Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

AG Raidcup EN komplet joke med inkompetente admins

Opretter lige en bruger herinde for at advare imod Raidcuppen hostet af Aurora Gaming.

Kæmpe abefest med inkompetente admins!

Vi spillede første runde imod et hold der kaldte sig fps esport, eller noget i den retning.

De blev sure fordi de tabte, og requestede demoer på alle. De fik ineyes, og besluttede sig for at faith snød.

Admin [AG]Pertew kiggede demoen igennem og besluttede at Faith ikke snød med følgende argumentation: "JEG HAR TIDLIGERE HACKET, OG JEG KAN SE HAN IKKE HACKER"

Det skal siges det tog ham 5 minutter at se en 40 minutters demo igennem.

Derefter mødte vi MoD esports, hvor vi tabte på train. De ville ikke have demoer. Fint. Vi kommer i lower bracket og møder et FFA hold igen, nærmere betegnet: eSpuma

eSpuma er desuden gode venner med [AG]razEh, og [AG]Pertew har en "bedste" ven i eSpuma, har han selv udtalt tidligere.

Vi slår åbenlyst eSpuma der er en blanding af FFA krigere og hulemænd med standard spil 4mod5 da vi har en spiller der lagger rundt med 100-900 MS.

Efter kampen inden kampresultat er meddelt til admins bliver jeg INSTANT spammet af admin [AG]razEh, der postulere at de skal bruge den DEMO NU! Med det SAMME!,

Altså skriver razEh til mig FØR at selve resultatet er blevet meddelt til dem. Altså kan jeg konkludere, åbenlyst, at han enten spiller for eSpuma eller handler på vegne af dem.

Efter diskussion frem og tilbage med razEh om at de kan få STV demo af eSpuma, da det deres server, og at de kan få ineyes hvis det er(men at dette altså vil tage langtid da faith har det værste internet), så kommer vi frem til at de bare kigger STV igennem.

Da eSpuma endelig får uploaded STV demo, så tager det yderligere 10 min før at admins kan konkludere at Bimbo Penguins(vores hold) er blevet udelukket pga. snyd.

Ved nærmere spørgsmål, er holdet blevet udelukket pga. at "Faith" eftersigende snød.

Jeg spørger dem "Hvem har kigget demoen igennem?"

[AG]Pertew:"Det er [AG]razEh der har sagt han cheater."

Efter 5 minutter med chat om hvor inkompentent den beslutning var. En beslutning foretaget af en 13 årige knægt, der ingen erfaring har inden for CSS.

Så siger [AG]Pertew: "I skal ikke kun være sure på razEh det er også [OGC]Spray og mig der har været inde over beslutningen".

Altså på 10 minutter har Pertew, razEh og Spray besluttet at Faith er cheater.

Jeg spørger så spray om han kan bekræfte dette udsagn, og han siger at han har sagt at han synes faith skyder mærkeligt men at det nok bare er ham, og at han slet ikke har set demoen imod eSpuma.

Så alt i alt kan der konkluderes at faith blev stemplet som "cheater" af admins fordi de var venner med eSpuma.

Derfor kan jeg kun råde de garvede, der ikke vil spilde sin aften i en cup for at blive smidt ud af den 3 timer senere(AT SPILDE 3 timer): HOLD JER VÆK FRA alt der har at gøre med:
AuroraGaming.eu
Raidcall
#AGCups

Flere |
zadiaN Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:28

Sebbah
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:32
1
Gal en wall of text.
Men cool story bro :)
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:35
3
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
Arize
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:03
126
Næste gang så lad være med at skrive dette på gaming.dk, det får du intet ud af. Næste gang så kan du komme til personerne som det omhandler, så skal vi jo se om vi kan rette op på det.

