Du skulle måske prøve at sige GG til dine modstandere efter en kamp... Magen til dårlig taber mentalitet du lagde for dagen! Virkelig pinligt for dig som person, men også din organisation. Mindre usportslig opførsel.
Synes da ellers jeg skrev gg på serveren og da fred kom over som den eneste gav jeg da også ham hånden og sagde gg? Man render heller ikke rundt og siger gg til at alle dem har spillet mod i gruppen altså. Også ligger der nok også lidt i det at vi er 100 gange bedre end jer men at i så ligepludslig begynder at få mange runder og vi ikke rigtigt kunne komme ind i kampen til sidst det irritere mig grænseløst da vi virkelig bare ikke skulle tabe til sådan nogen som jer :)
Vi var flere der var ovre og give hånd til jer, pånær dig som valgte at sidde med ryggen til og ikke reagere på noget. Det er dit valg, jeg synes bare det er i hegnet, når man prøver at tage esport seriøst, hvilket jeg formoder du gør?
Kan sagtens diskuteres at i er bedre end os på papiret, men vi spillede langt bedre end jer i den kamp. At du ikke er sportsmand nok til at indrømme det, samt vise den lille respekt bagefter, taler jo for sig selv.
Lad os lade den ligge her, havde bare forventet mere af, for at bruge dine egne ord, "sådan nogle som jer" ;-)
??? Nå, det fandme heller ikke i orden at være skuffet efter at ryge ud 13-16 til "newbs" han mener de brude slå.
Tit og ofte ses det at sige GG, mere som en hån, end det gør som sportsmanship. Så ikke situationen, men at kalde det mest modne, sober, og dejlige menneske for en dårlig person, wtf. Viser vel bare hans vinder mentalitet, modsat, "jeg ved jeg er for gammel til at kunne gøre noget, så jeg lader som ingenting" :)
Ej kom nu videre og stop med at græd... Hvis han har skrevet gg inde på serveren så det vel fint!! I/du må også acceptere at nogle(Han) er et dårligt taber mennesker, det er ikke noget man selv kan gøre ved, og sådan er det bare...
Nogle mennesker er bare meget konkurrence mennesker (inkl mig selv), og det burde andre folk lige såvel tage hensyn til, og i sær hvis de taber en kamp man bare skal vinde... Og igen hvis han har skrevet GG inde på serveren, hvis de ikke synes de er nok må de nok lige vente til han er faldet ned igen.... Men forskellige meninger... Og nu er det jo ikke fordi at eSporten i danmark er så forfærdlig professionel at det bliver respektøst... Slap nu af fordi han ikke giver ham hånden altså...
Altså det vel det samme, man skriver gg inde på kamp stedet nemlig css severen, som han gjorde, og det samme gør de på kamp stedet i fodbold nemlig banen, men at man bagefter skal "hygge snakke" om kampen og give hånd und so weiter... Altså kan sgu godt forstå han ikke er i humør til det....
Godt alternativ til dig vil være at lukke røven? :)
Folk reagere forskelligt på nederlag, hvis en person har lyst til at sidde for sig selv, og skippe "håndtrykket" (med dig, forståeligt) så må den givne person jo gøre det. Sådan er det jo, nogen er ligeglade, andre vil være for dem selv. Derudover er jeg ikke et sekundt i tvivl om Drain har gjort noget der i dine øjne anses som barnligt whatever.. At du er glad for enganskyld at have vundet en kamp i A, skal ikke gå ud over hans skuffelse wtf.
Et godt alternativ til dig ville være at stoppe med at lave selvmål :)
"
Brug du nu dine kræfter på noget andet end at sidde herinde på gaming og blande dig i andres ting. Et godt alternativ: Motion."
