En liga de tilbyder i starten hvor man spiller 45 ligakampe (Tror jeg det er?) for at lære spillet af kende, få trænet lidt og lærer navnene at kende etc.
er lige kommet ud af practice league og regner med jeg ender i bronze men er da frisk på noget 2on2, 3on3, 4on4 har nogle mates der sikkert også er friske :)
hvis 1 cigaret tar 5 min. af dit liv hvad gør ...
Nico: Nu har jeg lagt mærke til det flere gange. ...
Jeg har haft spillet i godt og vel.... lang tid... men har aldrig fået taget mig sammen til at spille det. Spillet har så meget potentiale, men alligevel er jeg aldrig kommet i gang. Hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe mig i gang eller har det på samme måde som jeg, så fyr en besked af sted i indbakken (Jeg kan nemlig ikke liiiiige huske mit acc navn i scii)
spiller random i øjeblikket efter jeg er gået lidt død i terran (som jeg har spillet siden release), dog kun 4v4/3v3 da jeg føler det er sjovest med store engagements og konstant harrasment :D
ellers er jeg i master i 4v4 random og lamer ellers en masse custom 4v4 som alle racer
vil i have tips eller lame noget 4v4 custom/(practice) så add COOLER.109
sæson 5 startede 20 december 2011, og en sæson vare 2 måneder, hvor de sidste 2 uger er locked, så det kan godt passe med at du ikke kan komme videre pga det.
Efter sæsonen skal du så spille en kamp ( har jeg læst mig til, men tag det med et grant salt ) og du skulle gerne ende i den samme liga, hvor du så kan blive promoted efter. Men hvis du møder f.eks en master / diamond og spiller godt op imod ham, kan du være heldig at blive promoted.
systemet fungere ikke kun at du skal have højere points end en højere oppe, hvis "systemet" synes du har en god nok MMR ( match making rating, det er noget der er gemt som spillere ikke selv kan se ) vil den promote dig, dog uden for perioden hvor en sæson er låst. Men ja, tror da også du burde komme i diamond når sæson 6 starter.