Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Offtopic » Andet

Sidste indlæg

Kan cheat tilgives ?

jeg syntes at cheating og haxing tager mere og mere af vores tid i dansk css. Det må være på tide at vi "kommer clean" og får det snakket igennem.

Hvad er gaming.dk´s holdning ?
hvad er gamerne fra vores sites holdning ?

Er der forhold hvor man kan tilgive cheating ?

eks.

hvis man bruger EPU i cykelsport får man 2 års karantene

Stjæler jeg en knallert får en en bøde

Slår man en betjent ned i byen... så får man en bøde og kan komme ind og sidde for det...

MEN De ville stadig "tilgive" personen med tiden. Din straffe attest bliver jo slette med tiden. (jer der læser jura.. stop mig hvis jeg er helt galt på den)

jeg kan ikke selv beslutte mig vedr dette.

1. jeg hader cheat
2. jeg hader cheat
3. jeg hader cheat

modsat
1. det er ikke fair at eks marco (+ mange flere) ikke kan få lov til at bevise deres skills på lan da alle mener at de haxor
2. de kan ikke bevise at de kan game online da INGEN vil tro at det bare er aim og ikke hax igen.

men modsat kan jeg godt se at det er unfair for eks marco som ikke må spille til slks fordi han lamede med en cheat for lang tid siden i et andet spil.

Så mit spørgsmål er... HVOR ER GRÆNSEN og findes der en grænse ?

er den danske css scene tilgivende ?? eller skal alle X cheatere bare bannes/kickes ?
Findes der en tidshorisont eller skal X cheatere bare droppe alt online gaming ?

kan man tilgive X cheatere hvis de snakker offentlig ud om det ??
Hvis de optager demoer af ALLE kampe og oploader dem ??
kan man tilgive herden og co for at være SÅÅÅÅ dumme at bruge ulovlige commands ?
Skal de have lov til at komme med til andre LAN ?
nu eller senere ??? hvorlang tid burde de blive lukket ude fra dansk gaming ?

Eller skal gamere som marco + herden + iqx + ******* + ******* bare skifte til cod2 hvor ingen kender dem ??

og sidst med ikke mindst... jeg ved (og mange andre gør også) at FLERE danske top spillere har cheatet i 1.6. Er det ikke dobbelmoralsk at vi acceptere dem når alle ved at de har haxet bare fordi at de ikke er på en ban liste eller på en avi ?

Selv om deres EGNE venner siger at de ved at de har cheatet ??

En masse spørgsmål fra en zlambert00 der tænker for meget påp haxxx for tiden :)

(ps... jeg er sku nok dks største onliner... kan SLET ikke ramme på LAN... men er stadig ikke bannet ... Muhahhahahahahhhahahhahahahaha)

Flere |
zLAM Fredag d. 21. april 2006, kl. 10:38
...
....

cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 10:47
1
zlam.. ja cheaters skal tilgives, i en vis grad...

at de snyder på lan er jo helt utilgiveligt .. (imo) og synes ikke de skal have deres chance igen.. (til slap lan) det gør mig ikke noget, men imo burde de ikke komme tilbage til slap og de burde udelukkes..

for at snyde på lan er da det dummeste ? (SUK)

online.. dem der har snydt i 1.6 burde tilgives.. nogle er startet på source for at starte på en frisk.. og det burde 100% tilgives :)
Pure Skills And Some Training
MARK cass NIEBLING
Lundze | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 10:56
3
Edit: Aner ikke hvorfor jeg kom til at svare dig :D?!
Redigeret: Fredag d. 21. april 2006 - kl. 11:02
I\'m no super genious...
Or are I?
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:13
29
Men cass, skal 'cheateren' ikke have en chance igen ? :)

Kan jo selv spørge dig:
'Burde du ikke blive banned fra Clanbase turneringer?' nu hvor du har 'cheated' i en kamp, og så endda i en landskamp :O Dobbeltmoralisme, husk det ? :)
CeoZ
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:20
32
HAN har ikke cheated.. DANMARK har cheated(snydt)
Jikte o høvvis emfsoh fivvi lufi
Tubbe | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:57
56
Få nu jeres baggrundsviden på plads inden i kommenterer sådan noget. Ingen på Team-Danmark har snydt, hverken cass er nogle andre. En regl er blevet brudt og det er det eneste.
care [_] don't care [x]
I got the feva for tha flava!
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:23
33
Det er deres valg.. jeg kender ikke deres regler..

Og kan jo så sige at det ikke var MIG der snød med faktisk os alle sammen..

igen.. jeg vidste ikke noget om det.. men self kunne jeg have tjekket det.. osv..

Og som alle siger herinde.. burde der have været en holdkaptajn som ikke spillede men valgte spillere og sørgede for at de ting var iorden.

men vil ikke mene det er det samme at cheat på den måde som at bruge WH eller ulovlige cmd's..
MARK cass NIEBLING
jazz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 18:35
73
prøv nu at være lidt konstruktiv, kom videre...
qazed
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 19:06
92
FAT NU FFS... Han har jo ikke cheatet... SES på LAN.. eller...
Brix, finger og rune.. true love <33
h0ejh0lM | dz
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 22:01
96
OMG..
D U D E , K E W L !
adren
Søndag d. 23. april 2006, kl. 00:15
99
Omfg er det ikke forskel på at cheate wh/aimbot og så de usleste forsøg på at definere cheat, f.eks dit forsøg, med at glemme en registrering til en landskamp? .. suk
Im making inverted d's! bbb
Oxygenic
Fredag d. 21. april 2006, kl. 10:53
2
Det er kun så længe du er under 18, at din straffeattest bliver slettet med tiden. Er du først fyldt 18 år, vil det stå der foraltid.

Det er et meget moralsk spørgsmål du stiller. Der er mange der har leget med cheat, både i 1.6 og sikkert også i Source.

Nu ved jeg ikke lige hvorfor Marco bliver hængt ud, og hvad det ligepræcis er at han har gjort. Jeg har hørt rygter om en 1.6 film, at den skulle være blevet brugt som "bevis" , mere ved jeg ikke lige om sagen. Alle jeg har snakket med, er enige om at Marco er en dygtig CSS spiller.
Selvfølgelig kan man tilgive folk, for at have begået en fejl. Ingen er perfekte, og indrømmer personen selv, at han har benyttet sig af cheat, er det kun lettere at tilgive. Det er klart, at folk der snyder skal straffes. Marco blev banned fra al SLAP aktivitet, xre blev banned fra flere events, fordi han havde cheatet i 1.6. Så selvfølgelig skal hammeren falde, når det sker. Men det kan godt tilgives.
Elitenar | FCK
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:55
14
Det du siger med straffeattesten passer så ikke. Det du har gjort (blevet straffet for) vil altid være i politiets arkiv.. Din straffeattest bliver ren med tiden, ellers ville folk der stjal en pakke kiks i spar jo aldrig kunne få et ordenligt arbejde.
Irish times
Naxx | Gaming.dk  Management
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:26
19
Ting du har gjort vil altid stå på din "straffe profil" som politiet altid kan hive frem.

