Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Counter-Strike: Source » Generelt

Debat låst

Organisation søger medarbejdere!

- Information omkring organisationen.
- Fremtiden i organisationen.
- De ledige stillinger
- Kontakt

Informationen omkring organisationen.
Xunrise.dk har været en typisk uarrangeret organisation i lang tid, det har været børn der har styret den osv. Den blev lukket i december 2010. I april måned 2011 begyndte jeg mere og mere at snakke med ejeren igen. Vi havde lært af vores fejl. Men vi gik alligevel på jagt efter opskriften på den velfungerende organisation. Vi snakkede med nogle store organisationer. I Juni måned 2011 havde vi fundet vores opskrift på den velfungerende organisation og vi valgte at starte Xunrise.dk op.
Lige pt. Er det officielt at vi har 2 CS:S hold og 1 MW2 hold. Vi vil ikke gå så dybt i detaljer omkring holdene, da stillingerne mest omhandler organisationen.

Fremtiden i organisationen.
Fremtiden ser meget lys ud i organisationen. Vi stræber selvfølgelig efter at give vores hold de bedste vilkår og faciliteter. Vi vil rigtig gerne være en professionel organisation, men vi kan se at der ligger meget arbejde i organisationen, før det kommer på tale.

De ledige stillinger.
Første stilling: Webmaster.
Personen der søger efter denne stilling, regner vi med er +16. Det vil være et + hvis han har nogle grafiske evner, da han kommer til at sætte banner, logo osv. op. Han skal have kendskab til HTML og skal kunne styre en hjemmeside der er sat op i WEBspell.
Vi købte nyt design for et stykke tid siden og fandt derefter en programmør. Mens projektet var i gang, fandt vi ud af at det var det gamle Fragseasons design, jeg kontaktede designeren igen. Han fortalt han ikke havde lavet en bindende aftale med Fragseaon, om at han ikke måtte sælge det til andre. Vi kunne ikke nå at annullere projektet med programmøren. Vi har sammen med vores kasserer regnet ud at pengene ikke er der til et nyt webdesign og vi vælger derfor at tage dette design. Hvis vi skulle købe nyt design ville der ikke være særlig mange penge til at støtte vores hold, og vi prøver altid at støtte vores hold så godt som muligt.

Anden stilling: Serveransvarlig.
Vi har lavet en stor sponsoraftale med XGamers (til admin: Jeg skriver ikke deres hjemmeside ned, så jeg reklamere ikke for det, har snakket med en fra GDK crew.) Vi har derfor fået en 32 slots DM server og vi søger en til at vedligeholde denne server. Personen der søger denne stilling, regner vi også med er +16. Han skal være en knægt der har erfaring med servere og som der kan trylle med kontrolpanelet. Vi regner med at den server ansvarlige skal kunne tage beslutninger selv og ikke behøver at spørge os omkring hvad vi vil have ham til. Det lille ”Crew” omkring DM serveren skal kunne køre selvstændigt og vi vil ikke have for meget bøvl med dette projekt.

Tredje stilling: Server admins.
Vi søger som sagt server admins til vores DM server. Personerne der skal have denne stilling, skal kunne have et godt samarbejde med den serveransvarlige. Der er et krav der lyder på at man skal have tidligere erfaringer fra andre server, som man har været admins på eller evt. ejet.

Det var de forskellige stillinger der søges i organisationen, Xunrise.dk.
Tak for opmærksomheden og god jul!
Kontakt:
Emil Terkelsen
Status: Praktisk Manager
Steam: virup10
Email: Emil-mt@hotmail.dk

Eller:

Lucas Christensen
Status: Ejer
Steam: unficyp
Email: Lucasskytte@xunrise.dk
Flere |
Arize Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:01
Gaming.dk

Arize
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:02
1
Tager lige den første til evt. opdateringer.

EDIT: Fjerde stilling: Skribent

Personen der søger denne stilling skal have en god sprogforståelse for det danske sprog. Grammatikken skal være i orden. Personen skal vide noget omkring source scenen. Du skal brænde for dit arbejde, og skal kunne skrive nyheder flere gange om ugen.

Lad vær med at køre den diskussion længere ud, vi søger et par friske medarbejdere længere er den ikke.