Men jeg henviser til en offentlig udtalelse omkring AG.RaidCall cuppet.
Link: http://auroragaming.eu/index.php?site=news_comments&newsID=85
Redigeret: Lørdag d. 5. maj 2012 - kl. 23:03
Gaming.dk
Lamboo | FCK
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:38
6
lidt trist en fra gdk staff, skal smide sådan en kommentar :)
jEg har eN dejLig
HEST!!!!
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:41
8
Lamboo | FCK
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:51
11
Tror jeg ikke vil ske, eftersom jeg jo intet dumt siger? Du skriver en meget god "wall of text" som er meget relevant :)
jEg har eN dejLig
HEST!!!!
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:57
13
Vil du gerne forklare mig hvad der er galt med hans kommentar?? For jeg kan altså ikke se det :(
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:00
16
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:07
21
Lol svarede den forkerte post:( mente hvad er der galt med sebbahs post?
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:21
27
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:52
35
Det er da ikke troll det han skriver? Det er da en lang tekst som de fleste brugere herinde er ligeglade med. Du er bare endnu en af dem der whiner i et topic på gdk :) men det hjælper altså ikke dude :)
Men find gerne en regel han bryder gaming.dk/regler
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:01
39
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 05:11
55
Godt svar på mit spørgsmål. Jo du har besvaret ham, det kan jeg da se. Og jeg siger ikke du whiner jeg prøver at fortælle dig at du intet får ud af det her for i de flestes opfattelse er du blot endnu, så skru lige ned for charmen en gang. Hvad laver jeg i tråden, tja du poster på et offentligt debatforum men forventer at folk holder sig fra topic?? Alle må deltage i debatten, og jeg ville blot vide hvorfor du var efter sebbah da der i min optik ikke er noget galt med hans indlæg. Politimand simpelthen? Nu må du altså stoppe, ligeså snart folk går lidt imod dig er de bare onde eller hvad?? Du burde forholde dig til mit spørgsmål i stedet for at lukke alt det ævl ud som er direkte til grin. Du har nemlig en påstand om at sebbah bryder reglerne, så må du også have nogle konkrete argumenter, og ikke bare din subjektive fortolkning af hvordan folk skal opføre sig :)

Det var jo ikke et angreb på dig til at starte med men blot et spørgsmål.
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:56
106
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:44
116
Det er simpelthen for komisk det her :DDD

Lad os starte fra en ende af og hold dig nu til at besvare mine spørgsmål i stedet for at opdigte alt muligt pjat for at snakke uden om tak.

"Sebbah kommer med en flabbet kommentar, og han får igen af samme skuffe. Hvad er dit problem med dette?"
Jeg har intet problem med du svarer ham, jeg spørger dig blot om hvorfor du mener hans indlæg er krænkende?? Du synes ikke han har lov tila t skrive sit indlæg, fordi han er admin, men han bryder ikke reglerne? Så længe han ikke bryder reglerne, hvad gør han så galt?

"I følge din holdning kan jeg da læse mig frem til at du er en af typerne der bare løber med strømmen.

"Hvis størstedelen mener det her, så mener jeg det også.""
Hvor i alverden har jeg skrevet det henne? Citer mig gerne!

"Hvor kommer den vrede fra, der får dig til at skrive et så latterligt indlæg?"
Der er jo ingen vrede i mit indlæg? Jeg prøver at debattere med dig, men det er du tydeligvis ikke indstillet på.

"Du skriver at jeg siger at sebbah bryder reglerne? Kan du vise mig hvor jeg skriver dette?"
Hvis hans indlæg ikke bryder reglerne, hvorfor er det så forkert det han skriver??

"Derudover, hvor har jeg sagt at folk ikke må deltage i debatten, ingen steder."
Men du mente jo ikke jeg havde noget at gøre i debatten??

"Spar dig med at citere mig hvor jeg beder trolls og ligegyldige kommentare om at holde sig væk, da det er "obvious" at man ikke ønsker ligegyldig larm i et tråd."
Selvfølgelig vil man ikke det, men jeg ser ikke noget troll i sebbah's indlæg

"Forresten, min mening om dig: Du er inkompetent."
Men det er dig som 23-årig der ikke har forstået en krone af at debattere på et nogenlunde sagligt niveau.

"Hvorfor kæmper du en anden admins kamp, fordi der bliver skrevet en 1 linies kommentar til ham, nå hans selv kommer med en troll kommentar, så må han da SELV kunne klare at få en igen?"
Vil du godt lige stramme dig an en gang? Jeg kæmper ikke hans kamp, men deltager i debatten da jeg mener du er forkert på den!

"Ps. Hvor finder gaming.dk så umodne admins som dig, der ikke kan holde sine argumenter objektive og råber op som en mindre primitiv person.

Det eneste du kommer med at i flere tilfælde "personlige" angreb, og burde ikke finde sted, set i lyset af du faktisk er admin, og at folk skal se op til dig.

Sørgeligt."

Den eneste umodne her er dig, hvilket tydeligt afspejler sig i dine indlæg.
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 22:47
123
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 22:54
125
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:08
127
Hans indlæg er da ikke troll ;DD
Ved du overhovedet hvad troll betyder?