Dog har du ret i at på "straffe attesten" er det anderledes. Der bliver f.eks. tyveri osv. fjernet efter 5 år. Ligeleded med diverse domme man har sat inde for.

Dette gøres netop for at give folk chancen for at forbedre sig og indse sine fejl - re-integration i samfundet som almen borger :)

Cheat skal straffes, uden tvivl... men hav altid i mente det er for det første et spil og en person der cheater får ofte sit nick stemplet fremover selvom events osv. ophæver eventuelle bans efter måske 1 år.

Kom El-Moro hen og spurgte om han måtte komme i din klan... :) så vil de fleste da sige "NO FUCKING WAY" med det samme :) men nogle vil også give manden en chance for at have ændret sig.

Man kommer ikke uden om at man ofte ser cheat relateret til folk der begynder at kede sig med spillet eller bare ikke har tiden til at sætte sig ind i at øve sine færdigheder op. En person der måske 1 år efter at have cheater, pludselig får en masse fritid og interessen for spillet stiger - så er det da klart han skal have chancen for at spille clean uden at dømmes. Men ofte hænger "cheater" ved ens nick - det er ikke mange der kan tilgive det... selvom det er et spil :)

Hvis en fodboldspiller har ureglementeret metal pigge under skoen, så bliver han også stemplet og bortvist fra kampen eller flere kampe... men du ser altid dem få en chance mere... :)
COMWAYS ApS
https://www.facebook.com/COMWAYS
Elitenar | FCK
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:01
24
Det med straffe profil, det var også det jeg mente med arkiv :D

Ja hvis moro kom, så ville jeg aldrig have ham med.. Men det hænger måske sammen med den "stilling" han havde den gang, han var jo toppen - Og så sker det mest forfærdelige.. Han bliver taget for cheat. Altså de fleste vil jo nok indrømme at landsholds spiller er en form for rolle figur, ihvertfald for dem der spiller source for at blive "celebs". Efter at have læst "Klædt på til nederlag" så må jeg dog indrømme at jeg hellere ville være i en top clan, end på landsholdet. (ikke fordi jeg vil på landsholdet, men..)

Ihvertfald mener jeg bare, at det kommer an på hvem folk de er. Hvis det var en eller anden ffa nab, så havde jeg da været ligeglad. Men en som moro ham glemmer man ikke lige sådan - Måske også fordi han truede mig på livet, hahaha!
Irish times
puha
Fredag d. 21. april 2006, kl. 17:43
70
moro truede alle på livet.. og sagde han ville tage en analt - men hvem tog hvem analt, i enden :D? (overvej dobbelbetydningen :p)
Jeg er
din her0
Lundze | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:02
4
Uden tvivl kan det tilgives :)
Men personligt kan jeg ikke stole på former cheaters og det er kun een enkelt former cheater jeg føler jeg kan stole på.
Så på den måde har jeg det sådan "En gang cheater, altid cheater" hvadend jeg vil det eller ej :(

- Men samtidig er der mange x-cheatere hvor jeg har sagt "fint fint nu er han blevet busted, så har han prøvet det..." Men om jeg nogensinde vil spille mod ham online i en offentlig kamp? Eller om jeg gider spille med ham? Nej tak.
Man må ligesom have gjort konsekvenserne op med sig selv da man startede med at cheate. (Medmindre det er harmløs ffa cheat fra dengang man var en bette kneight og spillede for sjov :))
Redigeret: Fredag d. 21. april 2006 - kl. 11:03
I\'m no super genious...
Or are I?
ifned | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:15
5
Cheat kan tilgives. Dog ikke af VAC2.
"Help me, Premature Ejaculation man!"
Premature Ejaculation man: "I'm coming!"
Marco | 7400
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:17
6
Har læst den.. Ok du bruger mig som eks. Zlam.. du er jo sød nok.. bare op til folket nu..
VHstar | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:21
7
Nu kan det godt være jeg har en helt utrolig åndsvag holdning :D

Imo skal alle cheatere have en ny chance, eksempelvis reflecter osv.
Dog er der enkelte personer som ikke lige skal slippe så let, selvom de er mine m8s:
mnten, turkizh, jaytoN, mhx, CEPHION, zehoW og khrystal.

Som sagt er de alle mine mates, pga. deres person og ikke deres spil.
Som ca. 2% af jer ved (Hej PUI og Xenox), så var jeg en meget diskuteret onliner i mine 4 år på cs 1.5/1.6 scenen.
Afaik så er der 8 cheaterfilm med mig, og sikkert flere, men cheatede jeg i nogen af kampene?
-Nej.

Jeg har cheatet 1 eneste gange i en pcw mod nogle af mine daværende m8s, og indrømmede det offentligt bagefter. (Der var ingen beviser, og tilstod "frivilligt".)
Så spørger i sikkert hvorfor jeg brugte cheat den kamp?
-Jeg var nysgerrig.

SÃ¥ ja, cheatere skal have en ny chance, men de skal holdes i kort snor :)
HÃ¥ber at du/I kunne bruge mit svar til noget :>
Jeg er 178 cm høj
Lundze | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:23
8
Hvorfor skal reflecter :/?

