Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Offtopic » Andet

Sidste indlæg

TheBlast - Jeres mening

Hvad er jeres menig af theblast#4.

Jeg synes at det var gode forhold-, stole, og borde. Det haltede lidt på planlægningen ang. 2on2css og cociocrash og andre steder.
Flere |
M4MB4 Søndag d. 20. maj 2012, kl. 16:31
mr roberto

draiN | OBEY ₪
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 16:43
1
dot dot dot
Redigeret: Lørdag d. 26. maj 2012 - kl. 10:49
Jeg undervurdere ikke nogen~
Jeg ved jeg er bedre.
aniige
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:57
18
Du skulle måske prøve at sige GG til dine modstandere efter en kamp... Magen til dårlig taber mentalitet du lagde for dagen! Virkelig pinligt for dig som person, men også din organisation. Mindre usportslig opførsel.
draiN | OBEY ₪
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:11
21
Synes da ellers jeg skrev gg på serveren og da fred kom over som den eneste gav jeg da også ham hånden og sagde gg? Man render heller ikke rundt og siger gg til at alle dem har spillet mod i gruppen altså. Også ligger der nok også lidt i det at vi er 100 gange bedre end jer men at i så ligepludslig begynder at få mange runder og vi ikke rigtigt kunne komme ind i kampen til sidst det irritere mig grænseløst da vi virkelig bare ikke skulle tabe til sådan nogen som jer :)
Jeg ved jeg er bedre.
aniige
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:23
27
Vi var flere der var ovre og give hånd til jer, pånær dig som valgte at sidde med ryggen til og ikke reagere på noget. Det er dit valg, jeg synes bare det er i hegnet, når man prøver at tage esport seriøst, hvilket jeg formoder du gør?

Kan sagtens diskuteres at i er bedre end os på papiret, men vi spillede langt bedre end jer i den kamp. At du ikke er sportsmand nok til at indrømme det, samt vise den lille respekt bagefter, taler jo for sig selv.

Lad os lade den ligge her, havde bare forventet mere af, for at bruge dine egne ord, "sådan nogle som jer" ;-)
draiN | OBEY ₪
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:36
30
Der ikke noget at diskutere :) I vandt kampen fair nok bare være glade for det.
Jeg ved jeg er bedre.
Pimp | Anexis e.V.
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:13
22
??? Nå, det fandme heller ikke i orden at være skuffet efter at ryge ud 13-16 til "newbs" han mener de brude slå.

Tit og ofte ses det at sige GG, mere som en hån, end det gør som sportsmanship. Så ikke situationen, men at kalde det mest modne, sober, og dejlige menneske for en dårlig person, wtf. Viser vel bare hans vinder mentalitet, modsat, "jeg ved jeg er for gammel til at kunne gøre noget, så jeg lader som ingenting" :)

aniige
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:25
28
Du har vidst misforstået et eller andet. eSporten er da absolut ikke tjent med din defination af vinder mentalitet, men det kommer nok med alderen :)

Brug du nu dine kræfter på noget andet end at sidde herinde på gaming og blande dig i andres ting. Et godt alternativ: Motion.

nikolais
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:35
29
Ej kom nu videre og stop med at græd... Hvis han har skrevet gg inde på serveren så det vel fint!! I/du må også acceptere at nogle(Han) er et dårligt taber mennesker, det er ikke noget man selv kan gøre ved, og sådan er det bare...
socn | AwBe Vinder af KoD 2011
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 15:07
107
Kom nu ind i kampen vind / tab så giver man sin modstander hånden alt andet er jo bare respektløst
nikolais
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 15:31
109
Nogle mennesker er bare meget konkurrence mennesker (inkl mig selv), og det burde andre folk lige såvel tage hensyn til, og i sær hvis de taber en kamp man bare skal vinde... Og igen hvis han har skrevet GG inde på serveren, hvis de ikke synes de er nok må de nok lige vente til han er faldet ned igen.... Men forskellige meninger... Og nu er det jo ikke fordi at eSporten i danmark er så forfærdlig professionel at det bliver respektøst... Slap nu af fordi han ikke giver ham hånden altså...
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 15:45
111
Hvis ikke du kan klare at tabe er css måske ikke det rigtige spil at spille
nikolais
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 17:07
116
Hvad så hvis man ikke kan klare at tabe i fodbold, håndbold osv. burde man så heller ikke gå til det???

Mandag d. 21. maj 2012, kl. 17:14
117
Hvis man ikke kan give hånden til sin modstander efter så nej - for går udfra hvis han vandt han ville give dem hånden
nikolais
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 18:12
125
Altså det vel det samme, man skriver gg inde på kamp stedet nemlig css severen, som han gjorde, og det samme gør de på kamp stedet i fodbold nemlig banen, men at man bagefter skal "hygge snakke" om kampen og give hånd und so weiter... Altså kan sgu godt forstå han ikke er i humør til det....
nuridk |
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 16:41
112
No offence, men var du ikke også ret mad efter vi vandt? :P
lålålå
Ã¥l er godt
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 17:05
115
Nej :o
Locka
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 22:21
150
Vil gerne tage den her mulighed til at sige tak for jeres gode sportsmanship efter kampen - tænk hvis alle opførte sig sådan :)
(intet sarkasme)
aniige
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 23:07
156
+1 kunne muligvis sikre eSport lidt mere respekt hos omverdenen.
nikolais
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:41
31
Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 18:42
Pimp | Anexis e.V.
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:44
32
Godt alternativ til dig vil være at lukke røven? :)

Folk reagere forskelligt på nederlag, hvis en person har lyst til at sidde for sig selv, og skippe "håndtrykket" (med dig, forståeligt) så må den givne person jo gøre det. Sådan er det jo, nogen er ligeglade, andre vil være for dem selv. Derudover er jeg ikke et sekundt i tvivl om Drain har gjort noget der i dine øjne anses som barnligt whatever.. At du er glad for enganskyld at have vundet en kamp i A, skal ikke gå ud over hans skuffelse wtf.