Btw webmaster stillingen er væk!

Admin vil du lukke dette topic?
Så laver jeg et nyt topic. Diskussionen er kørt for langt ud, gider ikke mere og forstår ikke hvorfor folk er sure på Xunrise? oO
Redigeret: Lørdag d. 17. december 2011 - kl. 13:48
Gaming.dk
reDa | NovoGaming
Søndag d. 18. december 2011, kl. 15:35
84
Topic låses efter eget ønske.
Community Manager hos Gaming.dk
farrel
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:03
2
Er der løn? Kan jeg godt overtales hvis der er..
pr1se
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:10
3
Haha xD
qwx |
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:40
4
GL :D
Flinke Gutter
Olesen Management
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:47
5
Ingen skribent stillinger :-( Fml!
Redigeret: Torsdag d. 15. december 2011 - kl. 18:48
Min Twitter:
Twitter.com/Olesen1000
Arize
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 18:48
6
Det er netop den stilling jeg har glemt :/ Den er søger vi nemlig også!

EDIT: Tjek #1
Redigeret: Torsdag d. 15. december 2011 - kl. 19:23
Gaming.dk
quiZ | CPH Wolves
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 19:36
7
Addet.
Journalist
@ Anexis eSports
HighfielderN
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 20:15
8
Har først lige opdaget dette topic. Designet må jeg bede jer slette med det samme, da det er mit. Jeg har købt det af bose, hvormed jeg har købt rettighederne. Jeg synes det er direkte latterligt, og i ved at i er fucking på røven ved at i gør det.

Men som sagt, slet designet med det samme.
Since 2006\'
quiZ | CPH Wolves
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 20:30
10
"Han fortalt han ikke havde lavet en bindende aftale med Fragseaon, om at han ikke måtte sælge det til andre.."
- Så må du jo tage den med Bose.
Journalist
@ Anexis eSports
HighfielderN
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 20:33
11
Lige nu tager jeg den med ejer af Sunrise. Derud over, vil jeg meget gerne holde ALLE andre ude af denne diskussion.
Since 2006\'
quiZ | CPH Wolves
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 20:35
12
Stadigvæk mate.

De kontaktede Bose, Bose SOLGTE "jeres" design - igen igen.
Ser ikke rigtig hvad Xunrise har gjort galt.
Hvis Bose siger at han ikke har lavet en bindende kontrakt med jer omkring salg af designet, så ville jeg da også have købt det. Det er da ikke deres skyld ?
Journalist
@ Anexis eSports
Arize
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 20:56
13
Som quiZ skriver står der at Bose ikke har lavet en bindende aftale. Hvis du virkelig er så meget i mod dette, så lær af dine fejl og husk at lav en bindende aftale med designeren næste gang! Du får intet ud af at rage så meget :)
Gaming.dk
HighfielderN
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 21:17
15
Hvis ikke JEG har retten på MIT design, kan JEG vel også sælge det?
Since 2006\'
LynGe | CS:GO
Fredag d. 16. december 2011, kl. 09:02
23
Ikke for at være flabet mate :D

men ja, så længe det ikke er copyrighted eller lign. så kan alle sælge det videre.
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
mrKaynex
Fredag d. 16. december 2011, kl. 13:34
30
Øh?

Hvis ikke bose har solgt rettighederne sammen med designet, så har bose stadig rettighederne, og dermed også copyright (sjovt nok).

Altså, KUN bose kan sælge designet videre - IKKE "alle andre".
LynGe | CS:GO
Fredag d. 16. december 2011, kl. 13:41
32
Ro på, ingen grund til den flabede attitude.

Jeg fik formuleret mig forkert, ja.
Det er selvfølgelig kun BOSE der kan sælge det..
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
mrKaynex
Fredag d. 16. december 2011, kl. 14:31
33
Det var ikke ment som værende flabet. Beklager hvis ordlyden var sådan :)
casual
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 21:15
14
Slæb Bose med i retten, ikke Xunrise. Det er under ingen omstændigheder deres fejl.

