Da jeg ser rimelig mange smoke topics for tiden med folk der linker eller spørg efter nogen, så ville jeg lige linke min fritids hjemmeside jeg har rodet lidt med, håber folk kan bruge dem ;)
Okay omformulerer lige det jeg skrev først...
Lav 2 mapper, 1 til t og en anden til ct smokes.
Det er nemmere for dine "seere" at finde rundt, der er ingen grund til at proppe dem ind i en mappe. Så hellere gøre noget ud af det, og få lidt mere credit for det.
Det er ikke hensigtsmæssigt, at en t skal helt ned i ct-spawn, for at kaste en smoke. Lig smokesne i de mest oplagte mapper.
Giver dig kun feedback af siden, og opbygningen af den.
Slap dog af man. Gutten deler ud af gode sager, og begge sider kan bruge dem alt efter hvilken situation de er i og hvor de er henne :D Der sku ikke rigtig noget der hedder T/CT smokes. Det noget folk tror da man kaster dem der hvor T/CT er henne normalt i mappet.
Jeg omformulerede kun det jeg skrev før.
Jeg har trods alt ikke gjort manden noget, gav kun feedback til en ting han kunne gøre. Også går i begge amokkos. Pisse fedt pige barn.
Jeg tror du skal lade være med at have alle mulige foredomme, om at alle på den danske scene er arrogante...
Jeg har aldrig sagt at alle på scenen er arrogante, for det er da noget lort at fyrer af :)
Jeg siger bare at den "kritik" du giver ham, er useless når han allerede har gjort det godt.
Dette er ikke bare min mening, men mange andre siger det samme.
Du mener dog at mappe til T/CT smokes kan være der, så det ikke er så "rodet", men det er da ligegyldigt. Man får billeder af hvor man skal stå, sigte og kaste ved alle de smokes han har lagt ud. T/CT smokes er noget bullshit at fyrer af. Tænk dog over den smoke til Høj i nuke, som man normalt ville se T bruge. Den kan sagtens bruges som CT, i et retake af A-site, hvis du ved/tror der er en høj. Det lukker et område af for CT, og hjælper dem stort, med at retake site.
Så T/CT smokes er noget bullshit at fyrer af, da jeg har lige demonstreret at begge sider kan bruge smokes i en given situation.
PS: Den kommentar jeg besvarede dig på var ikke kun for den kommentar. Det var for alle dem du havde lavet so far.
Det er den netop ikke, nej. Den kan bruges til virkelig mange ting. Men hvis den skal udføres til perfektion, skal den kastes i løb når man spawner som CT.
Et retake? Så du vil fyre en gut helt om i center, og have den anden til at kaste en smoke bag høj? - & Hvis jeg vidste der var nogen der kastede den smoke ofte, ville jeg sgu straffe dem for det med et godt spawn :)
Mange bruger den smoke der, og som dupreeh skriver, den skal kastes fra CT-spawn i løb, men mange topspillere bruger den også, VI bruger den også.... Den er ret effektiv, hvis man f.eks. skal tilbage holde et hurtigt rush..
Den hjælper ham der holder stål. Hvis T'erne rusher ud af stål, kan de ikke se og dermed har ct'en nemmere chance for at skyde dem.
Eller som Dupreeh skriver holde et rush tilbage. - Hvis man ikke kan kaste den i løb eller vil være 100 % Sikker, kan man bare lade ham der holder yarden kaste den for en, så når ct'en der holder stål ind i god tid - selvfølgelig efter hvilket spawn han har.
Grunden til du siger den er useless, er nok pga. billedet der vises til sidst, hvor man står oppe i høj. Dette kan jeg hellere ikke se den store logik i, men hvis du holder stål, er den god.
tja, vi kaster den da hver runde hvor ham der holder stål har backspawn. Du slipper for at blive awped igennem døren, folk der peaker fra bamse, dobble nade i gate, og du har 100% nemmere ved at komme på plads. Det er ret godt givet ud for 300$
hvis den ligger ordenligt, kan man fra t siden ikke se vinduet, og så tager de gerne et sekund eller 2 ekstra inden de kaster, og det køber dig tid nok til at komme ind
haha gal nogle noobs der ikke ved hvor man skal sigte hvis der ligger en smoke :D. Men selvfølgelig har du ret i det, men det er nogle mindre gode spillere hvis det skal lykkes.
Ja han er ok dygtig ham Hatton :D blev egentlig overrasket over mange af dem jeg selv har lavet har han nogen magen til :b og jeg linker lige guien ind på forsiden :)