Du skriver, som de fleste ved. Så er det da bedre at skrive mine mates ved. Hvis alle de kommentare om hvem du er, hvis det bare er ironi, hvorfor forklare du så? :D.
Hvis du bare vidste hvem jeg er & hvad jeg har hjulpet folk med, så tror jeg ikke du skal udtale dig om troll osv.
60% herinde ved hvad jeg skal & hvad jeg laver, da de fleste herinde har spurgt om hjælp. Måske har jeg ikke givet den bedste hjælp pga tidsmangel osv, men har sgu hjulpet dem med de vigtigeste ting.
Så det med arrogance, lig det på hylden og så nyd at nogen gider at bruge sin tid på at hjælpe ses champ.
Du er da den største træningstroll der kan gå på to ben, eller nej vent - du er bare ligesom alle de andre fjolser der udråber sig selv til træningsguruer.
Desuden skulle du måske lige skrue lidt ned for charmen, med dine postulater om 60% ved hvad du skal og ikke skal. Den holder jo ikke, fjols.
Jamen bare at dit ene argument skal være "fortæl mig hvorfor jeg har sådan en sindssyg krop hvis jeg ikke havde forstand på det"
Nu er det jo ikke fordi det du har opnået på nogen måde er sindssygt, og desuden så kan man sagtens blive stor og flot bare uden den store viden, men bare det basale. Ligeledes den anden vej rundt.
Ved ikke om du ikke forstod essensen i det jeg skrev før, men nu er det jo ikke sådan at jeg behøver at være større eller have opnået noget vildere end dig, for at påpege at det ikke er sindssygt det som du har opnået.
Gider sådan set heller ikke bruge min tid på en som mener han er guds gave til folket, og at han skal fortælle alle omkring sig hvor stor og flot han er. Det skulle ikke undre mig du også skrev når du lavede ny PR i bænk på din facebook. Anyways så ville jeg i hvert fald ikke lytte en til en mand som opfordrer andre som ikke ved så meget om kost og træning, til at spise sundt men stadig huske at spise usundt 1 gang om måneden for at kroppen skal vide hvad der er sundt og usundt. Fjols.
Din besked viser bare din viden omkring kost & hvordan kroppen optager mad & drikkelse
GG på at du har lige dummet dig SES .-)
Btw, jeg poster ikke mine PR på facebook eller fortæller ret meget, jeg ligger kun få billeder op af formen da jeg skal stille op til Male fitness model her den 19maj.
Jamen synes du ikke nærmere det er dig der skal forklare logikken i at man skal have usundt mad en gang om måneden for at kroppen skal kunne kende forskel på sundt og usundt...
Det er jo det dummeste jeg længe har læst fra en selvudnævnt træningsekspert. Omtrent lige så dumt som at påstå at man skal sparke sig selv over skinnebenet en gang om måneden for at kroppen skal kunne kende forskel på smerte og velvære.
Cheat meal er jo når man "snyder" sin kostplan men ikke for at fortælle kroppen hvad der er sundt og usundt men ene og alene fordi min har lyst til noget andet/eller mere mad, end ens kostplan ellers tillader. Hvis man fx har mega meget lyst til en pizza eller bare generelt har lyst til mega meget mad så kan man kalde det et cheat meal. Det har dog intet at gøre med at fortælle kroppen hvad der er sundt og usundt.
Jeg elsker den måde folk er i stand til at stirre sig blindt på nonsens for derefter at overbevise dem om at det er den rene sandhed. Uanset om du kalder det cheat meal eller hvad fanden du gør, så giver det absolut ingen mening at anbefale andre at spise usundt en gang om måneden for at kroppen skal kende forskel på sundt og usundt. Det er som jeg sagde før, samme logik som at sparke sig selv over skinnebenet en gang om måneden for fortælle kroppen forskellen på smerte og velvære.
http://www.youtube.com/watch?v=PgcXafoTtyA & du må også gerne lave et topics på de fleste forums angående træning.
Hvorfor tror du man køre on off perioder med kreatin & proteinpulver? :-)
Kroppen vænner sig jo til at leve sundt, så til sidst så får du ikke det samme ud af den kost fordi kroppen skal vide hvad der er det gode fedt og det dårlige fedt.
Cheatmeal er ikke kun et måltid du springer over.
+ du kan ikke sammenligne smerte og velvære, da det er noget helt andet.
Men jeg gider ikke at bruge min tid på en dreng som ikke har læst en skid eller studeret det, så vil du være sød at stoppe med at besvar mig i dette topic?
Man kører ikke on and off perioder med protein nu må du fandme holde op med alt dit nonsens pis. Sådan fungerer det bare ikke, det vil være det samme som at sige at i perioder skal man ikke spise ALT med protein i, da proteinpulver jo intet magisk er, men bare pulver med højt indtag af protein. Det meste udbredte proteinpulver er valle-protein, det er udvundet af mælk.