Hvis du ikke vil kalde det du har skrevet for en wall of text, hvad er det så? Som jeg har prøvet at fortælle dig så er folk ret ligeglade med det. Selvom jeres hold lige er blevet smidt ud tvivler jeg på du får andre til at holde sig væk med din opførsel i tråden, men det får vi jo at se til deres næste cup ;)

Men jeg kan stadig ikke se hvor vi bryder reglerne, nok også derfor vi ikke er nuked endnu :)
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:15
128
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:20
131
At det er en ordentlig gang læsning, som er en cool historie :)?
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:28
134
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:57
144
Det er jo som man tolker det :)? Kunne jo sagtens være, at han rent faktisk mente, det var en nice historie, men du antager, at han blot skriver for at være flabet (med ét t).
ROLF ER REN
zadiaN
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:00
145
SanderseN | KnightS*
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:02
147
Jeg fordrejer da intet? Men det er fint at du og alle andre ved hvad han mente så ;)
ROLF ER REN
Sebbah
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 06:16
155
Cool story bro;
An appropriate response to a story that went nowhere and/or was completely uninteresting.

Du går sgu for langt pga. en enkelt kommentar :-D
Sebbah
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 15:05
88
Hvad forventer du at jeg skal skrive?

Du kommer herind og poster din subjektive holdning til et "rimelig ukendt" cup, som ingen i verden kan konstatere er rigtig. Du skal da have lov til at skrive det herinde, men du kan ikke forvente at folk vil tage dig specielt seriøst. Tag det bare personligt, men kig længere nede hvor mange andre der finder dette interessant. Du kunne ligeså godt have skrevet at din mormor har fået nyt undertøj i fødselsdagsgave.

Du skrev en wall of text, og jeg synes -ret ironisk- at det var en god historie. Kald det bare trolling, admin-abuse og hvad du ellers vil. Du nævner selv at jeg spildte min tid på det, og yep, det gjorde jeg virkelig. :)
CeXo
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 16:51
96
hej (: jeg synes næsten du skal give dem demoen og tick så kan de vil se det med deres egne øjne (:
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:01
108
Sebbah
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:21
111
Dumt at snakke om ting som du ikke ved noget om :-).
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:26
113
Arize
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:21
132
Du kan da gå til dem det omhandler. Du kunne fx. vælge at kontakte mig eller pertew? - Du får intet ud af dette her.
Gaming.dk
zadiaN
136
Arize
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:21
149
Jamen så vil du da heller ikke prøve at få løst det problem? - Jeg synes det lignede du havde et problem, som du gerne ville have noget svar på, jeg beklager. Du fyrer den bare af.
Gaming.dk
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:34
2
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:37
5
Tbh, har vi indrømmet vores fejl med vores antal deltagende hvilket har resulteret i vente tid. Det er første gang vi holder cup, og vi er stødt på nogle problemer, som vi beklager. Men som vi kun kan lære af.
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:40
7
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:46
10
Du er 23 år og opfører dig som en på 13.
Just sayin'.

Ja, razeh er kæmpe inkompetent, kender ikke de andre, men srsly who cares?
Bare lad være med at signe næste gang - så slipper vi for rage tråde og du for spildt tid.
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:57
14
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:00
15
Generelt den måde du debattere på. Syyygt umodent.

Rage efter rage. cba. :-)

Derudover: Hvad var dine forventninger til et cup styret af en på 13????
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:02
18
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:04
19
Slå CBA op. ( cant be arsed ).

Orker ikke du skal sidde og lukke rage efter rage ud - ligemeget hvor MAD du er.
Det er tilladt at skrive i en ordenlig tone. :-)
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:08
22
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:28
29
Undskyld at jeg synes nogen udtryk lyder bedre på engelsk - overlever du?
Jeg har intet imod dig, synes bare du er ret så aggresiv i den måde du svarer folk på.

Jo, det er da tilladt - såfremt du orker kommunikerer på et ordenligt niveau og ikke bare er ude på at svine dem til. De burde blive mere kompetente, ja. Er mere end enig men ingen grund til at være så destruktiv / what ever.
heym8 | FameForGame#
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 03:48
50
Kan du ikke stave til procent, søde?
HEJ
FARVEL
Ahw
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:53
79
Kan du ikke stave til spørgsmålstegn, søde?
heym8 | FameForGame#
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 08:52
156
Sagtens _spørgsmåltegn_, ellers andet jeg skal hjælpe dig med?
Redigeret: Søndag d. 6. maj 2012 - kl. 08:52
HEJ
FARVEL
Ahw
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 22:22
172
Næh.
razEh
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:01
17
Hvor fanden kender du mig fra? O.o
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:06
20
Tror ikke hvor jeg kender dig fra er noget du skal bekymre dig om, nærmere HVORFOR jeg kender dig. ;-)

