Vi skulle åbenbart have gjort det bedre! xD det havde vi bare ikke timer nok til med alle de udskiftninger vi har haft den seneste tid... oh well det må blive en anden gang
Det er min personlige mening, synes at alle spillerene på holdet, er nogle rigtige gode spillere.. Dog vidste jeg ikke at de havde stand in med til the blast, så synes deres placering ser meget fint ud! :) Men har svært ved at forklare den konkrete begrundelse for, hvorfor jeg mener at de er overvurderet! Måske bare mig som har sat for store forventninger til det hold! :) (Mybad)
Det bare min personlige mening, men de holdt selvfølgelig deres seed, hvilket i bund og grund også er det vigtigste. Tror dog bare at jeg personligt havde forventet lidt mere af dem, da jeg synes/tror de kunne have nået længere end deres seed. Men du har nok ret, de var jo mix, og holdt deres seed.
Nej, havde heller ikke lige tænkt over, at I havde standin med. (-:
Tror bare jeg personligt havde forventet lidt mere af jer, da jeg synes I er nogle ekstremt gode spillere, men da jeg skrev, at I var overvurderet, havde jeg dog heller ikke lige tænkt over, at I havde standin med...
Så kan da godt se nu, at der er ingen grund til at kalde jer overvurderet... (-:
mange steder rundt omkring på gaming xD
og det er også bare det i virker til at være, men jeg sys slet ikke i virker til at være så farlige som mange tror i er. du ved
Kan kun se et hold som er overvurderet og det er SG-CD, pga. de gang på gang får et nogenlunde højt seed, som de ikke lever op til og fordi de er kommet med nogle uheldige udtalelser..
Personligt synes jeg dog ikke rigtigt at der er noget overvurderet hold pt. da jeg aldrig har haft den mening, at SG-CD eller OBEY er gode og derfor er de ikke overvurderet i mit hovede.. (nu nævner jeg OBEY fordi så mange andre har gjort det)..
I og med at alle mener, at SG-CD er overvurderet, går jeg vel ud fra, at folk slet ikke ser dem, som et specielt godt hold - og efter som 9/10 skriver, at de er overvurderet, går jeg ud fra, at 9/10 ikke ser dem som noget specielt - hvilket vil sige, at folk vel ikke ser dem som værende et frygtindgydende hold - deraf kan jeg så konkludere, at den generelle holdning vel bare er, at de ikke er noget specielt; Hvordan kan de så være overvurderet, når folk klart tager afstand fra, at de ser dem som værende bedre, end de er?
E: Håber du forstår, hvad jeg mener, for hold da op hvor blev den skåret ud i pap.
Jeg skriver som sagt, at det IKKE lyder til, de er overvurderet, hvor du så skriver; "Hvad?".
Deraf betrager jeg det som om, du ikke forstår meningen - men meningen med begge dele er jo det samme med samme budskab; Hvori mener du så, det er formuleret forkert?
Folk skriver at de ikke er lige så gode, som de seeds de får. Men alligevel skriver du, at folk siger, at de ikke er overvurderet. Er du sikker på, at du kender forskellen på overvurderet og undervurderet?3
Kender du forskellen på at sige, de IKKE er overvurderet og på at sige, de ligefrem er gode? Læs nu hvad jeg skriver og kom ind i kampen, inden du spiller kong gulerod. Skriver at folks generelle holdning er, at de ER overvurderet. Hvad har det at gøre med min personlige mening om holdet? Læs mine besvarelser til Hatten og se om du kan forstå, hvad jeg mener. Det var ihvertfald intet problem for ham.
Den giver da ingen mening. Folk har sagt, at Speedgaming er overvurderet, hvorimod du skriver, at Speedgaming nok ikke er overvurderet - siden folk siger det. Det er det stik modsatte.
Læs min anden besvarelse igen, og hvis du ikke forstår det, bliver vi ikke enige. Denne sag kan ses fra flere vinkler som også skrevet til Hatten, og vi ser den ikke fra samme. Lad os lade den ligge.
Kan godt være den generelle gaming.dk bruger ikke mener de er så gode, men når de får okay seeds til de fleste LAN's og ikke overholder dem, er de vel på sin vis overvurderet :).
Det kan jeg sagtens give dig ret i - det kommer også helt an på, hvordan man ser på det.
Når der i topic bare står; "Mit bud på mest overvuderet hold er yourname. Kom med jeres mening.", konkluderer jeg blot ud fra, hvad jeg ser som folks generelle mening - ikke lan-arrangører osv. :-) Igen... alt efter hvad man ser det fra.
Til folk der vælger at svare obey . I første omgang skal det sige at vores online results har været ok gode og acceptable, så hvis det er ud fra dette kan jeg ikke rigtig få jeres svar til at give sammenhæng :)
Det jeg tror i bygger jeres svar på er nok the blast resultatet, som hurtig kan forklares:
Vi har endnu ikke været til lan som hold, og tror de havde det ret svært uden mig som caller på holdet :) Så resultatet i sig selv er ugyldigt i vores øjne, men hvis i vælger at bygge jeres grundlag til et svar på det, er i da velkommen.
det er jo ikke for at hate på jer overhovedet.
men der er jo bare mange der bare ser jer som overvuderet? :D
i er bare noget opreklameret sys jeg også selv btw.
