Tilbage til forsiden
Besøg Gaming.dk på Facebook... skynd dig for satan!

Gaming.dk » Ris og Ros

Sidste indlæg

dobbelmoral på gaming.dk?

Tja'e vil da håbe dette topic får lov til at leve bare lidt længere end NaD's glimrende indlæg angående cheaters adgang til gaming's vt: http://www.gaming.dk/forum/topic/4811

Gad da godt lige at vide hvem det er, der holder hånden over Mono og Doggi siden den mindste kritik af disse to personer med det samme bliver lukket.

Gamings regler fortæller meget tydeligt hvad der skal ske med cheaters:

"1.6 Cheat er ikke tilladt

Vi gider ikke bruge tid på folk der ikke fatter at spille fair. Vælger du at bruge cheat, så bliver du perm banned fra ALT hvad vi har med at gøre – uden undtagelse."

Er det nu ikke på tide at reviderer disse regler og evt tilføje et nyt punkt:
1.6.1
Der er dog visse undtagelser til punkt 1.6; så længe man er buddie med en gaming admin er man velkommen til fortsat at benytte sig af gamings tilbud.
Flere |
Fredag d. 10. august 2007, kl. 23:00

Jaed | Naughty
Fredag d. 10. august 2007, kl. 23:18
1
Jeg havde engang en mate som blev taget for cheat, han viste sig aldrig på scenen igen - tror faktisk ikke at han har spillet CS:S siden. Bare for at sætte det lidt i perspektiv.

Godnat :)

EDIT: Ja, var der overhovdet nogen beviser?
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 17:40
Glade mennesker lever længere!
svx_ | //=\\
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:20
30
Beviser? Doggi havde PizzaPatch kørende under en ligakamp..
What the fuck is wtf? (Fra Bash.org ..)
Jaed | Naughty
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:59
40
Okay hehe. Havde jeg glemt.
Glade mennesker lever længere!
svx_ | //=\\
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 12:14
46
Det er i orden :D..
What the fuck is wtf? (Fra Bash.org ..)
PungZ
Fredag d. 10. august 2007, kl. 23:18
2
Så kom med beviser på at de cheater, dog synes jeg Doggis pizza var lige til hoveddøren ;D
Redigeret: Fredag d. 10. august 2007 - kl. 23:18
The only time Gamers behave like prehistoric
predators, is when they win.
Fredag d. 10. august 2007, kl. 23:49
4
http://thesgl.com/newscomments.php?nid=741 er det nok for dig?

som side bemærkning til selv samme link, så forsvarer mono faktisk doggi og siger han ikke cheater.... Hvorfor går en person (som selv mener han er clean) ind og forsvarer en der er knaldet for cheat?
PungZ
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:07
6
venskab? selvom der ikke er meget at diskutere.. men med mono får vi verken steamid eller udleveret demo..
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:13
7
venskab? lol... så selv om en person gør noget ulovligt, så skal man som en god ven gå ind og forsvare personen?? I don't think so....
PungZ
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:17
9
ej men så lad være. Hvis folk ku stå bag en som O.J. Sipmson, hvorfor så ikke en cheater? Jeg ville også selv beskytte en mate hvis han blev chikaneret.

priv en admin hvis du synes der er et problem, kinda whiny at lave topics.

evt. ku du +mute på vt og undgå at spille mod dem som du tror cheater, det er langt mere effektivt og fredeligt for dig.
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 00:28
dqKiD | aM.
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 05:42
19
w00t, det da langt fra mere fredeligt og effektivt at mute og undgå at spille mod en person eller med, end han bliver PERMANENT banned. Forstår simpelthen ikke hvorfor du gider at bruge tid på at beskytte din mate, Doggi, da han selv har indrømmet det.
#alphaMatrix.dk @ quakenet.org
PungZ
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 11:50
44
min mate doggi? Jeg beskytter ikke doggi, men kommer med alternativer til hvordan du selv undgår cheatere, i stedet for at betvivle gaming.dk's redaktion og deres måder at gøre ting på.

Så hvis folk bare gad at mute og undgå de skide cheatere og prive en admin, ville det være meget bedre end at lave topics, der før har ledt til tilsvininger og debatter i uetiske tonefald.
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 11:58
Doggi | EPSILON.NIKE
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:15
8
Ja den er lige til at sige farvel på.. :)

Men nå man snakker med en admin så bliver man bare svinet og siger de ingen andre beviser har end den cheat scan + der findes en masse cheat scans på mirc hvor jeg ved andre er blevet taget..
svampebob
firkant DADADADA
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:19
10
nu snakker vi jo ikke om andre vel doggi - vi snakker om dig.... de andre skal nok komme ;) (men kom du bare med navne)

Men positivt er det da, at du i det mindste ikke nægter at du har cheatet :)
SpyN
Mandag d. 13. august 2007, kl. 19:37
112
At du ikke skammer dig? fyyyy! :D
Ej, det havde jeg ellers ikke håbet på din bette' prut :)
Fredag d. 10. august 2007, kl. 23:45
3
h0ejh0lM | dz
Fredag d. 10. august 2007, kl. 23:57
5
Helt ærligt, man kan jo ikke holde dem væk om man så vil. Det er nemt at skift ip med proxy eller lignende..
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 00:01
D U D E , K E W L !
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:33
12
Ja man kan gå gennem en proxy, men bare at sige nåååår ja de kommer jo igen selvom vi banner dem er sku da at smide håndklædet i ringen. Man kan da lige så godt gøre det bare en lille smule besværligt for dem eller håbe på at hvis de er dumme nok til at bruge cheat så kan det jo være de også er for dumme til at bruge en proxy.
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 00:36
BNJI Drunken Monkey
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:45
13
tvivler på en 13 årig cheater forstår meget af den slags :o)
Skriv til Naxx.
Jeg er IKKE med i gaming mere
cpx- |
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 07:54
21
Der er da mange guides inde på babeindex, så man kan downloade mere?!:D
xNa | LeeK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 09:11
23
wanker.
Livet er hvad du gør det til.
zLAM
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 00:24
11
kan kun give dig ret. syntes det virker MEGET forkert at doggi kan få lov til at være aktiv på scenen og at folk acceptere at han cheater.