Sæt dig lidt mere ind i det at lave cups og fjern den tanke om st hjælpe mates bare fordi de taber en kamp og alt er gået efter reglerne. :-)
razEh
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:10
23
Jeg gør mit bedste for at folk skal have det sjovt i vores cups. Jeg hjælper ikke mine mates fordi de har tabt en kamp, jeg er ven med en fra eSpuma og kan ikke lide resten..
nuridk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:53
36
Må altså blive nød til at støtte ham, det er ikke KUN rage. Hans syn på at AG handler ekstrem uproffesionelt i den sag, er jo kun rigtig - selv ejerne kan se det, og erkender deres fejl. Og zadiaN har vel et formål om at ramme dem lidt når han ligger det ud, så de også kan se at der altså er utilfredse folk, som går videre med rygtet - Og selvfølgelig også "advare" mod det, altså derved smide dårligt brænde på AU's bål - forstå mig ret.
Alt i alt, fair nok. Jeg er en af de mennesker der vil tage det til mig - selvom jeg endda har fin kontakt med bl.a pertew og ved han er en fin fyr.

Sååå, don't judge so hard - put ur self in his position :-))

Altid kærlighed ;-))
lålålå
Ã¥l er godt
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:56
37
Læs mine andre svar - der uddyber jeg mig lidt mere.

Ksn godt være pertew er kompetent, dno. Ved bare at razeh burde have et mere professionelt udgangspunkt.
nuridk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:44
46
Helt iorden champ - Så bare din første comment og tog den derfra :-)
Jeg kan godt følge dig.
lålålå
Ã¥l er godt
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 09:46
56
Vi har flere gange under cuppet erkendt fejlen, det her gør han for at hænge os ud.
nuridk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 17:38
98
forstår jeg - og der bliver altid pyntet når man ikke er tilfreds med historien. Er der mulighed for at komme ovenpå, så gør man det som regel - menneskeligt :-)

God lørdag herfra !
lålålå
Ã¥l er godt
nikolais
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:36
4
HF NICE!! havde i forventet andet?? ? det en 13 årig der styrer det altså ...??
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:42
9
snaz-
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 00:52
12
Du får ikke ud af, at skrive det på gdk. Just sayin
BaZ
Phyte | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:46
33
fed historie
BOUNCE BOUNCE HOE
Mi-9 | FizzMinisterzzz
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:50
47
Man må ikke sætte komma foran "at" når det efterfølges af et udsagnsord!!!! :D
FCK | LIVERPOOL | NAPOLI!
SUAREZ - YNWA!
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 03:12
48
Skriv
En
Bog
Svans

;-);-)
Mi-9 | FizzMinisterzzz
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 04:11
53

I
Seng
Lille
Skat

;-/;-/
FCK | LIVERPOOL | NAPOLI!
SUAREZ - YNWA!
snaz-
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:56
80
hov:D
BaZ
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:10
24
Som du selv siger, dårlige admins som ikke bruger tid på at kigge demoer igennem - når man åbentlyst skriver til Pertew at scenen hvor Faith går amokka er CT based og han så kigger T siden igennem - flot.

Men GG på jeres fyr Faith, den klammeste hacker.
Journalist
@ Anexis eSports
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:27
28
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:31
30
Hvad forsøger du og sige med den sætning ;-)?
Journalist
@ Anexis eSports
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 11:43
61
Hvis du følger med i det jeg skriver i stedet for at hyle og ikke se hvad jeg skriver. Så jeg på CT siden som i bad om.
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:37
70
Ikke hvad jeg hørte fra de andre i FPS.

Der sad du og så T siden på 3 minutter, hvor efter du sagde at han ikke hackede.

Men GG på at det tager 2-3 timer for jer at sige han snyder, fandeme iorden.
Journalist
@ Anexis eSports
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:22
75
Hvor skulle FPS også vide det fra?
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 14:11
82
Nu er jeg selv en del af FPS.
Og de andre siger at du eller anden admin sad og sagde det :-)

Journalist
@ Anexis eSports
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 14:16
83
Jeg sagde lige det modsatte, jeg fortalte jeg havde set en del runder på hver side :P

Og der var 3 fra jeres hold der sad og skrev til mig derfor jeg blev lidt bidsk til sidst, fordi jeg forklarede det samme igen og igen, og folk læste ikke det jeg skrev. ;)
Redigeret: Lørdag d. 5. maj 2012 - kl. 14:16
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 14:23
85
"Han havde på 3 minutter konstateret at Faith ikke snød, og kom med begrundelsen - Jeg er tidl. hacker, så kan se det med det samme...."

