Provokerer jeg andre ved at skrive den comment? Dårlig stavning medfører ofte utrolig dårligt selvværd og usikkerhed i det hele taget. Hvorfor skal folk som dig forværre deres eventuelle tilstand?
Du forstår meningen i sætningen, derfor burde du rent faktisk ikke sætte spørgsmålstegn ved noget. Man kan jo ikke altid sige at folk burde. Han kan åbenbart ikke - Hvorfor så træde i det?
Drop det mate, knægten tror han er sej ved at kunne føle sig kongen herinde, lad ham bare være, jo mere opmærksomhed, jo mere bliver han ved. Du kender vel børn :)
Hvis han ikke kan gøre for det, kan han da besvare mig istedet for en masse andre fyrer mig ned med kritik :)
Drengen er 15 ÅR! og burde altså godt kunne besvare uden, at skrive det så besværligt man knap kan læse det.
Så du siger, simpelthen at han ikke må være herinde, fordi han staver dårligt? Prøv lige at tage dig sammen, og tag din argument tilbage. Du ved den er forkert. Du er bare stædig, og tør ikke indrømme din egen fejl.
Hvis du mener, det du skriver, så er du seriøst fucked up in the head!
1.2 Skriv med omtanke
Vi ønsker at være en side, hvor der er plads til alle. Derfor bedes du læse dit indlæg igennem en ekstra gang, både for grammatiske fejl, men også for at sikre, at du ikke støder nogle med det, du har skrevet.
2.2 Tegnsætning og useriøse indlæg (first-post osv.)
Ingen er perfekte. Men det er nu tilladt at benytte sig af korrekt grammatisk dansk. Du bør derfor du anvende fornuftig tegnsætning samt skrive ordentlig dansk.
Men jeg vil da gerne indrømme jeg skriver ret hårdt til ham.
Jeg har endnu ikke set dig her på gdk komme med en besvarelse eller noget som man kan bruge til noget andet end at rakke ned på folk, det må du for alles skyld meget gerne lade vær med.
At thomasf95 ikke staver særlig godt er vel overhovedet ikke noget du skal/bør blande dig i. du forstår meningen så det vel fint? uden at generalisere eller bedømme ham vil jeg vel tænke mig til at han er ordblind, og det har jeg intet problem med.
Jeg er virkelig så sur at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive..
start op wow og spil trold. det du NEMlig rigtig god til...
Syntes generelt det er et stort problem her på gdk at folk rakker for meget ned på andre, uden at tænke over at de måske kan have nogle problemer som "ordblind" eller måske bare ikke er så gamle endnu.
Det er folk som ham der ødelægger den hyggelige stemning på gdk.
Den hyggelige stemning?
- Problemet med dig, er simpelthen, at du ser gaming.dk som en lille jule-klub, hvor der skal hygge chattes.
Men det er ikke det gaming.dk er til, desværre. Det er et _FORUM_ og på forummer skal der diskuteres og debateres og hvis man ikke kan gøre det uden stavefejl og ulæseligt sprog. Så er sagen sole-klar, så skal man bare ikke befærde sig inde på et forum, hvor i man skal udtrykke sig via skrift.
Det er noget jeg skriver til ham, fordi jeg flere gange simpelthen ikke har kunne læse, hvad han har skrevet.
Er der noget som er uklart for dig her? For så må du da endelig skrive til en admin, at det er mig som er skurken her. Det er da bare folk som gør det så meget værre.
Fordi jeg skriver lidt stødende til en dreng som er lidt yngre end mig skal folk med det samme køre det hele op.
Som det også ses i ovennævnte tekst, så skriver jeg, at det nok kan ses som en lidt stødende ting, at jeg skriver således. Men det var på ingen måde ment SÅ ONDT, som i nu tror.
#60 ---> "Jeg har nemlig op til flere gange, set netop fra din --->sidde<---, at du præcis ligesom i mit tilfælle denne gang, skriver helt helt uden om topic."
Der skulle da stå "side", skal du så hellere ikk være på gdk, når du laver stavefejl? :-)
#61 ---> "Det er et _FORUM_ og på forummer skal der diskuteres og debateres og hvis man ikke kan gøre det uden stavefejl og ulæseligt sprog. Så er sagen sole-klar, så skal man bare ikke befærde sig inde på et forum, hvor i man skal udtrykke sig via skrift." <---
Jeg er 15 år og mit grammatik stinker meget endda? Jeg er bare en af de drenge, som ikk tog mig nok sammen i skolen, da vi lærte det. :-)
Så du kan ikk bedømme ham på hans alder, da det ikk kun handler om det.
Hvis du har det sårn, så må du vel spise af lorten selv? :)
Du er 17 år.
Du skriver "sidde" i stedet for "side"..
Du skriver "konfrentere" i stedet for "konfrontere"..
Og du har helt sikkert en masse andre stavefejl rundt omkring. ;)
Så du skal hellere ikk være på gdk nu, eller hvad?
At jeg har 2 tastefejl gør det jo ikke til den store ting, men hvis du vil bruge det som eksempel, er det skam fint nok.
Det skal så siges, at begge dine eksempler var trykfejl og ikke fordi at jeg bare ikke kan stave.