- fair nok du mener det og jeg er da også enig i at folk skal have en ekstra chance, men hvorfor er reflecter en af dem der skal mens de andre ikke ska?
Redigeret: Fredag d. 21. april 2006 - kl. 11:32
I\'m no super genious...
Or are I?
VHstar | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 15:51
61
Drenge har fået den ultimative straf, og har lært af sine fejtagelser.
Derimod de andre, bruger det stadig :>
Jeg er 178 cm høj
krogh
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:53
12
reflector har snydt så længe jeg kan huske, LÆNGE før ESWC kvallen. Det var SÅ tydeligt når man spillede mod ham, både i mix og pcw.
98% Of teens have moved to rap.
If you belong to the other 2% sig this.
Elitenar | FCK
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:57
15
Har xenox beskyldt dig for at være onliner? Det tror jeg sku ikk' han har!
Irish times
VHstar | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 15:53
62
Xenox har ikke beskyldt mig, tværtimod :>
Han spurgte om det var rigtigt at jeg havde onliner ry i 1.6 :D
Jeg er 178 cm høj
eddy
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:39
22
Men du har brugt cfg haxs, såsom smoke.sprd!
VHstar | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 15:49
60
Tjah.
Jeg brugte dem i en uge, så tog jeg dem af.
Dog brugte jeg dem ikke i officielle kampe i den periode :>
Jeg er 178 cm høj
eddy
Fredag d. 21. april 2006, kl. 16:57
67
Det er stadig klamt, mange fra emu brugte det meget mere.
VHstar | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 22:42
83
Afaik, så bruger zehow og khrystal dem stadig. (Er dog ikke sikker).
Det er deres eget valg, så lad dem gøre det, og lad være med at spille mod dem =]
Jeg er 178 cm høj
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:11
28
Hvis du mener den demo af mig, er mega suspect, så skal du prøve at se dine egne 1.6 demoer mand - dem så jeg ved en ven og omg det undrede mig du kunne spille så godt til LAN, for holdkæft de suspecte og forstår 1.6 scenen med henhold til dig :D
VHstar | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 16:02
63
Jeg har aldrig sendt nogen demoer ud :D
Hvis du mener film, er det bare lo2 svener :D
Jeg er 178 cm høj
Pappa
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:39
9
Jeg snakkede med Herden igår og jeg foreslog at han gik ud til gaming med en offentlig undskyldning for at have väret "DUM".....Hans respons var at det ville han også enormt gerne men han skulle nok lige puste sig op til at blive FLAMET af alle....
Min holdning til cheaters er enkelt - Cheater man i offentlige kampe er det ikke fordi man er nysgerrig, det er kan kun väre fordi man vil skabe et bedre resultat ved at bringe fordel til sig selv eller teamet pga manglende skill eller talent.....Det er grundläggende idiotisk og burde straffes hårdt, dog skal man som Zlam beskriver give fjolset en chance til at komme tilbage til scenen med tiden når personen har udstået en tid i flameworld....FFA cheaters, kan jeg sgu ikke rigtig bruge til noget som helst, vil folk cheate på en ffa server, tja så er det vel op til admins på den server at banne personen og beslutte konsekvensen....
Det som gör cheat så enormt ärgeligt er at css bruger så enorm meget energi på at finde det rådne äble. Effekten af at vi alle fokusere så meget på cheaterne bliver at folk taler mere og mere om det og pludselig bliver folk enorme mistänksomme overfor alle som udmärker sig. Rygter og sladder er det store problem pt. Og det kan skade enhver spiller selv dem som bare har det lille ekstra.....
Omvendt hvis konsekvensen af cheat ikke findes så er det pludselig for let.
Offentlig cheat skal koste men burde kunne tilgives når man så har overstået sin straf....Dumhed som i Herden sag kunne måske anses som at manden har fået sin lärestreg og kan igen begynde at lege uden at flames....
IeS - International esport
kemis
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:48
10
Enig - I tilfældet med herden, burde man også lige overveje det en ekstra gang.

Han er mistænkt online, og blev fanget på lan (med picmip 4).

Mat_picmip 4 giver ikke den store forskel frem for 0 - 2 (imo).
krogh
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:51
11
I smokes gør det :)
kemis
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:58
16
Ja, ved jeg godt..
Men stadig ikke nok til at han burde blive "udelukket" på den måde som mange synes.

3k2 | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 17:34
68
Well hvis man er villig til at bruge "lidt" hax på lan hvad er så ikke ok online? Ved ikke om herden bruger noget ulovligt online eller om han osse bare sidder med interpolate 0 og picmip 4 der og ikke ville "miste" det på lan fordi han sku lære at bruge noget andet så.. Ved ikke rigtig noget om det.. Men jeg har mistænkt herden for at cheate førhen og det hjalp da absolut ikke på mit syn på ham som onlinehelt at han sidder og snyder på lan :O
Mig > Dig (Even DMT, selvom han er meget klog)
<3 reffe
kemis
Fredag d. 21. april 2006, kl. 18:57
74
Kan godt følge dig (:

Men husk nu, der var _en_ som brugte interpolate 0. Den ene var _ikke_ herden.
Han ramte mindst ligeså godt på lan, som han gør online.
Det eneste ulovlige han brugte, var picmip 4.

Da landsholdet brugte cass, som ulovlig spiller, var det ikke "cheat", men et reglbrud, det samme er det med herden. Det er et brud på reglerne, det er _ikke_ cheat, og _slet_ ikke hax..

3k2 | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 20:06
80
Ok troede egentlig osse Herden brugte interpolate 0.. Men det er da anyways overhovedet ikke det samme som med cass. Det Herden gjorde er lige præcis hax om det så kun var picmip og det med cass var et såkaldt regelbrud ;D
Mig > Dig (Even DMT, selvom han er meget klog)
<3 reffe
kemis
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 10:18
86
Det er stadig ikke hax.
Du kan kalde det cheat/reglbrud, men _ikke_ hax (:

ZazuRexn | Sydhavsøerne
Fredag d. 21. april 2006, kl. 11:55
13
Imo er der kæmpe forskel på hvordan du har cheatet.
Lad os tage aG / Herden sagen op igen (den har jeg snart diskuteret nogle gange ik fetish). Inden slks #9 var der nok en del som vidste de lige skulle specce herden lidt da der var snart om han havde WH.
De ting han "brugte" på LAN var ikke groft snyd imo. Han brugte nogle forkerte commands som ikke forbedrede hans spil synderligt (siger ikke han ikke sku udelukkes), men havde det været online havde det jo ikke været noget prob.
Herden ville nok have lavet alt omme nu hvis han kunne da han simpelthen bare har
et vildt aim. Jeg kan personligt selv sagtens tilgoive en sådan ting, men WH / aimbot eller lign er noget andet !
faaip de ZazuRexn
Wanna bang me ? [_] Nope [x] Yeah
Elitenar | FCK
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:04
17
Stop nu med at sige at picmip 4 ikke gør en forskel.. FORSTÅ nu bare at reglen var at man ikke skulle bruge det!. At man, endda på lan, kan gå uden om sådan regler giver lidt et indtryk af at de er ligeglade med generale normer?. At der så også har været en masse diskutioner om dem før lanet, under lanet, efter lanet, giver bare større backup af at de også kunne finde på at være ligeglad med generale normer på nettet. Jeg har ihvertfald ikke lyst til at game imod dem.