GG på dit cup i hvertfald, skaf nogle mere kompetente CUP admins til næste gang, hvis der bliver en næste gang.
Journalist
@ Anexis eSports
aQk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:14
25
Jeg griner så fucking hårdt over det her :D!

Faith han var simpelthen en af de mest åbenlyse snydere. Han skjuler det godt ved ikke at "pointe" igennem væggene, men hvis man har lidt forstand på det, så er det nemt at spotte hvordan han placerer sig midt i runden (_UDEN_ der har været calls fra teammates, da vi ikke er set endnu).

Han stiller sig altid så han kan rotere hurtigt til der hvor der står 3 eller 4 spillere, min konkludering er at han bruger tydeligt ESP hack.

Du skal ikke komme herind og fucking græde, bare fordi du ikke kan finde en ordentlig teammate.
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:16
26
zenti0n | [V]
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 11:41
60
utroligt du kan vide der ikke var blevet callet af teammates i var der :) sæt din volume op på 1 og du har også lyd på spillet..
aQk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 11:57
62
Utroligt at du er så ufatteligt dum? Det er ikke svært at regne ud at ingen er spottet, når 2 lister i a-hold og 3 i b-hole.
zenti0n | [V]
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:11
64
er jeg dum? ville skam være synd er sige :) - indse nu i tabte kampen og kom videre hvis i ikke tabte til os havde i tabt til nogle andre..
aQk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:15
65
Vil skide på om vi havde tabt til nogen andre, i det mindste havde vi ikke tabt til et hold med en hacker på så.
zenti0n | [V]
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:29
68
vi kommer aldrig videre i denne diskussion. Du får ret, jeg får fred...

SES
aQk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:26
76
Super.
Neoq
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:38
31
Så er min popcorn fundet frem, lad os håbe den bliver underholdende!! :)

Spøg til side - Husk at holde tonen sober, der bliver holdt øje!
flammepaa
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:45
32
Lill bish
negnah
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 15:50
166
HAHAH, +1 da!
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:51
34
Okay-okay, har lige læst dit eventyr igennem, fordi du har da i hvert fald pyntet på det rundt omkring.

Du nævner, at razEh har handlet sådan, fordi han er venner med nogle af os.
- Ja, han er venner med mig, og men ingen andre fra vores hold. Vi har skrevet sammen i like 2-3 minutter, da han skulle have STV, og selfølgelig smider han jer da ikke ud, bare pga. han kender mig haha.

Du nævner også, at Pertew har en bedsteven fra vores team.
- Øhm, hvem? Uden at nævne for mange navne, og gå for meget i detaljerne, men så ved jeg da at vi har et par på holdet der ikke heeeelt synes om ham :D, og har lige spurgt de andre der sidder on, og de kender ham knap nok. Jeg har også haft mine skænderier med ham, og så vidt jeg ved, er vi ikke bedste venner..

''Vi slår åbenlyst eSpuma..''
- Altså, det står 15-14 til jer, vi har plantet bomben, det er 1n1, faith OP vinder runden - 16-14 til jer - åbenlys sejr?
btw, det var jo faith der lavede det hele :-)

Har ikke tjekket hele demoen igennem, men gør det nok her senere i nat.
Tick 51500 - http://www.2shared.com/file/oRL_SwZQ/cuppeeeettuscan.html
Tick 176000 ca, aller sidste runde, den fucking eneste gang du LISTER og skal spotte der, du har altid bare stormet site og skudt rundt omkring, men næ nej, hen og spotte igennem.. :D

Håber du kommer over at i er røget ud af cuppet, fordi det lyder virkelig som om du er vildt HN..

btw, hulemænd og FFA krigere? LÅ DØD AF GRIN PÅ GULVET :D
Redigeret: Lørdag d. 5. maj 2012 - kl. 02:15
.
.
nuridk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 01:57
38
Er i gode i; ?
lålålå
Ã¥l er godt
Phyte | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:01
40
LOL MAN FED HISTORIE
BOUNCE BOUNCE HOE
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:02
41
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:12
44
Nej, har ikke sagt at han snød, men hvis admin mener at det er nok det der var på demoen, går jeg gerne videre :-)
.
.
aQk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 03:27
49
Du må bare indse at du er helt ude og skide.

Der blev handlet rigtigt, da i sidder med en på holder som bruger snyd, hvilket _ikke_ er tilladt.

Jeg forstår ikke hvad det er du sidder og forsvarer tbh.
JA, admins var nogle fucking idioter. JA, de var umodne og inkompetente.