Derimod har drengen stavefejl/trykfejl i næsten hver eneste besvarelse han skriver.
Og hvad er problemet så?
Kan være drengen er ordblind?
Andre kan forstå ham, er det så svært for dig også at forstå ham?
..
Når du så sødt selv har siddet og skrevet regler til andre, så se dem her.
1.2 Skriv med omtanke
Vi ønsker at være en side, hvor der er plads til alle. Derfor bedes du læse dit indlæg igennem en ekstra gang, både for grammatiske fejl, -->men også for at sikre, at du ikke støder nogle med det, du har skrevet. <--
- Drengen kan blive ked af din gentagelser af hans dårlig skrivning.
1.1 God opførsel, takt og tone
Som bruger forventes det, at du opfører dig modent og udviser gensidig respekt for andres holdninger og udtalelser. -->Vi vil ikke se indlæg, billeder, tekster, navne, falske profiler eller andet, der kan antyde målrettet negativ stemning, personlige angreb eller på anden måde er diskriminerende.<--
- Som jeg kan se, så giver det du skrev en negativ stemning... :)
Det har da alligevel lige reddet min dag, at dette kommer fra netop dig Telkamp.
Jeg har nemlig op til flere gange, set netop fra din side, at du præcis ligesom i mit tilfælle denne gang, skriver helt helt uden om topic.
Du har gjort det flere gange selv, så du burde overhovedet ikke blande dig i det her.
Men selve grunden til din reaktion, stammer jo bare i bund og grund af, at du selv har en lidelse og derved føler det er nødvendigt, at forsvare drengen. Dine sætninger er jo bare luft. Tomhed kan nok også bruges. Du fabler og fabler, selvom du ikke er en dyt bedre end mig.
Så hvorfor blande dig?
Så kan jeg jo passende slutte af, med dit eget citat:
"Jeg er virkelig så sur at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive.."
God jul.
Redigeret: Lørdag d. 25. december 2010 - kl. 02:14
For at du ikke skal undre dig over det kommer fra mig så vil jeg fortælle dig at det fordi mange af mine venner er ordblinde, har en ven med ADHD og en som går på specialskole. men der er absolut intet galt socialt med dem. det irriterer mig bare når blomsterbørn som dig kommer og skal svine dem til?
Jeg har sikkert heller ikke noget imod dig personligt eller socialt, men jeg har noget imod din tankegang og om hvordan du færdes med andre. Det er meget tydeligt at se at du er en dramaqueen når du ikke gider give slip på en kamp du helt sikkert har tabt.
og nej jeg er ikke Dr.Phil men det er da helt sikkert at du heller ikke er så det at skrive at jeg har en lidelelse som gør at jeg må forsvare ham er vel også lidt blæst?
Hvis du vil skrive mere så add mig på steam; telkamp
det begynder at blive personligt kan jeg mærke og det behøver vi ikke tage på et offentligt forum
----> al makt tel di orblene <---- (Ment for sjov)
Tro mig, jeg har skrevet til samtlige admins, og Skize ( som ejer PLayzeek), Men han sender mig videre til Inu, som gav mig banned, og de beskytter jo hinanden, så jeg regner sku ikke med de gør noget, selvom jeg har sendt det ind til dem, og selve billedet :D
SÅdan er de fleste admins derinde, "desværre" , og ikke engang en lille undskyldning kan man få, selvom Stifteren giver mig ret.
Men sådan er de derinde.
Det var jo ikke "bare" efter din lille joke. I den forrige gather måtte Nebelong bruge hvad 4-5 min. på at få dig til at skifte navn, hvor du hele tiden hed noget provokerende, og kunne forstå på Mark, at han har knoklet med dig i et par dage.
Hold da op, skiftede navn 2 gange, og kalde det provokerende, er vel så meget sagt. At give mig 3 dages ban for det, er vel at overreagere, og inden i beskylder mig for noget vil jeg gerne lige sige, at Mark har fået en henstilling nu, så han har nok ikke handlet helt korrekt ;)
Har jeg fået en hendstilling? :P
Haha...
Du ved jo godt N1cklol at du har været provokerende i 4 dage nu og ødelagt samtlige gathers jeg har spillet med i.
Og du har ikke just været en flink team spiller, massere team kill, TD, ud over dette sviner du dit hold til konstant ved at skrive ting som "fucking bøsserøve"
Og det er pga. de logs at du fik dit 3dags ban.
Og ja jeg kalder dig en idiot efter at du begynder at hakke på miv, fx med han er ordblind, og så begynder du at rette hans sætninger? og så undre du dig over jeg kalder dig for en idiot??
Klaus skriver til mig jeg skal ignorer dig, hvis det er en hendstillning så har jeg fået en ja.
Men hvis jeg har handlet forkert hvorfor blev du så ikke unbanned? :)
GOD JUL! :p
amen, helt seriøst, du ved godt selv hvor fucking dum du har sat og spillet de sidste 4 dage, inden den kommentar kom ud. Det eneste du har villet var at få Mark i fedtefadet, det lykkedes også for dig, så hvis det er din store glæde ved livet, må du da have et fantastisk liv....
også klart når du er den største idiot på hele playzeek.. Du er lidt selv ude om det når du er så flabet over for en admin.. Et perm ban ville ikke engang gøre det.