Ja hejsa.. vil da bare lige ligge ud med at sige at dette lille topic er en slags nyhed om mig selv, hvor jeg vil fortælle jeg er uden team...
Først og fremmest vil jeg takke eXplicit mange gange for at bakke op omriking CS:S og mange tak til jack også.
Efter flere grundlag har vi valgt at lukke det nyværende eXplicit hold, og så ville jeg da bare meddele det en gang for alle her inde istedet for at skulle gentage mig 100 gange på VT...
Rigtig mange tak til Mine nu gamle team-mates og alt held og lykke til dem fremover.
Har lige nogle hurtige ord jeg vil ligge bag mig sammen med de super flinke mates:
Pappa: Du har styrret teamet godt og har været en rigtig god - og velfungerende cl for os
Seksi: Du ved jo godt du toger men udover det, så tror jeg da nok vi skal se mere til hinanden fremover - detsværre.
Chukz: god stemning, og hvad man ellers kan forlange af en mate. Du er den nye chuk-norris
Flobber: Udover alt dit bøvl med dit headset vil jeg faktisk mene du har været klanens mest stabile spiller. sygt.
Mig: ja jeg er bare noob ;D
Tak for det eXp.
På gensyn TardSsS ! ;) |