De unge drenge forstår jo ikke alvoren hvis der ikke kommer KONSEKVENSER
...
....
Seksi
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 01:04
14
Well... nu er nad tilfældigvis min bror.. og vi har diskuteret det emne til hudløshed, så kan kun give dig ret simpre...
:D!
mon0
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 17:34
57
Well.. nu er det sådan er nad ikke er din bror, min din fake brugerm hvis du vil lave et topic om mig, så tag dig dog sammen og gør det med din egen profil. er du bange for at blive bannet?
Gaffa | weDDit.-
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 19:47
61
kom igen mono, NaD er hans bror, men sygt nok at du ved, irl wh?
mon0
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 21:37
69
Hedder de så begge seksi?
Gaffa | weDDit.-
Søndag d. 12. august 2007, kl. 12:54
77
den ene er seksi, den anden er nad, du kan jo så selv gætte hvem altimis er.
Gaffa | weDDit.-
Søndag d. 12. august 2007, kl. 12:54
78
den ene er seksi, den anden er nad, du kan jo så selv gætte hvem altimis er.
mon0
Søndag d. 12. august 2007, kl. 14:38
80
nu var det sådan at jeg snakkede med seksi på vt, og det var nad der oprettede topic, så det er lidt af en tilfeldighed........ LAL
dqKiD | aM.
Mandag d. 13. august 2007, kl. 14:53
104
De er jo 2 brødere mate. Du kan da godt snakke med den ene, og så ham du snakkede med siger det videre. Det er da np for Seksi/Altimis at sige det videre til sin bror...

Det er jo 100pro det samme, at du siger noget til din mor og så hun siger det videre til din far??? De lyder meget ens, men derfor er de stadig brødere. Du vil meget tit se dem snakke sammen på vt, så prøv at holde øjemeeddet.
dqKiD | aM.
Mandag d. 13. august 2007, kl. 14:53
105
De er jo 2 brødere mate. Du kan da godt snakke med den ene, og så ham du snakkede med siger det videre. Det er da np for Seksi/Altimis at sige det videre til sin bror...

Det er jo 100pro det samme, at du siger noget til din mor og så hun siger det videre til din far??? De lyder meget ens, men derfor er de stadig brødere. Du vil meget tit se dem snakke sammen på vt, så prøv at holde øjemeeddet.
Seksi
Søndag d. 19. august 2007, kl. 18:08
126
sygt han ikke er min bror ... darth vader er heller ikke lukes far :D!:D!:D!?D!?D!?D!:D!?D!D:;!DØ?=!D:!D?!D:!D!?D!D:!D?!:D!?D!DÆ!D!D!:D!? ...
mon0
Søndag d. 19. august 2007, kl. 18:11
127
Nederen du skulle bruges hans profil til at lave topicet så..
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 01:06
15
Doggi er hermed bannet til Juleaften, år 2247

mono banner jeg ikke grundet mangel på beviser (Nej, den avi viste ikke tydeligt cheat)
98% Of teens have moved to rap.
If you belong to the other 2% sig this.
NanoSplit
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 01:41
18
Er mono en du kender?
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:45
34
Jeg har mødt ham, men jeg kender ham ikke personligt. Hvorfor da?

.. Hvis du hentyder til topic, at mono skulle være venner med mig, og derfor ikke bliver bannet, så tager du fejl min kære nano.

De film du havde lavet var skumle, enig. Men de var intet endegyldigt bevis for cheat.
NanoSplit
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 21:15
66
Helt enig, men det var ikke det jeg spurgte om min kære krogh
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 22:06
70
Jeg svarede da i allerførste linie :D
NanoSplit
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 22:09
71
Du havde bare tilfQjet en masse overflQdig info...
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 22:26
72
Så må du jo læse det hele :)
PrimaGod
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 11:17
41
De avi's var ikke tydelige nok, mate.
Jeg er lidt nice
NanoSplit
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 21:13
65
ikke helt enig
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
KenZzOr |
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 07:44
20
Aha, så du banner ham OG giver ham en julegave,, hmm,,
A face mean's luuuuuuv<3
..............thats why i never face ppl!
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:49
38
I år 2247? ses om 240 år :D
zeqraNa | ParadiSe Hotel
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 13:19
51
hvorfor ikke 241½ :)
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 17:52
58
Hvad forskel skulle det gøre?

Hvis du forsøger at fluekneppe, så er det 240 1/4 år :D
Seksi
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 01:08
16
Glemte lige at tilføje ... hvor fedt er det man låser en tråd hvor der ikke bliver brugt nogle grimme ord eller støder nogen andre .. men gætter på det er krogh ;)
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 17:53
59
Personlige angreb er ikke tilladt, så styr lige din tone. Desuden har jeg ikke låst nogle indlæg der ikke overtræder gaming.dk's regler. Har du problemer med dem, så kontakt Naxx.

Og nej, monos avi er ikke tydelig. Han er uskyldig indtil andet er bevist, og de avi'er beviser intet. Alting kan forklares, derfor er det ikke et bevis på endegyldigt cheat.
eyal | Sydhavsøerne
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 10:30
122
Bortset fra når det er relevant.

Krogh den med at man lader nogen slippe igennem filteret går ikke.
krogh
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 10:35
123
Forkert - Lokkes kommentar var ikke et personligt angreb. Hvis du har et problem, så skriv en besked til mig i stedet for at kommentere rundt omkring i nyheder.
eyal | Sydhavsøerne
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 14:55
125
Selvfølgelig var det, det. Og det kan du få lov at benægte herfra og til juleaften. Jeg kommenterer i diverse nyheder - ligesom dig, så det synes jeg er helt iorden.
dqKiD | aM.
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 01:31
17
Skyd dem til månen!
Twinkie
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 09:05
22
Altså folk giver det jo ikk en chance..

Når han først er dømt.. så er han DØMT. Ingen der vil høre på hvad doggi ELLER mono siger.

Altså Fint nok der blev fandt cheat på hans computer..

Men Altså når man spiller for sgl .. så henter man et program der tager screenshots af ens computer ikk sandt ?

Og ingen af de screenshots er blevet offenliggjort..

Og Doggi lå i bunden af scorelisten i den kamp, Dårlig hax siger jeg bare så, hvis der endelig var noget.

Siger bare.. at hvis man vil banne cheater permanent... så skal der mere grundlag til..

-

Ingen ansvar på stavefejl.
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dirtymind | FCK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:08
28
Hahah, hvad har de at sige? De blev taget, længere af den ikke..
Jeg kender begge to, spillet i klan med begge, der cheatede de ikke (Hvad jeg ved) men doggi blev taget i SGL; længere af den ikke og mono er meget tydelig på de to avi'er.<

Det da også fuldstændig lige meget om man er i bunden er scoreboard, kan være han er blevet taget i ryggen hele tiden, eller at han bare ikke kan ramme, selvom han ved hvor de kommer fra..

Synes det sødt du prøve at beskytte din IRL ven.. btw Doggi sagde også selv han havde cheatet på en FFA server..
MEFIE
Twinkie
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:33
32
Dirtymind..