Det er også noget jeg siger efter at have set rigelige demoer, film med wireframe af icox, hvor det random.. men konstant RANDOM?! Der er forskel på at lave noget random én gang og så at gøre det 10 (tilfældigt tal) gange under én kamp.
Irish times
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:10
26
Sry for lo2ness :)

Men spørger lige Elitenar, må jeg se de 'rigelige' demoer? Jeg har set to (hvoraf den ene er FFA) og den anden er den meget omtalte 2on2 demo, vil du sige det er rigeligt med demoer? :)
Elitenar | FCK
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:16
31
Der er noget med en video som jeg tror nok.. n2 har lavet :S derudover har y2k ild i noget, gaffa har gang noget gangbangeren.. Så er der noget ffa og den 2on2. Ja det er da nok ihvertfald, du må ihvertfald indrømme at der er mange ting der errandom i den (2on2 cuppen)
Irish times
CeoZ
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:25
35
ye den 2on2 er fandme skummel!
Jikte o høvvis emfsoh fivvi lufi
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:49
42
Har aldrig sagt andet :)
Phreak
Fredag d. 21. april 2006, kl. 22:08
82
Må man få et link? :>
Pappa
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:11
18
Som en del af danmarks störste dommerpanel på source scenen (www.gaming.dk) er jeg nu rimelig overbevist om at Herden har fået sin tur over knäet. Efter samtalen med ham igår tror jeg man skal lede länge efter en mand som var så ärgelig over "sin dumhed"....Så PT lad manden få sin frihed igen og så kan man bare holde i tankerne at sket er sket og vi modne mennesker er tilgivelige overfor "dumhed"....
Med hensyn til WH og Aimbot.....Det er sgu ikke dumhed, det er bare mangel på respekt for spillet.....
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:29
20
Og det er ikke en mangel på respekt at man sidder og snyder lan ?

imo er picmic 4 snyder @ lan.. online kan man ikke gøre noget ved det.. andet end at opfinde et program like zblock der blocker 3 og 4..

Det er nu ikke så meget herden der var skyld i JEG mistede respekten for deres hold.. men det var ham der brugte interpolate 0.. at man gør det viser bare at man har LYST til at snyde.. SUK siger jeg ..

der har været så meget tale om mat_picmip 3 og 4 og endnu mere tale om interpolate 1/0 så derfor synes jeg han burde udelukkes for slap.dk events.. og så man han leve med det. og det gælder ikke kun herden. men hele angels gaming holdet..

og som terrence sagde til mig.. "jeg har bare lyst til at starte på en ny". Det beviser jo bare at han har snydt, selv om han selv sad til lanet og sagde den demo jeg viste ikke var snyd.

hvor efter han så siger det der på irc..

HELVEDE må tage cheaters !

og lige en sidste ting.. 1.6 og source er ikke det samme ! så alle der har snydt i 1.6 burde ikke udelukkes fra source scenen ! ja tak.
MARK cass NIEBLING
Pappa
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:49
23
Jo det er mangel på respekt at snyde til lan.......snyde er det keyword vi vil frem til, dumhed er en helt anden boldgade.....Men jeg forstår på dig Cass at selv dumhed kan ikke tilgives!!! DVS skal vi fölge den regel altid så har du netop besvaret det post ZLAM har lagt ud....En gang cheater eller dum - farvel kammerat, du hörer ikke til scenen längere og vi vil aldrig se dig igen....

Jeg deler ikke den mening da jeg anser at hver situation kan vurderes individuel og forhåbentligt kan man sortere fjolser fra cheaters....
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:10
27
Du mener det herden lavede var en dumhed ?

det er ikke mig der siger en dumhed er cheat...

herden og co. snød på lan.. og det kan du ikke komme uden om..

fordi de bruger nogle andre cmd's er ikke dumhed.. de vidste 100% godt de ikke måtte.. derfor vil jeg også sige de prøvede at snyde !

og ja. .det er da en dumhed at snyde.. men derfor kan du stadig ikke sammenligne de 2 ord.. for det de gjorde var at snyde ved at bruge ulovlige cmd's...

så mener du også dem der sidder og bruger ESP online ikke snyder men bare er dumme ?
MARK cass NIEBLING
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:07
25
Cass skrev:
og som terrence sagde til mig.. "jeg har bare lyst til at starte på en ny". Det beviser jo bare at han har snydt, selv om han selv sad til lanet og sagde den demo jeg viste ikke var snyd.

OMG! Du god til at twiste ting, hva, Cass? :O Jeg har lyst til at starte på en ny, men ændrer fame ikke min spillestil på nogen måde, det kan du godt droppe! Jeg har aldrig sagt jeg cheatede? Har jeg? Jeg sad og forsvarede den demo og den forsvaring holder jeg mig fame til, da det er sandheden, men bare fordi du er blind og ikke tillader at være random i en 2on2 skod cup, hvor jeg brugte mat_picmip 4 så sidder du og dømmer mig. Skal lige siges jeg snakkede både med Qaere & Kørg efterfølgende på msn, hvor de sagde der INTET cheat var i den demo, bare meget held og det kan bevises med msn/irc logs. Men hvis du endelig beskylder mig for cheat, cassdreng, så er du jo imo ikke en skid bedre! Du har selv lige cheatet på Clanbase, men det er bare helt okay eller hvad? Holdkæft en idiot !
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:14
30
omg..

du kan ikke sige det ikke var hax i den 2on2.. det kan du simpelthen ikke komme uden om.. (jeg laver fandme snart en avi så folk kan se det)

der er det det der med at se om det er snyd eller en dumhed..

ja vi snød ved at bruge mig til clanbase.. men da jeg ikke ANER hvad fuck jeg spiller så vil jeg mene det er en dumhed vi alle gjorde.. det var en dumhed at jeg ikke blev addet til deres lineup.. JA kan jeg så sige..

men jeg snød ikke i selve spillet. men lavede derimod en dumhed ved at sige ja..

kan så sige jeg ikke aner særlig meget om scenen.. og kan også sige jeg ikke vidste at clanbase styre det med hvilke spillere der spiller eller ej.. jeg spiller bare.. ikke mig der styre alle de andre ting.. det er der andre der gør for mig. og det er det man kalder en manager.
MARK cass NIEBLING
Elitenar | FCK
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:36
38
Cass det der sker ved 3. minut i den film hvor terrance går ud af dark og kigger over mod de kasser DÉT er SÅ tydeligt, han kigger på ham igennem væggen, og prescoper og venter på ham, UDEN han laver EN eneste lyd, jeg har siddet med det samme headset, VOLUME 1 , med alle de mulige lyd indstillinger, han kan på ingen måde vide han er der, hans mate er i dark så han kan ikke spotte ham. Hej hej mr. "random"!
Irish times
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:46
40
plus der hvor han spotter ind i B igennem doubble door.. og han løber bevidst over til b site.. selv om det NEMT kunne være oppe i A den var plantet.

han når at zoom helt ud igen og begynder at løbe hen mod sitet inden bomben er plantet.. ret sygt at vide det.. (sindsyg lyd)

han stod og så på det og sagde til mig.. "jeg kunne høre ham plante bomben, altså det der "the bomb has been plantet"

2 ting.

1. man kan ikke høre om det er i a eller b site. da man ikke kan høre hvor stemmen kommer fra.

2. han når at zoom ud og begynder at løbe hen mod sitet FØR den siger "The bomb has been plantet".

Så det kan bare ikke være mere tydeligt..

