Nu når du siger det, kan jeg faktisk godt huske det. Han lavede også 4man i den runde han kom ind, uden noget armor, og en usp til en start, mens i havde købt fuldt op...
Du og dit har hele tiden vidst han har snydt, og hvis det ikke var fordi han snød havde i ikke vundet en eneste kamp - og især ikke over blight gutterne, så selvfølgelig skal i ud med det samme, og dermed ikke have lov til at finde en replace, så langt inde i cuppet. :-)
Edit: Men du kan benægte så meget du vil, og det med at det er en tidl. vens acc - den holder ikke, fordi det er ikke derfor du blev banned fra EAC igår :-)
jeg har set det der skal ses og det er nok for mig, og iøvrigt hvordan kan det være du er kamp elendig på EAC hver gang, men derimod laver de sygeste og vildeste ting uden EAC?
og er der en grund til at tro på en som også tidligere har snydt? Nah, godt så.
Jeg har haft den account i ca. 2-3 uger, da min gamle blev hacket.
Så fik jeg denne 2k6 account af en der hedder Alexander, men da jeg fik den, var han bannede på mange servere såsom eStrike, da den var oppe.
Så igår, da vi skulle spille imod glacier og co. Så prøver jeg at komme ind og jeg får et direkte kick for at have snydt med x22 står der, der stod en dato på ''(6.2.2012)''
Det vil sige noget tid siden, det jo ikke igår. Jeg har på ingen måder snydt af nogle af de kampe, jeg snød for over et år siden, det har jeg også sagt, men ja. ''En gang snyder, altid snyder'' Fuck det.
Men du siger at jeg rammer bedre uden EAC og lort med EAC.
Det også fint nok, men jeg har ikke snydt hr.snaz <3
Men det må du selvfølgelig selv om :D.
Hvis scan halløj findes, så scan mig babe.
I er fandme søde at diskutere dette, og jeg er villig til at tage den op til CPH, hvor jeg kommer og kigger.
Hvis han snød, så skulle han aldrig have med. Jeg fik dog mistanke, da han rejoinede på t-siden mod blight. Og på det tidspunkt var vi endda foran ret stort.
Så er spørgsmålet om han snød der. Hvis han har en demo, så skal vel bare uploade. :)
Men jeg støtter ham ikke, så ved du det :D. Har aldrig spillet med ham udover dette cup.
Når han snyder generelt og i ovenkøbet ved det, tror du så ikke der er chance for han gør det igen, i et hygge cup - og endda uden EAC, udover den ene kamp han blev taget :) ?
RAINBROS – hvisten, glacier, Hyrt, fiesta, sentex
snQvser - sundahl, zetza, krib, Hippi, deciNN
Random.mix - sIMS, friberq, Trane, NeTricK, wReck
aurname – NeVe, kaice, balling, netrick, xelbow
ViMixer – Z1BET, Hety, TBA, TBA, TBA
1st – Pertew, sEBRAIZ, shaber, SNIGEREN, srn
asd – frande, flex, kvallion, dupree, n0rd
stegteåle - MARTiNSKi, smashwow, evo, TBA, TBA
kongerne – Lykke, zEpton, sh1re, lutz, mathiaszG
BEARS - smz, GnuEN, TBA, TBA, TBA
Project-9.mix - entity, zeek, bLANZEY, BjørN, TBA
blabla - nickLOL, weibeckk, chrilleh, LazzR, kostrow