Eneste jeg siger er at der ikk er grundlag for det, er det så svært at uploade screenshots ?

Og ja.. Doggi har haxet på FFA, Men det var ikk det han blevet bannet for vel ?

Og skal jeg virkelig fortælle dig det igen,

jeg beskytter ham for det første ikk fordi han er min mate irl.

Men Altså .. jeg kan os lade værd og sige min mening herinde, troede det var et forum hvor folk kan komme og sige deres mening,

ligeglad om du tror det er fordi jeg kender ham irl , jeg beskytter ham..

Syntes bare det er unfair.

Og de avi filer, er ikke tydelige i forhold til min mening.
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dirtymind | FCK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:56
39
"Og ja.. Doggi har haxet på FFA, Men det var ikk det han blevet bannet for vel ?"
Er det ikke lige meget hvor man cheater?

"Eneste jeg siger er at der ikk er grundlag for det, er det så svært at uploade screenshots ?"
Bare fordi han har cheat til at kører, betyder det ikke man bruger det.. Så screenshots kunne jo være lige meget.

"ligeglad om du tror det er fordi jeg kender ham irl , jeg beskytter ham.."
Jeg tror ikke du havde skrevet hvis det var en eller anden random fra en FFA server.

MEFIE
PrimaGod
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 11:19
42
Lol krogh havde skrevet det samme længere nede oO
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 11:20
Jeg er lidt nice
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:48
36
Når man spiller i SGL, så henter man et program der checker din computer. Det program fandt et cheatprogram kørende samtidig med doggi spillede. Den er bare ikke længere.
Deluxe-dk
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 18:19
60
Omg stop TwinK please.

Du gør kun dig selv til Grin.. :\
SES DOWNTOWN
xNa | LeeK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 09:13
24
GO GO Kroghie.
tabztar
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 09:24
25
mon0 cheater da ikke?
Dirtymind | FCK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:10
29
Han har gjort før + de to "nye" avi'er er meget tydelige..
MEFIE
krogh
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:46
35
Vis mig dem, så skal jeg nok bedømme hvorvidt det er cheat eller ej. Avi viser intet i 9/10 tilfælde.

Edit: Hvis du mener de to nano lavede, så er de ikke tydelige. Skumle, ja - Tydelige, nej.
Redigeret: Lørdag d. 11. august 2007 - kl. 10:47
tabztar
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 12:34
48
Hvis du tænker på de samme avi'er som jeg gør viser de intet. Du kan finde noget skummelt på næsten enhver spiller i enhver kamp.
NanoSplit
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 21:25
68
Hvis jeg gad kunne jeg jo frapse alle de skumle ting fra demoen. Men jeg gad ikke spilde mere tid paa ham.. Og husk lige at: 1. AT jeg IKKE postede dem paa Gaming 2. Jeg ville IKKE have dem ud paa gaming. Hvis jeg ville have dem ud paa gaming havde jeg frapset alle 15 skumle detailer. Men de avi film var kun lige beregnet til mig selv og mine mates.
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
tabztar
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 23:30
75
Okay, og hvad så? Jeg nævner blot at de klip der er tilgængelige ikke viser noget specielt skummelt.
Lense | team8660
Mandag d. 13. august 2007, kl. 18:36
109
RIGTIG tydelige....

Enhver kan se at det er cheat hvis man bare har lidt iq?

haha!
www.Lense.dk
Nord
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 09:54
26
ved godt det ikke er et bevis.. men jeg joinede altså en ffa server med fakenick hvor jeg så mono og doggi spille.. de skød folk gennem væggene hele tiden, de viste hvor folk var uden de havde hørt dem etc.. der var flere af mine mates der så det som fx Nico mener også Babzi var til stede + en sidste jeg ikke kan huske hvem var.. og det er ikke mere end en måneds tid siden...
Nico | DD
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:05
27
Nu blev jeg nævnt, hvilket vil sige jeg er viklet ind i det her .. Nå , men jo.

Jeg lamede lidt på gamings vt (som jeg jo altid gør), og lander hos Nord, babz og en anden, som sidder og flækker fuldstændig af grin, så listige mig holder min mund og høre hvad de siger.. Så kom mono og doggi på tale, og jeg spurgte hvor de sad og server og alt det der.. Så kom jeg ind som "W1z4RD" (Ultimativt grimt navn), og de begge gav den bare gas med at skyde fra midten (uden at spotte), igennem den først dør til venstre fra CTspawn og med garanti fik de begge to mindst 1.
No provements, men et vidneudsagn xD
Twinkie
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:27
31
Jeg gætter på det er en ffa server :) ?

Og selfølgelig er det forkert af cheate selv på ffa.. men det er ikk det de er blevet bannet for ..
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
attie
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:34
33
hvor er du dog dum og høre på. :D

Af helvedes til med dem der cheater. De skal ikke have en eneste chance.
Jeg har spillet mix med mono før, og der var jeg lige ved at gå ud af mit gode skind, fordi knægten ikke fattede en brik. Så tvivler på han cheater hele tiden. :D
Prewlocka | [T1]
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 10:49
37
Det er jo pisseligemeget om det er på FFA eller i en kamp , CHEAT ER CHEAT LÆNGERE ER DEN IKKE.
Nord
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 11:27
43
Bedre kunne jeg ikke selv sige det..
eve
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 23:27
74
godt gættet.
Jeg er farlig.
HowarD-
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 12:03
45
Forstår ikke hvorfor alle går så meget op i det her emne. Det er et emne der er diskuteret til hudløshed så mange gange før, og i sidste ende er udkommet altid det samme.

Om folk cheater på FFA: KOM OVER DET, og find en anden server. Alt andet for mig virker bare som umodent whine og tuderi. Der er flere tusinde servere, tror nok i kan finde en, hvor folk spiller efter reglerne.

Angående cheat på et offentligt platform, må jeg give alle ret. Det kan ikke accepteres. Da der her er tale om andet end kun tidsspilde.

Mindre whine, mere arrogance tak.

Nico | DD
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 13:38
54
Er du dum eller hvad? Vil du have source bliver 1.6? Du sidder og siger at der er flere tusinde servere online, ja det er der sikkert også, men over halvdelen har man 50+ms på ..
Hvis nu alle begyndte at cheat på FFA, hvor fedt ville det så være? Der er dem, der spiller FFA meget og dem der spiller lidt, det er jo ikke fedt at komme til på sin "yndlings" ffa server også sidder der 3 ud af 9 spillere der cheater. "Kom over det" .. wtf er det for noget at skrive? Umodent whine og tuderi ?!?!?!?!?!?!!? De kan sq da bare spille spillet uden nogen form for ekstraordinære hjælpemidler din klaphat!

riis
Søndag d. 12. august 2007, kl. 16:56
85
haha (: du sir at jeg kan bare gå ind på gamings ffa server og finde det sygeste hack frem og skyde alle igennem uden at blive banned :s?
når jeg er glad :D
er du glad :D
zLAM
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 12:34
47
kender mono rigtig godt og har gamet meget med ham på både lan og online

Jeg er 110% sikker på at han ikke cheatede i kolonb og i de kampe han ellers har spillet med mig.