Og hans 2 berømte kommentare han konstant stod og sagde.
"det er jo bare random"
"Det er det de plejer at gøre"^

^^ wp terrence
MARK cass NIEBLING
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:54
43
Jeg står i midten med awp? Hvordan faen skulle han ku komme op i A uden at skyde mig? :) Så selvfølgelig løber jeg ind i B .. Men du har vel aldrig zoomet et sted, hvor der tilfældigvis kommer en modstander, nej vel? ;p Men Cass, spørg dig lige, hvorfor skyder jeg ham ikke igennem kassen, der hvor jeg 'dobbeltzoomer' på hans hoved? :)
Redigeret: Fredag d. 21. april 2006 - kl. 13:59
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:04
49
han ville NEMT kunne komme op i A site.. uden probs.. du er tydelig og du snød der! siger ikke du stadig snyder..

men gider ikke sidde og høre på dine noob forklaringer.. du stank på lan og du stinker online.. SLUT
MARK cass NIEBLING
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:09
52
Jaja tudtud, hvis du ikke har mere, så byebye ;)

Stank jeg på LAN? Såvidt jeg ved stank jeg ikke! Jeg spillede med i to kampe og det var mod OxyGen & tRICKED og såvidt jeg husker fik jeg et par stykker mod tRICKED med en fps på 18? Så ja jeg stank, kan godt se det!

cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:14
54
ja du stank på lan.. og du stinker onlie selv om du snyder.. det er faktisk RET meget til grin
MARK cass NIEBLING
WiTeX
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 11:09
87
Jeg har os set den 2on2 cup, det er tydeligt du står og sigter på ham med den awp igennem porten. Men du rammer desværre lige ved siden af da du prøver at skyde ham :) Flere gange i den demo kan man se du har noget på. Du står og sigter på dem igennem muren. LOL..
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:59
46
Er der mere i demoen som er suspekt, som skal forklares? :)
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:58
45
Er det den eneste ting du kan komme op med i den demo?

Jeg anmoder om Qaeres hjælp i den her sag, hvis i lægger mærke til videoen, så starter videoen første efter 3 runder (mener jeg), hvis ikke senere, i anden runde løber jeg ud til højre og bliver skudt af ham, mens han sidder dernede, hvorefter næste gang jeg kommer derud selvfølgelig spotter på den kasse, og uheldigvis (!) kommer han hoppende op og skyder mig endda igennem kassen ? :O Men ved godt, det ville du aldrig gøre Elite, for du tænker jo aldrig på hvor din fjende er og har stået i tidligere runder? :)

Hejhej mr. tudefjæs
qaere
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:09
51
Jeg havde stilt mig bagved kasserne foran spottet, inden icox begyndte at optage den demo.
0g det noget pEz
Terrence
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:02
48
Jaja tud tud, cheater ..

Lav den AVI, har anmodet om det flere gange, men sys aldrig den kommer op :)
- Vil hjertens gerne forklare den, for du er jo så pisse god til at sende den rundt uden at give forklaringerne til de suspekte steder..
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:07
50
ja.. har sagt det mange gange.. men har også sagt jeg ikke gider bruge tid på dig..

men får en til at lave den. .det er fint skal bare finde en der gider bruge 1 time på dig..
MARK cass NIEBLING
adren
Søndag d. 23. april 2006, kl. 00:28
100
Det er jo helt vildt... enhver gamer som ikke cheater, vil jo have ignoreret den sag for lang tid siden.. Det er så tydeligt om det er cheat eller ej, kom nu over det! Lav den AVI, og terrence hold kæft fordi du beviser bare endnu mere hvor suspekt du er.
Im making inverted d's! bbb
krogh
Mandag d. 24. april 2006, kl. 13:40
105
Cass har ikke cheatet på Clanbase. Så flet næbbet :)
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:24
34
der er bare en lille ting jeg ik forstår så... hvorfor er det du kun sidder og sviner mig til når du skriver om angels-gaming, tror ik jeg har set dig endnu svine baskepot til som faktisk var personen som spillede med interpolate 0 :S men hvis det er du ik syntes det var mig der gjorde du mistede respekten for ag hva så med dig og fetish giver mig en chance til at forbedre mig??
Lundze | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:29
36
ligegyldigt om du får en chance eller ej vil folk ikke kunne stole på at du er clean anyway :)
I\'m no super genious...
Or are I?
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:30
37
heh :) herden herden :)

jeg siger dit navn fordi du er den eneste jeg kender navnet på sammen med terrence.. men ham nævner jeg ikke i den forbindelse fordi han ikke var med i den kamp..

og ja herden.. synes det er fint du spiller videre osv osv.. og kommer til lans.. forstår du er ked af det der skete osv.. ville alle være..

men synes også det er fair du bliver udelukket til slap.dk lanet indtil du har bevist det modsatte til et andet lan..
MARK cass NIEBLING
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:43
39
ok :D men jeg kommer skam til næste lan sbt holder hvis det er jeg kan finde et hold :D
cass
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:49
41
Det synes jeg også er 100% fair..

for du aimede jo sygt nok til slks lanet.. så kan bare ikke se hvorfor du brugte mat_picmip 4 :( det er virkelig øv for dig..
MARK cass NIEBLING
Pappa
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:59
47
Den er jeg også meget nysgerrig efter.....Herden - Syntes du virker som en dygtig spiller så håber at alle som forstår at twiste sin config imod reglerne lärer sig (husker) at twiste dem tilbage igen til de lans og offentlige events som man deltager i....
Når jeg siger twiste sin config efter reglerne har jeg lärt mig at der findes tydeligvis regler for at mat_picmip 4 er ok på visse ffa servere men jeg er lidt på noob stadie med det config räs....Betragtes mat_picmip som CHEAT i alle henseende???

Dajax | über G33KZ
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 22:22
97
Hvorfor skal han udelukkes?

Hvis du har fulgt LIDT med ved 1.6 og alt det med ex_interp..
Så ved du også at der var nogle lans, der sagde at den SKULLE være på 0.1..

Hvis en spiller så havde den på 0.01. Skulle han så også bannes fra fremtidige lans?

Er det ikke at overdrive bare en lille smule?
www.superjoachim.dk
cass
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 23:27
98
nej vil jeg ikke mene..

synes det er fint at en regl bliver lavet.. og hvis man ikke overholder den.. jamen så er det op til admins at sige hvad der skal ske..

imo burde sådan et reglbrud (snyd, pga han godt vidste det) bannes fra alle de næste lans der var.. af slap.dk lans only..

Da det ingame giver ham en fordel frem for andre.. så synes jeg det er en fair løsning :)
MARK cass NIEBLING
Dajax | über G33KZ
Søndag d. 23. april 2006, kl. 13:52
102
Vi bruger lige herden som eksempel (han er jo så nice. :DD)

Han brugte picmic 4 på lan, hvilket ikke direkte gav ham en fordel, men alligevel var et tydeligt reglbrud..

Krogh brugte dig i en CW for team dk.. Det var også lidt af en fordel og igen et tydeligt reglbrud.
(Hvis krogh ikke havde "lagt mærke" til at du ikke er tliføjet team dk, så har han desværre været et rigtig dårligt valg som team captain)..

