Hvorfor oprette topic omkring det?
De laver reklamer på sitet for at kunne tjene lidt penge til deres site, som også kræver en del finansielle udgifter for at kunne blive holdt kørende, så blandt andet dig kan få dine nyheder og muligheden for at oprette netop dette topic.
Så du støtter brugerbetaling frem for at hjemmesider skal tjene deres penge på reklamer? Fint nok.
Jeg kan til en hvis grad godt forstå brugen af adblocker, til at blokerer reklamer, der larmer selvom man ikke har bedt om det og sådan, men samtidigt er det der nager mig aller mest ved den ufattelige dobbelt moral det er at bruge sådan noget.
Du vil gerne benytte en hjemmeside, men du vil gider ikke give noget igen (reklame indtægter).
Hvis der er nok mennesker, der bruger programmer til at blokerer for nærmest den eneste indtægtskilde for de fleste hjemmesider, så forsvinder reklame indtægterne og hjemmesiden må lukke eller ty til brugerbetaling.
Vil hellere have at I laver en side fyldt med reklamer, som jeg kan komme og klikke på, end at jeg åbner et nyt vindue, hver gang jeg kommer til at trykke uden for "rammen" i topics.
Sikkert zame.. Du er 12 eller sådan noget, godt nok er der ikke nogle forskel på 12 eller 13 men ved hvordan du opfører dig.. Kan du ikke bare skride og lad hver med at skrive alt muligt pis til mig :) godt så..
Det er det xD Altså før at det med Sharkgaming og DHosting, var der en CT med en AWP, som hoppede eller noget. Det er bare det jeg gerne vil have tilbage xD
Buddy
guard ;D
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
De laver reklamer på sitet for at kunne tjene lidt penge til deres site, som også kræver en del finansielle udgifter for at kunne blive holdt kørende, så blandt andet dig kan få dine nyheder og muligheden for at oprette netop dette topic.