Nogle som der spiller WoW, og overvejer at begynde at spille det igen?
Til jer som gør, smid en comment eller send mig en PM, så vil jeg give jer mere information omkring det. :)
Jeg tror det ville være på sin plads at sige til folk at der er 'fusk' med i spillet, da det ikke er noget man kan benytte sig af hvis sin konto er registreret til Danmark.
Jeg har kørt den igennem og inviteret min gamle konto - vil jeg dig ret i at det kan man faktisk godt. Men det burde ikke kunne lade sig gøre. Blizzard har skrevet i deres 'regler' at det ikke er tilladt i Danmark :)
Jeg kan dog ikke modtage "Scroll of Resurrection". Så får jeg en advarsel - This account is not eligible to use a Scroll of Resurrection.
Det er fordi du ikke kan gøre det når du selv ejer accountet. En fra min guild gjorde det tidligere så øh... Det der med dig og dine regler du mener du har læst på blizzard hjemmeside op i numsen med det, for det har du ikke.
Før en eller anden kommentere noget "dumt" så er det en dansk guild så jo jeg ved godt om de er danskere eller hvad de er.
Tror vi snakker lidt forbi hinanden, eller så læste du ikke lige hvad jeg skrev.
1) Jeg kan IKKE MODTAGE invitationer på min konto der står registeret i Danmark. Heller ikke hvis andre sender mig en invitation, der er uden for Danmark (har prøvet).
2) Du kan godt sende invitationer til sine egene kontoer, hovedreglen er som altid, at de skal være uden for Danmark.
Og det er ikke noget med nogen ”numse” ting. Det står sort på hvidt her. Og du kan lige så godt få et link, hvis du vil have det.
Are all countries eligible to cast the Scroll of Resurrection?
To send an invitation an account must be a full active account in good standing. Only residents of the following countries may send a Scroll of Resurrection invitation: Austria, Belgium, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Netherlands, Norway, Portugal, Russian Federation, Spain, Sweden, Ukraine and United Kingdom. Battle.net registration required. Register at www.battle.net at no cost to you.
De har stadigvæk ~14 gange så mange subscribers som de MMO spil med anden mest subscribers, de tjener mere penge om måneden end mange spil gør i deres levetid..De uddør helt sikkert ja.