Et godt alternativ til dig ville være at stoppe med at lave selvmål :)

"
Brug du nu dine kræfter på noget andet end at sidde herinde på gaming og blande dig i andres ting. Et godt alternativ: Motion."

"
Jeg er pænt overrasket over hvor syg i hovedet darin fra Sharkgaming eller hvad det er han arbejder for bare skal true folk med at smadre dem osv bare fordi han er blevet lidt fuld. Har hørt at han har opført sig sådan før og mener sku ikke han burde have lov at drikke til lans fremover hvis han altid er sådan en idiot overfor andre mennesker :)"

Har det noget med dig at gøre? Udover han ikke kan fordrage folk der ikke kan opføre sig ordenligt når de har drukket? SÅ hey champ, tag lige at brug tiden på noget andet end at sidde på gaming, et alternativ ville være at: (???????????)
aiden
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 09:39
143
Helt ude af kontekst det her, men - var der ikke noget med bql truede dig med at slukke en smøg i ansigtet, hvorefter du løb indenfor?
wtf is camsex?!
add aiden and i will show you!
Pimp | Anexis e.V.
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 22:45
153
hmm, :DD Spørg isenbo efter den rigtig historie ^^ Noget ala. stod i 30 min hvor han svijnede mig, og jeg spillede flabbede overfor ham, til sidst blev han sur, og truede mig med at skode en smøg i hovedet af mig. Hvor han til sidst valgte at sparke mig, inden han benægtede alt overfor en vagt..:D Han kan åbenbart ikke tåle folk er isSSS
hvisten
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 00:43
158
For det første: Du ville aldrig turde at spille op mod nogen, andet end over nettet.

For det andet: Du sladrede simpelthen til vagten istedet for at løse problemerne selv, nu hvor du er så isSSS?
Redigeret: Fredag d. 25. maj 2012 - kl. 00:44
The Game
You just lost
mbaz | SHOCK *
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 05:01
159
Skulle han have tæsket løs på ham i stedet for at løse konflikten stille og roligt ved at gå hen til en vagt?
hvisten
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:10
165
Han sidder bare og siger han spillede smart, men ligeså snart bare én konfronterede ham pga. hans løse opspil så kommer han grædende hen til en vagt.
The Game
You just lost
Pimp | Anexis e.V.
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:16
166
hahahah nå. Lyder næsten som om du var der? ;SS
Pimp | Anexis e.V.
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:20
167
Desuden er det lidt jævnt akavet at skrive sådan en historie om sig selv, da det tit vil ses utroværdigt :) Men du kan jo spørge Isenbo, Drain, eller Gillzmark var det virkelig skete hvis du gerne vil vide det.

Desuden så stop lige dit sørgelige liv altså. Du sidder og sviner folk til i gathers, for så at tabe den, instant gå ind på gamingdk og fyre pis af OO_O_O___O_O_?!?!??!:DDD:PPXDDDD?!!??!?! fix altså
Redigeret: Fredag d. 25. maj 2012 - kl. 12:30
hvisten
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:30
169
Ja, jeg skriver kun dette - alt som i øvrigt og forresten er løgn - fordi jeg blev sur i en gather. Det kan også være fordi du opfører kommer ind på mumblen og starter med at svine mig til, uden jeg egentligt havde sagt noget de førhenværende gathers :-). Måske er dumt at mig, at respondere på dit troll/dit håb om at få folk til at gå HN, men jeg kan bare ikke kapere sådan noget.

Endvidere er det jo ikke historier jeg finder på, det er noget du selv har skrevet som jeg kører videre på. Du vil måske modsige, at du har skrevet du spillede smart og var iSSS????
Redigeret: Fredag d. 25. maj 2012 - kl. 12:32
The Game
You just lost
Pimp | Anexis e.V.
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:39
170
wtf du sejler.

"Endvidere er det jo ikke historier jeg finder på, det er noget du selv har skrevet som jeg kører videre på. Du vil måske modsige, at du har skrevet du spillede smart og var iSSS????"