Ydermere har du vel en bindende kontrakt/kvittering der giver dig retten til designet, og ikke bare en mundlig aftale?
http://apecho.com - vCard of a soul-less ginger
Bose
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 21:31
16
Problemet er bare at alt der foregår er sort. Det er nok problemet. :-p
Og problemet er at alt det jeg laver, er muligt at købe for alle der er villige til det. Det har jeg også underrettet Highfield om. Det benægter han så bare nu. Trist.
Redigeret: Torsdag d. 15. december 2011 - kl. 21:32
mrKaynex
Fredag d. 16. december 2011, kl. 13:37
31
Hvis man nu skal snakke helt teknisk, så er det kun dig der gør det sort. Det er DIN opgave at opgive moms, skat, blablbla.

De kan sagtens rive dig i retten, hvis de ville det - at du så laver det sort, som alle andre, er jo dit problem :P
Warmaker | HT
Fredag d. 16. december 2011, kl. 15:28
35
Hvis det er over 50000? Så vidt jeg er indforstået+:P
Herlev-Tigers.dk
Clanbase.com
mrKaynex
Fredag d. 16. december 2011, kl. 16:15
37
Nåja, selvfølgelig - moms'en behøver man kun hvis man er registreret.
Bose
Fredag d. 16. december 2011, kl. 15:50
36
Ikke hvis det er købt for 400 dask :D:D
mrKaynex
Fredag d. 16. december 2011, kl. 16:15
38
Om det så var for én krone, er det jo stadig din pligt at oplyse det på din selvangivelse.. Hvis det er rigtigt ;o)
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 17:56
43
Sjovt, at både Arize og hightfield sagde de gav 1000 kroner for det lige da det blev købt?
- Foruden det, skal du betale skat af disse penge. Har du overhovedet købt photoshop?

De kan sagtens slæbe dig i retten :-)
Bose
Fredag d. 16. december 2011, kl. 18:22
48
1. Ja jeg har købt photoshop ;-) Du må gerne se min licens.
2. Det er så godt nok en hvid løgn de har fyret af der.
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 18:25
50
screenshot af licens, ty.
Ciararo | LANGUYS
Fredag d. 16. december 2011, kl. 19:13
51
http://peecee.dk/upload/view/341399/full
Jeeeeeg har ikkke lavet peeeeenge
Jeg har laavet damer! Jeg har lavet 2.
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 20:39
52
Hvad satan rager det dig? Undskyld mit sprog...
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 20:39
53
Hvad rager det dig, at det rager mig? Undskyld mit sprog...
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 21:19
54
Kæft hvor er du da dum at høre på.

Hvad rager det dig om Malthe har licens? Det kan du da være fuldkommen ligeglad med.
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 21:25
55
Nej, det kan jeg ikke. Han har røvrendt flere personer ved, at sælge det samme design til x antal personer - selvom han har lavet en mundtlig aftale omkring, at han ikke solgte det videre.

Hvis han ikke har købt det - vil de sagtens kunne hive ham i retten.
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 21:32
56
Synes lige du skal læse indlæg #16.

Du kan da ikke rigtig være bekendt at gå ind i diskussionen med den attitude. Du har vel kun hørt fra Highfield, og derfor er på hans side fra begyndelsen. Hvad hvis han har stukket dig en løgn for at sende lorten hen på Malthe?

Og hvad har licens lige med sagen at gøre? Så fordi du "tror", at Bose har røvrendt Arize og Highfield, skal han bare ned med nakken på den ene eller anden måde? Om han har købt licens eller ej, kommer ikke dig ved.
www.frederikwendelbo.com
Ciararo | LANGUYS
Fredag d. 16. december 2011, kl. 21:58
57
Hvad nu hvis Bose har stukket til en lort, så den fløj over på Highfield?
Kan du bevise at Bose taler sandt?
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 22:26
59
Overhovedet ikke - jeg er neutral i denne her diskussion.

Det irriterer mig bare gevaldigt, at Matthew altid skal være så stor på nettet og går ind i diskussionen det mål at få Bose ned med nakken. Aner ikke om det kan være fordi han mener, at Bose er en konkurrent indenfor det grafiske, og det vil gavne Matthew. Hvis det er så langt ude, er Matthew virkelig en idiot uden lige, og jeg kan ikke rigtig se hvorfor Matthew skubber sådan til Bose, da han ikke har hørt andet om denne sag, end det som Highfield har fortalt.