Om han har cheatet på ffa eller om det er et lotto skud på den demo ved jeg ikke og er lidt care på det.

Indtil der er klare beviser er han clean.

vedr doggi så burde han bare stoppe css helt. der er jo ingen der gider spille med ham og jeg forstår SLET ikke at han kan sidde på gaming.dk´s vt og spille mix dagene efter at han er blevet snuppet

Gør som EL-MORO

FORSVIND til andet spil. det kan man da i det mindste respektere (ps. 2 års karantæne... må el-moro så ikke officielt game css igen ===???)
...
....
Prewlocka | [T1]
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 13:04
49
EL-moro gamer da igen har jeg set :-)
xNa | LeeK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 14:06
55
Sikker på det ikke er fakenickers :D?
Twinkie
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 13:23
52
Hvis folk spiller med ham, Er der så noget problem i det (: ?
HSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Palle | team8660
Mandag d. 13. august 2007, kl. 10:29
97
blev el-moro taget for cheat eller var det bare .avi'er?
Quitters never win. Winners never quit.
JEG TILBEDER BNJI!
Shanti
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 13:08
50
jamen, forstår simpelthen ikke at i kan sidde og sige at i synes det er oki at man snyder på ffa servere ! sker der for jer mon ? jeg er chokeret over sådanne udtalelser må jeg nok indrømme !

Kan godt se det rimelige i at JEG skal finde en anden server, hvis jeg er utilfreds med at spille med/imod en som cheater :s omfg !
kr4t0s | O.S
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 13:25
53
Vil give shanti ret, synes ikke det giver nogen som helst mening ;S
Bums elsker mig
Seksi
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 17:29
56
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
LnD | FCK
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 20:01
62
I BLIVER ALDRIG FÆRDIGE FAT!

STOP SLUT!

<i bringer det her enme hele tiden op> STOP!
Er ikke god
er bare bedre end dig.
attie
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 20:31
63
det er trods alt også et vigtigt emne, der ikke bare skal lægges til side lige med det samme. Cheat er en alvorlig sag tbh.
PEEMAN
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 20:46
64
Nu når jeg har læst det her topic og svarene så synes jeg det er trist at se der er flere der støtter cheatere.
Bare det at spille med en cheater ex-cheater det er omtrent ligeså slemt som selv at cheate. Folk der selv har valgt at cheate og er blevet opdaget burde bare leave scenen, evt. prøv at se om der er andre scener der gider have jer, selvom der nok ikke er.
kr4t0s | O.S
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 21:19
67
Folk blir lidt blinde når det er deres m8s det drejer sig om.
Bums elsker mig
BuqU
Lørdag d. 11. august 2007, kl. 22:52
73
Jeg er skuffet over at en fynboer er taget fra cheat :-(
I'm God.
Merrild | artoboyz
Søndag d. 12. august 2007, kl. 09:17
76
Jeg har ikke læst det hele, men dette er åbenbart en meget "populær" tråd, som Krogh har taget sig af.

Admins er ikke guder, som ikke kan kontaktes. Der er ingen admin der vil nedgøre en person, som kommer for hjælp - i så fald får han/hun skideballe af mig. Prøver at fortælle, at man gerne må komme og klage lige så tosset man vil over noget, men der er ikke altid grund til at oprette et topic. Dermed ikke sagt det ikke er OK at give ris/ros, men hvis man gør det med en så åndsvag tone, som der er blev brugt i dette topic, så vil Admins ikke se lyst på topic.
ReSearch
Søndag d. 12. august 2007, kl. 13:23
79
Jeg forstår simpelthen ikke, at folk kan tro, at visse admins vil kunne finde på at holde hånden over snydere - og at det i givet fald ville blive tolereret af ledelsen på Gaming.dk.

Når det er sagt, så forstå jeg heller ikke, hvis folk tror, at én enkelt admin (uanset hvem det så end er) alene vil kunne få lov til at bestemme, hvem der skal have lov til at benytte sig af vores tilbud.

Beslutningen, om hvad der skal foretages, skal træffes i fællesskab i ledelsen - og jeg skal gerne være den første til at indrømme, at vi endnu ikke har været i en situation, hvor det har været muligt at foretage denne beslutning. Det vi kan beskyldes for er således ikke dobbeltmoral - men 'systemtræghed.'

Vi har prioriteret andre ting højere på dagsordnen, hvilket set i lyset af den store interesse, der har været her på Gaming.dk nok har været en fejltagelse. Jeg vil derfor snarest få sat dette punkt tilbage på dagsordnen, og få strikket en offentlig udmelding på benene.

Indtil da vil jeg dog bede jer alle om at holde en pæn og sober tone i debatten - og afstå fra at bruge vores forum til heksejagt på personer, der måske/måske ikke er skyldige.
Care
Søndag d. 12. august 2007, kl. 14:41
81
Men i har da godt kunne tage en beslutning omkring at banne ham som oprette de 2 indlæg omkring doggi og mono. I den situation er der ikke engang nogen klart definerede regler omkring fake profiler.
Jeres regler er meget klar i tilfældet med Doggi (ikke at jeg er i tvivl omkring mono men ok beviserne er ikke 100 % sikker). Så der burde der ikke være meget at diskutere. Så det kan godt være at det ikke er dobbeltmoral men det kan altså kun virke sådan. Så det kan godt være at i ikke ser lyst på at der er bruger der opretter den slags indlæg eller forstår det men omvendt jeg tror også at der er mange der er støt over håndtering i denne situation.
Redigeret: Søndag d. 12. august 2007 - kl. 14:43
ReSearch
Søndag d. 12. august 2007, kl. 15:06
84
Så vidt jeg kan se, er Doggi hverken bannet her på sitet eller på VT, så jeg ved ikke helt, hvad du hentyder til.

For så vidt angår mit topic vedr. mono og Doggi, så handler det ikke om hvorvidt de skal bannes. Det omhandler alene det forhold, at der ikke skal bedrives hetz mod personer på Gaming.dk - det kan i gøre i priv på IRC eller på jeres egne hjemmesider.

