Hej Mit navn er Andreas Yven Uldbjerg bedre kendt som andi2ninja.
Til dagligt spiller jeg counter i counter holdet 56N10E sammen med Bellator, Prewlocka og flash.
Som i kan læse nævner jeg kun 3 medspiller, som med mig giver 4 i alt. (god hovedregning andi!)
Alfa omega er at vi mangler en 5. mand! Vi har længe været på kig efter en, men uden held.
Da vi bygger vores hold på stabilitet og godt venskab, har vi ikke bare taget den første og den bedste.
Og nu hvor vi har været igennem friends og vores bekendskaber, har vi stadigvæk ikke fundet den rette, og vi er nu nået til sidste udvej, om at lave en ansøgning her på sitet.
Lidt om os:
Vi er 4 friske gutter i en alder mellem 19-25 år.
Vi har alle vores ambitioner om selvfølgelig at blive gode, men ser også realistisk på det, og ved godt at det ikke tager 2-3 måneder.
Som nævnt, bygger vi vores hold på godt venskab, og dermed et stabilt hold.
Vi deltager til så mange Lan events samt online som muligt, hvis selvfølgelig alle mand har råd, tid og lyst.
Vi har alle sammen en hverdag ved siden af nettet, og da vi har meget forskellige tider på hvornår folk kan spille, har vi ikke faste pracc dage, men derimod aftalt at holde "møde" søndag, for så at aftale næste uges pracc frem. (typisk er det 2-3 dage vi får aftalt)
Lige pt spiller vi gamingLiga 2. div som et mix hold, da vi ikke får praccet overhovedet, og spiller med standin
Lidt om forventningerne til dig:
Du skal være klar på at tage til events.
Du skal have en positiv indstilling til tingene.
Du skal have lyst til at spille seriøst counter.
Vi ser helst du har en smule erfaring. (været lan, spillet ofline turneringer og været på et seriøst hold før)
Og du skal selvfølgelig være moden og åben
Det var sådan set det!
Så skriv til mig her på sitet hvis det er noget der finder dig interresant.
Vi håber på at den rette spiller vi mangler er der ude!
Mvh.
Bellator
Prewlocka
Flash
andi2NINJA |
Add mig lige: le_frier