"
Jeg er pænt overrasket over hvor syg i hovedet darin fra Sharkgaming eller hvad det er han arbejder for bare skal true folk med at smadre dem osv bare fordi han er blevet lidt fuld. Har hørt at han har opført sig sådan før og mener sku ikke han burde have lov at drikke til lans fremover hvis han altid er sådan en idiot overfor andre mennesker :)"
Har det noget med dig at gøre? Udover han ikke kan fordrage folk der ikke kan opføre sig ordenligt når de har drukket? SÅ hey champ, tag lige at brug tiden på noget andet end at sidde på gaming, et alternativ ville være at: (???????????)
hmm, :DD Spørg isenbo efter den rigtig historie ^^ Noget ala. stod i 30 min hvor han svijnede mig, og jeg spillede flabbede overfor ham, til sidst blev han sur, og truede mig med at skode en smøg i hovedet af mig. Hvor han til sidst valgte at sparke mig, inden han benægtede alt overfor en vagt..:D Han kan åbenbart ikke tåle folk er isSSS
Desuden er det lidt jævnt akavet at skrive sådan en historie om sig selv, da det tit vil ses utroværdigt :) Men du kan jo spørge Isenbo, Drain, eller Gillzmark var det virkelig skete hvis du gerne vil vide det.
Desuden så stop lige dit sørgelige liv altså. Du sidder og sviner folk til i gathers, for så at tabe den, instant gå ind på gamingdk og fyre pis af OO_O_O___O_O_?!?!??!:DDD:PPXDDDD?!!??!?! fix altså
Ja, jeg skriver kun dette - alt som i øvrigt og forresten er løgn - fordi jeg blev sur i en gather. Det kan også være fordi du opfører kommer ind på mumblen og starter med at svine mig til, uden jeg egentligt havde sagt noget de førhenværende gathers :-). Måske er dumt at mig, at respondere på dit troll/dit håb om at få folk til at gå HN, men jeg kan bare ikke kapere sådan noget.
Endvidere er det jo ikke historier jeg finder på, det er noget du selv har skrevet som jeg kører videre på. Du vil måske modsige, at du har skrevet du spillede smart og var iSSS????
"Endvidere er det jo ikke historier jeg finder på, det er noget du selv har skrevet som jeg kører videre på. Du vil måske modsige, at du har skrevet du spillede smart og var iSSS????"
Jeg modstiger intet homie. Det er bare måske 1/10 af hvad der skete på den halve time :) Derfor skal små hjerner ikke sidde og drage konklutioner, fordi små hjerner lige har tabt det eneste han faktisk ikke ligger på B Niveau i, en GATHER-.-.- Derudover ser jeg heller ingen grund til at skrive det på et offentligt forum, og gjorde det kun som respons til hvad mr. dgl skrev :)
Jeg drager ikke konklusioner, men drop det dobbeltmoralske.. :) Jeg kan da også se du i dit statement nu, drager konklusioner om hvorfor jeg skrev til dig "fordi små hjerner lige har tabt gather" --> du drager en konklusion.
Hvorom alting er så stop den her og stop hate ingame. Jeg sviner dig jo ikke til fordi jeg synes det er sjovt :D? Jeg sviner dig fordi jeg går HN over at du spiller smart inde på mumblen hvor jeg end ikke har sagt noget.
No offence pimp, men hvorfor ikke bare blande dig uden om n0rd og ham den andens samtale. Som socN siger, så no matter what kan man tage sig sammen til at give hånd, det kræver ikke mere end som s.
Et er han "sviner" drain uden nogen grund. Drain synes ikke Daring kan være bekendt at opføre sig på den måde, hvilket ingen vidst kan være i tvivl om det ikke ikke er. Nord vælger at blande sig og svine drain til uden nogen grund. Om han har sagt tak for kampen eller ej vil jeg skide på, der høre ingen steder hjemme. At han så spiller smart, "et godt alternativ vil være...." Er nok det største selvmål jeg nogensinde har set. Han skal bare lukke røven, og henvende sig til Drain privat, hvis han har så stort behov for at fortælle ham at han ødelægger dansk esport. wtf altså 23 år alligevel wpwp nord.
Hvis det er episoden mht. til Nille så har jeg skrevet undskyld til ham. Du har ret, det er ikke iorden at blive så fuld så man tager fat i folk og siger man ville hakke dem en. Den tager jeg på mine skuldre.
Dog en smule retfærdiggørelse fra min side, så er det nok heller ikke sjovt folk sidder og troller en knægt med i har taget hans telefon, hvor efter der sidder 4 gutter jeg aldrig har snakket med før og griner af mig. Dårlig stil imo.
Mht. at du har hørt det er sket før, så må du meget gerne skrive hvorfra? Og overfor hvem?