Jeg gør netop opmærksom på, at vi har smølet for meget i den pågældende sag - ikke at vi har truffet en beslutning om skyld/uskyld. _Når_ vi træffer en beslutning på Gaming.dk skal I nok blive informeret.
Redigeret: Søndag d. 12. august 2007 - kl. 15:08
jUbib | F-
Søndag d. 12. august 2007, kl. 19:40
87
Har kun fulgt med på sidelinjen i de debatter, som er kørt vedr. disse emner.

Men folk:
Lyt nu til denne mand, thi han er vis. Læs hvad der bliver skrevet, og sammenlign disse argumenters gyldighed med de mere eller mindre indholdsløse påstande, som disse tråde er spækkede med.

Anklag ikke gaming.dk('s admins) for at være dobbeltmoralsk(e), men acceptér at folk kan være af en anden holdning til tingenes tilstand end jer selv, og acceptér velbegrundede beslutninger, der er truffet for det fælles bedste.
Dreyer | GONEW!LD
Søndag d. 12. august 2007, kl. 21:34
90
endelig en der snakker sense...
../\\\\.. Bitches don\\\'t know bout
`\\\\/´ my additional Pylons
Gneeew | artoboyz
Søndag d. 12. august 2007, kl. 22:09
91
Omvendt kan man jo også spørge, hvorfor admins i dette tilfælde skal gøre sig til "smagsdommere" (hader det ord, men de borgerlige skal ikke have lov at tage patent på det, og det passer desværre ganske udmærket ind :-)). Hele idéen med et forum er vel at skabe en arena, hvor en gruppe interesserede kan skabe deres egne dagsordener uden anden indgriben end den, der er absolut nødvendig for verdensfreden og for, at siden ikke bliver lukket på grund af juridiske spidsfindigheder. Hvis folket vil have brød og gladiatorkampe, så lad dem dog diskutere (det i øvrigt rimelig relevante emne) og så ellers bare hetze løs; de gør det jo alligevel, og sker det i gamings regi er der en slags autoriær stopklods, der kan komme med nogle officielle udmeldinger eller retningslinier for sagens videre forløb...

Blev det for kringlet? Du læser vel for pokker statskundskab eller noget andet obskurt :-)
jUbib | F-
Mandag d. 13. august 2007, kl. 11:07
98
Næh, det giver god mening.
Det ville såmænd også være ideelt med et forum, hvor ovenstående utopia med herredømmefri og fortsat meningsfyldt diskussion blev realiseret. Ikke desto mindre er der desværre en vis afstand mellem de idyliserede positive konsekvenser af et sådan forum eller samfund for den sags skyld og så den mere anarkiske og 'rå' konsekvens det ville have i praksis. Hermed ikke sagt, at enhver autoritet ikke bør kunne kontrolleres. Admins rolle er i denne sammenhæng væsentlig og efter min mening både nødvendig og accepteret. Det kan koges ned til, hvordan tolkningen af de fastsatte regler skal foregå - og det må du i øvrigt være ekspert i :]

Nu vover jeg mig ud på din hjemmebane, correct me if I'm wrong:
At lukke ned for topics, hvor der foregår regulære tilsvininger af folk [regelbrud], som efter nogle folks meninger (ikke kun admins) ikke entydigt er blevet beviseligt taget i at snyde [potentielt regelbrud], giver udmærket mening. Forsøg på at bevise snyd bør ikke i sig selv medføre tilsvininger, men derimod fri debat omkring det forelagte bevismateriale.
En mere interessant diskussion - end rent mudderkast - bør i stedet fokusere på, hvordan eventuelle cheatere skulle behandles efterfølgende. Eventuelt også indeholdende, i hvilken udstrækning snyd kan accepteres. Dette bør imidlertid foregå i en langt mere objektiv tone end den, der er anslået hidtil. Denne debat kan sagtens udspringe af Doggi og mon0-sagen, men bør ikke have karakter af lynching.
Gneeew | artoboyz
Mandag d. 13. august 2007, kl. 11:48
100
Jeg vil for god ordens skyld lige pointere, at jeg ikke er ude efter sidens admins, og at jeg ikke aner, hvad der er blevet lukket og åbnet i forbindelse med den konkrete problemstilling.
Jeg bevæger mig altså vanligt virkelighedsfjernt og teoretisk, når jeg efterlyser en lidt anden forumfilosofi. Hvad håndhævelsen af de gældende regler angår, så er jeg egentlig ikke i tvivl om, at admins har handlet helt i overensstemmelse med retsplejeloven i denne sag. Der er imidlertid flere problemer eller selvmodsigelser, om man vil, i forbindelse med eksistensen og ikke mindst brugen af det foreliggende regelsæt.
Det er naturligvis udtryk for en vis nyttefilosofisk tankegang, at man ikke vil tolerere persontilsvininger og mudderkast, men jeg synes måske samtidig, at det er en kende forfejlet, at man vedtager regler for forummet, der ikke eksisterer i "virkeligheden" - min virkelig er primært lovgivningen, men her tænker jeg også på den sociale virkelighed. Der er jo ingen ude i det virkelige liv, der lukker en debat, når den one way or the other begynder at køre af sporet. Når det så er sagt, er jeg naturligvis klar over, at mange mennesker tror, at internettet, her konkretiseres i form af nærværende forum, er en sandkasse, hvor man ikke kan blive stillet til regnskab for sine udmeldinger, og at en vis form for censur derfor meget vel kan have en positiv effekt.

På den anden side kan jeg ikke se, at det tjener noget formål at lukke en tråd, der sætter navne på to (eventuelle?) cheatere. Du ved ligeså vel som jeg, at alle mukker i krogene og ynder at sidde på VT eller IRC (eller La Belle?) og konstruere diverse teorier om, hvem der cheater, og hvem der ikke gør.
Fordelen ved at tillade en sådan tråd her på siden er, at man undgår en masse rygter, som alle alligevel kender til og har en mening om, og i stedet giver folk en arena, hvor de kan få renset luften under "ordentlige" forhold. Disse forhold bør bestå af et regelsæt eller blot en modus operandi, der tillader sletningen eller moderationen af direkte usmagelige indlæg, men ikke lukningen af hele tråde. Hvis opretteren af tråden er et fjols, så lad os da grine af ham istedet for at hjælpe ham ved at lukke tråden.

