Hej GDK.
jeg vil dele min ansøgning op i x dele for at gøre det let for jer.
1: irl.
- mit navn er Alex C. Høy, jeg er 19 år gammel og er flyttet til falster i den lille by nykøbing F.
jeg går til fodbold on and off tirsdag og torsdag, er pt halv skadet så det er ikke meget bold det er blevet til. jeg går i skole på it strømstyring hvor jeg er i grundforløbet. jeg er frisk i humøret og der er ikke en trist dag i mit liv som sådan ^^
2: in-game.
- in-game er jeg en defensiv hold spiller, som elsker at farme og dræbe, jeg har styr på det med at snakke omkring vores næste fight og hvad og hvordan vi skal vinde slaget, jeg har spillet meget top/ap mid. jeg har pt en lorte elo på 1200, da jeg valgte at drikke mig fuld og game lol, så jeg røg da ned fra de 1500 elo.. :) jeg tag ikke lol seriøst i solo q mere, men hvis jeg finder et super stabilt og ambitiøs team så er jeg jo seriøs, har altid været seriøs med de ting jeg går ind til, og savner et godt team at game med da, man tit bliver ristet i låget over de uforstående mennesker i lol nu om dage. jeg er ikke den vildeste spiller pt da jeg intet team har, som jeg også sagde i 1.6 er jeg vild hvis mit team er, og dårlig hvis de er, og lol er jo et hold spil, så hvis teamet er vildt, er jeg også vild, ment med at jeg nok skal komme op på jer ;).
mine bedste champs for top er: Gankplank, ryze, udyr, singed, chogath og nidalee. for mid er det: brand, anivia, annie, cassio, ryze, morgana, og nogle andre jeg ikke lige kan huske i hovedet ;), jeg kan mere eller mindre alle champs for top og mid,
Kontakt info:
|
Ellers gl hf til alle
EDIT: i kan også pm mig her på sitet ang. mere info og andre ting :)