Det er rigtigt at man skal holde pause med kreatin, men det kan du ikke bare overføre til alle andre ting da tingene IKKE hænger sådan sammen, kæmpe fjols.
"Kroppen vænner sig jo til at leve sundt, så til sidst så får du ikke det samme ud af den kost fordi kroppen skal vide hvad der er det gode fedt og det dårlige fedt."
Altså hvad havde du tænkt dig skete efter 1 år udelukkende med sund mad, så begynder kroppen simpelthen ikke at kunne finde ud af at det er god fedt den får, pludselig tror den at det er dårligt fedt fordi den ikke har fået burger i lang tid, den begynder måske ovenikøbet at omdanne den gode fedt til dårligt i dit magiske univers? Jamen helt sikkert rekrut.
Og gider ikke bruge min tid på at høre en eller anden fitness model fortælle om hvordan kroppen fungerer, find noget sagligt i stedet for.
Det sgu bedre at have prøve at være så fuld, at du har knækket dig - der hjemme, før at du går ud og gør det med vennerne. Har du først prøvet det 1 gange (der hjemme) så kender du dine grænser.
Mener mere, det du nu "nok" kommer til at lave, når du har fået lidt for meget :) - vil hellere kende mit "limit", for så kommer jeg hverken fysisk eller psykist tilskade :D
True. Blev nær smadrede af 10 gutter på knallert fordi jeg spurgte om det var dem der var hardcore gangsters! "skal lige siges at de var hardcore gangsters"
Jeg startede hardcore ud som 12 årig. Første fest, efter 15 minutter sagde jeg Hej til hegnet.
Hvad lærte jeg af det? Intet overhoved intet. Jeg gjorde det op til flere gange efter. Fik er par blackouts osv. Nu sker det sjældent at jeg ryger i hegnet, men det er meget svært at kende sine grænser. Så jeg vil rådden dig til at gøre som jeg gør lige for tiden. Tag det rolig drik et par bajser lidt vodka/rom og et par shots. Når du kan mærke det snurre i skallen, stop. En time efter kan du hygge dig med et glas vin eller noget i den stil.
- man får meget mere ud af festen/selskabet hvis man kun er lettere beruset :) gl
Giver jo ikke mening? Kan du ikke bænkpresse fordi du har en knæskade? Kender mange der begynder at styrketræne fordi de får en skade i benet aldrig hørt om folk der stoppede med at styrke pga det.
Da jeg fik en knæ skade trænede jeg godt og vel en måned efter, men det føltes ikke rigtigt da jeg trænede meget ben. Så jeg valgte og stoppe hen til det var godt. :)
Well.. Plejer at have nogle spændende nytårsfortsæt, men i år springer jeg over. Ikke noget der fanger mig, og hvis motivationen ikke er i top, så går den sgu ikke :D
Finde mig et arbejde
Følge bedre med i gym, det ser lidt slidt ud..
Komme ordentligt igang med styrketræning, (komme over de 65 kg igen, dog ikke i fedt :D)
Kan ikke huske hvornår du sidst så mig, men jeg vejede omkring de 78 til TheBlast3, jeg er nede på de 60½ nu, men vil jo gerne op i vægt, skal have målt fedtprocent her en af dagene, den er max 10.
Jeg har ikke et specielt nytårsforsæt men en masse mål for 2012.
Den ene er at det er 2012 hvor jeg vil nå en bedre form og leve mere sundt. Jeg starter med 100 dage hvor jeg har fuld fokus på sund kost og træning her fra den 2/1. Jeg har allerede smidt en 14-16kg på sidste periode jeg kørte.
Så udover det så skal jeg igang med mine tattoverings projekter. :D Har et par vilde ideer der skal laves i 2012.
Til dem der går op i træning så er min del 3 af min "kom i form plan" dette ((og det skal siges at jeg træner crossfit 6 dage om ugen og ELSKER det :P )
Simons 200-300 dages trænings plan
Mål:
Komme ned på under 90kg
Stige mindst 15% i alle løft.
Ro 500m på under 1:28
Motivation:
Mere energi, større livsglæde, større styrke, større overskud, tøj passer bedre og se bedre ud.
Regler:
Ingen slik, kage, flødeboller, chokolade og chips
Der må syndes max 1x i alt
Ingen sodavand og kakao mælk
Minimal indtagelse af alkohol
der må max drikkes alkohol 3x i alt
der må ikke drikkes øl, kun skinny bitches
Mindst 8 timers søvn pr nat
Træning
træn mindst 5x om ugen
træn tungt og træn hårdt.
Kost
Ingen friture eller færdig produceret mad.
Ingen junkfood overhovedet
Prøve at køre rent økologisk
Drikke mindst 3 liter vand om dagen
Spise mindst 5 måltider om dagen
Hjemmelavet juice hver dag
Spise 2x2 fiskeolie og vitamin piller dagligt
Protein og kulhydrater efter hver træning
200g protein pr dag
5g kreatin hver dag
Skal i form til fodbold igen, satme været et skadesplaget år.