Det kan selvfølgelig ske, at nogle uskyldige bliver "hængt ud", men det vil en eventuel tråd formentlig kunne rette op på. Som det er tilfældet nu, har man jo heller ikke en mulighed for at forsvare sig, da al gammelkonesnakken foregår på ikke tilgængelige steder som f.eks. lukkede VT-rum.
Gneeew | artoboyz
Søndag d. 12. august 2007, kl. 14:41
82
Hvis man mener det seriøst, at cheat ikke tolereres i NOGEN form, så kunne man overveje at lave et "cheat team" i lighed med SLAP. Altså måske en 3-5 mennesker, der gider sidde og glo demoer i gennem, og så komme med en officiel udmelding.
Hvis man i øvrigt er af den opfattelse, at e-sport er noget, der skal tages seriøst, så er det efter min mening rimelig essentielt at få luget ud i cheaterne...
ReSearch
Søndag d. 12. august 2007, kl. 14:56
83
Nu vil jeg ikke sidde og klynke, men det gør jeg alligevel :)

Der er en utrolig interesse blandt folk i at deltage i debatter af denne karakter - det vi desværre mangler er, at folk også vil tage ansvar.

Tre til fem personer til at tjekke demoer i gennem villle være en rigtig god ide, men desværre også rent utopi!

Desuden sidder SLAP's folk alene og tjekker demoer fra deres egne turneringer i gennem. Forestil dig lige, hvor mange demoer vi i givet fald vill skulle undersøge, hvis _alle_ beskyldninger om cheat fra _alle_ turneringer vil skulle følges til døren.
Redigeret: Søndag d. 12. august 2007 - kl. 15:01
riis
Søndag d. 12. august 2007, kl. 17:11
86
:D haha ja altså så kunne man lave en "admin liste" hvor admins selv kan skrive navne op som de sys er suspeckt (:b stavet rigtig :D?) og så kunne de se DERES demo igennem og ikke andre men ja regner ikke med det blir virkelighed og den liste ville nok blive flamet af alle som vil ha nogle på den liste men bare et spørgsmål (:
når jeg er glad :D
er du glad :D
Gneeew | artoboyz
Søndag d. 12. august 2007, kl. 20:02
88
Nu var jeg involveret i SLAP som admin i en enkelt sæson, hvor jeg også så et par demoer af et par (unavngivne ... :-)) sourcespillere, og jeg har naturligvis sympati for din indvending, men jeg vil også gerne pointere, at det var en rimelig begrænset mængde demoer, der blev sendt ind.
Jeg ved ikke, om der findes en lille håndfuld respekterede spillere, der gider glo demoer, men når man tænker på, hvad folk ellers fordriver tiden med, så vil jeg da ikke på forhånd afvise det som utopi.

Under alle omstændigheder vil jeg give "brokkerne" ret i, at det virker mærkeligt at slå ned på tråde, hvori der diskuteres mulige cheatere, såfremt der ikke foreligger et reelt alternativ.
Jeg kan huske, da vi måske var en 5-10 stykker, der var overbeviste om, at El-Moro cheatede... I lang tid var det the big tabuhu at diskutere det, for selvfølgelig snød han ikke. Der skulle en demo fra en medlandsholdsspiller til, før det blev taget seriøst. Man kunne have undgået bøvlet, hvis man havde "tilladt" diskussionen eller havde haft en mulighed for at komme med en "officiel" udmelding.

Personligt er jeg tilbøjelig til at være ligeglad, da jeg blot undlader at spille med folk, jeg er overbevist om snyder, men hvis jeg stadig deltog i ligaer og cups, ville jeg synes, at det var _virkelig_ frustrerende ikke at have muligheden for at rejse spørgsmålet i forumregi eller på anden måde få en reaktion på mine mistanker.
l-DenneR-l | OutGame -
Søndag d. 12. august 2007, kl. 20:13
89
Hvad ****** er det der pizzapatch?
Please idle & perform
dizoh
Søndag d. 12. august 2007, kl. 23:05
92
dnu men tror det smager godt
Dirtymind | FCK
Søndag d. 12. august 2007, kl. 23:55
93
Cheat..
MEFIE
dG- |
Søndag d. 12. august 2007, kl. 23:56
94
edit: HEJ!
Redigeret: Søndag d. 12. august 2007 - kl. 23:57
NanoSplit
Mandag d. 13. august 2007, kl. 06:48
95
pizzapatch? Og nej børnlille i for intet ud af at købe et pizzaslice og knalde det op på skærmen. Jeg tror dog at det vil fungere som et udemærket antiflash...

Q:-()__\__,____/
Redigeret: Mandag d. 13. august 2007 - kl. 06:50
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
NanoSplit
Mandag d. 13. august 2007, kl. 06:49
96
dobbelpost bug. sorry
Redigeret: Mandag d. 13. august 2007 - kl. 06:51
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
Physical | tRICKED
Mandag d. 13. august 2007, kl. 11:21
99
Stop nu med at have ondt i røven over små ting.
Det eneste de burde blive banned for var bruge så talentløs cheat.!
tRICKED vi er stadig 100% online – vi kan ting på nettet du ikke troede muligt!.
Ses
Igen
DMT | Profanity.css
Mandag d. 13. august 2007, kl. 12:30
101
Ok, nu har jeg ikk læst de sidste 99 kommentarere, fordi der bliver altid lukket så meget lort ud i når dette emne bliver smidt på bordet.. Jeg har faktisk heller ikke læst topic særlig grundigt, men hey, jeg vil da lige blande mig anyways... HERE GOES:

Dobbeltmoralsk at gaming.dk ikke banner folk beskyldt for cheat? Nej, det er det satme ikke... Prøv nu at tænk jer om!.. TOPICS om cheat, beskyldninger om cheat, mudderkastning, cheat-avi'er... Alt det er udelukket fra gaming.dk.. Med god grund. Så hvorfor skulle gaming.dk banne random dude #1 "taget for cheat" i random cupmix fordi der er lavet en random techno-avi af en 13 årig...? Videoen må ikke linkes eller diskuteres på gaming - så skal der heller ikke gribes ind.

Hvis der skal bannes cheatere skal det være pga. cheat i sammenhæng med gaming's egne arrangementer, fx hvis de afholder en cup, liga, lan, whatever.. ELLER hvis de laver en "alliance", ligesom fx xplayn, slap, shg og bit har..

For at opsummere; lige meget hvor tydelig en .avi er, eller lige meget hvor sikker en tysk cupadmin er, så skal man ikke banne en person, jo mindre han er taget med bukserne nede i forbindelse med noget gaming.dk har noget at gøre med.....