Jeg modstiger intet homie. Det er bare måske 1/10 af hvad der skete på den halve time :) Derfor skal små hjerner ikke sidde og drage konklutioner, fordi små hjerner lige har tabt det eneste han faktisk ikke ligger på B Niveau i, en GATHER-.-.- Derudover ser jeg heller ingen grund til at skrive det på et offentligt forum, og gjorde det kun som respons til hvad mr. dgl skrev :)
hvisten
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:48
171
Jeg drager ikke konklusioner, men drop det dobbeltmoralske.. :) Jeg kan da også se du i dit statement nu, drager konklusioner om hvorfor jeg skrev til dig "fordi små hjerner lige har tabt gather" --> du drager en konklusion.
Hvorom alting er så stop den her og stop hate ingame. Jeg sviner dig jo ikke til fordi jeg synes det er sjovt :D? Jeg sviner dig fordi jeg går HN over at du spiller smart inde på mumblen hvor jeg end ikke har sagt noget.
The Game
You just lost
HaG-
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 10:19
177
Jeg så det det :X Fuck du var grim og tyk og løb grædende hen til en vagt dafUQ ?!
Pimp | Anexis e.V.
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 18:32
192
;-))
HaG-
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 23:18
199
Ja, jeg smilte også! :-))
Pimp | Anexis e.V.
Søndag d. 27. maj 2012, kl. 12:16
200
Gjorde du? ;)) Sygt at smile til noget man ikke så ;)
HaG-
Søndag d. 27. maj 2012, kl. 15:36
204
har du svært ved at læse -O-O- ? ;D
Pertew
Søndag d. 27. maj 2012, kl. 12:26
202
No offence pimp, men hvorfor ikke bare blande dig uden om n0rd og ham den andens samtale. Som socN siger, så no matter what kan man tage sig sammen til at give hånd, det kræver ikke mere end som s.
Pimp | Anexis e.V.
Søndag d. 27. maj 2012, kl. 12:59
203
???????????????

Et er han "sviner" drain uden nogen grund. Drain synes ikke Daring kan være bekendt at opføre sig på den måde, hvilket ingen vidst kan være i tvivl om det ikke ikke er. Nord vælger at blande sig og svine drain til uden nogen grund. Om han har sagt tak for kampen eller ej vil jeg skide på, der høre ingen steder hjemme. At han så spiller smart, "et godt alternativ vil være...." Er nok det største selvmål jeg nogensinde har set. Han skal bare lukke røven, og henvende sig til Drain privat, hvis han har så stort behov for at fortælle ham at han ødelægger dansk esport. wtf altså 23 år alligevel wpwp nord.
Pimp | Anexis e.V.
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:16
25
nvm
Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 18:45
Daring
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 01:12
175
Hej draiN,

Hvis det er episoden mht. til Nille så har jeg skrevet undskyld til ham. Du har ret, det er ikke iorden at blive så fuld så man tager fat i folk og siger man ville hakke dem en. Den tager jeg på mine skuldre.

Dog en smule retfærdiggørelse fra min side, så er det nok heller ikke sjovt folk sidder og troller en knægt med i har taget hans telefon, hvor efter der sidder 4 gutter jeg aldrig har snakket med før og griner af mig. Dårlig stil imo.

Mht. at du har hørt det er sket før, så må du meget gerne skrive hvorfra? Og overfor hvem?
chefliv
muhfucka
draiN | OBEY ₪
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 10:31
179
Der var aldrig nogen der grinte af dig, vi sad 5-6 mates og grinede af at MSL troede Nille havde stjålet hans mobil hvilket jo er helt i vejret eftersom de er gode venner.
Kan ikke helt huske historien bag men pointen er at du ingenting har at gøre med os du kommer bare over uden nogen grund og begynder direkte at true både Nille og Pimp det har jeg bare så lidt respekt, men det virker som om du har misforstået en del af hvilket jo også kan være svært hvis du har været fuld, men mener stadig at det var langt over stregen det du havde gang i :)

Og har bare hørt noget med du har haft lign. episoder før med Disko(?).

Men tbh er det ligemeget nu da jeg sikker på det ikke er noget du er stolt over og da jeg ved du plejer at være en nice person, så lad os bare lukke den her :)
Jeg ved jeg er bedre.
Daring
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 10:36
180
Ja, jeg misforstod den 100% fordi i min brandert troede jeg faktisk at Nille havde taget hans telefon og jeg kan huske han var var godt nede over det og havde ledt i flere timer, så jeg fik det bare som i sad der og lavede pis med ham og ikke ville give ham den, så jeg blev pissed på jer.

Ja den episode med Disko, den er lukket. Mig og Ole er mates og vi var oppe at toppes eod. :-)

E: Dog synes jeg du kunne tage fat i mig istedet for at sidde og skrive sådan noget der i et åbent forum. Jeg har skrevet undskyld til Nille fordi det ikke er iorden og den slags skal ikke tolereres på nogen måde. Bare hiv fat i min næste gang, fordi jeg gider ikke folk skal have indtrykket som du ligger det ud. Jeg har mine brandert nogen gange hvor jeg har et iltert temperament og det er noget jeg ved jeg skal arbejde med.

Og undskyld til jer alle sammen der sad derude. :-)
Redigeret: Lørdag d. 26. maj 2012 - kl. 10:40
chefliv
muhfucka
draiN | OBEY ₪
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 10:51
181
Fair nok har edittet den :)
Jeg ved jeg er bedre.
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 16:54
2
Min mening om det TheBlast er lidt blandet..

De gode forhold må være:

- Intet delay

- Ingen crash(hvad jeg ved af)

- Gode stole og borde

- Okay godt mad

- Perfekt dejligt i sovesalen, de holder temperaturen godt???!

- Dejlige mates, undtagen MSL når han har fået 2 mokai :-)...

De dårlige forhold må være:

- 3 timer for at komme ind til Tb4????! fix plz

- admins er virkelig strenge ang. alt og jeg måtte ikke sidde på 2 stole åbenbart ?? ..

- flere penge til 3.plads!