Synes i det hele taget, at Matthew er en smule for smart på nettet.

EDIT: Små stavefejl :)
Redigeret: Fredag d. 16. december 2011 - kl. 22:26
www.frederikwendelbo.com
Ciararo | LANGUYS
Fredag d. 16. december 2011, kl. 22:30
60
Fair nok. :D

Det er std. for Matthew. Han er desuden kendt på peecee. BLABL :>
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 22:47
62
Er da fuldstændig ligeglad med sagen - virkelig.
Jeg har hørt fra 3 personer, at de har købt designet - på grundlag af, at de fik det "unikt", direkte sagt fra Malthe (red. Bose). At du så skal beskytte din mate, hvad skal jeg gøre? Christ.

Jeg har intet imod Malthe - og ser ham ikke som en konkurrent da det max er 15 procent af mine kunder som er indenfor eSport området - så ved ikke hvor den konklusion kommer fra.

Jeg vil gerne bede dig droppe med, at komme med flere svar som beskytter Malthe - hvad skal jeg bruge dem til? Jeg har hørt fra 3 kontra 1 (malthe) at de fik tilbudt et unikt design som så er solgt til 3 - istedet for 1, som aftalt - dette pisser mig godt og grundigt af.

At Malthe så skal sidde og trolle rundt i topic med latterlige svar og barnlige meddelser til folk - som faktisk kun gør hans sag værre - fik mig hen til det punkt jeg er på nu.

Konklusion? - Malthe er ikke hver, at spilde hverken sine penge, eller tid på hvis han ikke engang kan holde en simpel mundlig aftale fordi han lige vil have 800 - 900 kroner mere ned i lommen.

/out
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:04
63
Hvor i al verden skriver jeg, at jeg beskytter Malthe? Jeg er ikke hans mate, og ved knap nok hvem han er. Jeg synes bare du er lige lovlig offensiv, og da du ikke har nogle troværdige kilder, kan du ikke tillade dig at gå sådan til ham.

Jeg ved godt, at Malthe opfører sig meget umodent i dette topic, men det betyder ikke, at du skal synke ned på hans niveau - eller derimod lavere. Jeg synes derudover, at det er lidt ironisk at du siger, at Malthe troller rundt i topic'et med latterlige svar og barnlige beskeder, da du selv er den største troll på Gaming.dk for tiden.

Hvem er disse 3 personer? Du har hørt det fra Highfield og hvem mere? Arize er som sagt Malthe's irl mate og derfor har Malthe garanteret givet ham designet for at hjælpe Arize's organisation, "Xunrise".

Jeg må ærligt indrømme, - uden at holde med Malthe! - at jeg kan have en fornemmelse om, at Highfield godt kan være lidt sur på sig selv over, at han ikke har lavet en bindende aftale og derfor siger, at han i virkeligheden har lavet en aftale.

Dette er dog kun en tanke, da jeg ikke har sat mig rigtig ind i sagen. Det jeg ville med mit første indlæg i denne tråd var sådan set bare at fortælle dig, at du skal holde dig lidt mere neutralt og høre hvad de indblandede har at sige om sagen.
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:10
64
Arize skrev til mig på steam at han havde betalt 1000 kroner for designet og derfor ikke ville betale mere end 400 kroner for opkodning af designet. :))
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:26
65
Det er meget muligt, at han har betalt for designet - det er jeg bare ikke så sikker på. Men som sagt, kan det sagtens være, at Highfield har stukket dig en lille løgn mht. den bindende aftale.