NORMALT (jeg siger ikke at det skal være sådan), når der bliver lavet et "normalt" reglbrud.. Så bliver kampen enten spillet om, holdet får fratrukket nogle runder.. Eller når det er mest alvorligt.. Så bliver holdet smidt ud af den aktuelle turnering.

Det er endnu ikke sket at et hold har fået karantæne for at bryde en cfg setting eller at overskride en regl.

SÃ¥ du mener simpelthen at et hold skal smides ud, og fremover udelukkes fra fremtidige events pga. en forkert cfg setting? :)
Er det ikke liiige at gå over stregen? Så ser vi jo ikke DK i næste års nation cup.
www.superjoachim.dk
cass
Søndag d. 23. april 2006, kl. 19:05
103
kan sige at det giver en stor fordel med hensyn til smokes og med hensyn til at spotte folk mange steder..

så synes kun det var fair det der er blevet gjort.. BEGGE steder :)
MARK cass NIEBLING
krogh
Mandag d. 24. april 2006, kl. 13:47
106
Jeg havde lagt mærke til at han skulle addes (Derved, at han ikke var der). Det blev glemt i skyndingen.
Fingernem
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:10
53
Synes også at der er kæmpe forskel på at spille picmic 4 og at lave bind der omgåes interpolate.

1. Herden er nok ikke for klog så han "glemte" at skifte til picmic 2 velviddende at folk kunne se det på hans skærm. Enten er Herden ikke den skarpeste kniv i skuffen aka. "godt du er så fed for det er ikke din hjerne der tynger dig ned". Eller har Herden glemt det - tror på det sidste :P

2. At omgåes interpolate er en bevidst handling. Det er ikke noget man "kommer til" - Det skal straffes med udlukkelse lige så hårdt som WH/aimbot.

Herden tror sku på dig men udtalelser som "flash virker bare ikke på min computer" dem skal du nok holde for dig selv :P. d gas du ka ta d

P.S. FIX DIN CFG :D
Man kan ikke købe engle - man kan møde dem!! :D
Naxx | Gaming.dk  Management
Fredag d. 21. april 2006, kl. 12:32
21
2nd that... :)
COMWAYS ApS
https://www.facebook.com/COMWAYS
Bellator | F-
Fredag d. 21. april 2006, kl. 13:56
44
Folk som selv indrømmer det kan godt få en chance til, men folk der selvom de er bustet bliver ved med at benægte det, skal imo ikke have en chance tl da de har udvidst "foragt" overfor etik, de kan finde på det igen. Og hvem vile ikke stå og råbe cheater af en ex-cheater hver gang han gør noget som normalt ikke ses særlig tit?
Det kan godt være denne person ikke snyder mere, men det vil ødelægge et hold at der altid er folk der kikker en over skulderne og lige cheke demo'erne igennem en ekstra gang.

En af de eneste måder at gøre sig nogenludne clean på som ex. cheater er at tage til lan med nogle der har lid til personen og så bevise at han kan det samme der.
Yes?
No!
sygoNz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 14:15
55
Cheaters... Nej ? De skal fandme bare la vær ? Det er for svagt at cheate. Nej de skal ikke tilgives...
Tubbe | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 15:00
57
Selv hvis en cheater bliver benådiget vil tanken altid ligge i baghovedet hos de folk han spiller med og han vil således altid være under mistanke. Jeg forstår virkelig ikke hvordan folk får sig selv til at ødelægge deres egne chancer ved at gøre noget så tåbeligt.

Jeg nægter selv at spille på hold med nogen jeg ved tidligere har snydt, det værende i 1.6 såvel som Source.
care [_] don't care [x]
I got the feva for tha flava!
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 15:43
58
"Selv hvis en cheater bliver benådiget vil tanken altid ligge i baghovedet hos de folk han spiller med og han vil således altid være under mistanke. Jeg forstår virkelig ikke hvordan folk får sig selv til at ødelægge deres egne chancer ved at gøre noget så tåbeligt."

når du siger det mener du så også den episode med mig?
Lundze | artoboyz
Fredag d. 21. april 2006, kl. 15:46
59
Ja, ked af at sige det, men folk vil altid have det i baghovedet
I\'m no super genious...
Or are I?
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 16:52
65
ja ja... det må folk selvom, er faktisk rimelig ligeglad bare de ik flamer mig til, og kalder mig for haxor så jeg faktisk ligeglad om de har det i bagtankerne at jeg haxor :D
ElBrix
Fredag d. 21. april 2006, kl. 16:32
64
Jeg synes godt cheat kan tilgives.... Men til en vis grad....

Nu bruger jeg marco som eksempel igen:

Jeg var så heldig at have Marco på mit team i et stykke tid. Han er en fantastisk spiller, som sagtens kan begå sig på allerhøjeste niveau. Både aim- og iqmæssigt er han en fantastisk spiller.

Marco blev i hans hos os bannet fra slap, da de havde en demo med hans fra noget 1.6 ffa, 1½ år tidligere. Marco gik selv frem på det tidligere forum, og fortalte at han havde prøvet cheat i 1.6. Og det var på det indlæg, at han at hele hans ban blev startet. Slap bannede dermed hele vores hold da vi ikke ønskede at kicke Marco, som de sagde vi skulle.

Marco sagde med det samme da han joinede klanen, at han altså havde cheatet i 1.6, og det var også derfor, at jeg ikke har noget problem med at tilgive ham. Han ville tydeligvis bevise, at han ikke er en cheater. At han er dygtig og havde niveauet.
Udover det sys jeg det er meget sjov, at marco var bannet til slks, men at hans computer ikke var, da rytme brugte den :DD

Spillere som derimod har cheatet i CSS, som er det spil vi lever og brænder for (lidt overdrevet måske), vil jeg ikke kunne tilgive. Om det er underligt ved jeg ikke, men det er nu den holdning jeg har.

Til VH star: Du nævnte, at du har cheatet en gang med nogle venner. Hvis det stod til slap, så skulle du også bannes, og du skal være glad for, at du ikke har nævnt det før slks, da det kunne være endt i ban til dig og dit team.

Må sige... Kan godt tilgive Herden et eller andet sted. Men jeg forstår bare ikke drengen kan være så dum, når han flere gange til selve lan'et fik fortalt at picmip 4 ikke var tilladt. Dog er jeg ikke i tvivl om, at Herden er en dygtig spiller med et godt aim. Men en ny pc bør vidst være det næste, du skal investere i.
www.barracudabar.dk
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 16:57
66
"Men en ny pc bør vidst være det næste, du skal investere i."

a HVAD! :D min celeron processor er da for vild sammen med mit gforce 3... nu må du lige tag og finde dig noget stort og fugtigt at slå dig i hovedet med den/det....