Der var aldrig nogen der grinte af dig, vi sad 5-6 mates og grinede af at MSL troede Nille havde stjålet hans mobil hvilket jo er helt i vejret eftersom de er gode venner.
Kan ikke helt huske historien bag men pointen er at du ingenting har at gøre med os du kommer bare over uden nogen grund og begynder direkte at true både Nille og Pimp det har jeg bare så lidt respekt, men det virker som om du har misforstået en del af hvilket jo også kan være svært hvis du har været fuld, men mener stadig at det var langt over stregen det du havde gang i :)
Og har bare hørt noget med du har haft lign. episoder før med Disko(?).
Men tbh er det ligemeget nu da jeg sikker på det ikke er noget du er stolt over og da jeg ved du plejer at være en nice person, så lad os bare lukke den her :)
Ja, jeg misforstod den 100% fordi i min brandert troede jeg faktisk at Nille havde taget hans telefon og jeg kan huske han var var godt nede over det og havde ledt i flere timer, så jeg fik det bare som i sad der og lavede pis med ham og ikke ville give ham den, så jeg blev pissed på jer.
Ja den episode med Disko, den er lukket. Mig og Ole er mates og vi var oppe at toppes eod. :-)
E: Dog synes jeg du kunne tage fat i mig istedet for at sidde og skrive sådan noget der i et åbent forum. Jeg har skrevet undskyld til Nille fordi det ikke er iorden og den slags skal ikke tolereres på nogen måde. Bare hiv fat i min næste gang, fordi jeg gider ikke folk skal have indtrykket som du ligger det ud. Jeg har mine brandert nogen gange hvor jeg har et iltert temperament og det er noget jeg ved jeg skal arbejde med.
Og undskyld til jer alle sammen der sad derude. :-)
for latterligt at bruge 3 timer på at komme ind og spille diablo.... efter 3 lans kan de ikke engang forstå delayet der kommer i at alle skal have 5x labels på alt deres udstyr og blevet tjekket i hoved og røv....
et kæmpe + til lanet er helt sikkert at kiosken havde åben 24/7 så ligemeget hva tid man ville have noget at drikke/spise så var muligheden der. :)
- Gode plads forhold
- Styr på tidsplan
- Ok temp i spille salen og i sove salen
- Rigtig nice food (madbillet)
Dårlige ting:
- Vores bord hældte meget mod midten så skærmen sad skrå, og så var der en stang under bordet som betyder blå mærker idag :((
- Præmier til LoL turnering lidt for lave, ifh at trække mere hold til.
- Vente tiden for at komme ind og stille op, ALT for lang.
- Når der spilles Champions league finale, så fix da lige at man kan se det, same med kessler kamp.
- Styr på tidsplan ... Langt fra. Cociocrash skulle afholdes fredag kl 13 men blev afhold lørdag eftermiddag. 2on2 blev afhold en time senere og bøvl med serverne
- Ok temp i spille salen og i sove salen .. synes der var rigtig varmt i spillehallen
Det med Kessler og Champions League er jo ikke så enkelt igen. Det kræver at de betaler licens for at må vise disse ting, hvilket jeg ikke formoder de gør. Du vælger jo selv at tage derned - så man kunne jo også blive hjemme og se CL..:-)
Nu skriver du, at der var en okay temperatur i spillesalen.
Der vil jeg se mig uenig :-). Der var så mange gange hvor der hvor så ulækkert varmt derinde og andre gange hvor det var tilpas fordi de havde åbnet de store porte i siderne.
Mindre ventetid, løsningen må være flere admins til at tjekke folk ind og få taget billede osv.
Ellers fedt event som sædvanlig - dog synes jeg det er lidt surt at man skal stå i kø og de skal åbne alle ens tasker på slutdagen... men det er self et sikkerhedsspørgsmål.
Kiosken skulle udvide deres sortiment med frugt og andre sunde alternativer. Det var der absolut intet af. KUN chips, slik etc.
Som alle andre har nævnt, sejlede deres check-in system alt for hårdt, og sikkerheden er alt for stor.
CS:Source 5on5 turneringen foregik som The Blast plejer at få den til at foregå: Fejlfrit.