Altså dno, synes det var lidt kedeligt i år, udover de kampe vi selvfølgelig spillede.. Ellers et nice Event!
Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 17:30
keevin | devs fangroup
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 16:56
3
havde i ikke buler i bordet?
suckers be...
suckers...
M4MB4
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 16:58
4
Jeg oplevede dem ikke, men var over ved nogle mates der havde. Det er pænt irreterende.
mr roberto
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:03
5
MSL og baco havde tror jeg? :D men jeg havde ikke rigtig, så det var nice! :D
van_herden
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:11
6
for latterligt at bruge 3 timer på at komme ind og spille diablo.... efter 3 lans kan de ikke engang forstå delayet der kommer i at alle skal have 5x labels på alt deres udstyr og blevet tjekket i hoved og røv....

et kæmpe + til lanet er helt sikkert at kiosken havde åben 24/7 så ligemeget hva tid man ville have noget at drikke/spise så var muligheden der. :)

lanet 7/10
braadz
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:51
15
hvorfor sagde du det så ikke til dem :-)
van_herden
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:53
16
gjorde jeg ? men nu er det her topic om hva vi syntes om lanet, så syntes nu jeg har min fulde ret til at skrive det som jeg syntes...
braadz
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:57
17
slet ikke noget ondt ment :-) troede bare du vidste hvad problemet var, også ikke sagde noget til dem :-P
Clio
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:12
7
Første "store" lan fra mig.

Gode ting:

- Gode plads forhold
- Styr på tidsplan
- Ok temp i spille salen og i sove salen
- Rigtig nice food (madbillet)

Dårlige ting:

- Vores bord hældte meget mod midten så skærmen sad skrå, og så var der en stang under bordet som betyder blå mærker idag :((
- Præmier til LoL turnering lidt for lave, ifh at trække mere hold til.
- Vente tiden for at komme ind og stille op, ALT for lang.
- Når der spilles Champions league finale, så fix da lige at man kan se det, same med kessler kamp.
M4MB4
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:17
8
- Styr på tidsplan ... Langt fra. Cociocrash skulle afholdes fredag kl 13 men blev afhold lørdag eftermiddag. 2on2 blev afhold en time senere og bøvl med serverne

- Ok temp i spille salen og i sove salen .. synes der var rigtig varmt i spillehallen
mr roberto
Clio
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:21
9
Kan jo kun snakke for hvad jeg spillede "LoL" og der kørte det rigtig fint.

Og synes det gik fint med temp, fredag da der blev rigtig varmt, blev der åbnet op for dørene et stykke tid og det samme lørdag, så synes det var ok.
M4MB4
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:42
54
Ja så kan jeg godt se det. Angående Champions league skal de bruge licens for at vise kampen på skærmen i offentligheden :)
mr roberto
Stabell |
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:07
66
Please ikke whine over en lille smule delay i 2on2 når main turneringen kørte så smertefrit...
M4MB4
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:20
69
Whiner ikke, mener bare at de skal have styr på sådan noget inden den begynder.
mr roberto
sorgenfri
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:39
13
Det er ikke sikkert at de må vise det.
Har ikke forstand på det, men mener at der er sådan noget, der spiller ind over.
www.smaze.dk
Ztereo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:09
59
Det med Kessler og Champions League er jo ikke så enkelt igen. Det kræver at de betaler licens for at må vise disse ting, hvilket jeg ikke formoder de gør. Du vælger jo selv at tage derned - så man kunne jo også blive hjemme og se CL..:-)
Med venlig hilsen
Rasmus Ztereo Engholm
flexd | AT.HyperX
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:57
65
Nu skriver du, at der var en okay temperatur i spillesalen.
Der vil jeg se mig uenig :-). Der var så mange gange hvor der hvor så ulækkert varmt derinde og andre gange hvor det var tilpas fordi de havde åbnet de store porte i siderne.
ZAMORAI
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 22:56
77
+ 1 - enig med ham gutten her :)
qwsaq1
qwsaq2
kirkez | thorkirkholt.dk
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 17:50
120
Nu rendte jeg rundt som CREW, og det ville koste os over 15.000 at vise CL... Og de siger, at Kesslers kamp ville være mere end dobbelt så dyrt.
www.thorkirkholt.dk
www.kirkezphoto.blogspot.com
mbaz | SHOCK *
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 05:03
160
Det blev vist på en tysk gratiskanal :D

SAT-EINS eller sådan noget
N00z
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:23
10
Stod og ventede, fra kl 14 til 15.30 for at komme ind. gg
LØL
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 17:31
11
jeg ventede længere tid, fordi de ikke forstår noget :-) så fix whine!
N00z
14
Okay, stopper mettevunzZz
LØL
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:23
41
var der 13:05, og fik først tjekket mine ting omkring 15-16!
www.YouTube.com/DeciNNN
Stifter og CEO [at] oXzone.dk
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:28
44
haha! det for nederen :D
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:29
46
var ved at dø.. og så blæste det ALT for meget... :D
www.YouTube.com/DeciNNN
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:30
47
yea.. Godt det ikke regnede :-)
grann | BAILERS
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 17:28
118
Ja!! Er du syg det ville være en katastrofe :D folk ville jo løbe frem og tilbage i køen osv,. nej nej nej hvor det dog ville sejle :D
Er ikke gatherhelt.
Er bare en helt i gathers.
FuTTi
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 22:42
152
Det er nok fordi, du virker så hardcore på nettet, at de vil lave en kolonoskopi for at være sikker på du ikke gemmer knive eller guns!
Webudvikling blog bla. webshop (Magento)
http://krogscode.com/
IseNbo
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 23:00
155
haha wtf :D
sh1re
12
Synes det gik stille og roligt uden de helt store problemer.
Pro
LsC
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:10
35
stadig hn? :D
Locka
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 22:27
151
Hey igen, tusind tak for lån af headset:) Hvis vi mødes til et LAN en anden gang, så må du lige hive fat i mig - måske jeg kan byde dig på noget:)
LsC
Fredag d. 1. juni 2012, kl. 18:34
216
Fandme en deaL! :D
aniige
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:01
19
Mindre ventetid, løsningen må være flere admins til at tjekke folk ind og få taget billede osv.

