Hvis du kan styre en AK's recoil, så er den klart bedre end en M4.
Den giver mere skade, og så er den jo også billigere, den dræber dig i et skud, hvis du rammer i hovedet LIGEMEGET hvad. Det gør en M4 ikke. Den giver kun omking 90 damage, hvis du rammer en modstander en gang i hovedet.
Og har meget mere recoil, "cool down" osv.
Men selvfølgelig, hvis du kan lide at lave 1-2 shots, er det da en AK du ska bruge.
M4 kan skyde måske 4-5 skudssalver, og stadig ramme ligeså godt som AK på 2-skudssalver.
Ye, det var det jeg mente med, at den ikke dræber i et skud, hvis du rammer dem i skallen og det har vesthelm, men jeg kom vist til at udelade det med, at de skulle have vesthelm :D
kommer an på situationen, sidder du og gemmer dig og vil skyde dem uden at blive spottet fortrækker jeg colten, da der er ikke kommer lys når man skyder med lyddæmper, ellers fortækker jeg AK
ak er billigere, lettere, kraftigere, reloader hurgtigere, og hvis man har et godt aim og ikke sprayer så meget med den er den altid bedre, men ja ak burde koste lidt mere, eller m4 lidt mindre imo.
Hvis man tager spørgsmålet seriøst og tænker logisk, burde M4, som er designet af de førende forskere inden for de specifikke områder kontra de upræcise våben der bliver produceret af terrorister.
Hvem tror du har mulighed for de bedste ressourcer? De hjemmelavede terrorister's våben, eller soldaternes våben som staterne spytter forbløffende mange penge i?
Wtf? Kan det virkelig være meningen at du bekræfter min teori? Er det her GDK!?!?! Jeg må have skrevet det forkerte domæne i adressefeltet!?!?!? DE BEKRÆFTER MIN TEORI!?!?!!?!?!?!? Once in a fucking lifetime :S?
En M4 er ingenting værd hvis du taber den i muderet eller under vandet. 50% for at den ikke kan skyde.
En AK derimod kan du skyde undervandet :) Bogstavelig talt. Du kan også smide den i mudret og samle den op og skyde videre, som var du en russisk MASKINE. AK'en er billigere, kraftigere og holder bedre, at den er upræcis er korrekt dog.
Altså, personligt single fire jeg med AK, altså trykker i stedet for at skyde et burst af.
Det plejer at ramme MEGET godt på afstand, så skal man sigte i hovedet og så rammer den også der =) Det kan jeg ikke med m4.
AK som T passer mig perfekt, hader at spille m4 som T
M4 som CT passer mig perfekt, hader at spille AK som CT :)
Jeg kan bedst lide M4A1, jeg syntes den er hurtigtere og mere præcis hvis du går til siderne samtidig. og kan sagtens ramme lang distance med den, og kan slet ikke spille med den uden lyddæmper... den skal være der ;)
AK er selvfølgelig også god hvis man skal skyde langt eller lave en god spraydown :)
Jeg elsker at lave triple gløck skalle med burst-fire, har lavet den engang hvor jeg stod nede i graven og fik alle 3 oppe ved A site med ET F**CKING BURST FIRE SKUD, men vi recordede ikke...