Priserne i kiosken var fair nok, og kiosken havde åbent 24/7, hvilket selvfølgelig er positivt. Dog så forstår jeg stadig ikke helt deres sikkerhedssystem, da jeg aldrig fik mine 4 ekstra labels til ekstra gear der skulle sælges. Jeg kom dog ud derfra med 2 muse og 2 headsets uden labels uden problemer, så hvor strengt admins egentlig har tjekket efter, stemmer overhovedet ikke overens med resten af deres sikkerhedssystem.
Så længe de bare fixer det med indgangen ikke tager 1000 år, så kan jeg ikke se problemet i sikkerhenden. Jeg har selv fået stjålet ting til lans, og at bruge 5 min på at mindske chancen for at ting bliver stjålet over 4 dage, synes jeg er fint.
Havde heller intet imod, at vi skulle tjekkes i hoved og røv, forstod bare ikke hvordan jeg kunne komme ud med gear der ikke var labels på, uden at admins gjorde noget ved det.
Mere det, at man skal scannes ind i et system hver gang man er oppe at købe noget... :D
Hvis folk under 18 år vil have øl, skal de nok skaffe sig den skide øl.. :)
Det er stadigvæk ulovligt for dem at sælge øl til folk under 18, så de ville stå med lorten, hvis grunden til, at du drak øl var, at de solgte den til dig :)
Forstår bare ikke deres kæmpe scanningssystem, når man køber slik, sodavand, chips etc... Fair nok, at man enten viser ID eller scanner sin stregkode(?) ind når der skal købes alkohol. Resten er da bare spild af tid
jeg kom ud med 1 stk keyboard uden label + 3 computere uden labels... Det er jo fuicking underligt at man bare kan gå igennem uden labels, når man skal bruge 4 timer på at komme ind :D
Intet delay mht. kampe.
Dejligt og solidt admin bord.
Rigtig flinke ansatte fx. i kiosken.
Cons:
Rigtig dårligt kun at have 2 til at stå i indgangen, giver ingen mening.
Elendige stole (muligvis bare min mening)
Spille salen var latterligt varm fredag & lørdag aften
Sove salen var latterligt kold -.-
Dårligt styr på de små konkurrencer (2n2 & Cocio Crash)
Overall synes jeg det var et hyggeligt event, men nok grundet at jeg havde et fantastisk sjovt team med :)
Ja, for det er nemlig virkelig nemt. Det er nemlig også helt sikkert at de kan finde en med lige så gode forhold, både hvad angår bad/toiletter, halstørrelser, internet, strøm og ikke mindst, halleje.
Hvorfor skulle de, når den de har nu kan klare alle deres krav? Så må det fåtal der absolut vil slaske rundt og samle statisk elektricitet pga. strømpesokker, tage nogen sko på.
Det var sku et okay LAN, dog med et par negative meninger iblandt:
Alt alt alt for varmt i spillehallen. Der blev lukket lidt for sjældent op for dørene, plus de vælger at slukke for ventilatorerne i loftet, fordi de mener de trækker VARM luft med ned?!??!?!??! :D
Ølpriserne var lidt for dyre + alt for lidt mad og vælge imellem, for dem der ikke havde madbillet. Tørre og ikke færdige toast og hotdogs med kolde pølser, tjaaaaaae.!
Labelsystemet fungerer heller ikke optimalt. Det skal forhindre tyveri, men hvad hjælper det, når man bare kan få flere labels??
Til allersidst er der lige deres måde at køre hjemmesiden på, mht klient osv. Alt for bøvlet, og når skidtet ikke virker optimalt hele tiden, gaber man over lidt for meget :)
Gode:
Virkelig god plads ved bordene, og så var stolene helt iorden.
Kampene i sourceturneringen blev spillet stort set altid til tiden.
Virkelig nice crew & personale i kiosken.
Absolut INTET lag, nettet var i top!
Dejligt klima i sovesalen.
Gode toiletfaciliteter (:D).
God mad og OK pris i kiosken.
Mindre gode:
Der kunne blive virkelig varmt inde i hallen hvor vi gamede, dog åbnede de nogle store døre 1-2 gange om dagen, men mere udluftning ville ikke have skadet.
Jeg ventede 1,50 time ingame i Track Mania, og da jeg så lige skulle hente toast på 5min, var vi live da jeg var back...