Ellers fedt event som sædvanlig - dog synes jeg det er lidt surt at man skal stå i kø og de skal åbne alle ens tasker på slutdagen... men det er self et sikkerhedsspørgsmål.

Kiosken skulle udvide deres sortiment med frugt og andre sunde alternativer. Det var der absolut intet af. KUN chips, slik etc.
vestr
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:11
20
Som alle andre har nævnt, sejlede deres check-in system alt for hårdt, og sikkerheden er alt for stor.

CS:Source 5on5 turneringen foregik som The Blast plejer at få den til at foregå: Fejlfrit.

Priserne i kiosken var fair nok, og kiosken havde åbent 24/7, hvilket selvfølgelig er positivt. Dog så forstår jeg stadig ikke helt deres sikkerhedssystem, da jeg aldrig fik mine 4 ekstra labels til ekstra gear der skulle sælges. Jeg kom dog ud derfra med 2 muse og 2 headsets uden labels uden problemer, så hvor strengt admins egentlig har tjekket efter, stemmer overhovedet ikke overens med resten af deres sikkerhedssystem.

Alt i alt: en 7'er ud af 10.
Pimp | Anexis e.V.
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:15
24
Så længe de bare fixer det med indgangen ikke tager 1000 år, så kan jeg ikke se problemet i sikkerhenden. Jeg har selv fået stjålet ting til lans, og at bruge 5 min på at mindske chancen for at ting bliver stjålet over 4 dage, synes jeg er fint.

9/10
vestr
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:17
39
Havde heller intet imod, at vi skulle tjekkes i hoved og røv, forstod bare ikke hvordan jeg kunne komme ud med gear der ikke var labels på, uden at admins gjorde noget ved det.

Mere det, at man skal scannes ind i et system hver gang man er oppe at købe noget... :D

Hvis folk under 18 år vil have øl, skal de nok skaffe sig den skide øl.. :)
Stabell |
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:09
67
Det er stadigvæk ulovligt for dem at sælge øl til folk under 18, så de ville stå med lorten, hvis grunden til, at du drak øl var, at de solgte den til dig :)
vestr
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:42
71
Det er også ulovligt at videregive alkohol til børn under 18, hvis du selv har været oppe og købe det. Det står ihvertfald i deres reglement. :)))))))
Stabell |
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 22:54
75
Ja, men The Blast kan ikke få problemer, fordi folk bryder deres regler :)
vestr
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 22:56
76
Korrekt, men folk der bryder deres regler kan få problemer (Eller..?) ;-)
Stabell |
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 23:00
78
Det går jeg udfra de kan.

Det hele startede jo også bare med, at du klagede over, at de overholdte loven :)
Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 23:00
glaive | EPSILON.NIKE Vinder af KoD 2011
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 11:52
162
"Hvis folk under 18 år vil have øl, skal de nok skaffe sig den skide øl.. :)"

Sådan skal det også være! Dem der ikke vil drikke øl kan lade vær, eller gå i seng hvis de ikke kan holde ud at omgås blandt fulde mennesker.
vestr
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:25
168
100% enig :)

Forstår bare ikke deres kæmpe scanningssystem, når man køber slik, sodavand, chips etc... Fair nok, at man enten viser ID eller scanner sin stregkode(?) ind når der skal købes alkohol. Resten er da bare spild af tid
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:25
43
jeg kom ud med 1 stk keyboard uden label + 3 computere uden labels... Det er jo fuicking underligt at man bare kan gå igennem uden labels, når man skal bruge 4 timer på at komme ind :D
www.YouTube.com/DeciNNN
sebzzz
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 12:55
87
Sove forholdene var da også gode ikke? Du så da ud til at sove fint i nuvi's seng :D
vestr
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 13:53
99
HAHA, jeg sov forrygende :D:D
sebzzz
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 14:44
106
haha, godt og høre ^^
aQk
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:14
23
Pros:

Intet delay mht. kampe.
Dejligt og solidt admin bord.
Rigtig flinke ansatte fx. i kiosken.