Han har vel ikke nogle beviser for det, og Malthe siger de ikke har har en bindende aftale.
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:32
66
Hvis ikke malthe løj om aftalen hvorfor så lyve om prisen? Arize og Highfield har begge sagt de gav 1000 kroner for designet.
w9ndel | Ã…rhus
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:58
69
Highfield gav garanteret 1000 kr. for designet, jeg er nu bare mere i tvivl om hvad Arize gav for det. Det virker lidt usandsynligt, at en dreng i 8. klasse sælger et design til sin ven til 1000 kr.
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 00:08
70
Hvorfor så sige det var det han gav? ...
w9ndel | Ã…rhus
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 00:44
72
Har fået af vide, at han ikke har sagt noget om 1000 kr. til dig.
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 00:45
74
Når okay - jeg ville også lyve om det, kan jeg godt se. Kontaktede ham vedr. kodning og han sagde han gav 1 tusinde kroner for det og derfor kun ville give 400 for kodning. Jeg takkede nej.
w9ndel | Ã…rhus
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 01:12
75
"Har aldrig snakket med ham? oO"
- Citat Arize.
www.frederikwendelbo.com
Matthew | EA
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 01:37
77
Rofl - Okay. Jeg er sådan set også ligeglad. Han slettede mig efter jeg sagde, at designet var solgt til 2 andre end ham :P
BugBugBugge | VEJLE
Søndag d. 18. december 2011, kl. 04:49
83
Retten? hvadehhhhh.. Internetretten?
gtfo my way
gtfo my way
Spies
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 00:41
71
hvad rager det dig, at det rager ham? og ja det rager sgu ikke mig en skid! undskyld mit sprog :D

(synes din comment var for nice)
Matthew | EA
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 00:44
73
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
cpx- |
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 02:09
78
WHO cares imbecil.. Om han har en licens eller ej er pisse ligegyldigt da antipiratgruppen ikke går efter de små fisk.. Derudover 600 eller 2000 kr er et så lille beløb skat ikke ville opdage alligevel, og jeg gætter på at bose har en indkomst på under 40k pr år hvilket vil sige han snyder for 8%.. Så nej ingen kan hive ingen i retten uintelligente skvat. Ps den var til kaynex.
Redigeret: Lørdag d. 17. december 2011 - kl. 02:10
Matthew | EA
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 02:29
79
Tror du ikke jeg kender den danske lovgivning - for ikke, at tale om SKAT's punkter? Jo det gør jeg "imbecile skvat" - see what i did there?

Hvis hans produkt (Photoshop CS5) ikke er købt - og derfor ikke er lovligt - og han bruger det til kommercielle ting - deraf også salg til privatkunder - er det ulovligt.

EOD - magter ikke debattere bare for, at debattere. Det for langt ude, srsly.
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 01:12
76
der skal stadig opgives en regning, ellers er der jo ingen beviser :D og hvem gider egentlig bruge tid i retten pga. sådan noget her?
Drumz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 06:19
18
Du har ikke Copyright på det :))
Så længe du ingen regning eller et belæg har for at du har eneret til hele designet som normalt koster 400-500 Euro.
Haters make me famous
I love all my haters
Streit
Fredag d. 16. december 2011, kl. 11:25
27
Hahaha hvem har lige fusket dig? Det koster sgu ikke 400-500 euro for at få eneret til et design. Det skal bare aftales med designer og evt udarbejdes en kontrakt. :P
Aint that just great?
Drumz
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 13:07
81
Det kommer vel an på hvem du har til at designe ;-)
Haters make me famous
I love all my haters
Streit
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 16:37
82
Så koster det heller ikke 400-500 euro, fordi du kender en som forlanger det for at underskrive en kontrakt.

Det skal bare forlægge en kontrakt på at designet er solgt til kunden og derved har han ejerskabet af designet. Der ka' så komme under punkter i kontrakten, såsom at designer må bruge materialet til fremvisning (Showreel eller lignende). Men en kontrakt koster ikke 400 euro at lave medmindre du vælger at skrive den på guldpapir.
Aint that just great?
SanderseN | KnightS*
Fredag d. 16. december 2011, kl. 08:52
21
Du har jo ikke nogle juridiske rettigheder til det design?! Hvis du ville have det skulle du have copyright til det eller en bindende kontrakt som forhindrer bose i at sælge det.