Yderligere forstår jeg ikke at du sidder og digter så meget på din historie :)
zenti0n | [V]
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:06
42
HA
Matthew | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:07
43
Lmao
DESURAasd
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 02:44
45
Okay gå op i et cup om en cw server, hvad sker der man :D
bHS
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 03:53
51
Ikke alle der er rige.
DESURAasd
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 04:05
52
Hvad snakker du om?? du kan få en cw server til 100 :D Og det jeg har skrevet har intet at gøre med at være rig, det er bare for latterligt at sidde og gå i koma over et random cup.
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 10:12
58
Random cup...
Et er et tournament som har været under opsejling i jeg ved ikke hvor lang tid.
Der er blevet gjort opmærksom på det her på GDK.
Journalist
@ Anexis eSports
LynGe | CS:GO
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:31
69
Det er jo stadig bare et random cup med 300 kroner prizes i alt?
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:40
71
Hvornår har du nogensinde kunne få 75 euro til 300 kr? ;D
.
.
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:36
104
Du kan max vinde 40 euro! Lidt dårlig hovedregning og lidt tidligere læste comments har fortalt mig at det giver omkring 300 bobs :)
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:51
105
Korrekt, førstepræmien er ca. 300 kroner :)

Men du skriver ''.. med 300 kroner prizes i alt? ''

:)
.
.
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 20:23
118
Hvad kan man forvente af folk med tømmermænd klokken 12.30!

- det er min fejl, sry!
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 22:32
121
still love ya.. :DDDDDDDDDDDDDDD
.
.
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:41
72
557,78 Kr*

Forstår ikke hvad i mener med "random".
Det er et cup, som er hosted af en forholdsvis "kendt" organisation.
Hvad er der så random over det?
Journalist
@ Anexis eSports
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 04:17
54
Det var om ialt 75 euros
.
.
DESURAasd
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 15:12
90
Det gør det sgu ikke til et cup jeg gider sidde og gå hn over fordi jeg bliver kicked :)
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 16:30
93
Det kan godt være, men nu var det jo fordi du skrev en cw server, og der er sku forskel på sådan en og 75 euro :-P
.
.
raptoN | kewl?
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 10:08
57
Et lorte cup, vi ventede 3 timer efter vores førtse kamp.

vi spillede første kamp kl 20. og 2nd kamp kl 23.40 :)
CS:GO>Source
LAN WTF?!?
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:19
66
Ja, der kommer en nyhed på vores hjemmeside der forklare det. Men vi lavede en fejl hvilket fuckede tidsplanen op, det kan vi selvfølgeligt kun beklage.
snaz-
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:57
81
vi spillede også til kl 6 om morNNNN
BaZ
raptoN | kewl?
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 14:28
86
dafuq
CS:GO>Source
LAN WTF?!?
snaz-
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 15:01
87
cuppet sluttede kl 6 om morNNN

Vi startede kl 20, 5-6 kampe på 10timer :D
BaZ
negnah
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 15:53
167
Lækkert!:-D
SHABeR | DINMOR
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 11:06
59
Hvem vandt
cadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:06
63
Fint navn
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 12:21
67
Da han kommenterede min alder, overvejede jeg også at kommentere på at hans navn mindede lidt for meget dit.
vestr
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:08
73
hehe<3
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:03
109
cadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 22:45
122
svans
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:16
129
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:22
150
Nok mere fordi den eneste forskel er et "z".

Samme opsætning, bare et bogstavs forskel.
eRaize | withAttitude
Tirsdag d. 8. maj 2012, kl. 10:32
175
xd
Faith
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:18
74
:F
jeg er en nice noob!11
robz | LoL>CS
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:25
112
Begyndt at snyde ligesom martin? =D
MRasmussen
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:26
77
Tsk tsk. Meningsløst forum indlæg. Ja, vi klumpede lidt i tidsplanen og det indrømmer vi hellere end gerne, det var vores første cup og vi sagde flere gange det ville blive mere organiseret næste gang. Kan du ikke lide cuppet vil jeg hellere end gerne smide dig på blacklisten.

"Altså kan jeg konkludere, åbenlyst, at han enten spiller for eSpuma eller handler på vegne af dem." Er det en joke? Hvorfor skulle vi på nogen måde holde med dem, bare fordi vi har venner der?
MRasmussen
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 13:31
78
Det skam ikke det eneste hold hvor vi havde nogle venner i? Det jo bare tilfældigt de lige vil have en demo, og selvfølgelig vil vi have demoen hurtigst muligt, ellers kommer vi jo bare endnu længere bagud med cuppet?
IseNbo
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 14:19
84
det var da et fint cup?
keevin | devs fangroup
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 15:12
89
ja til kl 6 om morgenen
suckers be...
suckers...
atroxx | devs fangroup
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 15:27
91
Det positive omkring cuppet... hmm, vi kunne spille f.eks. LoL imens vi ventede på næste kamp, hvilket vi gjorde længe.
Zadian, pis nu bare af. Wauw, at du rent faktisk lavede, ikke mindst et topic på gaming, men også en lang wall of text bare fordi i blev smidt ud.
Din mate snød, bum.