ZazuRexn | Sydhavsøerne
Fredag d. 21. april 2006, kl. 17:43
71
Herden har det mest lo2 aim ever :D
Det kan ikke være muligt at lave dgl headshots som han gør med den fps !
Du ved jeg ahder dig herden !
faaip de ZazuRexn
Wanna bang me ? [_] Nope [x] Yeah
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 19:15
78
:D:D:D
keleNt | withAttitude
Fredag d. 21. april 2006, kl. 17:41
69
Personligt mener jeg at folk som har cheater kan tilgives. men der er faktorer der skal opfyldes først ;)..

Og IMO mener jeg også at hvis en mand er taget for hax i 1.6 sagtens kan få en ny change i CSS, da jeg stadig mener det noget HELT andet i source. 1.6 og css er jo slet ikke det samme.. IGEN imo..

Og mener så også at hvis en mand siger til den nuværende clan og indrømmer at man har bevidst man godt vil starte forfra, eller blot fortsætte..

Og jeg mener så også 100% det er for plat af fx SLAP at man banner fx marco for hans bedrifter i 1.6 får 100år og en madpak siden, i og med han indrømmede fra starten.
Det ville så være noget andet hvis han kun kunne game online og så ikke på lan(hej timsen) så mener jeg ikke at man kan tilgive folk, når de har lan erfaring.

Jeg mener 112% at man kan tilgive ex cheaters hvis de både kan ONLINE og på LAN. men det jo plat hvis man bliver flamed om en fortid, og så stadig er nice online, men så også KAN DET SAMME PÅ LAN, og så blive udelukket fra fx SLAP. det et eller andet sted en smule tamt :S IMO..
Urtestuen
Fredag d. 21. april 2006, kl. 23:32
84
LOL ja ses på LAN :)
keleNt | withAttitude
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 15:25
89
med glæde ?, PUI smid mig fx ud 1måned før vi sku til battle IT, k på man så kan vise man kan på lan ?
Urtestuen
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 16:22
90
Ja, nu virkede det også lidt satset at tage dig med, og håbe på du også kunne på LAN, så var det mere sikkert og kicked dig fra PUI.x og tage BhatZ med istedet.

Udover dette havde/har vi streng politik omkring cheaters i PUI, fordi cerebrum var en stor del at anti-cheat communitiet, og defor kunne vi ikke "tåle" og blive omtalt som clanen med en cheater på deres 2nd hold !

og som du ved ja så tilgiver vi ikke cheaters, derfor du er Q banned på #PUI, og forbliver det.

keleNt | withAttitude
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 17:24
91
men derfor stolede i i stedet på pheak som vidste sig og haxe senere hen og intet ku på lan ?.. griner. tror ikke han er q banned på PUI.
Urtestuen
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 19:17
93
en 3ede plads (b-turneringen) til BIT#2 for et 2nd hold er det ikke en okey placering, jeg mener i var vores 2nd hold. personligt var jeg godt tilfreds med deres placering og efterfølgende en 4de plads til slks#6.

At Phreak skulle havde cheatet ved jeg intet om, ikke noget jeg har hørt om.

men kan da så godt se i bakspejlet at det var godt vi lukkede holdet hvis i stort set åbenbart alle sammen cheatede, suk
Redigeret: Lørdag d. 22. april 2006 - kl. 19:18
Timsen
Søndag d. 23. april 2006, kl. 09:25
101
Det ville så være noget andet hvis han kun kunne game online og så ikke på lan(hej timsen)

øøøøhhh PAS.... Så vidt jeg husker var der ikke andet en bøvl med min spand på Lan, hvis du hentyder til jeg spillede dårligt på lan.... Lidt frusterende at brænde et grafik kort af til 4000 ,- allerede inden man begynder på at spille, derefter format c: 8 gange inden man overhovedet kan få startet op igen... Nå man så endelig får gang i lortet, så ligger fps på ca. 1/3 af normalen.

Men hvis du mener jeg cheater kelent, så vil jeg da med glæde smide alle mine demo'er fra #SLKS9 op så du kan hente dem... Mener jeg har fra alle de kampe NMS spillede...

Men du råber da bare højt..

Synes da bestemt også jeg kunne være med til at spille, undtagen i de kampe der virkelig galdt, syens da bestemt jeg viste lidt modstand både mod Clan Dj, Og i ALLE de kampe vi havde mod [u] Men kan da self være det r mig der husker forkert, var jo lidt småstiv hele tiden :)

Men tag med til næste lan, og vis dine egne skillz når du sidder sammen med alle hovederne... Eller er det dig der er ONLINER????
Jaja Vi får Show :)
keleNt | withAttitude
Mandag d. 24. april 2006, kl. 10:16
104
Tager med glæde til lan og viser mine skillz..

Ved godt du brændte grafikkort af osv. Men folk snakkede bare meget inden lanet om dig, og så efter lanet endnu mere for du faldt drastisk i skillz os efter lanet ik kun til lanet. blot det jeg hentydet til ;)
genuz | parringsstav
Fredag d. 21. april 2006, kl. 18:17
72
Jeg vil have indført dødsstraf overfor cheaters her i Danmark. Intet mere - intet mindre.
ch0keyBabZ
Fredag d. 21. april 2006, kl. 19:00
75
Jeg vil hermed medele jeg er 100% har aldrig prøvet noget i den stil, hvad er det og hvorn gør man !

ch0key er 100 lan og ikk online kender ikk ordet cheat hvad er det fortæl mig det lige

og mig og steam er rigtig gode venner :D

er der nogen der synes dette lyder forkert så skriv endelig ;D har aldrig cheatet og min/e accounts er i good standin :D *HOST* *HOST* *HOST*
zLAM
Fredag d. 21. april 2006, kl. 19:05
76
lol

det er da ikke første april.....

og ja vi ved det alle... men kan lide dig aligevel
...
....
van_herden
Fredag d. 21. april 2006, kl. 19:07
77
hahaha.... dine hvad? 12 acounts...... men tror sku på dig når du siger du aldrig *HOST* aldrig *HOST* har cheatet i 1.6... lol omfg rofl
painkiller
Fredag d. 21. april 2006, kl. 19:36
79
haha:P
Ki mmx
//Heisel
Balder
Fredag d. 21. april 2006, kl. 20:54
81
hmm ja cheater skal tilgives på et eller andet tidspunkt men de skal fanme selv anerkende at de har snydt eller virker det ikke! Og det går lang tid før de blir tilgivet i min bog, hvis da nogen sinde, men det kommer an på om de anerkender at de har lavet noget lort!. Hvis ikke står de til en cowboy lusing i min bog ;D
qKe | über G33KZ
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 01:34
85
Jeg synes der er meget forskelligt cheat. Det herden, icq og de andre fra ag har gjort synes jeg er tilgiveligt. Det var jo ikke direkte hax. SLAP må selv bestemme hvad der skal ske med dem.