Jeg kan godt se hvor nedern det er for dig, men at lade det gå ud over xunrise er da for lamt, de har absolut ikke lavet noget fejl her. Det er en sag mellem dig og bose, som sidstnævnte har vundet ;)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
ROLF ER REN
Bose
Fredag d. 16. december 2011, kl. 11:10
26
jeg er en troll
Redigeret: Fredag d. 16. december 2011 - kl. 11:19
qwx |
Torsdag d. 15. december 2011, kl. 20:22
9
højfyr du har vist noget på Toppen måske en Diller i hatten :D
Clante
Fredag d. 16. december 2011, kl. 03:20
17
Held og lykke! Endelig noget som kunne være en konkurent i fremtiden org mæssigt! Glæder mig til at se jeres udvikling ;)
farrel
Fredag d. 16. december 2011, kl. 12:00
29
Held og lykke! Endelig noget som kunne være en konkurent i fremtiden org mæssigt! Glæder mig til at se jeres udvikling ;)
Clante
Fredag d. 16. december 2011, kl. 15:25
34
Flaaaaab :p ...
farrel
Lørdag d. 17. december 2011, kl. 11:46
80
Haha :D
Arize
Fredag d. 16. december 2011, kl. 07:50
19
EDIT: Tænkte over denne kommentar jeg postede. Det må du undskylde Highfield. Havde ikke regnet med at køb af et design ville blive til så store problemer, søgte som sagt bare nogle medarbejdere :)
Redigeret: Fredag d. 16. december 2011 - kl. 11:50
Gaming.dk
jokketheg
Fredag d. 16. december 2011, kl. 08:44
20
Drenge nu synes jeg lige i skal slappe lidt af og få snakket det her ud i stedet for i langer dårlige kommentarer ud efter hinanden.
Why do they call it Endless rage when
Its not.. Endless :( ?
SanderseN | KnightS*
Fredag d. 16. december 2011, kl. 08:55
22
Synes du ikke det er lidt dumt at poste det her :)? Det virker for mig også lidt umodent.
At beskeden så er helt til grin og burde give et ban fra gaming.dk, da jeg formoder det er deres site truslen er skrevet over.
ROLF ER REN
JLK | CPH Wolves
Fredag d. 16. december 2011, kl. 09:21
24
Med mindre dronningen sidder på højre side af ham, så er det næppe det han hentyder til :)
www.fb.com/copenhagenwolves
www.copenhagenwolves.com
Clante
Fredag d. 16. december 2011, kl. 11:45
28
Stupid move... Du synkede lige ned på hans niveau, der mistede jeg godt nok respekten for dig.
Bose
Fredag d. 16. december 2011, kl. 11:09
25
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
hWkzz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 16:19
39
Hvor gammel er du?
FARVEL KÆLLINGER
http://www.youtube.com/watch?v=4vzdaCXNv8w
Bose
Fredag d. 16. december 2011, kl. 16:36
40
gammel nok til at troll
hWkzz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 17:39
41
Det hedder "Ung nok til at troll".
FARVEL KÆLLINGER
maniac | knowme
Fredag d. 16. december 2011, kl. 17:48
42
hWkzz 1 - 0 Bose
Que escribo todo lo que he aprendido
Hader arrogante franskmænd!
SanderseN | KnightS*
Fredag d. 16. december 2011, kl. 17:57
44
maniac is back :D
ROLF ER REN
maniac | knowme
Fredag d. 16. december 2011, kl. 17:59
45
Også i fuld flor !
Que escribo todo lo que he aprendido
Hader arrogante franskmænd!
hWkzz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 18:15
46
=D
FARVEL KÆLLINGER
Bose
Fredag d. 16. december 2011, kl. 18:21
47
av, mate, av.
hWkzz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 18:22
49
GL med at finde en virksomhed du kan arbejde fast for. Fnis.
FARVEL KÆLLINGER
Ciararo | LANGUYS
Fredag d. 16. december 2011, kl. 22:00
58
Hvorfor skulle han have problemer med det?
hWkzz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 22:34
61
Fordi du hedder Pal. BUM!
FARVEL KÆLLINGER
zahiiR |
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:37
67
I dét mindste snyder han ikke, forstår ikke hvorfor du er høj i hatten.
CHELSEA F.C.
CHAMPIONS OF EUROPE 12/13
hWkzz
Fredag d. 16. december 2011, kl. 23:44
68
1 punkt. Jeg snyder ikke.
2 punk. Jeg er ikke høj i hatten, jeg er irriteret på bose. Derfor ;-)
FARVEL KÆLLINGER

