Dette er en historie/blog(kald det hvad i vil) fra WHYKINGZ deltagelse ved HKLan #5 – alt dette skrives, for jer der ikke var deltagende ved HKLan i denne omgang, og gerne vil have en indblik i hvordan, det egentlig var gået for Team WHYKINGZ. :-)
Mit navn er Søren Christensen, men er nok bedre kendt på gaming scene som Highfield. Jeg har længe haft drømme om, at opnå mine mål i counter-strike – mit mål har været, at blande mig i den bedre ende af den danske scene, både online og offline. Den seneste tid, helt præcist siden Gaming4Life, har jeg spillet for holdet WHYKINGZ. Det daværende WHYKINGZ formåede, at lave nogle fede resultater ved Gaming4Life, og allerede før lanet, havde jeg ansøgt om at spille på holdet, dog uden held, eftersom at holdet ikke ønskede, at foretage ændringer lige op til LANet.
Efter jeg havde snakket med Dennis (red. xpLo) gennem hele G4L-LANet, aftalte vi, at stifte hold efter G4L. Eller at stifte hold? – det kan man ikke helt sige, eftersom holdet stadig går under navnet WHYKINGZ og bærer to af holdets grundstamme, Lasse og Dennis(red. Bashy og xpLo). Sammen fandt vi hurtigt ud af, at vi skulle have den kærer Rasmus(red. RASMUSKI) med. Dennis havde på daværende tidspunkt snakket længe med Rasmus, men da spillede han sammen med Crack Shots, og havde ikke den store lyst til at forlade dem. Men efter en uheldig episode, som jeg egentlig ønskes glemmes, røg han af holdet - og kom til os.
En eller to uger senere havde vi allerede kontakt til en forholdsvis kendt oldschool spiller, Anders(red. isk0ld) faldt hurtigt til på holdet. En ting vi på holdet går rigtig meget op i, er det sociale.
HKLan var vores første LAN under WHYKINGZ, trods vi spillede med stand-in i form af Cleas(red. kLass). Vi havde Cleas med eftersom, at Rasmus ikke havde mulighed for at deltage ved LANet, fordi han skulle på skiferie med familien. LANet for os som hold, var faktisk helt udmærket, vi formåede at overholde vores seed, som var vores egentlige mål. Vi havde selvfølgelig håbet på lidt mere, men vi havde trukket nogle forholdsvise gode modstander. Vi kom let gennem vores gruppespil, hvor vi vandt vores tre kampe forholdsvis stort – så vi kom i A, som nummer ét. Og skulle møde En El Fuego, som også var en forholdsvis let, men hyggelig kamp. Allerede i 2. runde i A turneringen skulle vi op mod Danmarks bedste mandskab, Epsilon. Det blev en svær kamp, og det vidste vi allerede fra start, men vi skulle heller ikke overvurdere dem. Vi formåede at få resultaterne 16-4 og 16-8 på tuscan og nuke. På en eller måde, var vi tilfredse med resultater – men vi måtte se os slået, vi mistede på ingen måder vores motivation, vi gik til lower bracket med hovedet højt. Næste kamp blev spillet mod 2k4 it’s legit og endte 16-1 til vores favør. Vores næste kamp var mod PrivatHost, som i forvejen var HN – eller det var Pimp :DD – eftersom de havde tabt deres tidligere kamp mod FoxProof. Kampen blev spillet, trods jeg selv failede for sygt, havde vi dog vores team carrier Lasse (red. Bashy), som havde 35-8 med kun én bombe på scoreboardet. Vi fik otte runder som CT, men ikke én eneste som T. Kampen ender 16-8 til PrivatHost, ellers en fantastiske kamp af vores kærer lille Lasse(red. Bashy). Kampens resultat kan jeg lidt tage på mine skuldere, eftersom at mine calls på T siden viste sig at være en fiasko, vi stod stort set altid tilbage i overtal, men deres retakes var for vanvittige.
Efter vores nederlag til PrivatHost måtte vi se os slået ud af turneringen, og vi havde desværre ikke mulighed for, at spille videre i ekstra turneringen, eftersom vi kom til 4. runde i A turneringen, og man kunne ikke komme i ekstra turneringen, hvis men var kommet længere end trejde runde - men vigtigst af alt, vi overholder vores seed og ender på 13-16, som også var vores mål.
Jeg vil gerne takke ALLE for et super fedt LAN, især de IRL mates der nu var der nede(I ved selv hvem I er) og kLass for at være en dejlig hjælpende stand-in <3. Der udover vil jeg også takke alle mine mates fra evt. tidligere LANs, men ikke mindste mine online mates. Nu glæder jeg mig bare til det næste LAN som pt. ser ud til at blive Copenhagen Games for vores vedkommende - dog er der stadig snak omkring TheBlast - men i hvert fald, vi ses til Copenhagen Games!
Tusind tak, fordi i tog jer tid til at læse min historie omkring LANet og mit holds opbyggelse osv. |
¨
btw. God blog/historie.