Cons:

Rigtig dårligt kun at have 2 til at stå i indgangen, giver ingen mening.
Elendige stole (muligvis bare min mening)
Spille salen var latterligt varm fredag & lørdag aften
Sove salen var latterligt kold -.-
Dårligt styr på de små konkurrencer (2n2 & Cocio Crash)

Overall synes jeg det var et hyggeligt event, men nok grundet at jeg havde et fantastisk sjovt team med :)

Ses jo nok næste år.
LsC
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:12
38
enig!
sponkque | MYRE.STUEN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:23
26
At hvis man gik på på strømper derinde, fik man stød hvis man ramte noget metal.
Den første nat var der koldt i spillehallen.
Ventetiden.

ellers fint lan :)
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:28
45
LOL, FATTEDE IKKE HVORFOR JEG PLUDSELIG FIK STØD AF ALT!!
www.YouTube.com/DeciNNN
aQk
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:08
58
Haha, det skete også 24/7 for mig, i was like "DAFUQQQQQQQQQQQ?"
sponkque | MYRE.STUEN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 23:00
79
Havde fucking svært ved at sætte min com til :D
DeciNNN
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 18:11
123
HAHAHAHAH, kan lige forstille mig detXD
www.YouTube.com/DeciNNN
mrKaynex
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 23:29
81
Ja, det kaldes statisk elektricitet, og er virkelig ikke noget TheBlast kan gøre noget ved.
sponkque | MYRE.STUEN
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 14:39
105
Derfor er det stadig nitten, at man ikke kan gå uden sko på, uden at få størm.
mrKaynex
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 18:14
128
Ja, det er da rigtigt. Men det er stadig ikke TheBlasts problem. Tag klipklapper på eller noget, hvis du ikke vil have sko på.
sponkque | MYRE.STUEN
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 19:26
135
De kunne finde en ny hal :D ?
mrKaynex
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 22:01
136
Ja, for det er nemlig virkelig nemt. Det er nemlig også helt sikkert at de kan finde en med lige så gode forhold, både hvad angår bad/toiletter, halstørrelser, internet, strøm og ikke mindst, halleje.

...nej
M4MB4
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 23:35
139
Badeforholdene... Nej. .
mr roberto
sponkque | MYRE.STUEN
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 14:18
144
Det kan de jo sagtens ?
mrKaynex
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 19:47
145
Nej, det kan man ikke bare "sagtens". Det er ikke bare 1-2-3 hephey, så har vi et event på benene.
sponkque | MYRE.STUEN
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 20:06
146
Nej men der kan jo sagtens finde en ny hal til næste år ?
mrKaynex
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 21:48
147
Hvorfor skulle de, når den de har nu kan klare alle deres krav? Så må det fåtal der absolut vil slaske rundt og samle statisk elektricitet pga. strømpesokker, tage nogen sko på.
sponkque | MYRE.STUEN
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 21:57
148
Du er godt klar over jeg bare troller ikke ?
Risom
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 18:51
33
Det var sku et okay LAN, dog med et par negative meninger iblandt:

Alt alt alt for varmt i spillehallen. Der blev lukket lidt for sjældent op for dørene, plus de vælger at slukke for ventilatorerne i loftet, fordi de mener de trækker VARM luft med ned?!??!?!??! :D
Ølpriserne var lidt for dyre + alt for lidt mad og vælge imellem, for dem der ikke havde madbillet. Tørre og ikke færdige toast og hotdogs med kolde pølser, tjaaaaaae.!

Labelsystemet fungerer heller ikke optimalt. Det skal forhindre tyveri, men hvad hjælper det, når man bare kan få flere labels??

Til allersidst er der lige deres måde at køre hjemmesiden på, mht klient osv. Alt for bøvlet, og når skidtet ikke virker optimalt hele tiden, gaber man over lidt for meget :)

Ellers var det et super nice event!
Turneringsadmin
sEBRAIZ
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:02
34
Gode:
Virkelig god plads ved bordene, og så var stolene helt iorden.
Kampene i sourceturneringen blev spillet stort set altid til tiden.
Virkelig nice crew & personale i kiosken.
Absolut INTET lag, nettet var i top!
Dejligt klima i sovesalen.
Gode toiletfaciliteter (:D).
God mad og OK pris i kiosken.

Mindre gode:
Der kunne blive virkelig varmt inde i hallen hvor vi gamede, dog åbnede de nogle store døre 1-2 gange om dagen, men mere udluftning ville ikke have skadet.
Jeg ventede 1,50 time ingame i Track Mania, og da jeg så lige skulle hente toast på 5min, var vi live da jeg var back...
Synes der var virkelig stor forskel på niveauet på grupperne
Cocio Crash blev udsat omkring 7 gange
At i fortæller der bliver en A-turnering med 32 hold, og en B-turnering med 16 hold, og da vi så regner med at vi ryger i b som de 2 sidste, bliver der oprettet en C-turnering i stedet, var rimelig HN der :D..

Men alt i alt vil sige jeg havde haft en smule højere forventninger til kvaliteten af det hele sammenlagt, efter hvad jeg havde hørt fra forskellige inden LAN'et, men ingen tvivl om, at der var flere gode ting end dårlige :)