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:GO indlæg

Counter-Strike: Global Offensive WW| Pimp Giveaway ... (38)
Counter-Strike: Global Offensive Tab ud crash! (4)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamteam - Fnatic ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO gemmer ikke ... (3)
Counter-Strike: Global Offensive LAN cast feedback (82)
Counter-Strike: Global Offensive Hvem er VAC? (207)
Counter-Strike: Global Offensive vgc 2on2 turnering ... (7)
Counter-Strike: Global Offensive Den nye season (9)
Counter-Strike: Global Offensive Kan ikke crosshair ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Fps Drop! -.- (9)
Counter-Strike: Global Offensive cajun overgiver ... (16)
Counter-Strike: Global Offensive CSGO CFG Pakke (9)
Counter-Strike: Global Offensive esea keys? (7)
Counter-Strike: Global Offensive Mix til NPF ... (15)
Counter-Strike: Global Offensive eSport event (17)
Counter-Strike: Global Offensive Oldschooler søger ... (25)
Counter-Strike: Global Offensive ZYH's blog med ... (96)
Counter-Strike: Global Offensive Wantz cfg CS:GO (6)
Counter-Strike: Global Offensive Hold søger ... (101)
Counter-Strike: Global Offensive Wtf??? (1)
Counter-Strike: Global Offensive blue Infinite - ... (18)
Counter-Strike: Global Offensive hjælp til navn i ... (41)
Counter-Strike: Global Offensive GUI til streaming (1)
Counter-Strike: Global Offensive Map cfg og workshop (0)
Counter-Strike: Global Offensive logomaker (13)

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Smofly's nye ... (2)
Counter-Strike: Source eSport ... (9)
Counter-Strike: Source Clanwar plugin (5)
Counter-Strike: Source Hjælp lige takker (2)
Counter-Strike: Source CSS Skal ... (5)
Counter-Strike: Source Kender i nogle mix ... (0)
Counter-Strike: Source Tuneringer CS:S (5)
Steam Steam ... (2)
Counter-Strike: Source Hansen med y - ... (37)
Counter-Strike: Source søger 2 til css ... (2)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic L. Rossander ... (33)
Offtopic Dupreeh vs LDLC ... (4)
Offtopic Hvad syntes i? (8)
Offtopic SÃ¥ er den HER! ... (28)
Offtopic Tastatur virker ... (1)
Køb og Salg S: Gaming Gear (1)
PC Relateret søger laptop (35)
Offtopic Age of Empires II ... (1)
Køb og Salg S: Diverse ... (12)
PC Relateret Cpu hjælp (1)

RTS Games

League of Legends Ny til LoL (6)
League of Legends Mangler en support (15)
League of Legends Hygge stream! (0)
League of Legends Fix til lol replay ... (5)
League of Legends acM Søger team (8)
League of Legends Søger spillere ... (9)
League of Legends Team søger top og ... (6)
League of Legends Mid laner søger ... (0)
League of Legends Loadgaming A - ... (0)
League of Legends 5v5 custom game - ... (0)

FPS Games

N/A Startet på ... (3)
Counter-Strike 1.6 Cs 1.6 starter i ... (2)
Battlefield Kan ikke logge på ... (2)
Battlefield players til team? (0)
Battlefield Tekniske problemer (3)
Battlefield MTW serveren er ... (1)
Counter-Strike 1.6 (cs) counter ... (2)
N/A Real Zone Gaming ... (0)
Counter-Strike 1.6 Cs Servere 1.6 (15)
Counter-Strike 1.6 Per søger 1.6 ... (6)

Spilkonsoller

Xbox Hjælp en noob! (28)
Playstation Mangler klan i ... (4)
Playstation spillere søges!!! (0)
Playstation Black Ops 2: ... (0)
Playstation League play (0)
Playstation TeamFlear - Søger ... (6)
Playstation Mangler en spiller ... (2)
Andre spilkonsoller Overvejer SNES ... (23)
Playstation Ultimate Team (0)
Playstation Call of Duty Blops ... (2)

Reklamer

© COMWAYS 2006-2013 - Regler | Advisering | Jobs RSS Feeds