Det her er sikkert blevet sagt før, men nu har jeg sagt det så nu må i gerne låse topic, kLOL
NanoSplit
Mandag d. 13. august 2007, kl. 13:44
102
ok!! men ikke helt enig..
Er man taget med bukserne nede er men bannet overalt. Hvis man fx. bliver snuppet paa ED-Ladder, syntes du aabenbart at det er helt iorden at joiner andre ladder/cups hvor man ikke er opdaget endnu?
Jeg er nabiking
Jeg er stadig nabiking
DMT | Profanity.css
Mandag d. 13. august 2007, kl. 14:16
103
Det her drejer sig ikke om at man er taget i en cup og derfor bliver banned fra en anden - det er en anden sag. Det her drejer sig om at man er blevet taget i en cup og så bliver banned fra gaming's forum. Og det synes jeg ikke er i orden, overhovedet ikke.

Den anden problemstilling kan vi tage på et andet tidspunkt :o).
Haahr | F-
Mandag d. 13. august 2007, kl. 15:36
106
Mht. de her cheater debatter synes jeg sgu de er lidt unødvendige 8men nu deltager jeg lige alligevel :] ). Cheat er i mine øjne ikke et decideret problem, eller ville i hvert fald ikke være det, hvis folk ikke gik så meget amok over det. Man skal ikke acceptere cheat, man skal heller ikke "hunte" cheatere, man skal bare ignorere dem. Hvis folk virkelig vil cheate, skal de nok komme til det, på trods af anticheat programmer og random AVIs. Cheat er et problem, fordi folk frygter det (ligesom islamiske terrorister). Folk ser, hvad de vil se!!!!!!

On topic:
Synes på ingen måde gaming.dks admins er dobbelmoralske. Man kan for fanden ikke sidde og bruge sin tid på at holde øje med, hvem der bliver banned for alt muligt i diverse ligaer, cup osv. det har intet med gaming.dks dækning / tilbud at gøre. Admins her, skal holde øje med denne hjemmeside, gaming.dks ventrilo og IRC kanal. Alt hvad der foregår ingame må være op til de folk der hoster en liga, cup osv + vac. Med andre ord: det har intet at gøre med gaming.dks ventrilo, at doggi eftersigende er blevet snuppet for snyd i en eller anden ligakamp (ved ikke lige, hvad der står i reglerne for brugen af vt serveren, men jeg siger MIN holdning her).

Mht. at tage esport seriøst er cheat endnu meget ligegyldigt. Alt det virkelig seriøse forgår på lan, og de teams der vinder de seriøse ting online, spiller storset altid med folk, der har vist der værd på lan! Cheat vil imo. aldrig være noget, der kommer til at figurere på det helt seriøse topniveau (dette er dog ikke nogen grund til at nedpriotere diskusionen).

Derudover vil jeg stadig forsvare min mate, mon0. De AVIs beviser ikke en skid! Jeg er sikker på jeg kunne lave ligeså skumle AVIs med nogle af mine egne demoer, hvis jeg gad sidde og se dem igennem med wireframe.

Jeg står stadig ved mit statement fra et af de andre topics: Hellere besyktte den skyldige end deltage i heksejagten.
For mig er alting softcore
wr3ck | über G33KZ
Mandag d. 13. august 2007, kl. 16:20
107
hvorfor beskytte en person du ved er skyldig :D?
Haahr | F-
Mandag d. 13. august 2007, kl. 19:26
110
En eller anden random admin har en eller anden random log fil...

Jeg har spillet med doggi mange gange, hvor han ikke har snydt.

Folk skal bare gå så meget op i, hvad andre folk laver, og give dem fine labels, hvor der står "HAXER".... kan jeg ikke lide.
wr3ck | über G33KZ
Mandag d. 13. august 2007, kl. 19:31
111
enig, man er uskyldig indtil det modsatte er bevist, men du skrev hellere beskytte den skyldige end deltage i heksejagten, og at beskytte en person man ved er skyldig, er imo ikke det smarteste :)
Haahr | F-
Mandag d. 13. august 2007, kl. 19:45
113
Hellere beskytte en skyldig end at deltage i heksejhagten..... mente nu mere, at jeg hellere ville "komme til" at beskytte en skyldig, end jeg ville eltage i at hunte en, der bliver beskyldt, men ok.... kan godt se, det måske ser forkert ud.
Onsdag d. 15. august 2007, kl. 18:53
120
"Folk skal bare gå så meget op i, hvad andre folk laver, og give dem fine labels, hvor der står "HAXER".... kan jeg ikke lide" <-- hvorfor dog ikke Doggi har jo praktisk talt selv lavet sit eget label da har selv indrømmede at han havde brugt cheat?

Men self... du har spillet med ham masser af gange hvor han ikke cheatede så det er naturligvis helt utænkeligt at han har cheatet.... er det sådan tingene ser ud i din verden?

Bare nysgerrig - melder mig ud af denne verden og skaber mig mit eget utopia - så et svar kan reelt være ligegyldigt
Jakob
Mandag d. 13. august 2007, kl. 17:07
108
Jeg har et VHS-bånd der viser at Cykel, Haahr, Naxx og Jubib cheater... Det er derfor de er defensive omkring mon0... Båndet er fra den 4on4kamp de spillede mod n4zgul, Hr. Larsen og den der liter juice... Hvis i ikke tror på mig så kig selv på www.dmi.dk

Det er cirka hvad jeg mener om denne diskussion...

Ej, synes bare at disse diskussioner ofte kommer til at vare evigt... Hvis i mener at folk snyder, så lad være med at spille mod/med dem... Hvis der er holdbart bevis for cheat skal folk selvfølgelig bannes, men at påstå at folk cheater, eller sige at sidens admin ikke opfylder deres ansvar er da lidt lame... Så kan man jo bare bruge en anden hjemmeside til at få dækket sine jegskriverevigtlangetingomtingderhørerhjemmepåxplayn behov...

Ha en rar dag...

PS: Nu deltager jeg også :-) Derfor er jeg lame...
Tirsdag d. 14. august 2007, kl. 20:02
114
Nå så kom der endelig en konkret udmelding fra admins herinde jvf http://www.gaming.dk/926 - Så nu er der reelt ingen grund til at have denne tråd åben længere....

