- Information omkring organisationen.
- Fremtiden i organisationen.
- De ledige stillinger
- Kontakt
Informationen omkring organisationen.
Xunrise.dk har været en typisk uarrangeret organisation i lang tid, det har været børn der har styret den osv. Den blev lukket i december 2010. I april måned 2011 begyndte jeg mere og mere at snakke med ejeren igen. Vi havde lært af vores fejl. Men vi gik alligevel på jagt efter opskriften på den velfungerende organisation. Vi snakkede med nogle store organisationer. I Juni måned 2011 havde vi fundet vores opskrift på den velfungerende organisation og vi valgte at starte Xunrise.dk op.
Lige pt. Er det officielt at vi har 2 CS:S hold og 1 MW2 hold. Vi vil ikke gå så dybt i detaljer omkring holdene, da stillingerne mest omhandler organisationen.
Fremtiden i organisationen.
Fremtiden ser meget lys ud i organisationen. Vi stræber selvfølgelig efter at give vores hold de bedste vilkår og faciliteter. Vi vil rigtig gerne være en professionel organisation, men vi kan se at der ligger meget arbejde i organisationen, før det kommer på tale.
De ledige stillinger.
Første stilling: Webmaster.
Personen der søger efter denne stilling, regner vi med er +16. Det vil være et + hvis han har nogle grafiske evner, da han kommer til at sætte banner, logo osv. op. Han skal have kendskab til HTML og skal kunne styre en hjemmeside der er sat op i WEBspell.
Vi købte nyt design for et stykke tid siden og fandt derefter en programmør. Mens projektet var i gang, fandt vi ud af at det var det gamle Fragseasons design, jeg kontaktede designeren igen. Han fortalt han ikke havde lavet en bindende aftale med Fragseaon, om at han ikke måtte sælge det til andre. Vi kunne ikke nå at annullere projektet med programmøren. Vi har sammen med vores kasserer regnet ud at pengene ikke er der til et nyt webdesign og vi vælger derfor at tage dette design. Hvis vi skulle købe nyt design ville der ikke være særlig mange penge til at støtte vores hold, og vi prøver altid at støtte vores hold så godt som muligt.
Anden stilling: Serveransvarlig.
Vi har lavet en stor sponsoraftale med XGamers (til admin: Jeg skriver ikke deres hjemmeside ned, så jeg reklamere ikke for det, har snakket med en fra GDK crew.) Vi har derfor fået en 32 slots DM server og vi søger en til at vedligeholde denne server. Personen der søger denne stilling, regner vi også med er +16. Han skal være en knægt der har erfaring med servere og som der kan trylle med kontrolpanelet. Vi regner med at den server ansvarlige skal kunne tage beslutninger selv og ikke behøver at spørge os omkring hvad vi vil have ham til. Det lille ”Crew” omkring DM serveren skal kunne køre selvstændigt og vi vil ikke have for meget bøvl med dette projekt.
Tredje stilling: Server admins.
Vi søger som sagt server admins til vores DM server. Personerne der skal have denne stilling, skal kunne have et godt samarbejde med den serveransvarlige. Der er et krav der lyder på at man skal have tidligere erfaringer fra andre server, som man har været admins på eller evt. ejet.
Det var de forskellige stillinger der søges i organisationen, Xunrise.dk.
Tak for opmærksomheden og god jul!
Kontakt:
Emil Terkelsen
Status: Praktisk Manager
Steam: virup10
Email:
Emil-mt@hotmail.dk
Eller:
Lucas Christensen
Status: Ejer
Steam: unficyp
Email:
Lucasskytte@xunrise.dk
EDIT: Fjerde stilling: Skribent
Personen der søger denne stilling skal have en god sprogforståelse for det danske sprog. Grammatikken skal være i orden. Personen skal vide noget omkring source scenen. Du skal brænde for dit arbejde, og skal kunne skrive nyheder flere gange om ugen.
Lad vær med at køre den diskussion længere ud, vi søger et par friske medarbejdere længere er den ikke.
Btw webmaster stillingen er væk!
Admin vil du lukke dette topic?
Så laver jeg et nyt topic. Diskussionen er kørt for langt ud, gider ikke mere og forstår ikke hvorfor folk er sure på Xunrise? oO