Kan jeg ikke læse nogle steder i hans kommentar, men tror han mener at - Ja vi har lavet nogle gode ting online, men har ikke formået at være fuldt line-up til LAN hvilket folk bedømmer os åbenlyst på. But who gives a fuuuuuuuuuuuuuuuck about others. Og folk der kender mig ville måske ikke lige udpege mig som den bedste caller i danmark :DD SÅ helt optimalt har det ikke været.
Har du helt glemt du skrev at vi ikke var så gode pga vi tabte stort til ZET som åbenbart ikke var så dårlige alligevel og vi var da kun 4? med langt mindre pracc, timer end jer.
Det var aldrig planen at vinde det store pga som sagt havde vi ikke timerne til det, praccen, 3 udskiftninger på et par måneder, hvor sidste bailer en uge før lan'et. Så vi tog afsted for at få de penge der var brugt på os brugt istedet for de bare går tabt.
i fik jo kæmpe pik , deri var i lort :) intet ondt til zet self, de er virkelig blevet gode imo.
men lad os bare stoppe diskussionen mate, orker ikke at sidde at argumentere hele tiden, for ingen af os vil skifte mening i sidste ende haha ;)
Jeg forstår ikke hvorfor folk mener at Rasta er et overvurderet hold, når de med en stand-in kan formå at overholde deres seed?
Kigger man på resultaterne fra TheBlast må man sige, at de eneste hold som egentlig er overvurderede er OBEY, SGCD, nogle vil sågar sige SharkGaming.
Selvfølgelig kan man herefter diskutere hvor vidt de forskellige hold eventuelt har fået et alt alt for højt seed.
Eneste hold jeg vil mene man kan kalde overvurderet er vel Speedgaming - Som whammy skriver længere oppe, ikke fordi mange anser dem som værende et tophold, men nærmere fordi de på baggrund af deres udtalelser konstant får halv høje seeds og ikke holder dem.
Synes samtidig der er sjovt at hver gang nogle nævner OBEY eller Rasta så er der automatisk en besvarelse fra en af spillerne med diverse undskyldninger om man har haft standin med, man ikke har praccet, holdet har ikke dit og dat - forstår ikke man tager det så personligt. Hvis i ikke har lagt noget i det event, hvorfor så gå op i hvad en tilfældig makker eller tre herinde skriver?
Samtidig, og det er ikke kun til OBEY eller Rasta, så synes jeg ofte det er en dårlig undskyldning at børste folks kommentare af med 'Vi holdte vores seed' - tit burde et hold, alene ud fra lineup og den tid de har spillet sammen (eller stammen på holdet, anyways) være i stand til at vide man burde have placeret sig bedre end den plads man endte på. Men alt i alt var der vel ikke nogle hold som sådan der gjorde det overraskende godt, det skulle da lige være udover MoD og Pilsner :-)
Ej gider du lige Jonas, dig og din dobbeltmoral er til at brække sig over... Vi kender hvis alle til dig og dine undskyldninger, når i har failet til LAN.
Sgu da klart man gerne vil forklare hvorfor det er helt hen i vejret at kalde os overvurderet, vi har aldrig selv sagt top3 eller andet. Vi fik et seed, det holdte vi. Ergo kan vi ikke være overvurderet i min bog.
'Dig og din dobbeltmoral er til at brække sig over. Vi kender vist alle til dig og din......'
- Undskyld, har du drukket af natpotten eller er du stadig bare sur over vi endte over jer i SSL? Når vi har 'failet' et lan? Jeg har decideret ét fejlet lan på mit CV og det var TB 2 med AG hvor jeg inderligt troede vi kunne mere end vi præsterede, dem der kender mig og det hold jeg spillede på, forventede også mere - så ved ikke helt hvad du bunder din stupide kommentar i der. Det er samtidig over et år siden, så hvis du baserer dine udtalelser på ét lan, så skal du prøve at lade vær' med at lyde så generaliserende.
I det indeværende år har jeg de sidste par måneder spillet med take us/ dejavue, ét lan og der havde vi intet forventet og intet udtalt andet end pis og papir - der ender vi over vores seed fordi vi var 'heldige' at møde SG-CD. Igen, uden nogle spillede hellige eller noget - udelukkende tro på egen evne/ rutine. Vel og mærke uden vi har spillet en eneste pracc. Vi fik røv af epsilon, røv af x-wolves, mere var der ikke i det - ingen undskyldninger?
Jeg kan sagtens forstå man føler sig delvist stødt, men kan ikke forstå hvorfor man skal kommentere hver eneste kommentar - folk svarer jo også relativt hurtigt at det er ud fra papiret de mener i burde have overrasket, at de så bruger ordet 'overvurderet' forkert er så en anden ting.
Jeg siger heller ikke i er overvurderet, så du behøver ikke forklare mig at i opnåede jeres seed og hvem i slog for at opnå det :-)
Som jeg hørte mange sagde, skulle de bevise de var det bedste hold i verden, ikk før de havde vundet det ville folk tro det, men at spille som de gjorde var jo til grin, som de selv siger "Folk regnede med en sejer, men vi var ikk gode nok i den her omgang" der siger de at folk havde regnet med dem!
Selvfølgelig havde folk regnet med dem, fordi VeryGames har været ubesejret i næsten to år. At kalde VG undervurderet, siger mere om dig end noget andet.