Først og fremmest vil jeg gerne takke alle dem som deltog til ONIC2. Vi følte selv at det var en endnu større success end 1'eren, selvom det var svært at toppe. Vi håber selvfølgelig at i havde den samme gode oplevelse...
Der er blevet optaget en del demoer, desværre er nogen røget i svinget da det ikke var sat helt rigtig op fra starten. Da jeg ikke har haft tid endnu, så er demoerne ikke navngivet, så det er med at føle sig lidt frem.
Vi har fået en moviemaker til at stå for filmen, men vi har ingen ide om hvad der blev lavet af vilde ting og hvornår. Derfor vil vi MEGET gerne have svar tilbage i dette topic, med tick og demo, samt hvad der bliver lavet.
Håber i vil hjælpe os til at få lavet en fed film om vores elskede event.
Ja desværre opdagede vi først da første runde var igang at demoerne ikke optog automatisk, så vi kunne ikke rigtig gøre andet end at vente til i var færdige med de maps i var igang med :(
Ja efter at vi har brugt 200 timer på at arrangere det her event, så burde vi som det mindste da også se alle demoerne igennem for at finde et par frags til en film som en person laver gratis?
Jeg ser også demoerne igennem, men chancen for at vi overser noget er ret stor. Derfor har vi opfordret folk til at gøre lidt selv, hvis de mener de har noget sygt der skal med.
Jeg har fået 8-10 gaming beskeder med ticks, så folk gider netop godt at gøre en indsats selv. =)
Jeg ved ikke hvad tick det er, og vil også gerne se det for ved ikke om det er super voldsomt men det er TAKE US vs SPEEDGAMING-CD i vores GR som CT (vi startede T) hvor jeg tror jeg får 4 efter jeg har kaldt til maten han skal nade bamsen .. Det gik ret hurtigt ;-).
The requested URL /uploads/ONIC2_Server3.rar was not found on this server.
Resten virker.