7 ud 10 STARS :)!
.
.
sh1re
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:24
42
Hvordan kan du bedømme det når det er dit første event:-)?
Pro
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:31
48
lige så vel som en person som har været afsted 50+ gange?
www.YouTube.com/DeciNNN
sh1re
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:40
52
Er det ikke lidt svært at bedømme noget man kun har prøvet en gang? ;-)
Pro
M4MB4
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:49
56
I forhold til hvad de lover og siger om kvaliteten af eventet. Han kan også have se film/clips om andre events, sidste år etc.
mr roberto
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 12:18
183
Set filmklips? Jaja det fint, men han ved stadig ikke hvordan det er at være der:-))) klask.
Pro
M4MB4
Søndag d. 27. maj 2012, kl. 23:05
206
Kan være han har venner som har været der.. klask.
mr roberto
sh1re
Mandag d. 28. maj 2012, kl. 18:38
207
Hold dig væk ;-)
Pro
M4MB4
Mandag d. 28. maj 2012, kl. 22:28
213
Du spurgte ellers om jeg gad mes på mcD til tb4..
mr roberto
sh1re
Tirsdag d. 29. maj 2012, kl. 09:27
215
Fjern dig ;-)
Pro
sh1re
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:41
53
Han har ikke noget at sammenligne det med. Han kender kun til det ene, så derfor vil han også vide fx det med maden at det er det prisen er på lan. :-)
- slam
Pro
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:46
55
Tja.. selvom det er første gang, har man vel en mening.. Udover det, behøver man vel ikke sammenligne det med noget "for at have en mere rigtig mening"?:D
www.YouTube.com/DeciNNN
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 12:17
182
Det gør man da? Man er nød til at vide hvordan andre lans er for at give den, den rigtige anmeldelse
Pro
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 13:45
185
Kunne jo også være han har læst en masse om andre events? Vi har da tidligere skrevet om en event når vi er kommet hjem og har sundet os, og der inkluderer vi ofte priser på de forskellige ting. Vil gerne give dig ret i at hans kritik kan være meget anderledes i forhold til andres, da de måske har prøvet det ti gange, men han kan jo stadig godt have en holdning og mening om hvad der var godt og hvad der var mindre godt :)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
DeciNNN
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 18:51
193
Jeg siger heller ikke noget om en anmeldelse, jeg snakker om HOLDNING og MENINGER. Dér syntes jeg det er lige så vigtigt at have "virgins" som grannys.
www.YouTube.com/DeciNNN
sEBRAIZ
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:53
64
Hvilket af det? Det hele? Citér
.
.
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 12:19
184
Fede unge... Du fatter ikke så meget eller... ? :-)
Pro
sEBRAIZ
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 15:04
188
Nu kommenterede jeg jo på en helt masse forskellige ting, og derfor spurgte jeg HVILKET af det :)
Stadig mad efter 16-0 i 2n2? :*
.
.
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 16:34
189
2n2? Det var 2n1. Kom igen tykke :-) Men vi kan da godt tage den igen hvis det er ;-)?
Pro
sEBRAIZ
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 17:39
190
Enige om vi spillede 2on2 turnering? Godt.
Og ja, du crashede de første 10 runder, men skam ikke hele kampen det var 1n2 :p
.
.
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 18:08
191
Jeg kom ind da der var 3 runder tilbage, hvor jeg havde spike lags. Det dårlig spille ånd ikke at lade os fixe det også tage en rigtig kamp? Men lad os tage den igen tykke?
Pro
sEBRAIZ
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 18:51
194
Vi aftalte det inden gamet, din mate sagde i hvert fald ok til det.
Hvorfor er du så mad ;)?
.
.
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 19:33
195
Hvad er så problemet i at tage den nu?
Pro
sEBRAIZ
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 20:08
196
Altså vi kunne jo godt, men er sådan lidt uvenner med min mate, eller han er sur på mig, og føler ikke der var nogen grund, da det er lidt lige meget, og det jo bare var en forsjov turnering :-) Forstår ikke hvorfor du blev så sur :D
.
.
sh1re
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 20:12
197
Er stadig ikke sur tykke :-) Men hvis det var en for sjov turnering hvorfor så gå rundt at blære sig med det? _ kklaskk
Pro
sEBRAIZ
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 21:15
198
Blære sig med det?! hvad fanden snakker du om :D?
husk og sluk mikrofonen næste gang.
.
.
sh1re
Søndag d. 27. maj 2012, kl. 12:21
201
Fint nok tykke.
Pro
sebzzz
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 12:57
88
"Synes der var virkelig stor forskel på niveauet på grupperne"? WHAT? hvorfor er det dårlig? sådan skal grupperne jo være?:D
sEBRAIZ
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 14:21
103
Tror du forstod det forkert, eller fik jeg formuleret mig på en forkert måde.

Jeg mener det ikke på den måde, at der er et godt hold som Epsilon i en gruppe, og et mixhold med 5 der ikke kan ramme eller noget.

Jeg mener, at hvis du sammenligner grupperne, som fx vores, hvor Rabbits efter min mening burde være seeded 12-16, eller i hvert fald være byttet ud med Dejavue.mix fx, som de slog 16-2 i pracc. :P
.
.
sebzzz
Tirsdag d. 22. maj 2012, kl. 08:47
142
Rabbits burde ikke have været seedet nej :)
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 26. maj 2012, kl. 14:00
187
Rabbits skulle ikke have været seeded nej. Holdet har intet vist, hvilket spillerne heller ikke har, så selvfølgelig bliver de ikke seeded. Admins har jo ingen anelse om hvad der sker i pracc. Det slår godt nok yourname, men de kommer jo ikke i A-turneringen. Det er altid ulempen ved ikke at være seeded, så skal man til at slå seedede hold for at komme i A, og gør man det bliver man nok også seeded næste gang ;)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
LynGe | CS:GO
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:10
36
4 ud af 5 stjerner!

- maden haltede lidt efter i forhold til sidste år!
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
Pertew
Mandag d. 28. maj 2012, kl. 21:42
209
chubby
LynGe | CS:GO
Mandag d. 28. maj 2012, kl. 21:54
211
Er undervægtig søde <3
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
Hattenn | <3 VibZe
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:11
37
-Check in systemet var elendigt.

-Bordene var elendige, flere af os skulle bestige et bjerg med musen for at kunne dreje til højre eller venstre.

