for første gang nogensinde siger jeg faktisk FeTiSh. Han callede fantastisk for os og holdte godt styr på os. Vi andre fraggede mere udentvivl. Men det er første gang siden jeg startede med at spille med ham har han vist den erfaring og sikkerhed han har som caller.
Godt nok er han ikke så god til at uddele kritik på holdet, men det har vi andre til
MVP: FeTiSh
Redigeret: Tirsdag d. 22. maj 2012 - kl. 00:00
If you wanna be the best, you gotta take out the ...
wantz & device/cajun.
wantz pga. hans maddd fragging (32-2 score eller mere)
Også episoden, kan dog ikke huske hvilket hold det var for, men han bliver kaldt ind i kampen mens han spiller diablo, hvor han er imod 4 også fyrer han bare skalde.
device pga. at knægten har været væk mere end et år fra scenen, og fyrer så TB#4 - GJ
cajun er lidt ligesom Bo, han fragger som en gal - og vinder på det.
Som jeg skrev syntes jeg Fetish var MVP til dette lan pga han ledte WOLVES til finalen, dog var det cajun og wantz der var de sikre aimers + at nico han var sindsyg på train, og at device han gjorde det sku også over al forventning til tb4.
Jeg vil dog heller ikke tage noget fra epsilon eller nogle af epsilons spillere, epsilon havde simpelthen vundet hvis de var kommet igang noget før, jeg ved ikke hvorfor i tabte? Blev i overrasket over calls eller var det bare ikke dagen?.
Nu snakker jeg jo så om Grand final og ikke upper bracket final?
Grand final var på 1 map i dd2 og wolves fik den til 15-3 tror jeg det var og derefter henter epsilon 7 runder på nem vis hvor de virkelig har styr på deres spil..
Jeg ved ikke helt hvad du fabler om, og om du overhovedet ved hvad du snakker om?
jeg er udemærket godt klar over du snakker om Grand final og jeg så den skam også selv... jeg nævnte blot at det var flot at de kunne spille 2 gange overtid imod et så stærkt hold som wolves. btw så var det 15-4.
Han fraggede much gennem hele turneringen også til steelseries league. Og de gange, hvor epsilon var nede var det ham, der skød tilbage. Udover det vandt han også en del vigtige clutches.
Wantz, Kev1n eller device, altså det kan godt være device ikke spillede godt i alle
kampene men når han skulle leverer så gjorde han det + han var syg..