Synes der var virkelig stor forskel på niveauet på grupperne
Cocio Crash blev udsat omkring 7 gange
At i fortæller der bliver en A-turnering med 32 hold, og en B-turnering med 16 hold, og da vi så regner med at vi ryger i b som de 2 sidste, bliver der oprettet en C-turnering i stedet, var rimelig HN der :D..
Men alt i alt vil sige jeg havde haft en smule højere forventninger til kvaliteten af det hele sammenlagt, efter hvad jeg havde hørt fra forskellige inden LAN'et, men ingen tvivl om, at der var flere gode ting end dårlige :)
Han har ikke noget at sammenligne det med. Han kender kun til det ene, så derfor vil han også vide fx det med maden at det er det prisen er på lan. :-)
- slam
Tja.. selvom det er første gang, har man vel en mening.. Udover det, behøver man vel ikke sammenligne det med noget "for at have en mere rigtig mening"?:D
Kunne jo også være han har læst en masse om andre events? Vi har da tidligere skrevet om en event når vi er kommet hjem og har sundet os, og der inkluderer vi ofte priser på de forskellige ting. Vil gerne give dig ret i at hans kritik kan være meget anderledes i forhold til andres, da de måske har prøvet det ti gange, men han kan jo stadig godt have en holdning og mening om hvad der var godt og hvad der var mindre godt :)
Jeg siger heller ikke noget om en anmeldelse, jeg snakker om HOLDNING og MENINGER. Dér syntes jeg det er lige så vigtigt at have "virgins" som grannys.
Jeg kom ind da der var 3 runder tilbage, hvor jeg havde spike lags. Det dårlig spille ånd ikke at lade os fixe det også tage en rigtig kamp? Men lad os tage den igen tykke?
Altså vi kunne jo godt, men er sådan lidt uvenner med min mate, eller han er sur på mig, og føler ikke der var nogen grund, da det er lidt lige meget, og det jo bare var en forsjov turnering :-) Forstår ikke hvorfor du blev så sur :D
Tror du forstod det forkert, eller fik jeg formuleret mig på en forkert måde.
Jeg mener det ikke på den måde, at der er et godt hold som Epsilon i en gruppe, og et mixhold med 5 der ikke kan ramme eller noget.
Jeg mener, at hvis du sammenligner grupperne, som fx vores, hvor Rabbits efter min mening burde være seeded 12-16, eller i hvert fald være byttet ud med Dejavue.mix fx, som de slog 16-2 i pracc. :P
Rabbits skulle ikke have været seeded nej. Holdet har intet vist, hvilket spillerne heller ikke har, så selvfølgelig bliver de ikke seeded. Admins har jo ingen anelse om hvad der sker i pracc. Det slår godt nok yourname, men de kommer jo ikke i A-turneringen. Det er altid ulempen ved ikke at være seeded, så skal man til at slå seedede hold for at komme i A, og gør man det bliver man nok også seeded næste gang ;)
this..man..said it! Check in system = fint nok, men fuck det er langsomt.. Og det at man bare kan gå igennem uden labels (når man skulle ud) = latterligt...
Bordene = bedre end sidste år (der var en masse buler and such things) men der var IKKE meget plads..
Hvis man har et lavt bord derhjemme vil jeg tro? Jeg har heller aldrig rigtigt haft brug for det, men jeg mener, at hvis det er dét der gør om man spiller et godt LAN, skal der være mulighed for det :).
øhh.. Hvad så hvis jeg f.eks. køber en mus fra en mate, til lanet? ;) Så har jeg jo ikke label på den = stjålet, medmindre en kan sige god for at jeg jo købte den.
Fint lan. Der var gode stole, styr på tingene og fin plads :-) Synes dog det lå et rigtigt dårligt sted ( ingen supermarkeder i nærhed, af hvad jeg ved ) og så at der at der var buler i bordet.
Hvis du går LIGE over vejen, der er LIGE foran TB, så er der 2 supermarkeder, gå du ca 500-1000meter er der både McD, Burger King og en random kiosk - Du skal ikke gå den vej hvor der kun er mark :D
Fedt Lan, bortset fra der var lidt buller i bordet..
- Havde 2 keyboards med men havde kun label på det ene og da jeg så skulle hjem blev jeg skrevet ned og hvilket tastatur det var så hvis der var noget så kunne de få fat på mig..
Så alt i alt super fedt Lan 9 ud af 10 fra min side :)