Personligt kender jeg en del på den danske css scene... folk som sidder på gaming.dk's vt, som jeg ved er tidl. haxors, både i css og også nogle i cs 1.6. Dette synes jeg er totalt utilgiveligt og de burde simpelthen fucke ad helvedes til.

At man lamer hax til venne-lan er ikke det samme som at spille kampe / seriøst med hax. Derfor er venne-lan-hax vel tilgiveligt? derimod kan seriøst hax i kampe etc. aldrig tilgves efter min mening.
Bellator: Fra newb til fnatic
Hvorfor whine og svine når man kan haxe og grine?
Urtestuen
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 13:21
88
Ja syntes også det er sørgeligt og se CSS hold tage imod velkendte cheaters med kys hånd, selv om de bliver advaret omkring deres nye members, som ikke bare har cheated for sjov, men også i officielle kampe.

Det er godt nok velkendte cs1.6 cheaters, men hvor meget forskel er der på cs og cs:s, i mine øjne er der ikke den store forskel, og de vil formetlig cheate når chance byder sig igen, da det jo er det de har ry for.

Som en så intilligent skriver, så kan de vise deres uskyld på LAN, hvis de nu skulle være gået hen og være clean i det "nye" spil. Men mistroen vil altid være der og det vil ødelægge spillet for deres modstandere så længe man skal spille imod dem online.

Snyd i et gaming community er roden til alt ondt, og det skaber alt for meget snak i krogene, når vi tager så blidt på det som nogle gør, vi/man burte nok se på erfaringen fra cs1.6 og fortsætte der fra, så vi ikek bliver en cheat inficeret game somcs1.6 var/er/har været.

Jeg personligt, kan ikke tilgive cheaters som gentagende gange har cheatet og blevet taget i det, hvor imod en som har "prøvet" det en gang og erkendt sine synder kan jeg til dels godt tilgive, hvis personen kan vise sin uskyld på topplan, som visse personer i cs1.6 også har (nævner ingen navne ;P )

menalt i alt så er cheat utilgiveligt, da det spilder vores andres tid, og ødelægger spiller for os andre som spiller clean og altid har spillet clean.
zefecion
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 21:36
94
snyd kan godt tilgives, men idioter der først benægter, og spiller videre med det.. så senere hen bliver busted, og de indrømmer tilsidst burde ikke få en ny chance. Men dem der gør det er vel selv ude om det, men der er da gamle cheaters fra 1.6 der har fået en ny chance herovre, så hvorfor ikke alle?
m00ncar go m00
nEGERHYL??????
Chucky
Lørdag d. 22. april 2006, kl. 21:55
95
Jge synes folk skulle komme over det. Hvordan I ser det er ikke mit problem.
Dem der hackede har i hvert fald min tilgivelse..

- Men jeg sætter grænsen ved LAN..
I'M RICK JAMES, BITCH !
Fighting for peace is like fucking for virginity ...

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:GO indlæg

Counter-Strike: Global Offensive Gammel CS:S ... (2)
Counter-Strike: Global Offensive UNGL Weekly cup #5 (5)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO gemmer ikke ... (8)
Counter-Strike: Global Offensive Decent spiller ... (1)
Counter-Strike: Global Offensive flest classic ... (24)
Counter-Strike: Global Offensive cajun overgiver ... (20)
Counter-Strike: Global Offensive WW| Pimp Giveaway ... (40)
Counter-Strike: Global Offensive Hvem er VAC? (233)
Counter-Strike: Global Offensive eSport event (20)
Counter-Strike: Global Offensive Oldschooler søger ... (28)
Counter-Strike: Global Offensive LAN cast feedback (102)
Counter-Strike: Global Offensive vgc 2on2 turnering ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Tab ud crash! (4)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamteam - Fnatic ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Den nye season (9)
Counter-Strike: Global Offensive Kan ikke crosshair ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Fps Drop! -.- (9)
Counter-Strike: Global Offensive CSGO CFG Pakke (9)
Counter-Strike: Global Offensive esea keys? (7)
Counter-Strike: Global Offensive Mix til NPF ... (15)
Counter-Strike: Global Offensive ZYH's blog med ... (96)
Counter-Strike: Global Offensive Wantz cfg CS:GO (6)
Counter-Strike: Global Offensive Hold søger ... (101)
Counter-Strike: Global Offensive Wtf??? (1)
Counter-Strike: Global Offensive blue Infinite - ... (18)

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Hansen med y - ... (38)
Counter-Strike: Source CSS Skal ... (6)
Counter-Strike: Source Smofly's nye ... (5)
Counter-Strike: Source eSport ... (9)
Counter-Strike: Source Clanwar plugin (5)
Counter-Strike: Source Hjælp lige takker (2)
Counter-Strike: Source Kender i nogle mix ... (0)
Counter-Strike: Source Tuneringer CS:S (5)
Steam Steam ... (2)
Counter-Strike: Source søger 2 til css ... (2)

Seneste NON-GAME indlæg

PC Relateret Gammel mac update! (7)
Offtopic Handi Jørgen - et ... (6)
Køb og Salg S: Razerlageret ;-) (12)
Køb og Salg S: PC sælges i ... (11)
PC Relateret Bærbar til ca ... (2)
Køb og Salg S: Oprydningssalg (28)
Køb og Salg S: Gaming Gear (6)
Offtopic God skriver? (10)
Køb og Salg Surround Sound.. ... (5)
Køb og Salg S: Diverse ... (16)

RTS Games

League of Legends Søger ADC til ... (18)
League of Legends Danske league hold? (13)
League of Legends LørdagLoL Cup // ... (6)
League of Legends acM Søger team (15)
League of Legends Team søger 2 ... (0)
League of Legends Support søger team (4)
League of Legends Kan man stadig ... (2)
League of Legends Smurf søger andre ... (5)
League of Legends Søger Duo Q (plat) (0)
League of Legends Top/Adc søger hold (1)

FPS Games

Counter-Strike 1.6 NY SERVER: Myretuen (0)
N/A Startet på ... (3)
Counter-Strike 1.6 Cs 1.6 starter i ... (2)
Battlefield Kan ikke logge på ... (2)
Battlefield players til team? (0)
Battlefield Tekniske problemer (3)
Battlefield MTW serveren er ... (1)
Counter-Strike 1.6 (cs) counter ... (2)
N/A Real Zone Gaming ... (0)
Counter-Strike 1.6 Cs Servere 1.6 (15)

Spilkonsoller

Playstation Ultimate Team (1)
Xbox Hjælp en noob! (29)
Playstation Mangler klan i ... (4)
Playstation spillere søges!!! (0)
Playstation Black Ops 2: ... (0)
Playstation League play (0)
Playstation TeamFlear - Søger ... (6)
Playstation Mangler en spiller ... (2)
Andre spilkonsoller Overvejer SNES ... (23)
Playstation Call of Duty Blops ... (2)

Reklamer

© COMWAYS 2006-2013 - Regler | Advisering | Jobs RSS Feeds