Men måske nogen lige kan hjælpe mig ved at fortælle hvor man downloader den nyeste cheat for vil ind på gamings ffa og fragge :D
Care
Tirsdag d. 14. august 2007, kl. 20:10
115
Evt. google PizzaPatch det sku være godt har jeg læst på et dansk gaming site :) Farvel og tobak----- Admin Luk min profil jeg kan ikke finde udaf at slette den !
krogh
Tirsdag d. 14. august 2007, kl. 21:21
116
Du bliver - sjovt nok - stadig banned derinde fra ;)
Tirsdag d. 14. august 2007, kl. 21:48
117
hehe måske Krogh - men kræver jo lige at man bliver knaldet for det - og hidtil har konsekvens jo ikke været det bedst rammende ord når man skulle beskrive gaming.dk ;)

Men til folk der ikke fatter ironi... self skal man ikke cheate - det var bare et spørgsmål om at gøre opmærksom på de meget sørgelige ændringer der er sket i gamings regelsæt...
krogh
Onsdag d. 15. august 2007, kl. 04:45
118
Well, serveren vil du altid blive bannet fra :D
Onsdag d. 15. august 2007, kl. 12:49
119
hehe så kun fordi at det sker automatisk og det ikke er jer der skal gøre det :P
NaD
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 10:18
121
Til mono

Mig og seksi er brødre, vi sad til lan den dag... og jeg kan sagtens se og hører hva der forgår på hans PC ( gay porn FTW :D hehe ) men da seksi simpelt hen ikke gad bruge sin tid på dette indlæg, så sagde jeg at jeg ville oprette det. end of story...

men for at vende tilbage... grunden til at du ryger i søgelyset, er at en af dine mates blev taget med cheat, når en clan mate blir taget med Cheat, retter det oftest søgelyset på alle de andre clan mates. at dine demo'er ikke har været helt tydeligt er jo en fordel for dig, og du er i bund og grund uskyldig til andet er bevist... men kan du bebrejde folk for at mistænke dig for cheat, når en af dine mates blir nuppet med cheats...

Lad os sige at jeg aldrig havde været til lan før og vist skillz.. og en af mine mates blir taget med cheat... det ville få mange folk til at tænke på, om jeg også cheatede... og sådan er det bare med CS, derfor man skal vælge sine mates med omhu... og hvis man selv er skilled og har lidt hjerne, kan man sq se når ens mates cheater eller laver suspekte ting... og så er det jo op til en selv at sige fra over for dem....

konklusion:

jeg trækker selvfølgelig min beskyldning om cheat til mono tilbage... da han er uskyldig til andet er bevist. (<-- ja er stor nok til at indrømme fejl, imodsætning til andre herinde)

men doggi der imod er blevet taget med fingrene i kagedåsen. og skal have en passene straf derefter.
hmmm...
hmmmm....
Torsdag d. 16. august 2007, kl. 14:12
124
"men doggi der imod er blevet taget med fingrene i kagedåsen. og skal have en passene straf derefter. " <-- men får han desværre ikke... i hvert fald ikke herinde :/

og Naxx eller whatever bare slet min bruger herinde ...

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:GO indlæg

Counter-Strike: Global Offensive eSport event (21)
Counter-Strike: Global Offensive CS:GO gemmer ikke ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive det HELE er gråt? (2)
Counter-Strike: Global Offensive flest classic ... (29)
Counter-Strike: Global Offensive UNGL Weekly cup #5 (9)
Counter-Strike: Global Offensive Hvem er VAC? (234)
Counter-Strike: Global Offensive cajun overgiver ... (20)
Counter-Strike: Global Offensive WW| Pimp Giveaway ... (40)
Counter-Strike: Global Offensive Oldschooler søger ... (28)
Counter-Strike: Global Offensive LAN cast feedback (102)
Counter-Strike: Global Offensive vgc 2on2 turnering ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Tab ud crash! (4)
Counter-Strike: Global Offensive Dreamteam - Fnatic ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Den nye season (9)
Counter-Strike: Global Offensive Kan ikke crosshair ... (11)
Counter-Strike: Global Offensive Fps Drop! -.- (9)
Counter-Strike: Global Offensive CSGO CFG Pakke (9)
Counter-Strike: Global Offensive esea keys? (7)
Counter-Strike: Global Offensive Mix til NPF ... (15)
Counter-Strike: Global Offensive ZYH's blog med ... (96)
Counter-Strike: Global Offensive Wantz cfg CS:GO (6)
Counter-Strike: Global Offensive Hold søger ... (101)
Counter-Strike: Global Offensive Wtf??? (1)
Counter-Strike: Global Offensive blue Infinite - ... (18)
Counter-Strike: Global Offensive hjælp til navn i ... (41)

Seneste CS:S indlæg

Gaming.dk jeg har taget mig ... (5)
Counter-Strike: Source Hansen med y - ... (38)
Counter-Strike: Source CSS Skal ... (6)
Counter-Strike: Source Smofly's nye ... (5)
Counter-Strike: Source eSport ... (9)
Counter-Strike: Source Clanwar plugin (5)
Counter-Strike: Source Hjælp lige takker (2)
Counter-Strike: Source Kender i nogle mix ... (0)
Counter-Strike: Source Tuneringer CS:S (5)
Steam Steam ... (2)

Seneste NON-GAME indlæg

PC Relateret Gammel mac update! (11)
PC Relateret Lol opfører sig ... (3)
PC Relateret ... (2)
PC Relateret Gamer ... (4)
PC Relateret Ny Gaming Bærbar (3)
PC Relateret Hvilken pc (3)
PC Relateret spillereglerne er ... (1)
Køb og Salg Sælger ud (2)
PC Relateret Nyt headset! (5)
Køb og Salg S: PC sælges i ... (20)

RTS Games

League of Legends Starte et team op ... (13)
League of Legends Søger lidt ... (0)
League of Legends Project Elo Hell (37)
League of Legends Nyt Semi ... (7)
League of Legends Søger ADC til ... (23)
League of Legends Smurf søger andre ... (6)
League of Legends Bot lane stream (0)
League of Legends Team Søges ! (MID ... (0)
League of Legends Team søger 2 ... (1)
League of Legends Søger team ... (1)

FPS Games

Counter-Strike 1.6 NY SERVER: Myretuen (0)
N/A Startet på ... (3)
Counter-Strike 1.6 Cs 1.6 starter i ... (2)
Battlefield Kan ikke logge på ... (2)
Battlefield players til team? (0)
Battlefield Tekniske problemer (3)
Battlefield MTW serveren er ... (1)
Counter-Strike 1.6 (cs) counter ... (2)
N/A Real Zone Gaming ... (0)
Counter-Strike 1.6 Cs Servere 1.6 (15)

Spilkonsoller

Playstation Mangler klan i ... (5)
Playstation Ultimate Team (1)
Xbox Hjælp en noob! (29)
Playstation spillere søges!!! (0)
Playstation Black Ops 2: ... (0)
Playstation League play (0)
Playstation TeamFlear - Søger ... (6)
Playstation Mangler en spiller ... (2)
Andre spilkonsoller Overvejer SNES ... (23)
Playstation Call of Duty Blops ... (2)

Reklamer

© COMWAYS 2006-2013 - Regler | Advisering | Jobs RSS Feeds