Rytter er super religiøs og da hans mor døde i fjor valgte han at få hende kremeret. Og som et kick, sniffer han en del af hendes urne inden hver kamp til LAN.
Nemlig!, SpawN var ikke bare en legendarisk spiller.. han opfandt "spawn jump" og hans spille stil viste at det var klogt at spille smart og ikke bare altid trykke skyd når man ser en modstander hvis han f.eks ikke har set dig.. SpawN var en klasse for sig selv.
vexed og TC var da meget bedre end COD - selv format c var bedre end COD, men det var nu nogle herlige gutter der var deri :) - men man kan jo ikke vinde når man har crimi på lineuppet ;)
Ja det var de uden tvivl, også Phobos. og fmc ja, Kran og hyuuga osv. :D COD var jo en hyggeclan, ligesom humle lidt :D De var virkelig nogle herlige nogle :D Tænker mere hyggemæssigt - man kunne aldrig joine boomtown uden en fra COD var inde :D
kran var jo mere en del af musene dengang - sammen med boel og alle de andre ^^
eller måske lidt løgn, han skiftede da til os dengang på et eller andet tidspunkt...
du var selv blot en bette dreng der svingede aw'en :P
btw så ved vi jo alle at jeg var PROFILEN!! i format c :D
Dno, når jeg oftest tænker en dansk css spiller der ville kunne repræsentere Danmark så tænker jeg straks wantz. Det er måske bare mig, men sådan tænker jeg.