pracc er vores egen skyld. Men at folk lige pludselig hellere ved lave noget andet end at øve calls op til et event, forstår jeg ikke.
Grundet til at jeg elsker dette klip, er udlukkende fordi, at jeg synes det er så clear, så pure og uberørt et stykke kunst - HVORDAN KAN DET DOG VÆRE SÅ FLOvt?
som du nok ikke engang havde.