/Thread
FOK HVOR FEDT MAN!
SES PÅ SALTEN!
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 15:38
92
^This

LoL er også godt ! :D
Journalist
@ Anexis eSports
sEBRAIZ
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 16:31
94
Ya fik også lært at spille LoL imens! Er allerede i lvl 5 :D:D
.
.
CeXo
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 16:50
95
forstår ikke du brokker dig sådan, der var tick hvor det var tydeligt at se, hvis du ikke kan forstå folk skal have en fair behandling, alle folk der blev bedt om at aflevere demoer blev afleveret og set, selvfølgelig kan personen ikke bruge 40 min på at se hver demo, men der var fundet en tick, og den har han vel vurderet ud fra..
Anxietyy
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 16:54
97
Jeg synes det var et fint cup :)))
SHABeR | DINMOR
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:29
114
hvem vandt
aQk
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 20:57
119
Tror jeg ProTag gjorde.

Men er ikke sikker, så "don't han me up on it ;)"
SHABeR | DINMOR
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 21:01
120
Hvem spillede for dem :D
Dennis_Theilgaard | Xapso
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 17:43
99
Forstår ikke din handling her..

Du har ikke betalt noget for at være med i cuppet.

Admins ligger meget af deres tid i, for at kunne lave dette.

Admins for sågar heller ingen penge ud af dette.

GG på dit rage. - Kan virkelig godt forstå, hvis dine kammerater synes du er en freak, når du flamer over sådan noget..
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:03
100
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:13
101
Ser slet ikke din mening med at poste dette.

Du har fået en forklaring osv. så hvad er det du vil med dette?

zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:19
103
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:32
152
2 ord til dig

____DU SEJLER____
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:19
102
Svar nu bare på min post til dig øverst. Der nævnede jeg for dig at du kun skaber dårligere ry for dig selv med dette topic. Nu når jeg kan se jeg har ret må du gerne svare mig :D
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 18:58
107
MRasmussen
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:30
115
Sørgeligt at spilde din tid på at whine over et cup?
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 20:18
117
Du har jo bare misforstået noget. Det er dig som opretter et topic hvor du tuder over et cup. Jeg vælger blot at gå ind i debatten og give dig lidt modstand, hvilket du så ikke kan tåle.
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 22:51
124
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:18
130
HAHA mine dansk evner :D? Du søger bare ind som skribent, hvis du mener, dine sprogegenskaber er bedre end mine, så får vi jo at se om du kommer ind :D.

Sjovt du hele tiden skal komme med den ene sviner til mig efter den anden, men det beviser jo blot at du ikke har forstået meningen bag en debat, det minder jo mest af alt om når Pia K og Johanne SM diskuterer om udlændinge politik... Jeg giver dig lidt modstand i form af min mening omkring hvorvidt Sebbah bryder reglerne eller ej, og det mener jeg ikke han gør. Kan godt være jeg så er mindre begavet men det ser da ikke ud til at der er nogle admins som har nuked ham, så hele GDK staben må jo være retarderede ;).

Find nu ud af hvad troll er, han troller jo ikke. Han viser blot at det er et ligegyldigt indlæg du har postet, og det er vi jo mange der er enige i. Du poster din oplevelse, og ingen ved om den er rigtig eller ej. Vi har ikke admins version og vi har ikke den pågældende demo, så vi kan ikke bare tage dit indlæg som værende rigtigt. Og slet ikke når du har oprettet en helt ny bruger for at gøre det.
Men ja vi holder den her, for du bliver ved med at opføre dig som et barn og forstår ikke at holde en bare nogenlunde saglig tone i debatten. Ellers god underholdning. Vil du mig mere kan du smide en besked i pm, så kan vi diskuttere hvis ego der er størst ved at give hinanden de største svinere ;)
ROLF ER REN
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:23
133
135
Der er intet galt i hans indlæg: "Gal en wall of text. Men cool story bro :)"

- Hvad er problemet med indlægget? hvorfor sidde og spille smart med din uddannelse?
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:29
137
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:32
139
Jamen så lad mig da høre hvilke regler det går imod?

- det eneste han gør er at fortælle dig at det er en "fed historie". (godt oversat, i know)
zadiaN
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:35
141
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:41
142
For det første er han skribent, ikke admin.

