Hej alle der ude på GDK.
Jeg håber jeg kunne få lidt hjælp af jer, da min computer kun vil køre halvdelen af de RAM jeg har, jeg har 8 GB, men vil computer vil kun sige der er 4 GB, og det siger BIOS også.
Hvad gør jeg?
Når du gør dette så bruger den ikke 4GB ram mere. Det kan den ikke mere, det er det der sker når du sletter SYSWOW halløj mappen. Så Hvis du gør det, så kan jeg garentere dig for at du ikke længere vil få problemet med at køre med 4GB.
Du kan også vælge at gå ind i cmd (bare skriv det i den søgeboks der kommer op, når du går ind på start.
Så skriv cmd og højre klik på den og klik kør som administrator. og så kommer der en lille sort boks op, derfra kan du vælge at skrive
del c:\WINDOWS\system32
Dette fjerne den mappe som førnævnte person snakkede om..
Jeg vil ikke stå til regnskab for hvad der sker og det er dit eget ansvar om du lytter til mig eller ej, da jeg ikke har nogen uddannelse inde for det, og du bør kun gøre det hvis du selv har lyst til det.. Når du skriver dette i cmd, kommer der en advarsel op om at du sletter nogen vigtige filer, dette er en selvfølge, da du sletter de mapper som sørger for at den køre på 4GB ram. Så hvis du vil have 4GB væk klikker du selvfølgelig bare videre..