-Savnede noget sandwich eller andet godt, istedet for toast og hotdog.

-Ikke at kunne sidde på 2 stole.

Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 19:45
DeciNNN
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:33
49
this..man..said it! Check in system = fint nok, men fuck det er langsomt.. Og det at man bare kan gå igennem uden labels (når man skulle ud) = latterligt...
Bordene = bedre end sidste år (der var en masse buler and such things) men der var IKKE meget plads..

Kedelig bod +1
www.YouTube.com/DeciNNN
hety
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 23:03
80
det med bordene, havde nogle af jer crt skærme? fordi sad også med en tung crt sidste år, og der var mit bord også som mount everest nogle gange.
bang
DØD!
Pertew
Mandag d. 28. maj 2012, kl. 21:43
210
sry, men nu har jeg aldrig været lan så er måske uvidende.
Der var en anden der også nævnte det, hvorfor er du/i nød til at have to stole? :P
Hattenn | <3 VibZe
Mandag d. 28. maj 2012, kl. 22:24
212
Hvis man har et lavt bord derhjemme vil jeg tro? Jeg har heller aldrig rigtigt haft brug for det, men jeg mener, at hvis det er dét der gør om man spiller et godt LAN, skal der være mulighed for det :).
Pertew
Tirsdag d. 29. maj 2012, kl. 07:25
214
Ja, det er klart :P
freddy
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:21
40
andet end hotdog og toast for os uden madbillet :((

mindre check-in ventetid (Labels var nice idé, dumt man kan få flere ??)

`,..,´
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:33
50
øhh.. Hvad så hvis jeg f.eks. køber en mus fra en mate, til lanet? ;) Så har jeg jo ikke label på den = stjålet, medmindre en kan sige god for at jeg jo købte den.
freddy
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:34
51
hvad hvis jeg hugger en mus, fjerner label og sætter min egen på?

kan godt se problemet...
Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 19:35
`,..,´
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 19:53
57
ye true.. Så mange måder man kan stjæle på alligevel, hvis det nu skulle være.. :)
freddy
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:34
61
yy, folk bør bare fatte at lade være at hugge ting altså.........
`,..,´
IseNbo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:47
63
ye..
Ztereo
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:17
60
Gjorde jeg - fik ekstra labels. Umiddelbart et lame system..
Med venlig hilsen
Rasmus Ztereo Engholm
sIMSlol
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 20:39
62
- Ingen delay ved source, self. en dejlig ting.

- God plads.

- Maden i kiosken var til en retfærdig pris, manglede dog lidt mere mad end bare toast og hotdog.

- Burde have sat flere ansatte til at tage billeder og give labels ved indgangen, da det tog 1 - 3 timer at komme ind.

- Mindre strenge ansatte???? Der var ansatte der kastede vand i hovedet på folk ved 10 tiden, fordi de ikke var stået op? Dafuuuuuq ? :D

- Bedre medspillere? (:D)

8/10 herfra, alt i alt et godt event. (:
Redigeret: Søndag d. 20. maj 2012 - kl. 20:40
mrKaynex
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 23:32
82
?? Kastede crew vand i hovedet på folk? Hva helvede! Kæft jeg ville være flippet :D
N00z
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 16:46
114
Ja det truede de med :)

og nogle fik det så også
LØL
mrKaynex
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 18:14
130
Hold da kæft hvor er det dog amatøragtigt haha :D De skider da virkelig på folk så!
glaive | EPSILON.NIKE Vinder af KoD 2011
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 11:56
163
Folk kan sku da bare stå op når de er blevet bedt om det 5 gange..
mrKaynex
Fredag d. 25. maj 2012, kl. 12:01
164
Hvorfor skal de bestemme hvornår folk skal stå op? De kan da være /care
Stabell |
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:09
68
Synes det hele var godt, da jeg alligevel kom sent, så jeg ikke stod i kø for at komme ind :)))
Ezzeck
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:22
70
Fint lan. Der var gode stole, styr på tingene og fin plads :-) Synes dog det lå et rigtigt dårligt sted ( ingen supermarkeder i nærhed, af hvad jeg ved ) og så at der at der var buler i bordet.
sEBRAIZ
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:45
72
?????
RemaTHOUSAND og Aldi lå max 250 meter der fra (lige over vejen)
.
.
staRfire
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 21:48
73
Hvis du går LIGE over vejen, der er LIGE foran TB, så er der 2 supermarkeder, gå du ca 500-1000meter er der både McD, Burger King og en random kiosk - Du skal ikke gå den vej hvor der kun er mark :D
Ezzeck
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 14:27
104
hahaha har sejlet mens jeg har været ud så :D:D
devon
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 12:10
85
Har du været uden for salen overhovedet? :D
~~swag~~
ordentlig syg pølsegrill
ZAMORAI
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 22:48
74
Fedt Lan, bortset fra der var lidt buller i bordet..
- Havde 2 keyboards med men havde kun label på det ene og da jeg så skulle hjem blev jeg skrevet ned og hvilket tastatur det var så hvis der var noget så kunne de få fat på mig..

Så alt i alt super fedt Lan 9 ud af 10 fra min side :)
qwsaq1
qwsaq2
mrKaynex
Søndag d. 20. maj 2012, kl. 23:33
83
Ja, så skal du vel selv sørge for at få labels til det hele..
ZAMORAI
Mandag d. 21. maj 2012, kl. 07:07