For det andet handler det da lige så meget om hvordan du tolker teksten. Der skal også være plads til sjov og spas. Hvis du ikke synes det er sjovt så er det selvfølgelig også forståeligt. Også er det jo imod reglerne.
SanderseN | KnightS*
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:53
143
Spille smart med jeg er skribent :D? Har jeg jo ikke gjort, men du er 23 og derfor logisk nok højere uddannet end jeg er, da jeg blot er 18 år.
"Men "cool story bro" bliver i flere sammenhænge brugt som et udtryk nå personen er pisse ligeglad, og kan virke flabbet og irreterrende for den pågældende person."
Vi snakkede jo ikke om uddannelse, men om mine danskevner, hvilke du synes burde være højere. Men så læs lige det citerede igennem og spot alle dine egne fejl. Hvordan er det nu, det lyder? Jo, man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glas hus.
ROLF ER REN
zadiaN
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:02
146
SanderseN | KnightS*
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:12
148
Jeg bruger simpelthen længere tid på mine indlæg for at stave rigtigt :D? Det kunne også være, at jeg bare havde styr på, hvordan man staver til irriterende, så jeg ikke behøver lave fejl ;)?
Hvad er det, jeg har tabt? Det har jo aldrig handlet om at vinde? Vi debatterer om noget, vi er uenige om, og du tror det handler om at nedgøre den anden mest, som en anden 8-årig ville have gjort :D

Det er også flot, du har lært, hvad AS er, men det er jo ikke korrekt. Det er jo dig der ikke forstår noget form for samspil mellem individer, hvilket gør sig tydeligt i alle dine antagelser og påstande om vi andre har ditten og datten af sygdomme. Du har jo på intet tidspunkt i denne tråd formået at skrive blot to indlæg i træk, hvor du ikke prøver at nedgøre den anden? Specielt sprogbrug er en af de ting der følger med AS, jeg ser bare ikke, hvor det specielle ved mit sprogbrug er :)?

Anyway hele GDK skal ikke se på alt det her fis, så vil du diskutere videre, smider du mig bare en pm, jeg svarer ikke mere på dine indlæg.
Redigeret: Søndag d. 6. maj 2012 - kl. 00:24
ROLF ER REN
mbaz | SHOCK *
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 00:24
151
Ved du hvad autisme er?

Lol.
Pertew
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:32
138
Vi så den mere end 5 min, og det må du gerne forstå.
Phyte | EA
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 19:18
110
jeg ville anke
BOUNCE BOUNCE HOE
rakzor
Lørdag d. 5. maj 2012, kl. 23:34
140
okay fuck i skriver meget om 1 cup. de er 13 år og er umodne yeah, men giv dem da en chance da det er deres første gang ;). er sikker på det bliver bedre med tiden GL ;)
MRasmussen
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 01:17
153
Du bør da vist lige researche lidt igen før du sidder og spiller smart..
Er sådanset ældre end dig, så lad vær og spil moden og voksen :-)
Redigeret: Søndag d. 6. maj 2012 - kl. 01:18
rakzor
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 11:55
159
okay G
MRasmussen
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 13:18
163
No offence, men måske lidt lame at sidde og blame 13 årige når du selv er 15 :-)
rakzor
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 14:56
165
sjovt du skal sidde og spille voksen og klog når du kun er 1 år ældre?
Redigeret: Søndag d. 6. maj 2012 - kl. 14:57
MRasmussen
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 18:46
169
Hvor spiller jeg voksen og klog, smarte?
Redigeret: Søndag d. 6. maj 2012 - kl. 18:47
rakzor
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 19:37
171
sagde det lille lam
MRasmussen
Tirsdag d. 8. maj 2012, kl. 00:04
174
sagde flodhesten
rakzor
Tirsdag d. 8. maj 2012, kl. 18:00
178
det gjorde den simpelthen
Acker
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 02:40
154
zadiaN, hvorfor skulle folk holde sig fra alt forbundet med RaidCall?
Følg mig på Twitter: www.Twitter.com/CCAckermann
SanderseN | KnightS*
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 10:19
157
Fordi raidcall er bagmændene bag dette komplot som er sat op mod zadian oh hans hold! Burde du da vide!
ROLF ER REN
Acker
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 12:57
161
Nå ja. Havde jeg lige glemt.
Følg mig på Twitter: www.Twitter.com/CCAckermann
JesperLOL | N0NA
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 10:49
158
Vidste at det ville blive nogle lorte cups hvor de tog parti ;)
Risom
Søndag d. 6. maj 2012, kl. 12:09
160
jesus christ...
Turneringsadmin