Eller spil som en pro, hvor man lige har 1 på og det andet hænger om halsen som man snakker i.. så spiller man 1 million gange bedre ! det er fking awsum
Denne turnering, er undskyld sproget men lort.. Den er ikke specielt godt organiseret og PR omkring den er ringe og de forventer at man selv arrangere for meget. Så nu kom jeg af med alt det negative. Bortset fra det ufattelige at de intet hensyn har taget til internationale teams, Ærgerligt at de som argument for turneringen siger at de vil se om det kan betale sig at holde LoL turnering til Copenhagen Games, Copenhagen Games som vi kender som Danmark's største og bedste LAN, som vi danskere er stolte af, men de gider alligevel ikke tage sig den tid til at gøre turnering international venlig?
Jeg har snakket med en af de ansvarlige som sagde: "Alle hold er velkomne."
Hvor jeg dertil svarede at det så er mærkeligt at de så ikke tager hensyn at internationale hold,communities og spiller ikke kan tale dansk..
Har ikke fået svar endnu.
Tilgengæld er jeg ekstrem positiv over resten af turneringen, præmierne, det at de har taget initiativet og viser at danskerne også kan game LoL. Reglerne, er nogenlunde godt dækkende, og tilmeldingen forgår via. det altid godt danske eSportID.
Det kan godt være mig der ikke har forstået din tekst helt rigtigt.
Men nu skal vi huske, at dette kun er en turnering fra SLAP, for at teste dem selv. LoL er i stor fremgang, både i Danmark, men især i andre lande. Derfor tror jeg det er interessant for SLAP, at se hvor mange danske hold der er.
Hvis det nemlig ender med at blive en turnering de selv skal stå for, skal SLAP være sikker på at der er nogle hold at tiltrække, som skal "betale" for denne turnering. Copenhagen Games vil heller ikke kunne holde en CSS turnering, uden alle de små hold deltager til eventen.
Men som sagt, jeg ved meget lidt om dette, sådet kan sagens være at jeg er galt på den.
Hmm, de siger selv at det er en test turnering så de kan se om det er værd at lave LoL til Copenhagen Games. De laver kun instruktionerne på dansk, og det var derfor jeg spurgte hvorfor der ikke var taget hensyn til internationale hold, hvortil en ansvarlig skrev, at alle hold var velkomne. Som jeg også nævnte i mit tidligere indlæg.
Og hvis de "bare" vil se om de 'små' hold vil melde sig til hvorfor udvidere de så ikke bare horisonten og får meldt så mange hold som muligt til. Selvom det er en slap test turnering synes jeg godt de kunne havde givet den lidt mere tid og få pudset kanterne lidt ekstra i stedet for nogle smådumme fejl.
mehhh,, Gad squ godt have været med til Lan i Danmark, men der er vel ingen pointe i det for mig QQ,,, Altså det fedt nok at vinde et headset, men dem smider sponsorene jo i nakken af dig alligevel såh. MEHHHHHHHHHHHHHHHHH qq
Respekt ved at vinde en dansk only kind of turnering? Og som du siger hos "nogle" nok dem som ikke kan lide mig går jeg ud fra du mener. Well hvis de ikke kan lide mig har jeg ingen grund til at prøve på at få respekt hos dem pga. de kender mig ikke og har allerade valgt ikke at kunne lide mig. Hvad skulle det så betyde at vinde en dansk turnering? Burde squ da ikke betyde noget.
Han tager jo allerede til udenlandske LANs netop for at sætte DK på landkortet?
Hvad ville det hjælpe at have ham til et lan, ingen vil skrive om? ( I lol delen)
Det kunne jo netop gøre sådan at scenen herhjemme blev stærkere hvis de gode spillere kommer med, bliver de "mindre gode" teams nød til at oppe sig hvis de vil være med og derved kan vi måske skabe flere gode LoL hold på sigt.
DU kunne jo netop være en af dem som gad "ofre" lidt tid på det danske gaming miljø, og derved også med til at gøre det større og bedre.
Der kan ikke være tvivl om at du er en af DK's bedste League of Legends spillere, og derved også har noget at skulle sige, dog ville det klæde dig med lidt ydmyghed, og en lille nedtoning af den der arrogante attitude.
Du er nok en super fin fyr, når man lærer dig at kende, men udefra set ligner det at du er MEGET arrogant, og det er ærgeligt hvis det ikke forholder sig sådan.
Og hvis du ingen pointé har i at deltage i eventet i DK hvorfor så overhovedet skrive herinde?
Al respekt til dem som prøver at gøre noget for scenen, og selvfølgelig vil der da komme nogle fejl i den første turnering, men sådan er det, og det må folk jo bare tage med!
Fra en professionel synsvinkel har han (og andre pro spillere) jo fordel ved, at der netop ikke kommer flere og flere gode store hold på banen. Dette skaber en hårdere konkurrence for dem, hvilket kan vippe mestrene af pinden på længere sigt.
På den anden side kan det jo også skabe PR, og dermed større præmier og sponsorater.
"På den anden side kan det jo også skabe PR, og dermed større præmier og sponsorater."
Præcis min pointe +1!
"Fra en professionel synsvinkel har han (og andre pro spillere) jo fordel ved, at der netop ikke kommer flere og flere gode store hold på banen. Dette skaber en hårdere konkurrence for dem, hvilket kan vippe mestrene af pinden på længere sigt."
Hvis man ikke kan tåle konkurrence skal man ikke være "professionel".
Vil man være de/den bedste skal man også slå de bedste.
Og skulle de blive vippet af pinden, jamen så er de jo bare ikke bedre
Hvis jeg var professionel LoL-spiller, ville jeg da kun se det fede i at der kom flere og flere hold og derved også mere konkurrence, og ikke mindst en større chance for selv at blive bedre.
Vi kan alle være højhellige hjemme fra kontorstolen, men jeg har en bitter fornemmelse af, at det ændrer sig når du er i spotlyset. Du kan tage eksemplet med Jatt og Dignitas mht. WCG qual, hvor alle der var involveret blev enige om, at de ville have gjort det samme - nemlig at gøre det der var bedst for sig selv.
Jeg vil gerne deltage i lans i DK, men der er INGEN pointe i at man kun kan vinde headsets til et af verdens største spil? altså hvis der var nogle ordentlige præmier ville jeg self joine.
Kan godt forstå at præmien måske ikke er den vildeste for dig.
Men det er mere værdien i at du viser andre LoL-spillere at forbi man plejer at spille med om X $$$$$ så kan man også godt være med, selvom det ikke er de vildeste præmier, men derimod en hjælpende hånd til den danske scene.
Dog skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige om jeres kalender er fuldt booket på det tidspunkt, så er det jo en helt anden sag.
waste 3000kr. eller sådan noget for at tage til en turnering for at vinde et headset er imo ikke worth it... Forstår ikke hvorfor du synes det er en lad attitude.
Hvis du vil have at Danmark skal være med på eventsiden af LoL med de største teams deltagelse, er det der da noget nær en idiotisk udtagelse..
Edit: Kan godt se mig enig i at præmierne er i havnen når man tænker på at det er cph games der er tale om, men ikke at deltage når der endelig bliver arrangeret noget ville være at skyde sig selv og den danske LoL scene i foden.